Skinheads

Skinheads

Anotace: Kamarád je skinhead, ale kdo si co pod tím představí?

Už ani nevím jak mi Fanda řekl, že je skinhead. Ale vím to. Ale co si kdo představí, když mu někdo řekne, že je SKINHEAD? Snad hajlující hovado, který když uvidí někoho snědšího, tak ho hned pošle do nemocnice? Nebo má přehled a nejdřív se zeptá: ,,A to jako nácek??? Protože kolik lidí má představu o tom, že jsou Oi!, SHARP(SkinHeads Againist Racial Prejudice) nebo jak vůbec kdy SKINHEADi vznikly! Možná bych přehnal - bohužel pro SKINHEADy - kdybych tvrdil, že o tom co jsem se zmínil má potuchy pět procent lidí. A není to škoda? Vždyť i média při první špatné zmínce o SKINHEADech začnou blábolit o tom, jak jsou špatní, že podporují nacismus. A to je ono. Podporují nacismus tak proč je správně neoznačit neonacisty? Tady bych to utnul, protože tohle by šlo rozebírat do nekonečna. Ale doufám, že pokud si tohleto přečtete začnete přemýšlet o tom kdo jaký je a ne jenom o tom jestli má nebo nemá vyholenou hlavu popřípadě číro, teploušský oblečky,...
Autor pan PanPan, 23.02.2006
Přečteno 889x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pro elins:tak sem ja spatne pochopil tvuj komenc:P...a diiky za nej...:P

14.03.2006 22:25:00 | pan PanPan

pro PanPan:myslím,že jsem ho pochopila správně:o)jenom jsem napsala svůj názor,což neznamená, že tvrdím, že podporuješ nacismus:)

14.03.2006 18:39:00 |

pro Elins:mno...newim jesli sem ja spatne pochopil komentar nebo ty fejeton...tohlencto nikde ani v jedny vete nepodporuje nacismus...ani bych to nikdy a za zadnych podminek nepodproroval(leda ze by me fakt moc mlatili:P)

13.03.2006 20:21:00 | pan PanPan

pro Elins:mno...newim jesli sem ja spatne pochopil komentar nebo ty fejeton...tohlencto nikde ani v jedny vete nepodporuje nacismus...ani bych to nikdy a za zadnych podminek nepodproroval(leda ze by me fakt moc mlatili:P)

13.03.2006 20:21:00 | pan PanPan

lidi co podporujou nacismus bych poslala do koncentraku.To, ze si nekdo vyholi hlavu a jen tak zacne hlasat nejaky kraviny o hitlerovi,a nebo popirat vrazdeni lidi za jeho krutovlady,je pro me nechutny.Jenom asi nikdy nepochopim,jak se i v dnesni dobe mohou najit takovi..

13.03.2006 20:03:00 |

Mělo by se vo tom psát ještě víc,protože takhlenc chudáci skinheadi,mě už by taky nebavilo to furt nějakejm nechápavejm trubkám vysvětlovat:-)

28.02.2006 14:44:00 | Oduševnělost

Jasně, to mě přece vůbec nenapadlo. Jen se ptejme a odpovídejme. :-)

26.02.2006 16:36:00 | Lenskij

To Lenskij...:dobry...ja se ptal spis abych se pro priste poucil pro priste nebo si jen vyslech tvuj nazor...urco nic proti tobe:P

26.02.2006 15:59:00 | pan PanPan

Já teda nevim, ale nedávno jsme na češtine četli něco, co každopádně fejeton byl (dyť to řikala pani profesorka, a ty maj dycky pravdu...!) a humorný o teda nebylo ani trochu, páč mi z toho pak celej den bylo divně (ne, nejdela jsem ty houbičky, co sou navrchu čebrený)...

25.02.2006 22:46:00 | Králík

Rad bych se Lenskijho zeptal jak teda ma vypadat fejeton pac podle mych znalosti splnuje vsechny body o kterejch ja vim:kratky,tyka se aktualnich udalosti,mel by byt vystizny.a to je asi tak secko...a podle me to docela splnuje...

25.02.2006 14:49:00 | pan PanPan

Tak jsem si to sice přečetla, ale páč už o tom malilinkato od Fanouše vim, tak to pro mě nebyla ani moc žádná novinka. A myslim, že je fajn, dyž to tu taklenc napíše někdo.

24.02.2006 19:34:00 | Králík

televize se nikdy neprestane hnat za trhakama...to je stpro:P

23.02.2006 22:13:00 | pan PanPan

Mno, další pokus o upozornění lidí, jak to ve skutečnosti je... Snad se pár lidí najde, kdo se o to začnou trošku zajímat... .)
Každopádně taky nevim, jak jsem ti to tenkrát řekl... .P
Mno, ale je dobrý, že pro mě je to už dost únavný téma. Ke dnešním skins už asi patří, že je lidi mají za nácky. Škoda, třeba se jednou televize přestane hnát za trhákama a odvysílá realitu, jak už to vlastně udělala televize JOJ... .-$

23.02.2006 22:12:00 | FeroX_dc

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí