Příběhy Noci

Příběhy Noci

Anotace: O neopakovatelných příbězích odehrávajících se za našimi okny.

Obloha je oblečená v černém elegantním kabátu, láhve už jsou pomalu prázdné a teplý vítr pročesává vaše vlasy. Ano, píšu o letních a líbezných večerech, jejichž pohlazení teď určitě ucítil každý z vás.  A já vám prozradím, kde je to pohlazení nejkouzelnější.

 

Je to jakákoliv vyhlídka ve městě. Jde jen o to mít celé město na dlani a pod sebou spoustu šutrů, listí, papírových útržků a vajglů od lidí, kteří se smáli, líbali a mluvili. Mluvili o příbězích Noci. Právě v tom městě, na kterém zrovna lpí váš zrak, je ten onen příběh. A pokud zrovna nezkoumáte město svými zraky, ale čtete tyto řádky ve svém křesle, posteli či v kavárně, kde vám k tomu smyslně voní káva, tak si zkuste představit, že sedíte na kamenné zídce. Hvězdy zdobí, tmavé podium nad vámi. A před sebou máte všechny ty světýlka, obří věžáky, spousty tajuplných uliček, domy a jezdící auta tam a zpět. Pořád vám to nic neříká? Tak teď se zkuste zadívat do jednoho z věžáku. Na první pohled, jen malá okna vyplněna žlutou barvou, ale na ten druhý každé z nich má jiný odstín a právě ten jiný příběh. Příběh každého z nás. Příběhy denní rutiny, příběhy milujících se párů, příběhy hádavých manželů, plačících dětí a osamělých srdcí. Příběh kočky za oknem a usedajícího prachu v okně bez světla. Každým dnem se odehrávají za našimi okny, aniž bychom si to uvědomovali. Je to vlastně takové naše soukromé divadlo bez zaplaceného lístku.

 

Tak až se pokocháte pohledem na město a příběhy, tak se usmějte a jděte. Jděte, kam vás nohy ponesou, ale hlavně se usmívejte, protože právě to dělá příběhy barevnější!

Autor aneTA..., 10.05.2015
Přečteno 499x
Tipy 8
Poslední tipující: MARKO, skřitek, roztoč_v_mé_hlavě, Frr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné a optimistické. Těším se na další.

13.05.2015 21:33:43 | MARKO

Děkuji všem za milé komentáře, které vykouzlily mně úsměv na rtech :-) a za přivítání.
Frr- to snad nehrozí :-D

10.05.2015 21:32:49 | aneTA...

Tyhle chvíle rozmýšlení a dívání se mám hrozně ráda.
Děkuji, vykouzlila jsi mi úsměv na rtech! A vzpomínku, jaké to tam nahoře nad městem je... :)ST

10.05.2015 21:04:31 | roztoč_v_mé_hlavě

..ale jen nebýt "voyerem" - to po vystřízlivění způsobuje těžké deprese
/z osamění/ :-D..jinak vítej - těším se na Tvé svěží texty - tenhle dnešní se mi dost líbil "-D

10.05.2015 19:53:36 | Frr

Jo a vítám tě na Literu. Vidím, žes tu druhý den, tak přeji ať se ti tu líbí a inspirace s fantazií tě neopouští. :O)

10.05.2015 19:43:50 | Tichá meluzína

Taky se takhle ráda dívám. Já mám oblíbený kopec. Skvěle napsáno, dobře vystižená atmosféra, za mě ST. :O)

10.05.2015 19:42:09 | Tichá meluzína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí