Zkouška v autoškole

Zkouška v autoškole

Anotace: .. ze série Ze života s úsměvem



Jednoho letního rána jsem šla dělat závěrečnou zkoušku v autoškole.. Tehdy se tradovalo, že si máme dávat pozor, že pán policajt rád zkouší ty roztřesené "skorořidiče" a že spousta se jich lapí do jeho chytře nastražených pastiček.. S tímto pocitem, že budu možná taky lapena jsem nasedla do auta se svým učitelem, ctěným pánem policajtem a rozjeli jsme se.. Celou cestu jsem musela myslet jen na to, kdy to příjde, kdy po mně bude něco chtít, aby mě nachytal a náhle to přišlo! Jeho slova.. "Tady mi zastavte, honem..!" ve mně vyvolala zděšení.. Mozek mi začal pracovat na plné obrátky, já se sama sebe v duchu ptala - ježiši, koukala jsi dobře na všechny značky, smí se tu stát???!!! Co mám dělat pomoooooc.. 

Pomalu jsem propadala zoufalství, které pán policajt živil ještě tím, že na mě postupně začal ječet.. "Tak sakra zastavteeeee!!!! Honem, už to nevydržím!!!" No když mi řekl ať zastavím i pan učitel, tak jsem tedy, s důvěrou v něj zastavila a.. panu policajtovi se udělalo nevolno a šel blinkat ..

To je vše.. víc nečekejte.

Jo, vlastně - udělala! :))





Autor Amelie M., 15.02.2015
Přečteno 719x
Tipy 14
Poslední tipující: AndreaM, jitoush, MARKO, zelená víla, Jort, Martinecka23, knihomolka, srozumeni, jitka.svobodova, Amonasr, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

olalala :-)) když jsem dělala řidičák, taky jsem měla žaludek v krku a pocit, že mám vygumováno... test jsem zvládla jako jediná, tehdy předělávali pravidla a já dokud neuměla jsem k testu nešla a když jsem viděla, jak je vyhazují jednoho po druhém krve by se ve mně nikdo nedořezal, sklesle jsem si šla taky pro vyhazov, ale když učitel zářil znejistěla jsem a on mi pogratuloval, pak jsem šla na jízdy a vzhledem k tomu, že učitel pospíchal, objela jsem vesnici, otočit jsem se měla na křižovatce, leč pruhy i odbočení jsem naštěstí rozeznala a byl konec, fuj a bylo to moje :-)) ovšem ty jsi měla úžasnou zápletku... :-)

16.02.2015 15:25:52 | zelená víla

taky dobrý :)) já když šla na testy, tak se mi kluci a chlapi, co to dělali se mnou smáli, že to jako baba nedám a blaaa blaaa.. a pak jsem odcházela skoro jediná, frajerka, kdo ty testy udělal :D

16.02.2015 15:58:25 | Amelie M.

jojo, my jsme prostě zodpovědnější... :-))) oni si myslí, že řídit auto je mužská záležitost, ale nenene...:-) a teď mě chlapi sežerou :-)))

16.02.2015 16:01:01 | zelená víla

oni si namlouvají více věcí :D

16.02.2015 16:03:16 | Amelie M.

Neměl tolik chlastat...***

16.02.2015 05:59:13 | srozumeni

jsi mě rozesmála :)) díky!

16.02.2015 14:49:07 | Amelie M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí