Cesta domů

Cesta domů

Anotace: jeden z úkolů na literaturu ;) :) Jak probíhá běžný studentův den :D

Zvoní! Ten mučivý zvuk, který se nám, studentům střední odborné školy, zarývá do uší a oznamuje, že nezadržitelně končí nejen oblíbená hodina zeměpisu, ale i celé pondělní vyučování, dnes prošpikované testy, které tak zbožňujeme.
Chlapci s vážnými mužnými výrazy a dívky se slzami na krajíčku šátečky mávají před školou oknům jednotlivých učitelů. Bez chuti k jídlu se přesouváme houfně do jídelny. Výborná hovězí pečeně ovšem vůbec nechutná, tak, jak má, neboť každý nadává, proč nemáme školu déle a těší se na zítřek.
Stále ježně rozhozená, že do zítřejšího rána neuvidím oblíbenou učitelku matematiky, nastupuji do autobusu. Vždy milému a usměvavému řidiči oznámím cíl své cesty, a že jako student uplatním studentskou slevu.
Krajina za okny je ponurá, i když sluníčko se na nás mezi obláčky vyzívavě směje. Už abych byla doma a mohla se pustit do učení, po kterém nesmírně toužím! Vyloženě mě k sobě láká domácí úkol z informační technologie. V polovině plnění DÚ zhrzeně zjistím, že mi dopsala propiska! Zdrcená z toho, že nemohu vypracovávat oblíbené domácí úkoly, otevřu sešit dějepisu, abych se s radostí naučila malinko letopočtů z druhé světové války.
Večer usínám s pocitem, že už za pár hodin, za takovou kratičkou dobu, budu sedět ve své lavici na hodině matematiky, kterou vskutku ovládám...
Autor czokies, 14.03.2008
Přečteno 726x
Tipy 8
Poslední tipující: Neferehathor, Cloniess, Grafomanická MIA, Eiffel, drsnosrstej kokršpaněl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D fakt jsi vtipálek, tím jsi mě pobavila:)

02.08.2012 09:26:41 | kočkopes

Haha:D Ty jsi ale vtipálek:D

27.04.2008 15:47:00 | Grafomanická MIA

:) říká se tomu nejlepší léta, třebaže (protože ?) většina člověků zapomene, že je strávila z osmdesáti procent ve škole nebo v aktivitách s tím spojených; už taky zapomínám a vracel bych se... ono to totiž ani potom není o moc lepší (pokud je "lepší" to správné slovo)

14.03.2008 18:14:00 | drsnosrstej kokršpaněl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí