"Studie" spolužáků

"Studie" spolužáků

Anotace: absolutně nevím, kam to zařadit :-D

Je čtvrtek - třetí vyučovací hodina. Původně měl být takový né moc záživný (alespoň pro mě) předmět - základy přírodních věd, ale byl vyměněn s ekonomií. Jenže naše profesorka (přezdívaná Teekane) tuto změnu asi ještě nezaregistrovala a sedí v kabitenu, opravuje naše písemky a popíjí čajíček :o). Využila jsem volné hodiny ke studii mých spolužáků, se kterýma sdílím od září titul "středoškolák" :-) Naprostá většina si povídá se svým sousedem, případně lidmi okolo sebe. Jednomu hloučku k tomu hraje hudba z mobilu (která se mi mimochodem opravdu, ale opravdu nelíbí). Ti snaživější z nás se učí na dnešní písemku z angličtiny nebo zítřejší písemku z práva. Pár nenažranců dojídá své (případně kamarádovy) svačiny (dobrou chuť). Tři unavení tvorové lidského původu leží na lavicích a snaží se v tom hluku, šumu (případně i mlaskání) usnout. Co dělali v noci mě nezajímá, radši to ani nechci vědět. Spolužačky ve vedlejší řadě probírají drby typu kdo, kdy, kde, s kým a proč. Hm? Vibruje mi mobil..SMS..tak zase nic-jen pitomá infolika s oznámením, že si můžu aktivovat levnější volání (ovšem za určitých podmínek). Má sousedka si kreslí něco do bloku. Aha, tak už ne, už si dokreslila a momentálně obdivuje své dílko :-) "Verčo? Nevíš, co znamená "enjoy"? " Vím, ale proč bych to říkala spolužačce předemnou, když jí na lavici leží slovník.. Á, Teekane pišla. "Martina byla tak hodná, aby zamnou přišla, prý dneska máme ekonomiku. Tak si schovejte své věci, budeme těch zbývajících 15 minut opakovat ekonomii" ...Sladké skenování okolích tvorů - pápá. Jdu si opakovat ekonomii - ovšem nedobrovolně..
Autor verushka, 13.03.2008
Přečteno 679x
Tipy 3
Poslední tipující: Daisy.., Grafomanická MIA, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je to pěkné...a řekla že bych, že zřejmě v každé třídě to vypadá úplně stejně :-)

14.04.2008 21:33:00 | Daisy..

Proč Čajkové říkáte Teekane?:D Jakože je "Čajková"?:D Dobrý no ... :D Velmi zajímavá studie, mimochodem, tos celou hodinu jenom sledovala ostatní? Mě to po chvilce začne nudit ... :D
Je to psycho ... :)

15.03.2008 16:50:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí