To jsem celá já

To jsem celá já

"Drrr, drrr." To otravné drnčení ranního budíku mě zase probudilo. 6:30, vždyť to mám ještě dost času. Zamhouřím oči a procitnu až v 7:15
Úlekem nad hodinama, kterých je jak u hodináře, mi žaludek udělá tři přemety div nespadnou z postele. Rychle vyčistit zuby, oblíct se a valit do školy. Jak já mohla zase zaspat. Hned se mi vybaví má všetečná maminka: "Běž už spát, je 23:45." Doběhnu do koupelny za dvě vteřiny a pustím vodu. Samou radostí začnu jásat a pět ódy, jak starej dlaždič. Satéza nám znovu vypla vodu, kvůli údajné havárii. Co teď? Čas rychle běží. Utíkám do komory kde čapnu 1,5 litru balené vody, s kterou provedu ranní hygienu. Ještě s kartáčkem v puse sedám k internetu, a píši pár vřelých slov naší milé Satéze.
Má úžasná dokonalost mě s párem milých slov (na krásný den) dopraví do školy přesně v 8:00. Když sáhnu do batohu pro svačinku od maminky, znovu se mi potvrdí má dokonalost. Ano tušíte správně. Svačina zůstala doma na stole, společně s mými sešity. Ani byste nevěřili, jak se za své psí kusy zbožňuji.
V polovině dne zjistím, že jsem jak královna Koloběžka I. Učesaná, neučesaná, namalovaná, nenamalovaná, oblečená, neoblečená. Myslím si, že se mnou je to 100% výhra v loterii. Hodná, milá, nekouše, zoubky má, přátelská, nezapomíná, má ráda děti! Takhle by mě jistě nabízel Srstka ve svém pořadu Chcete mě?
Teď se ptám já vás, chcete mě? Hodná, milá, nekoušu a štěstí? To se mi lepí na paty. To jsem celá já.
Autor Kacabenka, 17.10.2007
Přečteno 682x
Tipy 4
Poslední tipující: Madanik, Laura von Schneider
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji mockrát

01.02.2008 14:31:00 | Kacabenka

Fajné:) Většinou co tak čtu, se lidi představují jako "upe normalni holsina mno" a tohle se od toho díky bohu liší;)

14.01.2008 19:17:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí