MODERNÍ TCHÝNÉ DNEŠNÍ DOBY

MODERNÍ TCHÝNÉ DNEŠNÍ DOBY

Anotace: dokonalá tchýně, neskrývaná záškvara nebo ta, kvůli které opustíte partnera?Která je ta vaše?

Většina žen, dívek, chlapců i mužů to pozná. Budoucí tchýně jsou poslední dobou v módě. A že jich není málo. Buď jsou to postarší dámy, které už o své děti nemají péči, vzhledem k tomu, že pochopily, že jejich synové jsou už dospělí a soběstační, dále tchýně typu Neskrývaná záškvara, nebojí se dělat naschvály a dĚlají to rády, z potěšení a neskrývanou radostí, a pak jsou to ty, jenž mají zbraň, se kterou vypočítavě škodí. Jsou to moderní ženy, které zvládají kareiéru, dokonalou péči o svůj vzhled, ale i zajištění skvělého chodu v domácnosti a rodině. Jakmile však přijde vetřelec v podobě nového přítele či přítelkyně jejího dítěte, začíná její nový strategický plán. Je milá, je tak milá, že máte pocit, že jste za vodou a máte báječnou tchýni, ale omyl. Ta perfektní žena je nejnebezpečnějším objektem vztahu dvou mladých lidí. Nenápadně, zlehounka vnucuje vaší drahé polovičce své názory. Ale mile, nikoli zákeřně. A vzhledem k tomu, že je to matka, potažmo nejdůležitější žena pro muže, co řekne, tak ať muž chce nebo nechce, vždy mu to dá podvědomý signál, jestli matka s partnerkou souhlasí nebo nikoli. Tyto tchýně také čekají na každou vaši chybu, ale opět neřeknou žádnou negativní kritiku, s úsměvem na tváři svému synovi sdělí, že partnerka zřejmě není nejideálnější. A dívkám zbývají tři možnosti. S tchýní bojovat a hrát s ní její tichou hru, což je přinejmenší velice těžká psychická zátěž, nebo dívka může sebrat všechnu odvahu a všechno si s tchýní vyříkat, což je jedna z velmi drastických možností, a nakonec vzdát se partnera a zbavit se tak tchýně. Bolestivá srdeční záležitost, ale obrovská úleva z neustálého přetvařování, že jste dokonalá. A já z těch tří možností budu teprve volit. A snad budu úspěšná.Jak jste na tom vy?
Autor happyandhappy, 08.05.2009
Přečteno 501x
Tipy 2
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bojuj!:D

09.05.2009 11:20:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí