Sraz nespokojených lidí s likvidací naší země

Sraz nespokojených lidí s likvidací naší země

Anotace: Na FB se objevilo pozvání na sraz aktivit, již velmi nespokojených s polistopadovým vývojem v naší zemičce. Pojďme už něco skutečného udělat pro svou záchranu, než nás predátoři na vládních postech sežerou!!!

Probuďme v sobě pud sebezáchovy a začněme konečně skutečně bojovat právní cestou o své životy a životy našich dětí dříve, než nás současná vládní moc totálně zahubí!!!
Zabraňme chystanému konečnému rozkradení naší země církevními restitucemi!
Prosaďme naše právo na referenda, týkající se nezvratných rozhodnutí vládní smečky chodu naší země, našich práv, naší svobody, kterou jsme si tak zoufale v roce 1989 tolik přáli!.

Toto jsem vyčetla z oné výzvy ke srazu. Podařilo se mi se tohoto srazu zúčastnit a odnesla jsem si z něj mnoho k zamyšlení.
Apeluji na lidi, kteří ještě nevidí:
PROBUĎTE SE PROSÍM, NEŽ BUDE POZDĚ!
======================================================================
Dva roky jsem se snažila dát viditelně najevo svou nespokojenost a účastnila se téměř všech demonstrací, stávala u petičních stánků, lepila letáky v místě svého bydliště a poslouchala podrážděné reakce "spokojených" lidí z tkzv. střední třídy.
Ty uvozovky u slova spokojených pro mě znamenají - velmi hloupých lidí.
Těch lidí, kteří ještě mohou "žít".
Mají práci a kde bydlet.
Těch lidí, kteří si nasadili klapky na oči, aby neviděli kolik přibývá těch nešťastných, zoufalých, hnaných vládní, totálně hyenistickou politikou polistopadových vlád, pomalu, ale zcela jistě na pokraj smrti. Mnozí z nich již své životy obětovali.
Těch lidí, kteří si nechtějí připustit, že jednou, zcela jistě, dopadnou stejně. Jich se toto přeci netýká!!! Oni mají práci! Oni mají kde bydlet!!!
Těch lidí, kteří opovrhují sockami - lidmi bez práce, vyhozenými bezohlednými exekutorskými vládními poskoky na ulici.
Těch lidí, kteří, když vidí klečet na chodníku žebráka, člověka vyloučeného ze společnosti vládními predátory, jím opovrhují a ucpávají si nosy, neboť onen chudák nemá právo ani na hygienu a smrdí.
Podle těchto naivních šťastlivců, socky jenom zneužívají, už teď velmi chatrný sociální systém a oni na ně musí dělat! Fůj!
"Ať si najde práci somrák jeden zlodějskej, smradlavej!" vykřikují tito šťastní hlupáci opovržlivě.
Že práci již dnes nemůže sehnat minimálně (statistikám nevěřím) 8% lidí je nezajímá. Proč taky? Oni přeci práci mají!
"Kdo chce, ten si práci najde" oponují tito naivní šťastlivci pohrdavě moudrým lidem, kteří již masku na očích nemají.
"No co? Neměl sis brát půjčku, když jsi jí nedokázal splácet!" volají s odporem na smutného, hladového chudáka bez domova, sedícího s taškou u nohou na lavičce.
"Hlavně, že máš na chlast!" vykřikují nenávistně tito šťastlici na socky.
Nedochází jim, že zítra, za týden, za měsíc, přijdou o práci také. Nedochází jim, že jak o práci přijdou, bude stačit pár nesplacených nájmů a jiných povinných poplatků a jsou na ulici také.
Nedochází jim, že i oni potom budou klečet na chodníku s kloboukem a budou těmi, mezi které kdysi patřili, nazýváni jako socky, lůza, nemakačenka a smradlaví příživníci.
Vůbec je ani nenapadne, že i oni budou "chlastat", aby unikli tvrdé realitě, že jsou vyvrženi ze společnosti "normálních" lidí, mezi které ještě nedávno patřili a ta na ně bude chrlit opovržení, jako to činili ve své bezbřehé naivitě nedávno i oni.
Střízlivý člověk by na ulici, všemi opovrhán, totiž nemohl vydržet.
Těmto naivním lidem já říkám Hovniválové.
Valí si tu svou kuličku a nevidí, vlastně nechtějí vidět, že za rohem už na ně číhá vládní predátor, který jim jí ukradne.
Takže na závěr?
LIDI, KTEŘÍ JEŠTĚ PRÁCI MÁTE - UŽ SE KONEČNĚ VZPAMATUJTE!
SUNDEJTE SI Z OČÍ PÁSKU!
DOJDE I NA VÁS!
NIKDO Z PRACUJÍCÍ TŘÍDY VLÁDNÍMU TERORU NEUNIKNE!
VĚŘTE MI - NIKDO Z VÁS!
Autor vandule, 25.06.2012
Přečteno 1126x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tohle je text, který v současné době rozhodně vzbudí velké emoce. Z okruhu svých známých snad neznám nikoho, kdo by na současnou vládu nenadával. O naší situaci myslím hodně vypovídá pohádka Tajemství staré bambitky - ti dva hamižní rádcové jsou přímo ukázkovým příkladem naší vlády. Nejhorší je, že si vymýšlejí nové a nové způsoby, jak vyždímat z obyčejných lidí peníze. Vždy se děsím, co je napadne příště. Demonstrace nezabírají, ti nahoře se nám jenom smějí, takže co dál? Změna systému nepomůže, dokud budou lidé toužit po moci a penězích, sebelepší systém nic nezmění. Napadlo mě, že by se politikům měla dávat průměrná mzda, pak by se museli snažit, aby se obyčejní lidé měli dobře! Ještě k textu: "Střední třída" je už okrádaná úplně stejně, teď se má nejlíp horních deset tisíc. A v reakci na některé komentáře přídávám: Spousta "intelektuálů" má horší plat, než manuální pracovníci.

22.08.2012 18:04:50 | Blanche Lebalegie

Bohužel ano - spousta lidí nadává, až se jim od úst práší, ale jak by se měli fyzicky zapojit do nějaké smysluplné akce, zalezou za "komín". Většinou je to ze strachu. Především strachu ze ztráty zaměstnání. ANO - fašistická vláda nás dostala tam, kam to měla naplánované. Dnes je naše ekonomika již dokonale prošpikovaná chapadly chobotnice. Myslím, že už není žádné cesty, jak z toho ven. I volební výsledky budou zcela jistě zfalšované, pokud náš, stále naivní - hloupý národ neskočí opět na sliby nových stran, složených z bývalých členů těch stran dosavadních, 22 let úspěšně ničící naši zem i nás. Já osobně nevidím východisko. Ale přesto se zajímám o nové myšlenky a nápady, jak se dát dohromady. Vždyť je nás - nespojkojených přes 80%!!! Proč to nejde? Myslím, že je to tím, že v čele nespokojenců není žádná výraznější osobnost - čestná a morálně na výši.

23.08.2012 08:18:20 | vandule

Proč doposud nebyl zaveden žádný uspokojující systém a ještě dlouho nebude?
Peníze = moc. Ti nejbohatší si již pohlídají aby o ně nepřišli a dál, a více je shromaždovali. Ti sestavují vládu. Ať "fouká" vítr z prava či z leva, vždy jejich peníze zařídí aby systém pracoval pro ně.
Bylo by přeci jednoduché stanovit maximální hranici ročního přijmu.
Příklad: 2 mil Kč maximum.Za to se snad dá slušně žít, ne? Vše ostatní co dotyční podnikatelé vydělají navíc, zdanit 95%.
Nemějte obavy že by přestali podnikat. Těm "chudším" stanovit rozumnou minim. hod. mzdu. Na př.v součsnosti 100 Kč.
Ve vládním aparátu, aby je to bavilo stanovit plat,maxim. dvojnásovek celostátního průměru, to aby se snažili. Co tomu říkáte?

09.07.2012 18:38:26 | kolinko

Až tam budou nějaké komenty, překopíruju Ti je sem ke mě, neboj :)

09.07.2012 18:52:42 | vandule

Zajímavý nápad. Hodím ho na FB do nějaké skupiny, uvidíme, jak budou lidé reagovat.

09.07.2012 18:43:36 | vandule

Doporučuji pročíst: Problematika politické kultury.
Já sám mám na to, asi takovýto jednoduchý rozbor.
Socializmus: 100% lidí mělo až do penze zajištěnou práci. Penze činila 70% jejich platu. Školy, zdravotnictví, platil stát.
70% manuálně pracujících bylo v celku spokojených. Kdo neutrácel peníze za alkohol, slušně s platem vyšel.
Ale, 10% vysokoškoláků a 20% středoškoláků, díky větší informovanosti měli určitý pocit nedocenění (finančně). Doktor: "Na západě bych si vydělal 120 tis dolarů a tady mám 70 ale Kč a do ciziny nesmím.

Kapitalizmus. Je forma postarej se sám o sebe. Těch 30% studovaných ve většině případů dosáhnou uspokojení. A 70% manuálně pracujících jsou sešroubováni minim. platy, vysokým nájemným, cenou potravin a jiných a jiných věcí. Důchod je v podstatě směšná částka. Na důchod si musíte našetřit, ale nikdo vám s té party úspěšných neumí povědět jak. Protože to nejde.!
Takže celé to cinkání klíči komu to pomohlo???
A spravedlnost? Po třiceti letech práce v Kanadě mám 550 dol.důchod a o dalších 500 dol. si musím každý rok zažádat a splňovat určité podmínky. Pro zajímavost. Jednoložnicový byt: Nájem té nejhorší kategorie 800 dol.
Polityčka, která musela pro finanční čachry po 8 letech s parlamentu odejít! Světe div se! 86 tis. dolarů roční důchod.

06.07.2012 08:15:19 | kolinko

Souhlas. Dnes jsem šla k doporučené zubařce. Zub mi udělala jen zpoloviny, vložka na tři týdny a paní najděte si do tří týdnů na dospravení zubu někoho jíného, mám plno! Takže budeme chodit bez zubů, no. Nebudeme holt jíst maso, když ho nebude čím kousat a budeme si dělat krupicové kašičky. A takhle to je jen na pojišťovnu v našem zkurv... zdravotnictví všude!

09.07.2012 14:01:33 | vandule

... poznání dané životní zkušeností, bolestivě vykoupená ...
bohužel přichází jako vždy " s křížkem po funuse" ... :-))

... jó, ... kdybychom byli, ... bývali věděli ...
jak to všechno dopadne ...
a co ta kapitalistická svoboda ... vlastně obnáší ...:-))

--------------------------------------------------------------------

nedá se nic dělat jsme tu, takže žijeme dál ... a bojujem o přežití ...

09.07.2012 12:31:02 | HarryHH

Ano Harry bojujeme o přežití. Za pár let se budeme navzájem vraždit i pro skývu chleba. Tedy myslím tím nás - lůzu.

09.07.2012 14:03:04 | vandule

Kolínko jsi moudrý, přemýšlivý člověk. Souhlasím naprosto s Tvým názorem.

07.07.2012 12:17:09 | vandule

... strejda "Kolínko" .... by možná ještě spíše než já ...
moh´ jít vyčistit ten politický Augiášův chlív ....
a nejenom tady ale i v Kanadě ... :-))

.... pokud tedy .... ještě .-... unese samopal ... :-)))

09.07.2012 12:37:35 | HarryHH

Nu je na každém z nás, jakou formou chceme bojovat, pokud tedy chceme. :)

09.07.2012 13:57:53 | vandule

po tý "popelkovský" demonstraci jsem měl pocit, že se musí něco stát a nějak jsem se divil, že to je všem jedno... :)

Jenže, co se má stát? Jaký máme možnosti?
1) svrhnout vládu => anarchie
2) vytvářet nové politické strany (odhodlání, šance?)
3) volit malé politické strany (naposledy zelení a VV) (důvěra?)
4) občanské iniciativy- Veřejnost proti korupci, vraťte nám stát. Řekněme, že to je takový trvalý nátlak na vládnoucí strany ze strany některých občanů. (výsledky?)

Z toho co jsem tu vymyslel v pěti minutách mi přijde nejrozumější 4), jak to vidíte vy?

25.06.2012 10:27:05 | ewon

Obávám se že takováto bezzubá občanská opozice v mezích "jejich zákonů" ..
*- je právě jejich záměrem ...

... no vidíte jakou máte naší zasluhou " Demogracii ...:-) "

/ o tom se vám za Bolšána nemohlo ani zdát, ... a to byste ho chtěli nazpátek ... ??, ... úpět v povinném pracovním poměru v "králikárnách" který pro Vás postavil ... s mizerným Důchodem a prašivou lékařskou péčí ....:-))) ... :-))) /

25.06.2012 11:17:29 | HarryHH

... a to nám právě tohle kážou vysmátý Bolševický Neokapitalisti ...

jo, jo ... a maj´ to pevně v packách ... kluci ušatý ...

/ a pokud nedojde k fyzické likvidaci, tak tyhle pouliční happeningy "nejsme jako oni" za lidství a lidský přístup, rovný práva ... a pod ....
.... jsou jen estráda pro jejich pobavení ...:-(( /

25.06.2012 11:22:26 | HarryHH

Harry, nikdo Ti nebrání vzít do ruky samopal a jít je tam postřílet, když jsi takový radikál :) Máš na to? Nemáš, co? Podělal by ses strachy. Tak raději buď zticha a šoupej nohama. Verbálních hloupých kritiků a rádobyrevolucionářů je na FB dost, můžeš se tam k nim zařadit a vykřikovat ty své radikální hrdinné bláboly do aleluja. :)))

25.06.2012 11:37:27 | vandule

.... tohle je pěkná pitomost, ale budiž ...

masivní výsledek nespokojenosti s vládou která si dělá co chce proti síle slova a vůle lidu můžeš dnes názorně vidět třeba na "Arabském Jaru" ...

ale jo, možná že pole lze zůrodnit modlitbou ... a já jsem ten blbej

myslím ale že bez toho aby se před tím vytrhal plevel, jsou všechny pindy nahovno ...
obzvláště pak na žvanírnách typu FB kde nemusí zavilý revolucionář oblíkat ani bojový mundur ani zvednout prdel od kafe …

/ ale fajn, třeba zrovna tohle funguje, a ty seš zrovna ta jediná správná vizionářka která má na řešení těchto společenskejch sraček recept ... /


, … good luck, ...

/a podepsat petici / s kterou nimochodem souhlasím ale ve výsledek nevěřím /
je to nejmenší .... ale co pak ??? /
....


I kdyby nás bylo nakrásně pár set tisíc,je dost nereálné že by si pak bez odporu čuníci dali vyžrat korýtka .......
ale iluze umíraj´poslední ... a proč se nepřesvědčit že zrovna tudy ... asi ne ...:-))

25.06.2012 17:28:04 | HarryHH

Proč to zamlouváš? proč mi neodpovíš na mou otázku? Kdy vezmeš do ruky samopal a půjdeš je tam postřílet? Kdy prosím? :)))

25.06.2012 18:32:21 | vandule

..... ne že bych na to neměl, ...a neměl chuť ... :-))
... střelec jsem dá se říct na běžné poměry nadstandardní ...

ale promiň, rvát mě mermomocí do role Českýho Andrese Breivika to je jen tvoje trapná obrana,
tvýho bezmocnýho revolucionářskýho plácání do našeho žabincem hnusu pokrytého vládního rybníka ... :-))

Nemám z toho vůbec radost, ale pokud ta zlodějina, arogance a likvidace pracovního potenciálu a výkonosti slušných lidí, plus degradace veškerých lidských hodnot nabere skutečně na masovosti, .... lidem nezbude nic jinýho než se jich zbavit.

.... a za dnů velkých revolucí / jak víme z historie /
... na zákony a práva šlechty ...
sere punťa .... :-((

***- jo bylo by jistě elegantní, utopit je na jejich vlastní lžíci vody ...
, ale to se nestane - ohebná justice, a exekutiva jsou jejich nástroje ...

a kdo si myslí že je udyndá tímhle způsobem, a oni pak sklopí kajícně zrak a potichu se vytratí ...

je takovej utopista, až to práská dveřma ...

skoro by se mi chtělo spíše říci .... blb ... :-((

25.06.2012 23:16:32 | HarryHH

Vidím, že nevidíš jinou cestu, než násilí nebo posranost v koutě. Naše debata v tom případě je zcela o ničem. Nikdy není nic jen černé nebo bílé, je mnoho odstínů, které Ty evidentně nevidíš. :(

28.06.2012 13:49:14 | vandule

Seš trapná, a navíc nevidíš že ten tvůj blábol o všelidových referendech je totálně mimo možnosti ožebračované většiny v dané realitě právního stavu v naší zemi ..... /řek´ bych spíše bezprávního /

uzavřu konstatováním mé babičky - která byla moudrá žena z lidu :

" ... stebou se bavirt, ... ja jako z kozou se modlit ..."

***- ...:-))

28.06.2012 14:37:50 | HarryHH

Nedělej ze sebe moudřejšího chlapče, než ve skutečnosti jsi. Ta babiččina citace je přesně na Tebe, je mi líto. Nikoho neoklameš. Došly Ti argumenty? Pak nastupuje útok, že? Tak to vždy zcela jednoznačeně odpoví na nevyřčenou otázku: Jak dalece jsi inteligentní, moudrý a objektiní? Hlavně zdraví Ti přeji, bez něj nejsi ničím :)))

07.07.2012 12:14:45 | vandule

Nějak v těch tvých vývodech nevidim souvislost s tvojí proklamovanou touhou po změně u nás v republičce" a místo toho šiješ do mě co se do mě vejde :-((.
Ty moje komenty nejsou osobní útoky na tebe a tvé přesvědčení, ale můj pohled obroušený stovkami držkopádů a kocovin ze slepé důvěry ...v "NĚCo" ...

Chci tím jen říct že plýtvat dnes v mým věku časem a energií průzkumem periodicky se v historii opakujících slepých uliček je z mého pohledu pitomost ...

***- ... ale samozřejmě to nic nemění na faktu že každý si může svobodně vybrat ...

/ strejda "Kolínko" Výše ... ty dva světy a jejich paradoxy docela dobře popsal ... takže jestli si někdo myslí že má dnes ještě na výběr ... tak je mimo realitu ... :-(( /
**-

09.07.2012 11:25:16 | HarryHH

Je to prostě v lidech, a brzda která by měla nezávisle fungovat pro ty co se dostanou do rozhodovacích pozic ... prostě není ...

/***- .. .což je právě to co si námi navolení papláši promyšleně vytvářejí, ... a a tam pokud vím zatím nikdo zespoda nedošáhne ...

***- ... a to je vlastně ten bordel /

Ale problém to není dnešní, ... je bohužel už tak starej,
jako Lidstvo samo.

Viz citát z Aristotela :


"Dokonalý člověk je nejlepší z živočichů,
pokud je ale oddělen od zákona a spravedlnosti
...... je nejhorší ze zvířat .... "

*

27.06.2012 10:52:13 | HarryHH

Ewone - anarchie pouze zajistí zvýšené právní omezování vládními fašisty naše práva na stávky a demonstrace - špatně!
Revoluce - špatně - bude proti nám použito bezohledné vojenské síly a dále zvýšená zákonná represe
Demonstrace - již zcela neúčinné - vládním stvůrám k smíchu
Generální stávka - zatím neuskutečnitelné. Odborům se nepodařilo své členy ke stávce přemluvit - strach o práci, výhružky od zaměstnavatelů
.
REFERENDA! Jediná cesta je cesta vybojování si - zákonnou cestou - svá práva na restituce o závažnýn rozhodnutích v chodu naší země i ekonomiky. Během týdne - 14 dní budou připraveny petice o právu lidu na referenda. Budeme je mít u petičních stánků ve všech městech a potřebujeme veké množství podpisů, aby musela být fašistickou vládou uznána. Myslím, že je to 250 tisíc. A my pevně věříme, že je dohromady dáme!

25.06.2012 10:37:24 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí