Jak vyhnat vetřelce z nory

Jak vyhnat vetřelce z nory

Anotace: Návod, jak zvládnout svého mazlíčka

Již dávno se lidé zabývali jednou velkou otázkou, která byla zároveň otázkou jejich přežití. Jak přinutit příslušné zvíře, popřípadě člověka, opustit místo, kde nám příliš nevyhovuje? V případě zvířat velmi brzy přišli na to, že stačí trochu zahlučet a zvíře, evidentně ve stresové situaci, okamžitě opustí svůj příbytek, čehož okamžitě využijí lovci. Jenže jak se lidstvo vyvíjelo, zvířata si začala podmaňovat lidskou mysl a už u pravěkých lidí můžeme pozorovat, jak si je domestikují různé formy života. První, kdo poznal v člověkovi živitele a přítele, byl samozřejmě pes. Člověk jej miloval, pomáhal při lovu, hlídal a také se z něj pomalu stával dokonalý terč pro domácí ňuňání a ťuťání. Zde je také první krizový bod, a to když se pes snaží uchýlit do vašeho lože. Několik dní po sobě na něj budete křičet, ale pak vás obměkčí jeho upřímné smutné a oči a pes bude moct vyskočit na postel. Než se nadějete, budete to vy, kdo se bude muset psa tázat, jestli si smíte lehnout. Pokud se nachází v této fázi, gratuluji vám! Právě jste se stali jedni z mnoha, které polapila láska ke zvířatům. V této chvíli máte dvě možnosti. Buď se na to vykašlat a spát na zemi nebo se můžete pokusit o boj. V případě, že se rozhodnete pro druhou, mám pro vás několik tipů, jak si s touto situací poradit. První a velmi důležitý bod je zachovat klid. Kašlete na všechno okolo a snažte se soustředit pouze na svůj úkol. Je to velmi důležité a může to významně ovlivnit průběh celého procesu. Teď máte několik možností. Pokud je váš pes milovníkem různých pamlsků, udělejte z nich cestičku třeba do kuchyně nebo jiné místnosti, kde jej můžete zavřít, a pak jej na pamlsky nalákejte. Odborníci tvrdí, že na toto se chytí 46% veškerých psů. Další možností je prostě jej ručně vyhodit. Tato technika má bohužel nevýhodu a to přímý kontakt se zuby vašeho mazlíčka. On vám to zadarmo nedá. Také se osvědčilo domluvit se s manželkou. Tu vystrčíte za dveře a necháte ji zazvonit. Tady je 78% úspěšnost, že se zvíře zvedne a půjde očmuchávat vchodové dveře. Stejně by to mohlo probíhat s kočkou. Bohužel je tu velká pravděpodobnost, že kočka se bude bránit a tak můžete skončit s podrápaným obličejem jak vy, tak váš pes. Není úplně od věci pohazovat jeho oblíbeným míčkem. Upozorňuji ale, že většina psů nereaguje a radši si dál spokoje hoví. Taky není úplně od věci prasknout sáček. A ehm... Konečně... Taky se můžete psa dovolit, jestli si vedle něj můžete lehnout a pak společně prožít krásnou noc plnou psova převalování. Abych to nějak uzavřela, nejdůležitější je nenechat psa dostat se na místo Vašeho odpočinku. Ony ale existují i velmi odolné typy, které nevypudí ani atomová bomba.
Autor Okřídlená Lištička, 29.11.2010
Přečteno 474x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí