Hubněte se mnou!

Hubněte se mnou!

Anotace: Jídelníček, při jehož dodržování zaručeně zhubnete :)

Pokud se občas rozhodnu držet dietu, zásada číslo jedna je se den předem pořádně nadlábnout. Když je to naposledy, tak ať to stojí za to! Ale jestliže mě tato myšlenka napadne například ve středu, přecpávám se každý den až do neděle. Dietu budu držet až od pondělka. Od začátku nového týdne se to lépe počítá.
Nastává den D. Vstanu a plná odhodlání si jdu připravit co nejdietnější snídani. Většinou si vezmu jogurt nebo mléko s lupínkama. Jenže taková snídaně nezažene můj hlad ani náhodou! Navíc, snídaně podle předpisů zdravého životního stylu má být bohatá. Rohlík s nutelou vše jistí.
A už aby byla svačina! Jenže pomyšlení na to, že má dopolední svačina bude mít podobu jednoho jablka, je po vydatné snídani děsivé. Proč se ale omezovat?! Vždyť dopoledne se jíst může, tak co! Žádné ovoce, pořádný krajíc chleba se šunkou si dám! Jablko může být jako dezert.
Oběd, tady není o čem debatovat. Představuje nezbytnou, nutnou a nepostradatelnou součást každého dne, a proto, aniž bych měla jakékoliv výčitky svědomí, si s chutí naberu co největší porci. Nejpříjemnější okamžiky dne… A samozřejmě oběd bez zákusečku a kafíčka jako by z poloviny ani nebyl! Na to nikdy nezapomínám. Poté nejlépe zalehnout a všechno pěkně strávit.
V případě, že odpoledne sleduji televizi nebo sedím u počítače, musím si otevřít sáček brambůrků nebo oříškovou čokoládu. Jídlo při těchto činnostech nezapočítávám do toho, co jím, jedná se totiž o součást zábavy. Navíc mám skvělý pocit, jelikož vůbec nemám hlad a tudíž mohu vynechat odpolední svačinu. Raději si otevřu ještě jednu čokoládu.
Večeře musí být ze všech jídel dne nejdietnější. Plán je sníst maximálně jedno rajče. Frustrující představa… K čemu se trápit hlady. Je šest hodin večer a než půjdu spát, tak mi ještě vyhládne. Ke všemu je to poslední jídlo dne, takže bych neměla nic ponechat náhodě. Nebudu přece riskovat, že se v noci budu budit hlady nebo hůř, že zkolabuji. Neváhám a nechám si objednat pizzu přímo domů.
Večer opět trávím u televize, tentokrát se sáčkem sýrových tyčinek. Před spaním slupnu ještě dva pásky čokolády, abych měla sladké sny. S pocitem úspěšného dne v rámci diety jdu spát a v duchu si ještě rekapituluji, kolik dietního a zdravého jídla jsem dnes snědla. Když nad tím ale tak přemýšlím, zas až tak dietní všechno nebylo. Opět je moje dieta v háji. Nemá smysl se jí po zbytek týdne už zaobírat, odkládá se na příští pondělí. Teď si musím ještě pořádně užít zbývající dny a přecpávat se k prasknutí!!
Autor suzík, 15.09.2009
Přečteno 841x
Tipy 6
Poslední tipující: cikitos, lonelymaiden, BloodySweetHeart, enigman, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jako bych to neznala:D krásné!

11.12.2009 21:16:00 | cikitos

není nad řízek...

22.09.2009 08:41:00 | enigman

:D no asi tak :D...dieta se prostě držet nedá, když je všude kolem tolik lákadel :(

19.09.2009 17:37:00 | suzík

Hahaha:D A taky jídlo uždibované z cizího talíře se nepočítá, jídlo zhltnuté ve spěchu neobsahuje žádné kalorie, taktéž jídlo spořádané mimo domov... :D
Ještě že jsem jak oteklá nit, já bych dietu držet nemohla, když je kolem tolik lákavých jídel... :D

19.09.2009 16:42:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí