organizovaná loupež

organizovaná loupež

Anotace: na všechny jednou dojde.... i na mně

organizovaná loupež času na jaře konečně byla vyřešena a tak nám vracejí tu chybějící hodinku nicnedělání.
vlaky si počkají a ostatní potencionální cestující v tomto čase, tedy hodině opilců, jsou poctivě uvedeny do stavu takového ležérna, při kterém je i hodinu chybějící taxi co čeká na svou záplatu časové díry z cela volné.
jó, spravedlnost, ta je slepá, a ve dvě v noci, které rozhlasový nadšenci říkají ráno, za co bych je s ohromnou chutí nechal vyobcovat ze společenství slušných lenochů, kterým žádná dopolední hodina není dost dobrá na zahájení dne.
všechny hodiny v bytě přetočíme, jen s tím kocourem, vášnivým ignorantem společenského řádu střední evropy budou zas problémy. při stejně vášnivé pravidelné přednášce o nutnosti pochopení těchto stupidních pravidel se kocour mates plně nesoustředí a dokonce nabývám pocitu, že ani neposlouchá a usíná. to jezevčík můj byl pozorným posluchačem tvářící se náležitě důstojně a občas taky zavrtěl ocáskem a jakou měl radost, když byl oceněn co by nejlepší letošní posluchač.
ještě že joseph haydn vše dovede zabalit a podat s takovou grácií, že i to inverzní jitro nad plzní ztrácí veškerou snahou vynaložené úsilí o zaujetí posluchačů komorního koncertu tohoto velikána.
Autor slavekmiloslav, 31.10.2010
Přečteno 570x
Tipy 4
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí