Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11881 záznamů. Zobrazuji 5116-5130.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Siorak - Vladan

1) račte chápat rozdíl mezi blokací u sebe - konkrétního autora, který může svoje myšlenky hlásat naprosto svobodně demokraticky a nerušeně dál na literárním webu

2) blokací na webu, např. rudý Libres. Petr tam nemá přístup ani ke čtení. Ale to mě asi čeká taky. :-)

Co jsi to Vladane říkal tenkrát DanieloviS o demagogii? Měl by sis honem vzpomenout. :-) :-)

08.01.2012 13:42:50 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...ty znáš větu z VHSky, tak to jóóó :-))) to si na Havla musím ihned změnit názor...

Ale s tímhle souhlasím: "na stupnici liských cností a hříchů mu nic lidskýho nebylo cizí", jenže kromě mínusů (hlavně nahoře v článku) vidím i plusy, prostě celého Václava z Hrádku. Vážím si ho dál, i po smrti.

02.01.2012 12:05:45 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Po pár dnech jsem na Literu, a s plnou odpovědností a střízliv prohlašuji, že maňáskovi bych ruku nepodal. M.arek a Petr Hanka do naprosté nahoty odkryli, co mělo zástat cudně zakryto - morální hnus maňásků a jim podobných. Ten rok nám pěkně začíná, jen co je pravda... :-)

01.01.2012 21:15:26 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

zase účelově lžeš, když za mne mluvíš, cituji: "Přemýšlel jsem, proč Aťan nepodporuje přenos odpovědnosti na nižší články správy a došel jsem k tomu, že se normálně bojí!"

Propaguji přesný opak, ty to dobře víš, ale zřejmě kopeš za druhou stranu, jinak si to nedovedu představit. Kdo tě řídí, kdo je tvůj nadřízený? ...asi šikovnej člověk :-)

další tvoje kecy už skoro nečtu, to bych se musel hájit furt a furt do úplného bezvědomí... :-)

Tady jako důkaz (opět stejný odkaz, který často propaguji) usvědčuje Vladana ze lži:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

07.01.2012 07:19:43 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Petře, rádo se stalo... to mi věř. Už jsme o tom ve vzkazech spolu mluvili, nedělal jsem to jen pro tebe (či pro Marka), ale taky pro sebe, abych se za sebe nemusel stydět, že jsem o křivdě věděl a nehnul prstem. V tomto směru virtuální pusa letí i Zasr. romantikovi, střelkyni1 a mně neznámému Ludvíku Brejerovi.

Už se na Libres můžeš připojit alespoň na čtení, nebo i to máš stále zablokované? Ty seš teda průůůserář, to ti řeknu... :-) :-)

05.01.2012 17:53:15 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,
další a další překrucování, křečovité kotrmelce, nic nového od tebe. Pravda se v tom hledá strašně těžko, jestli vůbec. Ale tak to s tebou chodí, zvyknout se na to nedá, abych řekl upřímně... :-)

06.01.2012 11:19:32 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sio...ještě krátký dodatek,
kde tedy zůstal ten hrdina, který se tenkrát zachoval správně při vynucování podpisu anticharty??? Kdyby ses stejně (ne hrdinsky, ale normálně) zachoval v Libresu, tak neřeknu ani popel. Z obětí kolektivně vyrobit viníky, to je fakt hnus.

06.01.2012 09:54:55 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Iv - Marek a Petr by už na Libres nešli, o tom jsem stoprocentně přesvědčen, do nedemokratického webu nikdo dobrovolně nepůjde, pokud si jejich chování včas uvědomí. Mě tam trpí jen z toho důvodu, že jsem podrobně popsal postup jak mě jednou vyhodí - což jim na lednovém zasedání Velké Pětky asi trochu vadilo. Osobně tam jsem ze studijních důvodů, v nedemokratickém hnízdě se člověk jen tak neocitne, ...vlastně se mi to na internetu stalo poprvé.

06.01.2012 08:01:46 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, důvěřuj trochu čtenářům, proč jim nenecháš prostor? Dej jim šanci se bez tvého "výkladu" přímé demokracie, (který tu asi 20x už zazněl), obejít. :-)

06.01.2012 07:47:30 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...docela bych uvítal možnost oprav vlastních komentů, ale to asi každej, kromě správce serveru...

03.01.2012 20:58:39 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Tak jsem si tady ještě před spaním trochu početl. :-)

Vladane, napíšu sem, jak jsem Petra pochopil já. On totiž Petr (subjektivně si myslím) uvažuje podobně jako já. Stejně jako, já nechce ani komunisty, ani fašisty, ani rasisty, ani násilí. To, že napsal, cituji: "Já budu volit toho, kdo ještě nekradl, a pokud bude také, pak už na ně asi půjdeme s klackama…protože i pravda a láska jednou dojde a nasere se."
Z toho je patrno, že klacky jsou až tou úplně nejnejnejkrajnější variantou, když všechny mírové prostředky byly (např. mafií) totálně pošlapány. Hitler taky musel dostat přes držku - a ti, kteří mu přes ní dávali, myslíš že je násilí děsně bavilo a vyžívali se v něm??? Pochybuju, raději by si doma hráli se svými dětmi a milovali své ženy... teď mě napadá, že bych už měl jít do postele... Tak dobrou.

03.01.2012 20:57:02 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

další důvod, proč se s tebou nebudu bavit, kolikátá je tohle účelová lež?: "A nemusíš se bát, nebudu ani vyžadovat odpověď na tvém blogu, stejně bys mě demokraticky smazal (ala Libres)."

Tohle je fakt hnus...

08.01.2012 11:32:25 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sioraku,

ráno jsem dal na Libres úvahu / politika: "Úvaha o bezkonfliktním klidu"

Teprve teď čtu tvé komentáře a uvědomuju si, že jestli si tu úvahu přečteš - tak to je má odpověď speciálně tobě, LUKiOvi a ostatním. Je mi z vás smutno.

Na Libresu se s Vladanem nehádám, na hrubý pytel šiju hrubou záplatu na Literu. Tak to prosímtě alibisticky už dopředu něřeš ve stylu COBY KDYBY. Starejte se o svá pravidla na Libresu, které jste v případě Marka a Petra porušili. Vyžadujete slušnost, a sami jste se tím doporučením neřídili.

Pročpak jsi sem, Sio, nenakopíroval komentář Petra Pun-ka, kde nám nadává do špinavců? Zapomněl jsi, že jo...

08.01.2012 10:04:59 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry, píšeš: "a místo zamyšlení oslovených jsme svědky hysterických výpadů a dogmatického překřikování, které je tím objemnější a hlasitější, čím je fakticky a argumentačně slabší."

Ale to je přesně to, co ti tady už vytýkalo dost autorů, nejen já.
Ale abych tě furt nebuzeroval, tentokrát tenhle koment má hlavu i patu, i když s tebou místy nesouhlasím - např. že příčinou krize je jen Havel. Maslím si, že příčinou krize je, že se Havel nechal převálcovat Klausem, Tošovským, Třískou a podobnou sortou, protože je až moc slušnej. Petr Cibulka je zase až moc sprostej - líbil by se mi střed.

03.01.2012 12:49:51 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

A co se týká mé kauzy Vladan,

opět pro jistotu zopakuji - ať si tu Vladan mluví co chce, nebudu ho omezovat ani v nejmenším, nejsem Libres, ale zároveň se chci věnovat důležitějším věcem, než stále narovnávat jeho účelové lži. Takže Vladane, směle pokračuj, nedej se vyvézt z míry když budu někdy otálet s odpovědí.

08.01.2012 12:02:17 | Aťanreagovat

© 2004 - 2025 liter.cz v1.8.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel