Lesní žena

Lesní žena

Toho dne jsem si připadala krásná. Oblékla jsem si černé legíny, dlouhý vínový svetr a na obličej nanesla něco málo líčidel. Byla jsem bohyně. Kráčela jsem po ulici (směr kolej), klapot podpatků odpočítával mé kroky a boky se vlnily v rytmu chůze. Měla jsem pocit, že jsem neodolatelná.
Však to samy znáte, milé dámy. Zkrátka jsem toho názoru, že existují dva druhy dnů- dny štíhlé a dny tlusté. A já měla ten štíhlý.
Připadala jsem si jako hollywoodská hvězda. Podzim byl v rozpuku, vál jemný větřík a k zemi se snášelo listí. A protože hvězdy nešlapou po svých do šestého patra, zmáčkla jsem knoflík na přivolání výtahu. Výtah přijel, otevřel se a já zírala. Dívala jsem se do očí toho nejkrásnějšího kluka z koleje. Usmál se na mě- jak by ne, byla jsem přeci bohyně. Dokonce při vystupování z výtahu zabrknul, což jenom utužilo mé sebevědomí.
S úsměvem jsem zmáčkla číslo šest a otočila se čelem k obrovskému zrcadlu. V tu chvíli bych si nejradši nafackovala. V zrcadle se neodrážela žádná bohyně, ale lesní žena! Moje vlasy připomínaly vrabčí hnízdo a jen těžko by mi někdo uvěřil, že jsem neprolezla větrákem. A co víc, nad uchem jsem měla list. Rozesmála jsem se jako šílenec. Nic jiného mi taky nezbývalo. Brečet nad tím, že nejsem dokonalá? Ale jděte…. Z toho jsem už vyrostla.
Autor Gigy, 05.10.2012
Přečteno 857x
Tipy 2
Poslední tipující: Inna M.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nechápu, že nikdo nebodoval, mně se to líbilo. Mám taky takové mlhavé vzpomínky ze svýho života. Mlhavé proto, že dávno, ale paměť je mrcha, která ráda zachová to negativní. Závěrečný postoj byl, myslím, ten jediný správný.

27.03.2013 15:00:29 | Inna M.

Děkuju :)

27.03.2013 15:06:57 | Gigy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí