Zuby moudrosti

Zuby moudrosti

Anotace: Jak moc nás tyto zuby ovlivňují...

Lidé, kteří vlastní tzv. “osmičky“, jsou většinou velice pyšní, že je mají. Dodávají jim pocit nadřazenosti, pocit, že toho ví více než okolí. Kolikrát jsme od nich slyšeli všechny možné rady, poučky, kolikrát se nad nás někdo z nich povyšoval? Ano, tento jev je ve světě viděn často, den co den se s někým takovým setkáváme. A příčina výskytu těchto lidí je prostá: právě ty zuby moudrosti. Bez nich by tito lidé byli úplně, dá se říct, normální.
Po tom, co tyto zuby narostou, přebírají řídící centrum celého těla, který měl až do této doby mozek, a myšlení, které spravoval na výbornou, v tuto chvíli upadá do ústraní a dopředu se bere hlavní cíl zubů moudrosti: do všeho kecat. Osoby s těmito zuby si poté neberou s nikým servítky, naskytne-li se možnost někoho poučit, udělají to, mají-li možnost někomu otrávit život, udělají to. Těchto lidí je více než hodně a jejich ovládnutí celého světa je jen pouhou otázkou času. Je ale dost možné, že není všem dnům konec, protože se našlo pár jedinců, kteří dokáží proti této zákeřnosti bojovat.
Takových lidí není ale opravdu mnoho. Rozhlédněte se kolem sebe. Kolik jich tam je? Moc ne, já vím. Můžeme být však rádi i za to málo, co ve světě existuje. Tato malá skupina, tito, nebál bych se říct, hrdinové, vědí, že se nemůže stát, aby svět přišel o všechny bez osmiček, vědí, že by to byla celosvětová katastrofa, které by nebylo návratu. Proto bojují, co jím síly stačí, aby se svět vrátil zase k lepšímu. Vědí, že jejich děti mají také právo na spořádaný život v lásce a míru.
A mezi tyto udatné hrdiny patřím i já. Říkal jsem si, když jsem se rozhodoval nad operací k jejich odstranění, že mé životní zkušenosti a má síla by se jim mohla náramně hodit. Pravda, musel jsem tomu hrozně moc obětovat, mnoho se toho pro mě změnilo, život nebyl poté už nikdy jako dřív, ale životní blaho ostatních je pro mě důležitější než můj život vlastní.
Dostat se mezi tuto elitu však není jen tak ledajaký úkol. Říká se, že člověk musí podstoupit hrůzostrašnou operaci, kterou nepřežije každý. Prý jen ti nejsilnější. Vy máte však to štěstí, že jsem přežil, proto vám o tom mohu povědět vše, co vás zajímá. A tuším, že vás toho zajímá mnoho.
Tyto zákroky, samozřejmě, provádějí lidé, kteří zuby moudrosti stále mají a mít budou. Proto vám také asi nemusím říkat, že průběh operace vám tito páni doktoři nijak neusnadňují. Na operaci schválně přijdou vždy ti nejvíce leví doktoři, kteří drželi doktorské náčiní přibližně jednou v životě. Je také dost možné, že si na vás pozvou i nějaké učedníky a k tomu ještě bez dozoru, kteří naprosto neví, která bije. Když se vám něco takového stane, jste proti tomu naprosto bezbranní. Můžete jen myslet na tu hromadu lidí, pro které to děláte. Určitě se vám za to časem odvděčí.
Pokud celý proces operace přežijete, můžete si říkat, že jste stejně dobří, jak autor tohoto textu. Myslím si ale taky, že už jen kvůli tomuhle se to operace určitě vyplatí. A ještě vlastně kvůli jedné věci se vyplatí přežít. Po operaci můžete jíst všechny vaše oblíbená jídla jedině rozmixované, jiným způsobem je do pusy nedostanete.
Být vámi, jdu hned teď ke svému lékaři a zařídím si co nejbližší termín, než vás ty zuby ovládnou. Je lepší udělat to dříve než pozdě, staré pořekadlo mluví pravdu.
Autor Kutcha, 30.09.2007
Přečteno 812x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí