Mackova facka aneb "Kurvahošiguntag"

Mackova facka aneb "Kurvahošiguntag"

Anotace: "Kuchařka pro snoby"

Vykvetli dva narcisové a jeden z nich si povšiml, že ten druhý má hedvábnějšího motýlka: „Ještě včera byl ten můj excelentnější!“
I vyťal drzounovi pořádný pohlavek.

A proč zezadu?
Protože narcis, ten se kouká jenom do svých očí a ve svých zrcadlech.

„Znectil jeho ženu!“ řekly média.
No, já si myslím, že teď paní doktorová vypleská svého chotě a jestli má pod blonďatým hárem, tak jej za tu ostudu pošle do háje nebo do ráje zapomnění. Já bych jej poslala rozhodně na ostrov plný goril, aby jej naučili upřímně se fackovat.

„Omlouváme se ministru Ráthovi ..“ řekl president zdravotní komory Pekárek a dál pekl pikle proti Ráthovi, aby jej přinutil povolit přiškrcené kohoutky penězovodu.

„Doktor Macek by měl - asi - vystoupit z ODS ..“ řekl Topolánek a zajisté doufal, že jeho souputníka podrží základní organizace, kdesi v republice, už ani nevím kde.

„President Klaus se k incidentu - v tuhle chvíli - nechce vyjadřovat!“ řekl mluvčí z hradu. A tím vše, od hlavy pomazané nejvyšším postem, zvadlo!

„Už se ti šašci perou!“ řekli občané znechuceně a šli spát, aby ráno mohli o hodinu dříve vstát do rachoty tak, jak jim velí letní čas.

„Ti politici se neumí ani porvat!“ říkám si zklamaně a píšu tenhle krátký fejeton a přeju si přímou volbu prezidenta.
Volila bych paní Věru Chytilovou.
Ta by těm kohoutům zajisté domluvila jadrně a pořádně od plic.

Už jsem viděla hodně rvaček, ale žádná nebyla tak trapná, jako tenhle taneček snobů mezi polapeným sukničkářem Mirkem a ministrem zdravotnictví Davidem.
Vždyť ti „samo vyvolení“ nerozeznají už ani pohlavek od facky.

Doporučuji prezidentovi, aby si přizval na hrad pana režiséra Trošku, který umí národ výtečně pobavit, ale taky jej naučit zfackovat se, aby byla ta správná sranda po česku.

„Kurva! hoši! .... VOLTE NÁS!“
Autor Anny, 23.05.2006
Přečteno 861x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milá Anny, piju, jím, spím, píšu, bavím se, pracuji vždy když mám chuť. Alkohol mám rád, zrovna jsem si dolil skleničku. Přesto nejsem opilec jen se prostě snažím v ničem moc neomezovat a dělat to co baví mne a druhé. Spotřebu i tu potřebu zatím ovládám. Možná to jen dávám moc na odiv. Jsem jen opilý dobrým pocitem vždy když je mi dobře a to mi tu bývá neočekávaně častokrát a to i díky Tvé činnosti na tomto servru. A tak máš vlastně pravdu, jsem notorik, už je to tak chci to zas a zas. Prostě mi to dělá dobře.

30.05.2006 21:12:00 | umělec2

Nepřeháníš to s tím nořením se na dno štamprličky?
Že Ty občas píšeš v kocovině!

26.05.2006 07:53:00 | Anny

Anny, mám pocit, že mi nic nedošlo, buď jsi byla automaticky zařazena do spemu a tím pádem skončila v koši. Druhá varinata, že lžu i když to bych vyloučil. Třetí variantou je chybně uvedená adresa. Čtvrtou variantou je nedoručitelnost pro obsáhlost neboli velikost zaslaného (sebe osobně odeslat elektronicky bohužel nelze tak bacha na to)Prostě se zatím nevejdeš do schránky. To bych si musel připlatit.Taky může být, že jsem jen virtuální. Neboli sen co se zhmotní jen písmeny zde vloženými. Tím, že Ti dám svoji adresu odhalím zda jsem či nejsem - hříšník či to druhé.
Tak tedy k požadovanému e-mail: truhlari@nebe-peklo.ráj
kdyby to bylo nedoručitelné což lze předpokládat zkus za zavináč jen volny.cz PS: volny nejsem a jsem tomu rád. Truhlář, elektrikář, požárník, ještěrkář, kutil Tomáš

26.05.2006 07:47:00 | umělec2

TO Krtica:
Díky za komentík.
Na webík jsem nakoukla, ale názor jsem tam nenašla.
Nedostává se mi sil, číst s vědomím, že už je to tak, jak to musíme znechuceně a nedobrovolně sledovat.
Můj názor je, že: "Dosť už bolo ľachtikárov!"

24.05.2006 16:19:00 | Anny

TO umělec2:
U mne vyhrál David.
1/ je pohlednější
2/ nebojí se ani Macka
3/ na plesech vytáčí hezčí holky
4/ jeho motýlek je hedvábnější
.
.
10/ je prostě zajímavější a šmrncovnější

24.05.2006 16:12:00 | Anny

Každý z nás má na tuhle věc určitý názor.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006052301

na tomhel servru se vždy dost kacá, ale tohle stojí za přečtení.

24.05.2006 15:06:00 | Krtica

Co by fejeton to není špatné to jen ten čin oněch zůčastněných. Já osobně jsem zastáncem rázného řešení protože soudy nic nevyřeší a ještě na tom paratizují právníci. Macka chápu avšak neobhajuji musel si jistě být vědom dosahu svého jednání. Stejně jako Železný, Krejčíř, Dyba, Kožený a ostaní nic prokazatelně neukradl to jen šikovně využil zákony, které pro ten účel pomohl schválit. Je to vykuk a on na něj kuk. I chytrej šmejd zůstane jen šmejdem.Rath mi přijde vhodný na funkci jenž zastává ono je vždy problematické dělat nepopulární opatření a zůstat v oblibě. Populismus ten je samozřejmě velmi jednoduchý a lidi jej rádi vnímají. Ale od toho je tady demokracie aby každý mohl svobodně vyjádřit své dojmy a pocity.

24.05.2006 11:33:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí