Jeden svět nestačí

Jeden svět nestačí

Anotace: Co napsat jeden svět prostě lidem nestačí. Potvrzuji tímhle nutnost knih, seriálů, telenovel, filmů a všeho co podle mě tvoří "Druhý svět". Ale ne, je to vážně na zasmání :-D P.S. Lidi ty komenty pls!!!;)

Mnoho vědců se již zabývalo syndromem telenovel. Proč se na ně vlastně ženy dívají? Představte si, že jste průměrná, asi čtyřicetiletá žena s obtloustlým manželem a dvěma odrůstajícími dětmi, kterým puberta a alkohol vymyly poslední zbytky zdravého rozumu…
Na co se tedy chcete po celém pracovním dnu těšit, když ne na svůj oblíbený seriál? V 18:30 tady zasednete před televizní obrazovku zabalená v teplácích a svetru po babičce, protože topení opět podražilo. Objeví se úvodní znělka, po níž na scénu přichází padesátikilová peroxidová blondýna v šatech od Versaceho. Otevře dveře se slovy: „Konečně jsi tady, Juane! Tolik se mi stýskalo!“ Ve dveřích se objeví vypracovaný kulturista s hlavou, po které mu stéká gel a praví: „Juano, má lásko, jsi tak úžasná.“ Padnou si do náruče a dvě minuty se vášnivě líbají.
Náhle se ozve zvonek. Pracující žena přemýšlí, kdo ji vyrušuje. Ozve se prudké bušení na dveře. Po dalším zabušení se neochotně vzdálí ke dveřím a otevře je se slovy: „To už jsi tady?“ Za dveřmi stojí stokilová zadýchaná postavička s pleší a otázkou: „Co bude k večeři?“ Žena neochotně odchází do kuchyně, kde zapíná černobílou televizi, aby sledovala pokračování telenovely. Na plotnu hodí hmotu podivného skupenství.
„Máme to ale výbornou večeři, ti humři jsou perfektní,“ chválí Juan. Manžel se znechuceně podívá na plotnu: „ Co to zase je? Vždyť to z toho hrnce brzo uteče,“ odfrkne si znechuceně. „Tak to rychle sněz, protože jestli ti to zdrhne, tak ti nic novýho dělat nebudu,“ informuje ho manželka otráveně a odnese večeři do obývacího pokoje. Muž leží na gauči, pokojem se vznáší mlžný opar pachu jeho ponožek a v televizi běhají fotbalisté v trenýrkách. Žena přepne televizi zpět na telenovelu.
Juan a Juana leží v mydlinkové koupeli a popíjejí šampaňské. Z gauče se ozve: „Máme pivo?“ „Ne, leda vodu z vodovodu“ odpoví manželka. „Musím pochválit tvé šampaňské, skvěle mi klouže do krku.“ Juana masíruje Juanovi ztuhlá ramena. Z gauče se ozve chrčivý zvuk. Manžel se dusí večeří, žena ho párkrát bouchne do zad. „ Chceš mě zabít?“ rozhorlí se muž. „Kdybych to chtěla udělat, tak už je po tobě,“ odpoví nevzrušeně žena.
„Miluji tě, Juano.“ „Já tebe taky.“ Manžel začne chrápat. „Teď je to dojemný a ty do toho chrápeš,“ rozkřikne se zoufalá manželka. „Dej mi pokoj,“ odpoví muž. Žena si povzdechne, podívá se na televizi s myšlenkou, jak je ten svět krásný a plný lásky. Sklidí talíř ze stolu. Telenovela končí. Juan miluje Juanu. Juana miluje Juana. Obtloustlý muž chrápe na gauči a pracující žena umývá nádobí.
Myslím, že vědci by směle potvrdili nutnost telenovel pro naše fyzické i psychické zdraví. Jeden svět nestačí, to si dokazujeme každý den. Zamyslete se, kolik seriálů, filmů nebo knih přečtete během týdne, měsíce či roku. Kolikrát jste zachraňovali svět a prožívali žhavou lásku? Jeden svět prostě nestačí…
Autor SummerNight, 12.04.2008
Přečteno 694x
Tipy 9
Poslední tipující: Henrietta, Aki, Princezna.Smutněnka, Lady Carmila, Sarazin Faestred, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Safra! XDXDXD nezbývá než se vševědoucně usmívat, protože na takhle skvělej postřech zase mě obyčejná slova nestačí!

10.04.2009 13:36:00 | Henrietta

Jo, jo, souhlas...

02.08.2008 15:04:00 | Princezna.Smutněnka

Boží...vím , jak se cítí ten manžel..moje ségra je telenovelový maniak...a to prosím není žádná čtyřicátnice:-) moc se ti to povedlo...zasmála jsem se

10.06.2008 09:52:00 | Lady Carmila

„Musím pochválit tvé šampaňské, skvěle mi klouže do krku.“:D dobrá parody věta na ty telenovelní pindy

jinak.. jo nějak tak to bude:)

02.05.2008 20:34:00 | melancholik

Všem díky za komenty!!! Podle mě to tak prostě je, fantasie a sny tu byly odjakživa. A není to nic konkrétního ani Tv ani knihy, prostě jen cokoliv co nám pomůže zmizet z téhle reality:-) Ještě jednou dík!!! Btw taky nemusím telenovely.

27.04.2008 19:48:00 | SummerNight

Zajímavé a dobrá myšlenka.Občas si člověk potřebuje odpočnout a utéct do jiného světa.Ať už do knižního či filmového.Sny a představy drží lidi nad vodou,držely a držet budou

27.04.2008 19:42:00 | Kohai

Fuj telenovely!
Ale myšlienka je fajn

27.04.2008 11:26:00 | Sarazin Faestred

No, jestli je to pravd, můžem si za t jen my, lidé. Dřív nikdo nepotřeboval televizi. Ani knížky apod. Ale moc pěkná myšlenka.

24.04.2008 19:46:00 | Luccissek

Já sice nejsem příznivcem telenovel, ale také ráda utíkám do jiného světa. Někdy se přitrouble usmívám, když se ve filmu dva zamilovaní konečně políbí =) Vystihla jsi to myslím moc dobře, druhý svět je potřebný pro naše psychické zdraví...Jinak bychom se tady z toho zcvokli =)

14.04.2008 17:12:00 | Sushino

Zasloužíš si SuperTipa ... na život fakt nestačí jen jeden život.

13.04.2008 08:47:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí