Elixír mládí

Elixír mládí

Anotace: ...kdo ví, co všechno se může stát.

Kdo by si nepřál zůstat navždy mladý. Nemít vrásky, nepoznat bolesti v kloubech… Proto vám nabízím jedinečný recept na splnění vašeho přání.
Na přípravu zázračného elixíru potřebujete kromě dostatečné dávky odvahy a odhodlání ještě makový sirup, 50 gramů lísko-oříškových oplatek Opavia, 50 gramů bramborových lupínků a dalších vámi zbožňovaných pochutin, 1 až 2 lahve rumu, dostatečné znalosti chemie a anděla strážného... Protože kdo ví, co všechno se může stát.
Nejprve povařte makový sirup. Aby vás už samotná příprava nápoje neuspala, smíte si dlouhou chvíli krátit popíjením rumu (množství záleží pouze na vaší chuti a zdatnosti). Polotovar nechejte vystydnout a postupně přidávejte další ingredience, které by neměly chybět na stole při vaší poslední večeři. Tím vás nechci nikterak strašit ani urážet vaše kulinářské umění... Ale kdo ví, co všechno se může stát.
Nejdůležitější surovinu přidejte až na samý závěr. Dávkování tří, šesti nebo devíti kapek kyanidu draselného KCN (popřípadě může být nahrazen kyselinou kyanovodíkovou HCN) volíme opět podle chuti, smělosti a nynějšího zdravotního stavu.
Elixír mládí působí hned po požití. Jediný, i když zanedbatelný, nedostatek lektvaru je, že neomlazuje, pouze zabraňuje dalšímu stárnutí. Avšak pokud budete postupovat přesně podle návodu ještě toto odpoledne, máte zaručeno, že zemřete právě tak mladí a krásní jako jste dnes a v očích lidí kolem vás nikdy nezestárnete.
Autor Zedka, 06.09.2006
Přečteno 749x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Asi se nechám mumifikovat, taky budu svěží, ale otázka
je, kdy nastane můj den rozpadu?

01.10.2006 17:00:00 | jehlaspichlas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí