Homer naše srdce nezíská

Homer naše srdce nezíská

Anotace: Jakýsi fejeton. Buďte schovívaví, je to už pár let staré, tudíž z dob mé velmi bouřlivé puberty.

Asi před týdnem mě zaujala ukázka na převážně seriálový program Prima Love. Infantilní příběhy se stále stejným koncem, které baví miliony lidí po celém světě. Je téměř nepsaným pravidlem, že hlavní seriálový hrdina, tudíž Mr.Perfect, dostane do kolen nejedno dívčí srdce. Hned poté, co s dramatickým nástupem, bezchybnou chůzí a dokonalými vlasy okouzlí emocemi překypující představitelku a zástupkyni všech věrných divaček, zasáhne osud a chtě nechtě, románek se pokazí. Samozřejmě, že období chaosu netrvá věčně a již zmíněný Mc Vysněný všechno zachrání velmi romantickým gestem. A přiznejme si, která z dam si neřekne „Kéž bych měla někoho tak bezchybného, jako je on?!“ ve chvíli, kdy jistý se Jack, Derek nebo Jose s vyznáním lásky před větším davem lidí vzdá ať už své kariéry, rodiny nebo společenského postavení pro dívku, která se nijak neliší od ostatních. A to nejlépe bez trička, aby byla vidět jejich samozřejmě bezchybná postava. Člověk by čekal, že s novou sérií přijde něco nového. Ale to je omyl, bohužel. Krom nových postav se nestane nic neočekávaného. Původní postavy, pro které již platí heslo „šťastně až do smrti“ se odklidí do jiného města, například Los Angeles, New Yorku nebo v případě ordinace v růžové zahradě do Hradce. A přijdou další. To samé v bledě modrém. Přesně na tomhle stojí televizní průmysl. Tohle vydělává miliony. Dobře… V našich českých poměrech statisíce. Stále to samé pořád dokola. Lidi to neomrzí. A je jedno, jestli jsou to česká Rodinná pouta, americká pobřežní hlídka, nebo mexická telenovela. Někteří by mohli namítnout, že naší televizi nenaplňují jen pořady typu Tisíc a jedna noc, což je samozřejmě pravda. Chápu, pivní mozol Homera Simpsona dámy neohromí tak, jako vypracované tělo George Cloneyho. Přeci proč koukat na kreslenou postavičku, když můžeme sledovat naivní příběh s předvídatelným koncem? Co na tom, že jméno Homer Simpson zná celý svět? Samozřejmě, že vzhled je nad charakter a humor!
Autor RonnieEl, 07.11.2012
Přečteno 625x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a to jsem si chtěl kdysi dávno nechat udělat přes xicht žluté tetování a do pusy implantovat kokosový ořech! :D

11.03.2013 16:59:07 | CCGREE

A sešlo z toho jenom pro to, že si zabloudil a nenašel tetovací studio.

11.03.2013 17:00:38 | Dehet

nene, ono to přišlo samo, Nikotine:D

11.03.2013 17:01:56 | CCGREE

:D:D

11.03.2013 17:01:34 | RonnieEl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí