Recept na dnešní den

Recept na dnešní den

Tak jako každý den i dnes vám přináším jeden zajímavý recept. Ti z vás, kdo čtou moji rubriku pravidelně, už vědí, že recept na nějaké jídlo se zde moc často neobjevuje. Když už, tak to nikdy není nic obyčejného. Spíše než pikantních pokrmů se tedy v mém psaní dočkáte různých pikantností buď z mého všedního života, nebo zaslechlých od všelijakých pochybných existencí, na které čas od času narazím.

Dost k úvodu, pojďme si teď přiblížit objekt našeho zájmu. Miliony lidí na světě se právě v tuto chvíli cítí pod psa. Trápí se kvůli práci, kvůli počasí, kvůli světovému násilí, kvůli tomu, že Toník si už dokáže zavázat sám tkaničky. Můžou být smutní, protože je opustil někdo blízký, protože se jim nepovedlo upéci bábovku, protože jejich oblíbený fotbalový tým včera prohrál zápas. Možná mají vztek na souseda, protože má hezčí trávník, možná na tchýni, protože říká nahlas jejich chyby, možná na staršího bratra, který právě rozšlapal jejich velkolepé dílo z kostek. Spoustu dalších příkladů byste určitě vymysleli sami. Všechny je pojí jedna věc. Ti lidé, ty davy lidí, mají špatnou náladu. A jestliže něco zachvátí tak velikou část populace, stane se z toho okamžitě módní trend.

Pokud jste právě neodhodili noviny a nechytili se za hlavu a pokračujete ve čtení, gratuluji. Dostáváte jedinečnou šanci udělat něco se svým zastaralým šťastným životem a držet se na vrcholu módní vlny celosvětového měřítka. Celá věc je velmi jednoduchá, stačí si vybrat jednu nebo více z výše uvedených příčin špatné nálady a pro začátek se alespoň dvakrát denně chmuřit. Kreativnější z vás jistě vynaleznou své vlastní způsoby, vždyť na světě je přece tolik důvodů ke starosti. No a s přibývající praxí samozřejmě budete zvyšovat dávky nevrlosti, sebelítosti i depresí nižších stupňů. Pro pokročilejší bych doporučoval nastudovat nějakou odbornou literaturu pojednávající o aplikaci těžších depresí a návalů vzteku na běžný denní režim. Pro lepší představu uvedu příklad. Každé ráno jste vstávali s úsměvem, pozdravili slunce a u šálku teplé kávy si se zájmem pročítali noviny. Po aplikaci našeho receptu se ještě pod peřinou budete ptát, proč vůbec vstávat do toho šedého zkaženého světa, vždyť nic za to nestojí. Potom přece jen vylezete a v duchu budete nadávat na tu záři, co vám vypaluje oči už takhle brzy z rána. Ve spěchu si spálíte jazyk horkou kávou a na ulici pak vyhodíte noviny do koše se zjištěním, že světem vládne smrt a korupce. No a tyto změny se samozřejmě přenesou do celého vašeho dne. V práci vám vítající kolega jen připomíná monotónnost vaší každodenní nudné práce a při pohledu na obrázek vašeho partnera na stole přemýšlíte, jestli náhodou někoho nemá.

Ani se nenadějete a díky vaší bezdůvodné špatné náladě si hned najdete spoustu nových přátel v internetových poradnách, kteří mají stejné problémy a dokonale vám rozumějí. Pokud jste dívka od 10 do 15 let, neváhejte se o své problémy podělit s odbornou poradkyní nějakého z mnoha dívčích časopisů. Budete populární. Ještě jedna rada a jedno upozornění na závěr. Pokud si chcete opravdu udržet špatnou náladu, rozhodně přestaňte číst moji rubriku, neboť by zajisté zmařila všechna vaše snažení. A jako upozornění bych měl zmínit, že žádné postupy v tomto článku nebyly zkoušeny ani na zvířatech, ani na lidech a nejsou schváleny žádnou známou organizací, jejich praktikování je tedy pouze na vlastní nebezpečí a autor nenese žádnou odpovědnost za případné následky. S přáním hodně úspěchů,
*** ***

Autor kolemjdouci, 19.06.2011
Přečteno 424x
Tipy 3
Poslední tipující: Amonasr, Joe Vai
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí