Kdo nemá Facebook, nežije

Kdo nemá Facebook, nežije

Anotace: ... a pořád se to omílá a omílá a tak jsem se též rozhodla zkusit si napsat fejetónek na téma FB

Kdo nemá Facebook, nežije

 

Pokud vaše nitro sžírá neutuchající potřeba neustále se šťourat v soukromí ostatních, Facebook je tím pravým prostředkem pro ukojení této vaší touhy. Nejenže jeho založením budete děsně „kůl“ a lidi se na vás přestanou dívat skrz prsty, ale navíc vás jeho mobilní appka každou nanosekundu vašeho dříve nudného a smysluprázdného života upozorní na to, jak se většina vašich známých i neznámých v danou chvíli cítí.

 

Jestliže však stále patříte mezi sociální vyvrhele, jelikož vaše jméno ještě pořád není ve vyhledávači Facebooku, seznámím vás s několika body, které by vám mohly pomoci pohybovat se v prostorech světoznámé sociální sítě, až si v pocitu samoty a při nutkání někam patřit založíte FB účet.

 

  1. Nechcete-li být „out“, rozhodně se neregistrujte přes vaše skutečné jméno, které máte zapsané v občance. Na fejsu totiž frčí přezdívky typu Julinka Pipinka, Slepičí Úlet nebo Pižďucha Pižďuchovičová.

  2. Jestliže někoho milujete, není od věci si jméno vaší drahé polovičky vepsat na profil, například Kačenky milowany srdíčko nebo Honzíkovo cvrček Mili. Od tohoto okamžiku všichni budou vědět, že jste zadaní a šťastně zaláskovaní a určitě vám nikdo nebude psát otravné zprávy.

  3. Minimálně třikrát do měsíce si změňte profilovou fotku, aby lidé viděli, jak moc jste se za tu dobu změnili. Pokud se pokaždé vyfotíte na jiném místě (oblíbená selfíčka jsou pořizována například ve výtahu či na toaletě), tím jen úspěšně přispějete do své soukromé sbírky lajků.

  4. Nezapomeňte každý den sdělit světu, jak se cítíte/ co děláte/ co se chystáte dělat. Vaši FB přátelé prostě potřebují vědět, kdy naposledy jste si čistili zuby, který den si budete trhat obočí nebo jak moc a proč jste smutní či zoufalí.

  5. Přidávejte si všechny přátele svých přátel, následně i jejich přátele i přesto, že je neznáte. Čím více jich ve svém okruhu budete mít, tím lépe pro vás. Všichni vás budou obdivovat za to, jak moc jste oblíbení, když máte v přátelích 500+.

  6. Nezapomínejte ke každé fotce vašich přátel i přátel jejich přátel připojovat komentáře typu: „jsi mocinky kváásná“ nebo „lásečka mojee alt+3“.

  7. Ve vašem profilu nesmí chybět album „Me xD“, do kterého, kromě svého bujného dekoltu či obnažené mužné hrudi, přidávejte fotografie i z přírody, aby lidé viděli, že nejste pořád jen zavření doma. Fotečky s názvy „v parku“, „v parku u lavičky“, „v parku pod stromem“, kdy zmíněný park je sto metrů od vašeho domu, z vás udělají opravdového přírodního nadšence!

  8. Nikdy nezapomínejte na slavný „duck face“. Pokud nevlastníte jedinou fotografii s vyšpulenými rtíky, rozhodně nejste in a už vůbec ne cool. Proto neváhejte, skočte si na toaletu nebo do koupelny, kde se blesk vašeho smartfounu bude odrážet od ušmudlaného zrcadla, vyšpulte papuli a vyblejskněte se minimálně třicetkrát, aby minimálně jedna z pořízených fotografií mohla poputovat mezi vaše známé.

 

Pokud se na FB (tudíž i v reálu pro valnou většinu uživatelů) budete řídit těmito osmi body, jen menšinou ze všech různých fejsbůkových pravidel a zásad, věřte, že váš život dostane nový smysl a vy okusíte, jaké to je konečně žít. Protože ten, kdo ovládá Facebook, skutečně žije.

 

Autor Aiury, 31.01.2017
Přečteno 1279x
Tipy 11
Poslední tipující: Amonasr, Poetik, Jort, enigman, Simon
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mno,fb mam ale radsi si tvorim basne:-)

01.02.2017 00:11:35 | Tvořilka Lenka

Velmi propracované:-)ST.

01.02.2017 00:09:21 | Tvořilka Lenka

Děkuji, milá Tvořilko :))

01.02.2017 00:11:46 | Aiury

:-)

01.02.2017 12:09:15 | Tvořilka Lenka

Mě smrt sluší :-)

31.01.2017 17:13:12 | klaun

Vážně? :)

31.01.2017 17:15:38 | Aiury

No jasně jsem šťastná nefacebooková mrtvola :-)

31.01.2017 17:21:41 | klaun

..přidávám se k Tobě:-)

31.01.2017 21:04:04 | Nikita44

:-)

02.02.2017 10:32:55 | Nikita44

Podle mě nejde ani tak o facebook, spíš o to, jaké lidi kolem sebe máme. Já třeba nemám v přátelích nikoho, kdo by tohle dělal. A facebook mám už asi osm let.

31.01.2017 12:56:28 | iluzionistka

Tak to jsi šťastná žena ... já mám v přátelích nespočet takových, co přesně to dělají. A mnohem více :)

31.01.2017 12:57:19 | Aiury

Pak to chce asi protřídit, resp. pokud sama to chování tak shazuješ, tak si asi s takovýma lidma stejně nemáš co říct.

31.01.2017 12:58:13 | iluzionistka

To ani nemělo být tak schazování jako spíš odlehčení pro zasmání, jak se někteří lidé dají oblbnout něčím tak triviálním jako FB. Neříkám, každý nějak žijeme, nějak existujeme, ale když vidím ty dnešní děcka (mnohdy i dospělí), co na těch sítích jsou schopni sdílet, raději tam zas až tak často nelezu :)

31.01.2017 13:03:28 | Aiury

...jsem mrtev...šťasten ve své nevědomosti...

31.01.2017 11:10:44 | Jort

To je dobře, není oč přicházet :) vlastně jsem to napsala na popud mojí mamky, neboť ona splňuje všechny body ze seznamu. :D

31.01.2017 12:55:00 | Aiury

zůstanu vyvrhel...

31.01.2017 11:07:43 | enigman

:))

31.01.2017 12:53:08 | Aiury

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí