Hry pro letušky

Hry pro letušky

Anotace: Návod pro začínající i pokročilé letušky, jak se zabavit na dlouhých letech.

Za letu bývá i sranda. Záleží na posádce, ale když se zadaří, přijdete v 6 ráno z noční linky a jste čerství, rozesmátí a odpočatí jako po dovolené.
Už jste při startu hráli hru s kostkami ledu? Položíte dvě kostky ledu hned ke dveřím do cockpitu, jak se letadlo rozjede po dráze a začne se naklánět při startu, kostky se rozletí přes vstupní galley do kabiny cestujících. Vyhrává ten, jehož kostka dojede dál nebo zasáhne nohu některého cestujícího.
Další výborná hra, za kterou by nám mechanici nejradši ukroutili hlavy, je hra s toaletním papírem a podtlakovým odsáváním na toaletách. Rozmotáte toaleťák přes celou kabinu, můžete zapojit i cestující, pokud vás podporují. Papír držíte velmi volně, takže když se spláchne na záchodě, rychle vám ho to vytáhne z ruky a vcucne do toalety, čím delší kus papíru, tím větší sranda a tím větší nasranost mechaniků. (Oni to totiž musí potom rozebrat a tu rozmotanou roli z trubek odstranit… Omlouvám se všem mechanikům, ale noční linky jsou občas fakt nudný!)
Další skvělá hra, kterou palubní průvodčí v letadle milují, jsou závody vozíků. Je na to lepší mít letadlo se dvěmi uličkami, ale s jednou si taky vystačíte, pokud máte stopky. Pravidla jsou opět jednoduchá, letuška se na začátku kabiny posadí na jídelní vozík, kolega v rámci ranní rozcvičky vozík roztlačí a prosviští kabinou s ječící letuškou na vozíku. Kdo je na konci letadla první, vyhrál. Pro tuto hru je ale potřeba, aby cestující buď do jednoho spali, nebo byli natolik ochotní a vyklidili vám uličku. Když vám narazí do kolene vozík, který sám váží sto kilo plus holka, co dobrovolně jí celý den to příšerný jídlo z letadla, docela to bolí.
A hra, která se dá hrát v utajení od ostatních cestujících, jen tak pro srandu králíkům v galley, je fotbal s mandarinkou. Evakuační východy jsou branky. Ale je nutné mít s sebou hadr namočený do teplé vody. Za chvilku máte z mandarinky kompot a to po celé kuchyňce.
Úžasně si zacvičíte u frisbee z kulatého víčka z krabičky od sýrů, kterou jste dostali od cateringové firmy jako zdravou snídani pro posádku. Pokud to chcete ale hrát opravdu poctivě, zapojte cestující, hlavně jim vysvětlete, jak uhnout. Letící víčko jednou sejmulo klobouk jistého ortodoxního žida těsně po jeho ranní modlitbě, stálo nás to tehdy moc vysvětlování a dvě láhve kvalitního vína, aby nepodal stížnost.
Taky se skvěle pobavíte, když na prvním úseku letu najdete bulvární časopis, vystřihnete slavné herce, jejich obrázky nalepíte na rozehřátá dvířka trub a pak si na nich cvičíte flirtování. Bonus získáte, když je na fotce i jeho partnerka, po té se zase krásně dají házet papírové koule. Takže pravidelně jedna z letušek skončí s představou Brada Pita na společné večeři a druhá se skvělým skóre v házení novinových koulí po Angelině Jolie.
Trochu znalostí a tužku s papírem vyžaduje oblíbená dětská hra „město, věc, jméno, rostlina, zvíře.“ V letecké podobě to pak má tuto podobu „ město, zkratka letiště (například PRG – Praha, CDG - Paříž, JFK – New York), jméno letecké společnosti (dobrá půlka jich ale začíná na A – Air France, Air Berlin, Air India… nuda!), jméno pilota (nepochopitelně se většina pilotů jmenuje buď na N nebo na H…), název hotelu.“ To už ale přichází opravdová krize, aby se začalo hrát zrovna tohle.
A nakonec oblíbená hra blond stevardek: sbal si svého pilota/cestujícího. Za pilota je samozřejmě víc bodů.
Autor Robinne, 10.06.2009
Přečteno 482x
Tipy 13
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Hroner, Nienna, Bíša, Grafomanická MIA, al-pacino, Meriel, Bipolar Bear
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Seš letuška?:D

12.06.2009 16:32:00 | Grafomanická MIA

ST - už za tu poslední větu :-D Akorát Vám asi zrušim pravidlo, na N ani na H nezačínám :-)

10.06.2009 19:25:00 | Bipolar Bear

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí