Proč mi vadí akce Prague Pride?

Proč mi vadí akce Prague Pride?

Anotace: jeden názor, pro někoho možná konfliktní

Nejsem fašista ani zastánce likvidace různých menšin.Ale zároveň si uvědomuji, že nějaké uvažování a jednání je projevem nemoci a jiné ne.A odmítám si toto přestat uvědomovat.
Akce"Prague Pride" měla dva nepřijatelné podtony.Za prvé se pokoušela zastřít rozdíl mezi nemocí a zdravím.HOMOSEXUALITA JE NEMOC.Určití pseudointelektuálové a politici manipulují s obecným povědomím odchylky a normy.Komerční televize jim v tom zdárně sekundují.Smažeme-li rozdíl mezi zdravím a nemocí,společnost se propadne do chaosu.Kdo a proč tento stav vyvolává,na to ať si každý odpoví sám.
Druhý podton je vyvolávání dojmu, žese v České republice porušují práva této menšiny a ona se proto musí natolik demonstrativně sejít.V České republice není místa pro práva homosexuálů,asexuálů nebo lidí,co nosí boty modré barvy. ˇČeské republice platí Listina základních práv a svobod.Jakákoliv skupina, která chce zákony speciálně pro sebe,je nátlakovou a protidemokratickou.
Proto jsem jako občan této země akcí "Prague Pride" pobouřen.
Otakar Ševčík
Autor Otakar Ševčík, 17.08.2011
Přečteno 543x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Z mého sobního pohledu mi tato akce nevadila. Myslím, že charakteristika NEMOC není tak zcela pravdivá. U někoho je to opravdu o větším množství hormonů, že se cítí v jiné kůži, nebo prostě myslí odmalička jinak - kluci s panenkami a líbí se jim kluci... tak to ano, nemoc. Ale pak jsou další, kteří se změnili třeba z nějakého negativního sex.zážitku nebo znám případ, kdy kamarádka měla prvního kluka řekněme dosti neschopného a pak když se opila, měla super orgasmus s holkou. Od té doby kluky má jen na zpestření a je na holky. Ač před tím na holky ani nekoukla...
Takže je prostě skupina lidí, která si v sexu takříkajíc dělá co chce - to jsou ti na oboje - a pak ti nemocní..
Moc informovaná nejsem, ale možná byla tato akce proto, abychom se vůbec nestyděli zda se nám líbí oboje pohlaví, nebo jen to, co se nám podle bible líbit má.. Jsme jen lidi a zůstaňme sví.
Jen je ta akce spojená bohužel se spoustou bláznivých komediantů... Tím se to trošku znevažuje a pro mladé blázny se o to víc stává zajímavější a cool...
Já osobně proti těmto akcí ani lidem nemám nic, ale rozumím...

02.09.2011 14:55:00 | E.T.Jane

na akci jsem nebyl takže těžko soudit.
Zkusím to obecně- tvrdíte: homosexualita je nemoc. Má nějakého původce? Je léčitelná? (asi těžko).
Pro mě jediný argument, co mě napadá, je, že homosexuálové nikomu neubližují. (ortodoxní křesťané řeknou, že ohrožují společnost, ohrožovali by svou výchovou děti- pokud by je měli). Tj. chápu je, jakožto lidi, kteří mají smůlu a na které se společnost kouká buď svrchu nebo je ignoruje. A z tohoto důvodu chápu proč pochudují. - otázka je, jestli to homofobii zvýší nebo sníží. Asi nejvíc smysl akce chápu pro ně samotné: jsem teplej- no a co- nemám se za co stydět.

(z tohoto hlediska mají skutečný problém devianti typu pedofilů/ zoofilů a nevím koho ještě- ti se jaksi mají stydět a pokud chtějí žít mezi lidmi, tak to skrývat a brát nějaké prášky)

22.08.2011 15:49:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí