Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 304 záznamů. Zobrazuji 241-255.

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Jestli se mnou nechcete diskutovat, proč stále reagujete? Nejste schopna uznat vlastní chybu? Vy jste začala s urážkami a jestli se nedokážete omluvit, tak mne alespoň přestaňte obtěžovat.

02.01.2016 20:08:54 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Moc hezký výčet možností. Jenže v naší diskuzi šlo o to, zdali jistá tvrzení jsou pouhá víra či jsou něčím podložena. Ve chvíli, kdy dotyčná měla přiznat, že neexistují žádná fakta, jež zmíněná tvrzení podporují, tak z diskuze utekla, pod záminkou, že je diskuze marná. To řekne jen někdo, kdo má víru, cítí, že jí ohrožují logické argumenty a tak vykřikne něco ve smyslu "ty si ukázkový trol", aby nemusela přiznat, že se mýlí. Jistě, já se také mohu se mýlit, ale mé životní zkušenosti mne vedou k přesvědčení, že přesně takhle reagují na věcnou diskuzi věřící lidé.

02.01.2016 20:03:57 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

dupnul jste si u svého posledního přání trollí nožkou?

02.01.2016 19:56:31 | hanele m.reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Ne, vy jste tuto diskuzi se mnou začala, neustále mne urážíte a proto mám právo na poslední slovo. Vy už neklikejte na "reagovat".

02.01.2016 19:53:35 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

To vy jste vstoupila do naší debaty a když jsem já na váš komentář odpověděl, pohrdavě jste napsala, že se mnou končíte. Teď tu posměšně komolíte mé jméno a píšete, že jsem "ukázkoví troll". A já bych se mněl omlouvat vám? To je ubohý.

02.01.2016 19:50:06 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

...a já si až do teď myslel, že odmítnout dále diskutovat, ať věcně, či jen nezávazně klábosit, může i, například někdo, kdo už je touto diskuzí unaven a nechce pokračovat dál/ kdo nevidí v pokračování diskuze východisko/ ateista, kterej je touto diskuzí znechucen/ věřící, kterej je touto diskuzí znechucen/ člověk, kterej je touto diskuzí znechucen/ někdo, kdo zažil spousty podobných diskuzí dřív a tahle mu je silně připomíná.../ někdo, komu byla v některém z předchozích komentářů připomenuta nějaká nepříjemná událost v jeho životě a tedy jej už odpuzuje nadále zde diskutovat/ někdo, kdo viděl vaši podobenku na profilu a vzpomněl si.../ někdo, kdo nerad protahuje diskuze za hranice únosnosti serveru i chápání;-))/ člověk, kterej by rád četl i jiná díla, než komentáře v diskuzi/ člověk kterýmu někdo drží pistoli u hlavy, s výzvou k okamžitému ukončení diskuze/ někdo, koho to prostě a jasně nebaví/ no a samozřejmě třeba někdo, kdo odmítá ztrácet čas s "trollem" ...:-DD

...mohl byste tedy názor s věřícím člověkem nějak (něčím) podložit?;-)

děkuji

02.01.2016 19:50:03 | GiovaniDaVincireagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Tak to už je komické. Proti ženám nemám nic, naopak jsem feminista a proto by mne nenapadlo, jednat s ženou jinak než z mužem. Považoval bych to za urážku té ženy. A opakuji. Já tu ženu neurážel, jen jsem jí oplatil stejnou mincí. Všichni tvorové mají právo se bránit, tedy snad i já.
A to další co píšete: "Chcete-li s někým komunikovat, jako s rovnocenným partnerem, vyberte si prosím rovnocenného partnera.", to už zní jako vyložený šovinizmus. Chcete snad říci, že žena jen proto, že je žena, nemůže mi být rovnocenným partnerem? Doufám, že to tak nemyslíte, ale tak jak jste to napsal, to jako šovinizmus působí.
A to další o těch pudech, to myslíte vážně? Doufal jsem, že z mých slov je zřetelné, že naopak striktně lpím na logice a na hledání pravdy. Nemám potřebu si někoho podrobovat a lidi kteří takovou potřebu mají, považuji spíše za zvířata než za lidi. Kdyby jste mi chtěl něco vyčíst, tak to, že lidmi, jež mají potřebu podrobovat si jiné lidi, opravdu hluboce opovrhuji. Všichni kdož se honí za mocí, slávou, majetkem, vlastním úspěchem, sexem, láskou či štěstím jsou podle mne jen pudy zmítaná zvířata a já jimi z hloubi své mysli opovrhuji. To by jste mi vyčíst mohl a já bych vaší výčitku přijal. Můj postoj není správný, ale nemohu si pomoci.
A to poslední: "Vy se nejprve pokuste najít sám sebe." Omlouvám se, ale to už zní jako absolutní blábol. Hledat sám sebe? Nikdy jsem se neztratil. Celou dobu své existence, jsem v hlavě tohoto člověka, jenž tu teď klepe na tlačítka klávesnice.
A úplně na konec píšete: "Pak vám bude cesta k Bohu otevřena." To nás vrací na úplný začátek našeho rozhovoru a nutí mne se ptát. Z čeho usuzujete, že mi "pak bude cesta k Bohu otevřena"?

02.01.2016 19:44:41 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

neodmítám věcnou diskuzi - odmítla jsem ztrácet čas s trollem, to je rozdíl
znáte jistě ono okřídlené rčení o perlách a sviních..
prosím, už pod mým komentářem neklikejte na tlačítko "reagovat" - děkuji předem, jako inteligentní a vzdělaná bytost tuto žádost jistě pochopíte a budete respektovat

02.01.2016 19:22:07 | hanele m.reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Píšete už podruhé "přijal jsem fakta o boží podstatě" a já se vás už podruhé ptám: JAKÁ FAKTA? Znáte-li nějaké fakta o boží existenci, prosím, podělte se se mnou o ně. PROSÍM UŽ PODRUHÉ!
A prosím všimněte si, že já na vaši otázku "máte vy důkazy o jeho neexistenci?" teď hned odpovím. Nemám a ani je nehledám. Představa neexistence boha mne děsí. V boha věřím, ale uvědomuji si, že je to jen pouhá víra, jinak řečeno, jen touha po tom, aby to byla pravda.
Vy tvrdíte, že "bůh je jen jeden". A já se musím ptát, je to jen pouhá víra, nebo to máte něčím podloženo?
Mluvíte o jakýchsi FAKTECH. A já se musím ptát, jaká fakta máte na mysli?
Ani na jedno jste mi nedal jasnou odpověď. Jen mlžíte a nutíte mne tak, svou otázku stále opakovat.

02.01.2016 19:09:20 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

tudle pan vlaštovička je ukázkový troll - od takového mi omluvy netřeba..
já bych s ním dál nemarnila žádný čas, milý/milí rytíři (1-2) :o)

02.01.2016 19:09:15 | hanele m.reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Protože odmítá věcnou diskuzi. To dělají jen slepě věřící lidé, kteří se bojí, že jim logické uvažování vezme jejich víru.

02.01.2016 17:33:21 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Když mne někdo obviní, že "mne názory jiných v podstatě nezajímají" a uzavře to slovy "s Vámi končím", mám právo mu odpovědět stejným způsobem. To, že je to žena je irelevantní. Všichni lidé jsou si rovni a přistupovat k ženám jinak než k mužům, tak právě to by bylo vůči ženám urážlivé.

02.01.2016 17:30:55 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Já se vás jen slušně zeptal, zdali vaše tvrzení, že "bůh je jen jeden", máte něčím podloženo, nebo tomu jen věříte. Vy jste mi neodpověděl. Ani jste nenapsal, že tomu jen věříte, ani jste nenapsal, čím to máte podloženo. Snad zcela kultivovaně jsem svou otázku opakoval a odpovídal na vaše otázky. Vy stále jen mlžíte a odpovědět nechcete. Tedy přistoupil jsem k tomu, že jsem vás nazval "zbabělcem", doufajíc, že vás tím vyprovokuji k odpovědi. Nepodařilo se, co se dá dělat. Pro mne je otázka po boží existenci, zcela zásadní, jestliže tedy vytváříte iluzi, že na tuto otázku máte odpověď, ale buď lžete, nebo tu odpověď nechcete říci někomu jako já, pak musíte chápat, že člověk jako já, který hladoví po odpovědi, na vás bude třeba i útočit, aby z vás tu odpověď dostal.

02.01.2016 17:17:20 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Souhlasím, nevíme nic. Ziny napsal, že bůh je jen jeden. Pouze jsem se zeptal, zdali tomu věří, nebo to má něčím podloženo. Kdyby mi odpověděl, že tomu prostě jen věří, napsal bych já "Děkuji za odpověď.". Ale on jen mlží a rádoby oduševnělými bláboly vytváří dojem, že nějaký podklad své víry má. Takoví racionální podklad já zoufale hledám celý život, tedy nad tím nemohu mávnout rukou a jsem nucen pátrat po tom, zdali on Ziny nelže. A tak svou otázku opakuji, ale odpověď nedostávám. Už jsem z toho fakt zoufalý. Já také věřím v boha, ale uvědomuji si, že je to jen víra, což je frustrující. Proč on Ziny, stejně jako většina věřících vyvolává dojem, že svou víru má něčím podloženou a nepřizná, že je to jen slepá víra, abych to mohl nechat být?

02.01.2016 16:57:52 | reagovat

Úvaha o Bohu Publikoval(a): Ziny | Úvahy » Bůh, víra

Z čeho usuzujete, že je hanele věřící člověk? :-D

02.01.2016 13:22:37 | GiovaniDaVincireagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí