Hovna lidi sbližujou

Hovna lidi sbližujou

Uvědomuji si, že jednou tu už taková debata byla, ale co naplat, je to stále aktuální téma.
Je to už pár měsíců, kdy jsem v příjemné opilosti vyplodila tu, už pro všechny mé přátele, známou frázi "hovna lidi sbližujou". Je zbytečné zaobírat se tím, že hovno je možná drsný výraz pro stolici, že bychom tomu měli říkat hovínko nebo snad e e, jak nás tomu učili naši milí rodičové, ale je to zkrátka hovno.
Ale teď k té frázi. Kdo by snad nemohl souhlasit. Hovna produkuje každý, blbec či inteligent, Vendulka z tanečních i Megan Fox. Prostě je tomu tak. Sereme každý. Celé lidstvo je spojené svými výkaly.
Že je to nechutné? Ále.
Že je to intimní téma? Ale kdeže.
Hovna jsou moderní. Denně potkáváme psí výkaly rozplácnuté na chodnících, doma potom na porno stránkách (samozřejmě nedobrovolně vyhledané), je to nestárnoucí trend. Je to něco, co nás nepřestane fascinovat. Jak něco tak skvělého jako je jídlo se dokáže proměnit v tak obyčejné hovno. Hovno, které máme skoro každý stejné (pokud nestrpíme zrovna střevní virózou). Pokud Bůh existuje, co nám tím chtěl asi naznačit?
Hovna nás spojují, sbližují, dělají z nás celistvé společenství. Naše planeta Země je pokryta miliardami, bilióny hoven a my se v nich jen tak rochníme.
O to víc je zajímavé, že lidi stále ohrnují nad touto tématikou nos.
Jen málokdo dokáže soucítit se svým přítelem, když vám vypráví, jak se nemohl vysrat.
A proto říkám BAVME SE O HOVNECH! To je to, co nás lidi, spojuje.
Autor Anyzek, 05.11.2011
Přečteno 853x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

samozřejmě že je to originál =D a Bondyho fakt neznám ;)

11.11.2011 13:50:06 | Anyzek

kurvadrát a Bondyho znáš nebo je to originální? :-)

06.11.2011 19:46:20 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí