Pátý člen?

Pátý člen?

Anotace: amatérský pokus o fejeton, páni profesionální fejetonisté jistě prominou;)

Kam až sahá moje paměť, počet členů naší rodiny byl vždy stejný.Já, můj bratr, taťka a mamka, tedy čtyři lidé.Toto číslo brala jsem již téměř jako neměnnou konstantu, a ani ve snu by mě nenapadlo, že by tomu snad mohlo být jinak. Ovšem v poslední době začínám stále více a více pociťovat, že v naší rodině přece jenom existuje ještě pátý člen.
Příliš často se neukazuje.Tedy, abych byla přesná, osobně jsem ještě neměla tu čest se s ním setkat.Přesto však slýchám jeho jméno téměř každý den.Totiž, jeho jméno je poněkud neobvyklé, vlastně pokud se s ním kdy setkám, určitě se ze všeho nejdřív zeptám, co ho vedlo k tomu, aby zvolil právě tento pseudonym.Určitě se ptáte co to asi může být za jméno, že ve mně budí takový zájem, ovšem až vám ho sdělím, budete určitě neméně překvapeni.Jmenuje se totiž ,,pan Někdo“.Zvláštní, že? A to ještě není všechno.
Ačkoliv zatím k osobnímu kontaktu mezi námi dvěma nedošlo, měla jsem již mnoho příležitostí vysledovat alespoň několik málo charakterových vlastností tohoto tajemného spolubydlícího.
Nejprve musím podotknout, že trpí zřejmě obrovským apetitem.Otesánek by mu mohl závidět. Vždyť každou chvíli slyším z naší kuchyně zoufalé výkřiky typu: ,,Někdo mi zase sežral chleba!“ ,, Někdo mi vychlemtal čaj“ nebo také otázky jako ,,Mátě někdo hlad?“ ,,Chcete někdo něco k pití?“ Je vskutku až obdivuhodné jaká starostlivost o našeho přítele u nás doma panuje.Tím spíš, že se jedná o osobu natolik tajemnou a dovolila bych si říci i netykavou.O tom dle mého názoru svědčí zase výtky podobného znění jako: ,,Tak odpoví mi někdo? Poslouchá mě tu vůbec někdo?“ či ,,Zase tu ze mě někdo dělá vola co?!“
Abych však nebyla necitlivá a přespříliš kritická, určitě je potřeba přičíst panu Někomu i jisté zásluhy.Docela se v naší domácnosti nadře, a tak se dá vlastně říci, že pobyt u nás má vskutku tvrdě odpracovaný. Vždyť kolikrát už jsem slyšela větu ,,Někdo by měl vynést koš! Někdo by měl umýt nádobí! Otevřete Někdo okno! a spousty dalších a dalších příkazů.
Inu není divu, že pak člověku vskutku vyhládne a sní doslova na co přijde.No jako bych to neříkala…NĚKDO MI PRÁVĚ SNĚDL VEČEŘI!
Autor kulí očko, 04.04.2008
Přečteno 653x
Tipy 8
Poslední tipující: Hroner, Vampiric.Angel, susuvlacek, Eiffel, Cloniess
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No tak tohle je teda paráda. Nejen, že se válím smíchy po zemi, ale taky se podivuju, jak jsi dokázala toho někoho identifikovat. U nás už od nepaměti bydlí taky a já si ho v životě nevšiml, až teď. ;-)

24.09.2009 15:50:00 | Hroner

Super, od začátku jsem přemýšlela, co z toho vyleze a tohle bych fakt nečekala :-) fakt super postřeh, je to fakt ... :-)

12.04.2008 20:20:00 | susuvlacek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí