Být dospělá? Ani omylem!

Být dospělá? Ani omylem!

Anotace: Můj článek :) Moje úúvaha :D

Až budu dospělá, tak rozhodně nechci být dospělá! :)
Moc velká dospělost, dělá z člověka zahořklého, nevtipného, protivného tvora.
Ovšem jsou také ojedinělé případy, kterých se to netýká.
Znám jich pár osobně a musím říct, že za takovými lidmi se tak ráda vracím.
Mě každý říká, že já budu „harant“ nadosmrti. A myslím že mají pravdu.
Nebojte, taky mám svoje inteligentní názory na život, ale převážně mého času trávím tím, že se snažím všechno užít. Neříkám že to nejde ani v dospělosti, ale to už je to období, kde jsou moc velké starosti, práce, peníze, rodina a tak dále.
Takže se snažím z mládí vytřískat co nejvíc!

Už od malinka jsem si vždycky přála a ještě pořád přeju to, že třeba takhle půjdu každé ráno pro noviny coby psycholožka s titulem. Pro svoje ranní kafe a každý z těch lidí mě bude znát, protože tam budu každý den a budu se s nimi vždycky bavit a . . . . . to je pro mě idylka. Víte co, je to něco jako ve filmu.
Jenže tohle by bylo doopravdy :) .
Stejně se mi to jednou splní :D

Takže pokud jste mladí, zkuste si to užívat dokud můžete a pokud už vám mládí přece jen trochu uniklo, nezoufejte, pokud jste mladí tam uvnitř v duši, jste mladí i na povrchu :)
Autor PoeziGirl, 10.08.2007
Přečteno 745x
Tipy 10
Poslední tipující: Káťule, Vee-Vee, Bíša, Mario de Janiero, Helik007, Alžběta., jedam, jednou uklouznu na slupce od banánu, Lachailla
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Milá PoeziGirl,
prožil jsem si kus dospělosti a řeknu ti- nic moc. Dopracoval jsem se k titulu Podivína a Kverulanta, radši bych bral toho Haranta. Jdu ti naproti...sejdem se u stánku s novinama..

16.11.2008 13:55:00 | Mario de Janiero

:o)

13.04.2008 10:32:00 | Lachailla

Dospělost se nedá užít na plno....Já se jíbojím...

23.02.2008 20:49:00 | FETKA

For ever jung...
Máš pravdu, tolik pěkných dětí a za pár let je z nich spousta ošklivých dospělých. Stačí se podívat.

13.08.2007 09:53:00 | Jan na Druhou

jo chtěla bych mít pořád strašně moc energie.. v poslední době o ni musím čím dál víc bojovat

12.08.2007 15:40:00 | TerA

Duševní mládí a dobrota srdce, jsou neměnné hodnoty.

11.08.2007 01:15:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí