Čas být hajzlík,nebo férová

Čas být hajzlík,nebo férová

Anotace: Promiň Hani...

Z jedné strany vám našeptává ďábel, aby jste za tou učitelkou nechodili, proč si zhoršovat známku? Ale na druhé, tam je vaše lepší polovička, anděl.Ten vám našeptává,abyste za učitelkou šli, řekli jí, že vám špatně spočítala body, že máte dostat horší známku.
A vy se nemůžete rozhodnout, koho poslechnout.
Mít lepší známku a vysmívat se tak všem, všem kteří se na vás radši nedívají protože jinak by vám ten kus papíru museli vytrhnout z ruky a oznámit celému světu že VY jste podvodník.
Nebo být tak loajální vůči ostatním, jít a říct:"No neee,paní učitelko? Vy jste mi to špatně spočítala." Tak copak si vyberete?
Ďábel mi našeptával z levé strany, blíž k srdci. Už to tak bude. Nezbývá, než se utěšovat myšlenkou, že na světě žije někdo jiný, který udělal pravý opak a tím vykompenzoval to, co jste udělali vy.
Autor smyrna, 31.03.2005
Přečteno 1167x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

No... já jsem to měla dobře spočítaný, ale napsanou epší známku. já a stejně tak dvě kámošky, zatímco ta třetí ji měla napsanou dobře. Upřímě, už jsem se hlásila, že to je blbě napsaný, hlavně kvůli Marti, ale ty dvě vedle mě zpacifikovaly. Přiznávám, že jsem vlastně byla ráda, že nemám troju, ale bejt to na mě, kecnu to. Jenomže tady šlo o známky aj ostatních, jak se ukázalo o přestávce. Taky mě napdalo, jít aspoň kvůli mýmu testu za profesorkou, jenže to ona by kontrolovala všechny a byl by průšvih pro celou třídu.
Takže, jo, uzávám... jsem zbabělec... :(

10.04.2009 13:14:00 | Henrietta

Já se přiznám, že jsem to taky fyzikáři zamlčela. Jako je to Bobinek profesor, ale bylo to silnější než já. Jo jeden blbej bod...

15.08.2008 13:50:00 | SummerNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí