Volby už zase pomalu přicházejí

Volby už zase pomalu přicházejí

Anotace: Tento článek byl napsán na zadání MF Dnes v rámci projektu Studenti čtou a píší noviny.

Tento fakt unikl asi málokomu. Předvolební kampaně se rozjíždí, argument „vajíčko“ je opět diskutován. Úměrně s přibližujícím se dnem D se také přiostřují výroky politiků. Skvělý případ nepřímé úměrnosti: „chuť uspět“ lomeno „dny zbývající do voleb“ rovná se „množství vulgárních výrazů a slovních útoků“.

Dnes se to asi politikům jeví jako jediná účinná předvolební kampaň. Řídí se heslem čím více druhé očerním a sebe vyzdvihnu, tím lépe ve volbách dopadnu. S inspirací v matematice to ale podle mého názoru trochu přehánějí. Tohle je přeci pro změnu ukázkový příklad přímé úměrnosti! Mám počty ráda, ale matematika přeci není život, nebo ano?

Existují ale politici, kteří využívají jinou radu. Ta pro změnu zní sneseme i modré z nebe. Asi se považují za superčleny rodu kurovitých, neboť jak jinak je možné si vysvětlit ten fakt, že často slibují nesplnitelné? Nikdy neřeknou, kde vezmou peníze a jak to vlastně chtějí udělat, hlavně že je slib na světě. A po volbách? Nějaká ta výmluva se už najde.

Volby už zase pomalu přichází. A s nimi další dalekosáhlé debaty, obvinění, sliby. Moc nám toho nezbývá. Můžeme se akorát rozhodnout, jestli se tomu budeme smát, nebo budeme plakat. A nebo jestli se raději naučíme počítat.
Autor Alasea, 27.04.2010
Přečteno 558x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, Mirime
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Určitě...

05.05.2010 22:54:00 | Bíša

já si osobně myslím, že nakonec budeme stejně všichni plakat :)

28.04.2010 21:40:00 | Mirime

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí