Hrr na ně! (červen 2007)

Hrr na ně! (červen 2007)

Anotace: Pochod proti maturitám, hrdé studenstvo, báby a bojové písně...

Zase něco naštvalo lidi, tak vytáhli do ulic, v ruce maje hrábě, vidle sudlice i obyčejná vejce a rajčata. Báby s nůšemi napěchovanými všelikou zeleninou si prozpěvují bojové písně... Doktoři, sedláci, učitelé, ti všichni mají v rukou nějaký ten ostrý nástroj. Ženy táhnoucí za sebou uřvané dítě, divoce mávají klacky nad hlavou. Nevím, co z toho je horší zbraň. Vyrážejí na pochod-směr náměstí. To bude panečku zábava, až radní začnou lítat z oken...
Byli jste někdy proti něčemu protestovat? Je to... NUDA! Žádná defenestrace, žádné vidle, protože by Vás zavřeli, jen pochod a sem tam nějaký ten osamocený výkřik. Akorát si u toho ušlapete nohy.
Uznávám, že ta demoška proti maturitám byla docela zábavná. Pochod byl zdlouhavý, ale vajíčko mezi očima paní ministrině za to stálo. Ale znáte to. Vždycky nám něco naslibují a pak zavřou okna a prohlásí: "To jsou ale idioti, zas nám na to skočili."
Ale MY, hrdé studentstvo se nedáme! Půjdeme znovu a znovu! A těch vajíček bude víc! (Muhehe-ďábelský smích.
Nevím, jestli to bude k něčemu dobré, ale vždy je lepší alespoň se pokusit. Vždyť za pokus nic nedáte.
Autor C.alwen, 01.02.2008
Přečteno 511x
Tipy 1
Poslední tipující: Traci
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda takhle hanobit vzdělání... :) Až to budeš mít za sebou, tak Ti to přijde k smíhu.

04.02.2008 21:14:00 | Demedalex

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí