Jaký pán takový pes!

Jaký pán takový pes!

Anotace: ...přísloví staré už stovky let..

Není to dlouho, co jsem na ulici potkala modrookého krasavce ještě s krásnějším psem. Měl roztomilá ouška, která mu padala do očí a miliony skvrnek na zádech. Byl to takový typický oříšek. Procházela jsem ve svých nádherných žlutých střevíčkách okolo a ani nevím proč, jestli jsem šla moc rychle, právě řemínek mých bot toho punťu zaujal. Popadl ho a začal škubat. Boty byli zničený a majiteli nezbylo nic jiného, než mě pozvat na skleničku. Po úžasně stráveném měsíci v bytě tohoto bankovního makléře jsem zjistila, že stejně jako jeho roztomilý mazlíček, který se jmenuje ALÍK, i on má ve zvyku hledat své milé v přeplněné ulici města a to ne jednou za měsíc.

Můj starý dobrý přítel si pořídil psa. Franka znám snad už stovky let. Na pohled odvážný a silný, ale někde v srdci z něj je cítit bolest, nejistota a strach z žen. Ne vždycky měl štěstí v lásce. Přímo přitahoval holky, které jdou jen po penězích.Možná proto, že on sám peníze měl a nebál se své děvče obdarovat čímkoli. Hodný a věrný, zkrátka jako pejsek. A právě na to jsem si vzpomněla, když jsme leželi u vody, opalovali se a on si tam sebou vzal svého neohroženého boxera. Na pohled psa, z kterého jde strach. Když ale přiběhl ke mně a začal mě oblizovat, všechna panika se ztratila. Nejenže byl poslušný a naprosto oddaný svému pánu, bál se vody, stejně jako jeho pán vztahů.

A do třetice ještě pes mého bývalého. Už když jsem vstupovala k němu do bytu, mi mělo být jasné, že mě varoval. Celý rozezlený na mě štěkal a já nevěděla kam se před ním schovat. Byl to typický ochranář. My dva jsme si nikdy nerozuměli, i když snaha byla. Nekonečné vycházky, dobrůtky a hračky co jsem mu nosila nikdy nepomohly. Stejně jako po půl ročním chozením s jeho páničkem neustálé omluvy, rozhovory a snaha, nedokázali náš vztah vrátit do té původní zamilovanosti a poblázněnosti. Ani on a ani naše láska se nedaly přemluvit.

Už nějakou chvíli přemýšlím, že i já si pořídím psa. Jsem zvědavá, ale zároveň se i bojím. Jaký pejsek jde ke mně? Jaký já jsem charakter...?
Autor klajusenka, 22.07.2009
Přečteno 657x
Tipy 2
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí