Co by, kdyby? Muži&ženy

Co by, kdyby? Muži&ženy

Nejspíš každý někdy přemýšlí, jaké by to bylo být opačným pohlavím. Ani já, ani má přítelkyně jsme se tomuto trendu nevyhnuly.
- Kdybych já byla kluk, víc bych nadávala.
Ne, blbost! Nadávala bych úplně stejně. Slyšeli jste dnešní mluvu? Nejen puberťáků, ale i vysokoškoláků, dospělých, důchodců… VŠECH? Přijde vám, že snad nadávají více muži?
- Údajně by se tedy alespoň na mé nadávky společnost dívala jinak. Přijatelněji. „Chovej se jako holka, co ten slovník? Ani chlapi tak nenadávají jako ty!“
Další kravina. Nadávky padají z úst dívek i chlapců rovnocenně. Často dokonce holky znají mnohem více hanebných slov než kluci. A to že „nadávají jen chlapi,“ je lež rodičů tří dcer, kteří prostě potřebují argumenty. Argumenty pro případ, že jejich slušné dětičky pošlou sousedovic holčičku do prdele. Nikoho už ale nezajímá, kam poslala sousedovic holčička jejich slušné dětičky. A že to bylo dál, než do zmíněného řitního otvoru.
Co se mluvy týče, žádný rozdíl nevidím. Nebudeme popírat, já ani má přítelkyně nepatříme k nejslušnějším. Netvrdím, že každé naše slovo je nadávka. Jen je občas zkrátka potřeba pitomcům říct, že jsou pitomci. Jenomže použít oslovení „pitomče!“ se v dnešní době rovná zhruba oslovení „ty jedna malá rozkvetlá růžičko,“ a je tedy zapotřebí ostřejšího slovníku.
- No dobrá, když ne slovník, co třeba šatník? Být kluk, rozhodně nosím košile, volná trička, Pohodlné kalhoty. Vyhýbám se sukním a šatům, vyhýbám se lodičkám.
Aha… No jo, pravda, to všechno dělám i jako holka. V mojí skříni sukni fakt nenajdete a když už jsem nucena jít na nějakou společenskou akci, kalhoty a sako to jistí. Boty na vysokém podpatku nenosím pro bezpečnost svou i svého okolí. Dovedete si představit, když se v sále plném lidí kvůli botám přizabije devadesátikilová osoba? Byl by zázrak, kdyby se nic nerozbilo, nikomu se nevylilo žádné pití nebo nezlomila kost po tom, co na něj podobný případ spadne…
- „Chovej se jako dáma a vezmi si na ten ples šaty!“
Ne! Chovej se jako člověk a vezmi si na ten ples to, v čem se cítíš dobře. Ať si ho užiješ a netěšíš se na jeho konec. A na chvíli, kdy budeš moc konečně tu hrůzu sundat!
Pomineme-li společenské oblečení, je docela v pořádku, když ženy v dnešní době nosí volná trika a pohodlné kalhoty. Proč je tedy zvláštní, když si muž vezme sukni?
Dobrá, je pravdou, že až na pár Skotů neznám osobně chlapce, který by si dobrovolně vzal sukni, ale přesto mě předsudky dnešní společnosti udivují.
- A co zájmy? Je pravda, že muži a ženy mají různé zájmy?
- Kosmetika. Typický zájem žen. Kravina! Kolik mužů si lakuje nehty? Téměř každý rockový zpěvák má dnes černě nalakované nehty, všímáte si? A znám muže, kteří používají průhledný lak na nehty - nehledě stylu hudby. A copak každá žena si naopak nehty lakuje?
Účes podle mě v dnešní době řeší také spíše muži, než ženy. Jen je mi líto, že zatímco u žen existují stovky originálních tvarů a barev, muži jdou vždy se stádem.
Tenhle půlrok je moderní culíček, minulý půlrok to byla patka, rok předtím zase vyholené strany a pankáč. Muži dbají o svůj vzhled, i když se často stává, že v autobuse má z dvaceti chlapců devatenáct stejný sestřih.
- A další zájmy? Vezměme to podle zájmů mých. Hra na kytaru: Znám spoustu žen i mužů, co hrají na kytaru. Domácí mazlíčci: Páni, neznám jediného kluka, který by měl doma psa! A co třeba práce s počítačem? Něco vám řeknu: Moji nejlepší kamarádi na gymnáziu byli kluk a holka. A víte co? Oba se vyznali v počítačích! No a potom typické zájmy jako jídlo, spánek, jídlo a spánek… Jo, jasně, záležitost jen pro jedno pohlaví. Ženy totiž nepotřebují jíst a muži vydrží měsíc bez postele.
A když k tomu přičtu zájmy své přítelkyně: Psaní básní, čtení, sledování seriálů, malování… Klidně by to mohl být i můj přítel, kdo má takové zájmy. A víte co? Není, je to přítelKYNĚ.
- No, když už jsme u toho, kdybych byla kluk, sbalila bych nějakou krásnou holku. Udělala bych pro ní všechno, co bych jí na očích viděla. Nechala ji nosit svoje košile a mikiny. Otevírala jí dveře. Objímala ji u romantických scén ve filmech…
No ne!!! Přesně to dělám i jako holka… Mám svou krásnou přítelkyni, nosím její trika a ona nosí moje. Vzájemně se uklidňujeme u napínavých scén v seriálech a předháníme se v tom, kdo komu podrží dveře. A až na pár homofobů to nikomu divné nepřijde.
Takže závěr tohohle menšího slohu je, že kdybychom já, nebo moje holka byli kluci, jediný rozdíl by byl v sexu. A to je vlastně podnět, který mě donutil tohle napsat. Jo, o tom, co by se mezi námi změnilo v takovém případě, o tom psát budu. Ale to už je trochu soukromější čtení, jen pro zasvěcené oči.

(Ale aby se neřeklo, dvě věci tu vážně jsou: Chlapi netrpí menstruací a můžou čůrat ve stoje… To je pech, dvě výhody pro vás, pánové.)
Autor Shani95, 05.01.2017
Přečteno 837x
Tipy 4
Poslední tipující: hanele m.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vždycky chtěla být chlap, mají to ve spoustě věcí jednodušší. A taky jsem si, podobně jako ty, vyslechla jako mladší nesčetněkrát "chovej se jako holka, vždyť jseš holka," což je naprosto hloupý argument. Přece není žádná definice toho, jak by se měla holka chovat, každej by měl dělat to, co je mu příjemný a ne to, co mu určuje nějaká role.

Ale čím jsem starší, tím víc jsem s tím mým holčičím já smířená a říkám si, že některý výhody to taky má. A navíc, chlapi to s náma taky nemaj úplně jednoduchý, tak se to tak nějak vyváží. To vy dvě ale vlastně až tak řešit nemusíte.

Jinak pěkně napsaný, ráda jsem četla :)

05.01.2017 09:12:01 | iluzionistka

Díky, jistě neříkám, že každý musí ve všem souhlasit s mým názorem, přece jen nedávám to do novin, ale na literární stránku. A jsem ráda, když se moje názory nerozchází úplně. :) Vážím si komentáře. :)

05.01.2017 10:27:41 | Shani95

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí