Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.
Říkanky I Publikoval(a): Dreamy | Aforismus, citát, říkanka » Pro malé děti
To jsi můj člověk, přírodní...:-)
Říkanky I Publikoval(a): Dreamy | Aforismus, citát, říkanka » Pro malé děti
Je to jednoduché, máš to správně po vzdělávací stránce. V mnoha dětských říkánkách jsou totiž pěkné kraviny. :-))
HOMOGLOBALÍN Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ostatní
Ano, co je komu po člověku, ten se taky zajímá jen o sebe dostatečně přehnaně! :-D
HOMOGLOBALÍN Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ostatní
Pravda a lež se proplétají a spřádají virtuální mediální klec dneška. :-))
HOMOGLOBALÍN Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ostatní
Ale technologie klecí se nemění...Alespoň nějaká jistota. :-)
HOMOGLOBALÍN Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ostatní
Pravda či lež, věř si čemu chceš...Taková je dnešní doba a člověk globalizovaný. :-)
Otrávený les Publikoval(a): Possol | Básně » Příroda
Za přírodu! :-)
Říkanky I Publikoval(a): Dreamy | Aforismus, citát, říkanka » Pro malé děti
Říkanky hezké a tip za "přesné informace o přírodě". :-)
deset dní Publikoval(a): kikin87 | Básně » Pro větší děti
Oceňuji, jakou inkluzi jsi provedla a jak jsi umně zkřížila Ježíška s cizáckým St.Clausem...:-)
kouzlo magické to je priroda Publikoval(a): kikin87 | Básně » Příroda
Ale většina lidí to neocení, když zaneprázdněni kolem sviští 150 km/h ve svém drahém autě...:-(
(nad)řečník) Publikoval(a): Lighter | Aforismus, citát, říkanka » Ostatní
To ale přímo odporuje "vědeckému pojetí propagandy". :-))
(nad)řečník) Publikoval(a): Lighter | Aforismus, citát, říkanka » Ostatní
Mě řečník jako osoba naprosto nezajímá; záleží, jestli se to, co mluví, dá poslouchat. :-)
UMĚLECKÉ AMBICE Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Kultura
To jsem rád, dobré věci kazím nerad.:-)
(nad)řečník) Publikoval(a): Lighter | Aforismus, citát, říkanka » Ostatní
Nesplnitelný úkol, talent se vždy prosadí...:-)
UMĚLECKÉ AMBICE Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Kultura
Nezáleží, jaké má ambice a co si myslí, to nikoho nezajímá; záleží, jak konkurenceschopný produkt a za kolik prodává. (řečí marketingu) :-)