Prapodivné pravdy

Prapodivné pravdy

Anotace: kde jsou?

Život nás vede na přesně tu cestičku, kterou máme jít.
Dává nám, na zlatém podnose, vše co potřebujeme k naší spokojenosti.

A co uděláme my? S velkou noblesou to okatě přehlížíme, naivně vyhlížíme ony sladčí, malinovější jahody.
Jsme zkrátka nepoučitelní. Ale život, ta dáma na úrovni, nás nezavrhne, znova a znova "tu máš veverko oříšek."

Jsme někdy fakt děsně zabednění a přitom je to tak strašně jednoduché. Stačí poslouchat ten nejmocnější sval v našem těle, co tepe, bije, tluče a volá o stošest.

Knihy učené, moudré i ty s krví na prstech psané, nám můžou lecos napovědět, naznačit. Psali je vzdělaní lidé, jenž věděli, ale jejich rady, ač dobře míněné, nemohou být vždy správné pro všechny.

Každý jsme jedinečný originál a každý nosíme tu pravdu prapodivnou uvnitř sebe.

Hledejme - nalezneme - pochopíme - deja vu - vůbec ne - už po stopadesátétřetí.

:-)
Autor floreciente, 03.02.2009
Přečteno 632x
Tipy 5
Poslední tipující: bejbyyyy, Bíša, Kapka, vapiti
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo, okouzlující je výstižný slovo... četle se to úžasně.. lehce. :)

24.10.2009 16:56:00 | nedám si. díky

... okouzlující ... svým názvem, svojí přímočarostí ... prapodivně stočený svět do klubíčka pravdy v každém z nás ... život ve svých podobách, skutečně krásný a nádherný ... a veverka? ta má oříšky strašně ráda ... smích či pláč ... slzy jako kapky rosy smáčí půdu pod nohami a k tomu déšť tančí blues po prázdné obloze .. hvězdy dnes zapomněly přinést své já do všednosti bytí a koukají doma zřejmě na televizi ... :-) ... uff ... kde to jsem, asi jiný den, jiný čas a jiný prostor ...

06.07.2009 00:11:00 | vapiti

Jojo, pravda pravdoucí..:)

04.02.2009 11:51:00 | Stepbystep

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí