Stairways to heaven...

Stairways to heaven...

Anotace: to prostě muselo jít ven...

To takhle jednou, víc jak před měsícem, jsem chtěla bejt šťastnou. Vycházelo mi to pěkně, stoupala jsem do prvního nebe, do druhýho, do třetího... dostala jsem se až do toho osudovýho - sedmýho.
Občas jsem se na chvilku zasekla, pár lidí mě drželo za nohu a do uší mi házelo brouky (pár se jich do hlavy prokousalo, ale moc se jim tam nelíbilo, bylo jim blbě z rajskýho plynu s etiketou Zamilovanost). Ale všechno bylo překonáno, před soukromym soudem obhájeno a já se v sedmym nebi zabydlela.
Hodně jsem toho za sebou nechala. Pálila jsem kymácející se mosty? Na jednu stranu něco chci vrátit zpátky, na druhou stranu jsem ráda za tu zkušenost. Poznala jsem, bez koho nemůžu existovat a taky kdo je nahraditelnej. Nikdo neni jedinečnej.
Víte, proč se lidi drápou do sedmýho nebe? Aby to byla pořádná vejška a pád zas dolů co nejbolestnější. Teď si chvilku počkám, než se už poněkolikátý budu lopotit nahoru. A na mosty už seru, radši si koupim lodičku.
Autor kryndy, 14.10.2008
Přečteno 456x
Tipy 6
Poslední tipující: Triffid Kolbe, Lady Carmila, Bíša, enigman, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na mosty se vyser...a vyser se i na něj...nezaslouží si tě...

Za sebou mosty pálí,
kryndy, křehká víla.
Vzpomínky kdy spolu spali
a kdy mu uvěřila.

chlpi jsou mrchy, ale bez nich to nejde...jdi dál:-) jsi úžasná..

23.10.2008 16:57:00 | Lady Carmila

Každej je nahraditelnej, ale každej je i jedinečnej. Asi sem pokrytec, že to kometuju, ale snad mi to odpustíš.

16.10.2008 21:53:00 | Herbert Dalloway

když loďku,tak plachetnici...jinak budeš muset veslovat

14.10.2008 19:47:00 | enigman

ou ou děvče, bolavá

14.10.2008 18:50:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí