Komu není rady

Komu není rady

Byl zrovna máj, lásky čas, jak by řekl Mácha, avšak místo hrdličky na nás v 21.století ze všech stran vyřvává primitivní reklama, která z normálních lidí dělá zhypnotizovaný dav vidící pouze to nejmodernější, nejlevnější a hlavně nejzbytečnější, co bychom v životě potřebovali.
Ale na tohle uvědomování není čas, protože musíme denně venčit naši peněženku a hezky ji provětrat. Přesně jak diktuje zaslepená konzumní doba: „Utrácet, utrácet a jak jinak než opět utrácet“, a tak se nám s úměrně zmenšující peněženkou zvětšují naše pupíky, pro které i široce rozvinutý oděvní průmysl přestává být schopen vyrobit opasky. Stejně tak těžké je spoutat naši rozežranost!
Jen si zkuste o víkendu místo výletu do přírody, nebo relaxace s kvalitní knihou, vyrazit do nákupních center. Nabídne se vám pohled přímo pro bohy, a to stádo čítající několik stovek kusů, které se slepě a bez rozmyslu žene v chaosu úzkých obchodních uliček za údajně výhodnými nákupy.
Ale nakonec, proč se nad tím vzrušovat,vždyť komu není rady, ten ať se jednoduše žije, jak nejlépe umí.
Autor Eva:-), 31.05.2009
Přečteno 1365x
Tipy 5
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Romana Šamanka Ladyloba, al-pacino
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Podle mě si většina lidí myslí, že nejnovější a nejmódnější oblečení z nich udělá primadony přitahující kluky. Bohužel však neví, že dobré oblečnení neznamená sex-appeal. Proto lidi posedlé módou taktéž nechápu...

30.08.2009 12:58:00 | Andělská holka

souhlas

06.06.2009 19:28:00 | stravla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí