Anotace: ...
Byl zrovna máj, lásky čas, jak by řekl Mácha, avšak místo hrdličky na nás v 21.století ze všech stran vyřvává primitivní reklama, která z normálních lidí dělá zhypnotizovaný dav vidící pouze to nejmodernější, nejlevnější a hlavně nejzbytečnější, co bychom v životě potřebovali.
Ale na tohle uvědomování není čas, protože musíme denně venčit naši peněženku a hezky ji provětrat. Přesně jak diktuje zaslepená konzumní doba: „Utrácet, utrácet a jak jinak než opět utrácet“, a tak se nám s úměrně zmenšující peněženkou zvětšují naše pupíky, pro které i široce rozvinutý oděvní průmysl přestává být schopen vyrobit opasky. Stejně tak těžké je spoutat naši rozežranost!
Jen si zkuste o víkendu místo výletu do přírody, nebo relaxace s kvalitní knihou, vyrazit do nákupních center. Nabídne se vám pohled přímo pro bohy, a to stádo čítající několik stovek kusů, které se slepě a bez rozmyslu žene v chaosu úzkých obchodních uliček za údajně výhodnými nákupy.
Ale nakonec, proč se nad tím vzrušovat,vždyť komu není rady, ten ať se jednoduše žije, jak nejlépe umí.
Podle mě si většina lidí myslí, že nejnovější a nejmódnější oblečení z nich udělá primadony přitahující kluky. Bohužel však neví, že dobré oblečnení neznamená sex-appeal. Proto lidi posedlé módou taktéž nechápu...
30.08.2009 12:58:00 | Andělská holka