Boudel kólije

Boudel kólije

Anotace: Pro nerodiče upřesňuji Border kolie...Aneb máme doma pejska...

"To je naše boudel kólije!Kecina!" častuje můj drahý potomek kolemjdoucí, kteří obdivují naší Border collii jménem Cessie Cogito Easter...pes s rodokmenem,ale bez mozku.To pako lítá po bytě a loví stíny,chytá částečky prachu a když se nudí tak jen tak z legrace strká do dětí,nebo mi okusuje prsty...ubohá trpící chudinka,kňučí štěstím,když ji náhodný kolemjdoucí pohladí a okamžitě hází záda,nohy do praku...ta čtyřnohá bestie totiž ví moc dobře co dělá... lidé pak chodí a slitují-li se,je pohlazení zaručeno a ona je spokojená...jak by se ti soucitní náhodní lidé divili,kdybych jim ji půjčila domů...hyperaktivní,milující a hlavně nudící se fenka hned,jak se za námi zaklapnou vchodové dveře a ona zůstane bez dozoru,smutně a trpíc ožužlává paty všech bot,které najde...podezřívám ji z toho,že to dělá za účelem zhoršení obouvání,kéž by si taky uvědomila,že když rozkouše všechny boty,končí nejen opouštění bytu bez ní,ale i s ní...Nejšťastnější je na zahradě a to hlavně ve chvíli,kdy mají děti hotovou opičí dráhu složenou z nízké klouzačky,trampolíny a tunelu a ona může běhat s nimi,případně když ve chvilce klidu sedíme u kávy a ona otravuje s míčkem nebo frisbee...ať se snažíme sebevíc,tohle zvíře nedokážeme unavit ani když se do ní pustíme v několika vlnách (ráno s tátou na cvičák,odpoledne procházka s dětmi v lese spojená s lovením klacků vhozených do středu rybníka,proběhnutí se psy kamarádů a známých a následný dril vedený trenérkou Bebinkou). Přes to přese všechno přijdeme domů,lidští příslušníci rodiny únavou padají obličejem do čehokoli měkkého jen pes přinese balon a s nadšeným ocasovrtěním očekává ,že jí někdo ještě tu odpornou kulatou věc hodí...Ano,máme doma nejchytřejší psí plemeno,má jen několik chyb...narodila se bez zdravého rozumu,což nahrazuje přehršlem aktivity,zapomněli jí říct,že je pes a ne delfín... a na závěr bych jen ráda dodala,že i přes to ji máme rádi,hladíme ji,míček jí házíme do úmoru a nikdo jí neubližuje...prostě jen miluje lidi...a to bez výjimky...
Autor Xandie, 12.02.2013
Přečteno 826x
Tipy 2
Poslední tipující: Inna M.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezký! Díky, správnej fejetonek. Dávám ST.

12.02.2013 10:27:36 | Inna M.

Děkuji, těch ze života bude víc, má dcera je dostatečnou inspirací ;)

12.02.2013 16:19:41 | Xandie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí