Přes internet

Přes internet

Anotace: Můžete žít bez internetu nebo e-mailu? Jen se přiznejte, jak moc jste závislí...

Seznámit se? Najít si pronájem? Koupit si auto? Objednat si pizzu? Komunikovat s člověkem, který je na druhé straně zeměkoule? Jak je to jednoduché… přes internet… A co vy a internet? Kamarádíte se s ním? Nebo je to váš úhlavní nepřítel? Přiznejte se mi…

Je to tak jednoduché. Zapnu svůj (jeho) počítač, počkám, až mi naběhne Windows a připojím se. Připojení proběhlo úspěšně, už můžu otevřít Internet Explorer a jako titulní stránka mi naběhne www.google.cz. Vyhledávač mi najde vše, na co si vzpomenu. Mám kamarádku, která si nedávno pořídila domů internet a největší strach měla z toho, aby nenavštěvovala placené webové stránky. Snažila jsem si ji uklidnit tím, že by musela jen otevírat pornostránky, ale moc se mi to nedařilo. Viděla jsem ty panicky rozšířené zorničky v očích, když jsem si otevírala jednu ze svých e-mailových adres. A jak jste začínali s internetem vy? Měli jste problémy zapnout samotný počítač? Já už jsem se to dávno naučila, ale s uměním mého přítele se to nedá ani náhodou srovnat. Takže když vám něco nepůjde, tak zavolejte nebo napište jemu, ale připravte se na jeho věčné remcání, když to nepochopíte na poprvé.

Internet. Nejsem příznivcem chatování, ale psaní si přes e-mail mi nevadí. E-mail. Díky jemu se znám se svým nynějším přítelem, jinak by jsme se možná nikdy neseznámili. Přichází mi na něj snad tuna různých informací ze všech možných oblastí. Vždy se zaregistruji na nějakých webových stránkách, které mě alespoň trošku zajímají, a které rozesílají zájemcům novinky na svém webu. Vždy objevím něco nového. Takže pokud chcete cokoliv vědět od mobilního operátora Vodafone, ligy za Svobodu zvířat, internetového obchodu Vltava, informačního portálu Plzeňského kraje, Hnutí za dobrou snídani, od Zdenky Blechové a její plzeňské čajovny, program divadla Kalich v Praze… na porno stránky vůbec nejsem (a nejen kvůli tomu že jsou placené), takže to u mě vůbec nehledejte. A na co používáte e-mailovou adresu? Určitě ji máte, když vám na ni posílám tento fejeton. Já osobně se už asi bez e-mailu a internetu neobjedu. Vyřídím objednávky Avonu, napíšu mail své nejmilejší sestřičce do Frankfurtu v Německu, zaplatím přes internetové bankovnictví účet za telefon…

Seznámit se? Najít si pronájem? Koupit si auto? Objednat si pizzu? Komunikovat s člověkem, který je na druhé straně zeměkoule? Jak je to jednoduché…přes internet… A co vy a internet? Kamarádíte se s ním? Nebo je to váš úhlavní nepřítel? Pošlu tento fejeton svému kritikovi, odpojím se z internetu, vypínám počítač, uléhám vedle přítele do postele a v jeho náruči usínám… co více si přát… snad jen, abych se i zítra mohla v pořádku připojit, zkontrolovat e-mail, připojit flash do notebooku a označit si do svého seznamu turistických známek ty nové… Krásnou dobrou noc, moji drazí.
Autor Verry, 14.09.2007
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vidfis vsechno je mozne.. moc hezky o vsem pises..

14.09.2007 23:38:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí