Václav Havel - proč pro něho netruchlím?

Václav Havel - proč pro něho netruchlím?

Anotace: -

Václav Havel, proč pro něho netruchlím?!

V důsledku smrti bývalého československého a prvního českého presidenta, Václava Havla, jsem se rozhodl napsat tento článek. A ne přímo v důsledku smrti jako takové, ale v důsledku toho co se děje po jeho smrti a toho, že nikdo není ochoten se podívat pravdě do očí. Nechci se nikoho dotknout a už vůbec ne pozůstalých, protože smrt člověka je tragická a smutná, ale dělat z někoho jako je Václav Havel modlu... k něčemu takovému se taky musím vyjádřit.
Začnu tradičním pořekadlem: o mrtvých jen v dobrém!
Žel bohu, o bývalém presidentovi to tváří tvář současné situaci nelze dodržet. Tento článek je reakce na tvrdý kult osobnosti, který se zde rozvíjel už za Havlova života a který naplno propuknul s jeho smrtí. Kult osobnosti, kdy kritika bývalého presidenta je minimální, ač je více než dost co kritizovat a tím co je kritizovat se budu zabývat dále.
Osobně jsem svědkem nekončících pietních zpráv o smrti expresidenta a taky toho jak je celý národ na nohou a truchlí pro Václava Havla. Truchlí pro velkého vůdce Velké listopadové sametové revoluce. Ano, takto sarkasticky a provokativně to říkám a proč? Protože současná situace je ne nepodobná smrti Josefa Stalina nebo Klementa Gottwalda, kdy i tehdy celý národ povinně probrečel týdny. Rozdíl je jen v tom, že dnes lidé probrečí dny a týdny kvůli tomu, že jsou zmasírovaní médii, neznají jiné zdroje než ČT nebo TV Nova a nebo Právo, Lidové noviny atp. a nezajímají se o to co skutečně Václav Havel dokázal. Co skutečně dokázal! A nemyslím to v kladném smyslu slova. Částečně tento článek píši v rozčílení, i protože Václav Havel se zachoval sprostě vůči Karlu Krylovi, kterého osobně považuji za nejlepšího člověka co za normalizace žil a který toho pro náš národ vykonal tisíckrát více než Václav Havel a to jak se zachoval nikdo nepřipomíná. Nikdo nemá odvahu napadnout image mrtvého vůdce revoluce (přesunu moci z rukou komunistů do rukou překabátěných komunistů).

Důvody proč pro Václava Havla netruchlím?!

1. Nezakázal komunistickou stranu a nepotrestal komunisty! - mnozí komunisté se dostali do čelních pozic i po roce 89, např. Dušan Tříska (architekt kupónové privatizace), Andrej Babiš (miliardář a podnikatel, dříve agent StB), Marián Čalfa (uzavřel pakt s Havlem a dnes je tento komunistický předák podnikatelem!)...

2. Vytřel si zadek s Karlem Krylem... - nejprve donutil Karla Kryla veřejně na Václavském náměstí vystoupit s normalizační hvězdou Gottem a jakmile získal díky populárnímu Krylovi ještě více přízně, odkopnul ho a ani se neuráčil přijít na jeho pohřeb. Možná, i protože Karel Kryl poznal, že "král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem..."...

3. V květnu 1991 připravoval s Helmutem Kohlem plán na zrušení Benešových dekretů. - něco takového se fakticky rovná vlastizradě! Návrh byl tak velkorysí (návrat veškerého majetku, občanství, půdy...), že ani Kohl ani Havel neměli nakonec dost odvahy ho zveřejnit. Naštěstí pro nás...

4. Ve svém prvním projevu slíbil hned čtyři věci, které nesplnil: nevstoupíme už do žádného vojenského paktu, nebude se rušit socialismus, nebude nezaměstnanost a nebude se zdražovat. - nezaměstnanost musela logicky přijít s nástupem tržního hospodářství, které Havel jenž prohlásil, že není nepřítelem socialismu pomáhal zavést. Zdražování také a do NATO, které sám, kdysi kritizoval nás nahnal v roce 1999. Na druhou stranu, slíbil, že Československo do žádného paktu nevstoupí a to je pravda, protože stihnul s Mečiarem a Klausem Československo rozbít už do tří let.

5. Pro zajištění restituce majetku se nebál spolupracovat s StBákem Junkem. - navíc sám na začátku převzetí moci říkal, že mu o majetek nejde a že se nebude snažit o restituci.

6. Guvernérem ČNB jmenoval StBáka Tošovského. - výsledkem byl chaos v bankovním sektoru a rozfofrování části českého státního zlatého pokladu.

7. Vynalezl orwellovský pojem "Humanitární bombardování", pojem pro vraždění jugoslávských civilistů.

8. Slíbil, že bude presidentem jen jedno volební období a že odstoupí pokud se během jeho presidentování nezvýší životní úroveň všem obyvatelům... tohle snad nemá ani cenu komentovat!

9. Zradil své disidentské spolubojovníky, když jim z pozice presidenta republiky odmítal v těžkých chvílích pomáhat, viz Tereza Boučková Indiánský běh.

10. Podporoval, naštěstí jen slovně, vznik Kosovostánské islámské narkotické republiky.

11. Kázal vodu boje proti konsumerismu a pil víno nakoupením Mercedesu Benz.

12. Slíbil podporu Alexandru Dubčekovi a potom ho hodil přes palubu.

13. Generální amnestie z roku 1990 díky níž se do ulic dostalo 20 000, slovy dvacet tisíc vězňů. A nešlo o politické vězně, ale o zlodějíčky, násilníky, pasáky nebo drogové dealery. A samozřejmě nesmíme zapomenout ani na jeho další pravidelné amnestie...

14. Od odpůrcích radarové základny představujících 70% obyvatel se Václav Havel vyjádřil jako o "pacifistech mnichovského ražení" a s logikou jako bota dodal, že "sovětské základny byli lidu vnuceny, zatímco o amerických si lid může rozhodnout sám". - otázka, kdy, jak a kde?!

15. Zneužil disidentů a zneužil nadějí miliónů utýraných lidí k tomu, aby jejich tryznitelům zajistil dobrá místečka v novém režimu a sobě moc.

... a dá se ještě pokračovat...

Proto je pro mě nemožné truchlit pro muže, který provedl takovéto věci a který je opěvován jako velký vůdce revoluce a pod jehož praporem zármutku nyní budou média a politici masírovat veřejnost a dělat z něho modlu, aby odvrátili pozornost od svých vlastních svinstev. Hlavně pozor, ať se o Havlovi nevyjádříte kriticky, to vás pak přívrženci kultu osobnosti rozsápou jako divá zvěř...
Neměl jsem možnost Václava Havla poznat osobně, ale to neznamená, že ho nemohu kritizovat. Josefa Stalina jsem taky nepoznal osobně a vím jakých prasáren se dopustil. A ne, není to drsné přirovnání - kult osobnosti je u obou a u obou se mlčí (v případě Stalina už jen mlčelo) o jejich chybách, přehmatech a svinstvech.

Upřímnou soustrast kondoluji ke smrti člověka, ale odmítám se přidat do nekončících zástupů přívrženců kultu osobnosti a odmítám zamlčovat chyby a politické prasárny, kterých se i Havel dopustil a odmítám podporovat svatozář vytvářen kolem jeho hlavy.

Rest in Peace pro Karla Kryla, Martina "Magora" Jirouse, Miroslava Dolejšího a tisícům umučeným politickým vězňům komunismu. Rest in Peace pro ty, kteří bojovali slovem, písní a odvahou proti komunistické diktatuře a ne těm, kteří tento boj zneužívali pro vlastní obohacení a moc. Namítnete, že Havel byl slušný a charakterní člověk? To vše byla jen přetvářka. Otázkou je zda Havel litoval toho čeho se dopustil během svého presidentování.
Autor Stalker, 19.12.2011
Přečteno 4705x
Tipy 33
Poslední tipující: Robin Marnolli, eLs, Íá, Oxík, Tom XVI, Limun, brandivina, Draconian, Kubský P., Wor, ...
ikonkaKomentáře (373)
ikonkaKomentujících (27)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

~ VÁCLAVU HAVLOVI ~
18.12.2011


Zemřel,
NÁŠ velikán!

A všechno, co chtěl říci nám,
to sdělil něžným dílem!

Svým životem, jak prožil sám;
kde Láska, Pravda vítězí,
kde Svoboda je cílem!

~

Kéž zůstane v nás - památka,
ty hodnoty - snad smyslem,

pro děti naše - pohádka,
pro srdce čistým listem!

J.F.Julián

21.08.2015 12:31:53 | J.F.Julián

Lidi,je mi z vás smutno,hrabete se v minulosti,jako báby v koksu,plni nenávisti a pocitu vlastní neomylnosti.Nezasloužíte si nic jiného,než ty sračky ve kterých žijete.Zkuste si v těch vašich nedozrálých hlavičkách přepnout na pozitivní myšlení.Možná vás to překvapí,co se bude dít.
Jen idiot si kazí náladu nesmysly.

18.08.2015 23:47:19 | Íá

Můžete všichni těch hnusáren sakra už konečně nechat???

Když si o někom něco myslíte, proč mu to neřeknete do očí a pokud možno když ještě dýchá a srdce mu ještě bije?

Jenom hyeny na hřbitově kopou do mrtvol... jenom zbabělci pomlouvají mrtvoly a nactiutrhačné jazyky by bylo záhodno umrtvit narkozou a následně vyřezat. To by z nich byli rázem krásné lidičky :-)
A proč VY se tady vzájemně napadáte??? Navycházím z údivu. :-D

Koho nejvíc ze všeho na světě zajímá politika je u mě loser.

17.08.2015 01:51:51 | Adam Sobotka

Havel byl president?? Aha.. já myslel že zrádce nebo se pletu? Zaprodal Vás němcům a jejich přicházejíci EU. Vlastně co Vám budu říkat, za pár let vas ubijou muslimáci, však jste si za ně cinkali ne? Ale pozor, Rusové už Vás osvobodit nepříjdou, vaše hlavy a hlavy vašich dětí budou arabáši kosit. Však co pěkná vyhlídka, nebo se snad bojíte smrti?? Nebojte Vašek na vás nahoře čeká, okem krásně mrká, klíčky moje cinky linky, cinky linky.. Viděli a slyšeli jste Nečase, jak mu jeho Kobyla nadává? :-)) Jak ho měla nagyjka pod palcem?? A toto vám vládne!!! Kurva lidi jste na dně, když vám taka piča vládně :-) čus a klejte směle, stejně půjdem všichni bez rozdílu do prdele...

22.05.2015 08:51:33 | hejlos

Prožil jsem jako dítě válku, prožil jsem dvě třetiny života v totalitních režimech a PROTO pak hodnotím Havla přes jeho chyby kladně a nikdy už jinak. Namyšlený mlaďas, aby se zviditelnil, si o něj otře zobák, používá klepy a články z Blesku jako argumenty a své závěry na té pochybné bázi udělané vydává za pravdy. Jen srab kope do mrtvého lva... a ti, kteří pod toto svinstvo přidali tip, by se měli stydět za neschopnost rozlišovat jak černou s bílou, tak i semtam nějaký odstín šedi...

25.04.2015 00:02:00 | aravara

Gratuluji k vítězství v soutěži ageismu a arogance. Pokud nemáte nějaký lepší argument, nashledanou.

11.10.2015 07:41:12 | Stalker

nasranej "Stařas", který měl k celý tý chásce trochu blíž naž všichni tady diskutující, je naprosto zajedno s "Mlaďasem" ...
***- který neudělal nic jiného než že si dal 2 + 2 dohromady ...


A toto taky vřele doporučuji všem "rádoby zasvěcencům" kteří se doposud nezmohli na nic jiného než papouškovat ozvěnou zaprodané politiky a média ...

Hlavní Motto "oslav" by mělo být :

Havel....., byl rafinovaný podraz na lidi kteří mu lehkovážně uvěřili ...

/ a dnes když se jeho sliby a naše naděje změnily v hromadu sraček, bylo by na čase soudit podle skutků .... a ne podle hlásných trub nomenklatury pějícících oslavné ódy na člověka který prvoplánově národu lhal a ještě k tomu se vydával za mravní etalon, čímž podle jeho, naštěstí k všeobecně známé historiografie rozhodně nikdy nebyl a ani být nemohl ... /

17.09.2015 15:42:39 | HarryHH

Jsem o něco mladší, takže už válku nepamatuji, mně si naši pořídili po měně jako jediný luxus...Nejsem a nikdy jsem nebyl v žádné politické straně a z pionýra jsem vystoupil už ve 4. třídě, ale Havel byl špatný člověk, pokrytec a lhář a když mu zachutnala moc a peníze, dokázal zapřít i nos mezi očima. Za rozvrácení státu měl být souzen za vlastizradu! Mimochodem, povšiml si někdo, že když prvně skládal prezidentský slib, přísahal věrnost socialistickému Československu, což nedodržel, stejně jako poté, když už nebylo socialistické, protože se uzasloužil o rozpad? A o těch jeho slibech, že nevstoupíme do vojenského paktu a že tu nebude kapitalismus, to napsal autor pravdu!
Nečtu Blesk ani jiný bulvár, vlastně už ani nekupuji předražený tisk, ale stačí si přečíst třeba neautorizovaný životopis V. Havla od Bauera či nahlédnout do Zemanovy knihy Jak jsem se mýlil v politice a společně s vlastními vzpomínkami na celou tuhle hnusnou dobu si lze udělat docela dobrý obraz o tom, jak to bylo s tou oslavovanou pseudorevolucí, ve skutečnosti převratem!
Nesnáším, když se z něho dělá hrdina a mýtus a přejmenovává se po něm kdeco, včetně Ruzyně, na kterou si netroufli ani Komančové! A ty drahé instalace jeho laviček v cizině, zatímco tady umírají děti, protože jim pojišťovna neuhradí potřebnou operaci, to je taky svinstvo! Když měl jet Zeman jako prezident na oficiální oslavu kulatého výročí konce války, děla se kolem toho hunbuk, i když to přišlo sotva na třetinu nákladů na žranici spojenou s instalací tzv. Havlovy lavičky v Anglii. To si netroufli ani soudruzi!

04.07.2015 17:43:54 | Kozoroh 1

aravara: v jistém smyslu chápu stalkera a stejně tak Tebe. Ano, úvahu psal v devatenácti letech- přijde, že i kdyby byla zcela zcestná je za ní kus práce a znalostí. Spíš bych řekl, že to je plus.
Jsou podle mě dvě věci: faktické skutky- které přiznejme si mnohdy neznáme a jejich následné hodnocení. (po bitvě je každý generál).
Pro mě osobně je Havel nebo aspoň byl 2. hned za Masarykem. Možná bych před ně ještě dal Komenského a Husa- ale to je poněkud jiná kategorie postav. Právě Stalkerova úvaha mě nutí zamyslet se, jestli tam je až tak právem. A v podstatě s ním souhlasím, že tam je jako modla, že tam je jako svatý s heslem "láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí" je tam jako jakýsi symbol naděje (alespoň já ho takto chápal a upřímně nedokážu říct proč-- škola, média,...?) .(atd. vcelku na tom nezáleží).

Současně chápu, že proti některým jiným českým politikům (natož některým zahraničním) byl holubičí povahy (což si asi stalker nemyslí). Úvaha podle mě, může působit dojmem, že tvrdí, že Havel byl stejně špatný jako Stalin. (přijde mi ale že toto netvrdí)...

první věc by měla být fakta... druhá věc je pak naše hodnocení osoby (to už je často subjektivní). Je to, že použil Havel v nějakém kontextu "humanitární bombardování" věc hlouposti nebo cynismu? Je to věc pochopitelná a odpustitelná nebo naopak? ...to si netroufám rozhodnout.
(z mého pohledu je to tím, že nekriticky obdivoval Ameriku, a pokud kriticky, nedával to nikdy najevo). (a to říkám s vědomím, že nevím, jestli tehdy humanitárně bombardovali USA Jugoslávii, i když myslím, že ano). (a humanitární bombardování jsem slyšel poprvé v přednášce od Koukolíka, takže poněkud jiný kontext).

25.04.2015 21:10:36 | ewon

Ani já netruchlím pro Václava Havla, protože to byl bezcharakterní chlap, lhář, opilec a děvkař, který přežíval jen proto, že dostával podporu ze zahraničí ve tvrdých valutách, v přepočtu asi 30 tisíc, takže si klidně mohl vysedávat v hospodě, oblbovat ženský a plácat si játra. Četl jsem o něm ledacos, mnohé si i pamatuji, jak přičichl k moci a penězům, stal se z něj děsnej hajzl s dlouhými prsty. A tvrzení, že ta jeho amnestie byla převážně pro politické vězně považuji za nesmysl. Vzestup kriminality po ní usvědčuje autora výroku z neznalosti, když ne přímo z vědomé ze lži! /Upozorňuji, že jsem nikdy nebyl v žádné straně a z pionýra jsem vystoupil už ve čtvrté třídě! /
Nesnášel jsem Havlovy nudné hry pro Intoše s IQ bublajícího bahna, styděl jsem se za ty jeho bláboly, co překoktával před televizními kamerami. Sr*l se do všeho, čemu nerozuměl, dokonce i do heraldiky. A po deseti letech v roli prezidenta nepřečetl souvisle ani svůj vlastní projev. Oháněl se vírou, ale když mu vraceli Lucernu, neznal bratra. S tím "humánním bombardováním" Jugoslávie a dalšími podobnými projevy mi taky vypadl z oka! Nechápu, jak někdo může dělat kult osobnosti z někoho, kdo se zasloužil o rozbití ČSR a toho, co fungovalo a umožnil současný bord*l! Za komančů byli žebráci jen v SSSR a to byli váleční invalidé apod., teď je jich plno stejně jako bezdomovců. Proniká sem organizovaný zločin, u spousty moderních nemocí mám podezření, že vznikly v amerických pokusných laboratořích. V době, kdy plno lidí nemá co do huby a ruší se podpora humanitárním bezpříspěvkovým organizacím, se všude budují Havlovy lavičky, které mi připomínají spíše latríny, co jsme měli při spartakiádě v r.1975 ve vojenském táboře na Vypichu. Když jel Zeman coby prezident do Ruska na kulaté oslavy pádu fašismu, příšla cesta se vším všudy asi na 300 000 Kč a to mu je bl*á Němcová nechtěla dát, že ale Havlova lavička v Anglii přišla skoro na trojnásobek, to bylo každému fuk! Živíme si z našich daní za drahé prachy i další opilecké kreatury jako je Kalousek, kníže etc...a když je třeba pomoci nemocnému dítěti, musí se na operaci dělat veřejná sbírka, protože pojišťovna ji nehradí, přitom odvody na zdravotnictví dáváme všichni povinně! Jinak jsem koukal, že si tu Aťan z toho udělal skoro soukromý sloupek, stejně jako kdysi u čarodějky jistý kritik z venku, co si říkal "mýt"! Ale to byl prý těžce nemocný člověk /i psychicky/...

04.07.2015 17:09:03 | Kozoroh 1

taky si bez předsudků srovnejte co bylo v televizi dříve a co je dnes:

zjednodušeně:

Dříve: Náš demokratický režim je nejlepší.
Dnes: Náš demokratický režim je nejlepší.

Nejsou si oba tak trochu podobné? Netvoří ho lidé? A změnila revoluce člověka natolik, aby se změnila celá společnost k lepšímu? Nebo je to pořád to samé, pouze v jiném kabátě?
Havel měl ideu o lepší společnosti. A snažil se jí prosadit po svém. Něco se mu povedlo, něco ne, jako každému člověku, ale ten ohromný dav lidí, kteří ho šly vyprovázet na poslední cestě mě docela děsí, protože ho osobně vůbec neznali a na to abychom řekli, jak velkým byl přínosem, či problémem z hlediska dějin české republiky je přeci jenom trochu brzy.

22.06.2015 23:38:51 | Slav Milo

Když už tak porovnáváš, vzpomeň si na projevy předsedů ODS i dalších stran, kteří kritizovali ty ze svých členů, co hlasovali podle svého přesvědčení a ne podle usnesení grémia, že porušili "stranickou " disciplínu! Nepřipomíná Ti to taky něco? Kdyby poslanci hlasovali jen podle rozhodnutí svých špiček, nemuseli bychom jich živit tolik! Strany by mohly mít klidně jen tolik členů jako měl Úsvit, jen aby obsadily křesla na která mají poměrově právo a těch by stačilo pár, vlastně by poslanci mohli být hned i ministry ve vyhádaných rezortech a diskuse by netrvaly tak dlouho, což by uspíšilo akčnost. Pohleď na zkostnatělý aparát EU složený ze samých dinosaurů a na to, kam se díky němu Evropa dostala...:-)

05.07.2015 23:25:45 | Kozoroh 1

Mě docela přijde rozumné pokusit se vyvrátit to zaslepené Havlovské neorevoluční nadšení. Aravarovi bych chtěl vzkázat, ve vší slušnosti, že nemá představu o tom jaká dnešní doba opravdu je. Mě to z historických pramenů, dokumentárních filmů i těch populárních seriálů o tehdejší době přijde jako daleko větší zvěrstvo než posledních dvacet, možná třicet let komunismu. Pořád tu jsou skupiny lidí persekuované teď již policií ČR. Pořád tu vládne ta skupinová morálka TV reportáží a pořád jsou na tom lidi z pohledu duševního bohatsví velice špatně. O ekonomice mluvit nechci, té nerozumím. Ale zkuste se podívat kam se poděli bezdomovci za posledních deset let. Jsou naprosto vylučováni z míst kde by svou přítomností mohli upozornit na problémy současné společnosti. Podívejte kde jsme mi, co píšou jak to cítí a vnímají. O nás se pro jistotu neví vůbec. (Jen harry potter a jeho Voldemort) Podívejte se kde je solidarita člověka, kde je jeho ušlechtilá stránka, když na vás všude křičí reklamy na sobectví, hulvátství, nenažranost atd... To co jsem teď napsal je jen povrch skutečné osobnosti českého národa. Jsme po uši zalezlí v našich straších o práci, živobytí, domovy a život sám. Neexistuje už trest smrti, ale k smrti hladem a zimou vás odsoudí celá společnost svou netečností... Dnes je to opravdu šílené a to se začínám jenom rozkoukávat po oslnivé 'nádheře' zpěvu Karla Gotta a jiných laciných figurek českého televizního showbusinessu.

22.06.2015 21:41:24 | Slav Milo

Cítíme to podobně a děkuji za Vaši podporu.

11.10.2015 07:42:01 | Stalker

Je zajímavé si všimnout, že lidé nejvíce ze všeho reagují na téma politika.
To si vážně o sobě myslí, že jsou duševně zdraví? :-D

23.04.2015 17:33:30 | Baphomet

Celý tenhle svět je už dlouho duševně nemocen! :-(

13.01.2017 19:07:56 | Kozoroh 1

Vážený pane Stalkere,
Něco jako kult osobnosti Václava Havla vlastně neexistuje, jedná se pouze o tvář, která se stala symbolem revoluce. Nevím jak moc dobře znáte historii, co se týče Stalina a jeho kultu osobnosti, ale možná byste si ji měl osvěžit, pokud si myslíte, že kult osobnosti Stalina je to samé, co se děje tady u nás.
Aby nedošlo k nedorozumění, teď nekritizuji Vaši osobu, pro Vaše myšlenky, ale Vaše myšlenky pro jejich neúplnost.
Nemám bohužel velké znalosti co se politických a ekonomických otázek týče, ale co se týče těch ostatních, měl bych několik připomínek.
1.Myslím, že se vyskytl výraz reformní komunista, který byl připisován Václavu Havlovi po jeho smrti. Vynechám skutečnost, že všechny tyhle kritiky se objevili, až po jeho smrti a nikdo neměl odvahu promluvit o tom předtím ... Jen bych rád podotknul, že by velmi pomohlo, kdyby si lidé, kteří to říkají, protože Havla neměli rádi přečetli manifest komunismu ... ten neupravený, který roku 1848 vydal Karel Marx a na jehož vzniku se podílel i Friedrich Engels. Tito lidé by možná zjistili, že komunismus je skvělá věc a také by zjistili, že komunismus, který byl u nás nebo v bývalém Sovětském svazu nemá s komunismem nic společného.
2. V komunistické straně bylo kolik lidí? Milion, dva? Nevím, no zavřete všechny a nemáte republiku. Zákony se musí dodržovat víte a chápu, že se to dalo udělat lépe, ale i když nejsem expert a ekonomiku, tak co na to říct oni byli byli potřeba.
3. Mně osobně se nelíbí, jak se o Karlu Gottovi vyjadřujete. Byl to člověk, který dělal hudbu a pokud dokázal dělat hudbu a dokázal ji dělat tak dobře jak jí dělal, tak má můj obdiv a nepamatuji si, že by někde nějak závratně prosazoval komunistickou stranu, že by ji nějak prosazoval atd.
4. K Vašemu třetímu důvodu. Pokud Václav Havel něco připravoval a pak toho nechal a vy víte, že to bylo ze zbabělosti, pak bych Vás velmi rád poznal, protože jasnovidce jsem ještě nepoznal. Je mi velkou záhadou, jak si tím můžete být tak jistý, když jste ho osobně neznal a počítám, když jste ani nečetl ten připravovaný návrh.
5. Václav Havel nebyl ani ekonom, ani politik. Pakliže slíbil věci, které nebyly možné s největší pravděpodobností, tak spíše učinil proto, že i neuvědomoval, že to není možné.

20.04.2015 12:07:02 | Vyvrženec

Souhlas,souhlas,nic více,než souhlas

29.04.2015 14:23:18 | Limun

6. Ohledně pojmu "Humanitární bombardování" se tuším točí více jmen a to, že tím nejfrekventovanějším je Václav Havel může být i náhoda ... a nemusí, tuším však, že pokud ho použil, mohl to být i jeden z jeho sarkastických šprýmů, které se přes něj prohnali.
7. Vážně nevím proč ve spojení s Kosovskou Republikou používáte slov narkotická a Islámská. Především se mi nelíbí, že pojmu Islámská republika používáte jako by to bylo něco špatného. Je to náboženství. Stejné jako křesťanství. Tady bych odkázal na historii ...
8. Těch dvacet tisíc vězňů byli většinou političtí vězni a jestli si myslíte, že Havel četl spis každého z nich, no ... co na to říci? Nechci Vám brát iluze ale podívejte se na amnestie, které udělil Klaus a možná si uvědomíte, že pokud mezi lidi na ulici vmísilo pár tisíc drobných zlodějíčků, tak se zas tak moc nestalo. Jelikož se zabývám psychologií, tak Vás mohu ujistit, že po zkušenosti z vězení ji víc než 70% něco podobného už nikdy nezkusilo.
9. Ten citát o sovětských a amerických základech byst si možná měl přečíst znova a pokusit se ho pochopit i jinak, než jako odpůrce Havla.
10. Jsem rád, že jste takový vlastenec a kvůli tomu nedokážete ze svých rtů vypravit slova odpočívej v pokoji ve spojení s českými umělci jako Kryl, Jirous a publicistu Dolejším.

Na závěr přeci jen jedna poznámka na Vaši osobu. Jak jste již zmiňoval Vy i já, Václava Havla jste osobně neznal, ani nepotkal ... jak je tedy možné, že jste si tak jistý, že osobnost Václava Havla, jakou si mnoho lidí pamatuje ... tedy ten charakterní člověk ... byla jen přetvářka.

Jistě chápu, že v některých, ne-li ve všech bodech se mnou budete nesouhlasit, ale máte můj obdiv pokud to dočtete až do konce a zkusíte se nad tím zamyslet.

A také jedna věc, která s prominutím je i na Vaši osobu: Je mi záhadou proč všechny tyto očerňující novinky spatřily světlo světa až po Havlově smrti. Nejvíce mne osobně z tohoto důvodu urazili Klaus a Zeman. Ne proto, že se proti Havlovi tak ostře vyjadřovali, ale že neměli odvahu říct u to do očí a raději si hráli na jeho kamarády ... to jsem možná trochu přehnal.

Pěkný den přeje Vyvrženec

20.04.2015 12:06:15 | Vyvrženec

Přiznám se, že jsem nečekal, že tu ještě na tento hodně starý text budu odpovídat, ale zabrousil jsem sem a musím říct, že mne udivuje a mile překvapuje jak velká diskuse se tu urodila. Zkusím tedy aspoň na Vás reagovat, k některým z bodů.
1. Přesně nechápu jakou to má souvislost s mým textem, ale nijak Vám to nerozporuji.
2. Čísla zhruba odpovídají (cca. 1,5 mega), Havel ovšem spustil jakési "usmíření", které bezcharakterní komunisté využívají ke své ochraně a prospěchu. Jestli to byl jeho záměr nebo jen naivita, je těžké říct. Dříve bych možná řekl, že záměr. Dnes spíše naivita.
3. To je ryze věc osobního názoru. Respektuji Vás.
4. Toto je již velice dlouhá doba co jsem o tom četl a přiznám se, že nyní Vám k tomu toho moc více povědět nemohu.
5. Je to možné, ale měl si uvědomovat svou politickou autoritu, kterou v roce 89 měl a neměl slibovat něco co nemohl zajistit. Toto je trochu "generál po bitvě", ale opravdu si nedokáži vysvětlit jak se mohl dopustit takové chyby než, že šlo spíše o obelhání lidí.
6. Slyšel jsem v tomto ohledu (později) skutečně i jiná jména (něco kolem Richarda Falbra), ale obecně je přisuzován Havlovi.
7. Pokud jde o "Kosovskou republiku", zjistěte si informace o jejích zakladatelích, především o neblaze proslulém teroristovi, vrahovi a narkomafiánovi Hašhimu Thaćim, ale i dalším. Albánská narkomafie sponzorovala celý "osvobozenecký boj" kosovských Albánců. Výsledkem je černá díra Evropy z níž desetitisíce lidí migrují a která je fakticky neudržitelná s obrovskou nezaměstnaností a národními spory vyvolanými srbským i albánským šovinismem. Pokud jde o islám, je to ideologie dobyvačná a expanzivní, nepřátelská a triumfující. Je to ideologie válečná, kterou považuji v současné době za největší nebezpečí pro Evropu (jsem kritikem náboženství obecně, ale islám považuji za nejnebezpečnější). Do této diskuse se, ale pouštět nechci, byla by vleklá a jak v případě Kosova, tak v případě islámu by se týkala něčeho jiného. Že je Kosovo stát ovládaný islámskými teroristy a narkomafií je nezpochybnitelná informace (viz UĆK).
8. Jeden z posledních politických vězňů a za to dávám klidně ruku do ohně, byl Uhl propuštěný v prosinci 1989. Pokud mezi těmi 20 tisíci bylo pár (a troufnu si říci, že více než prstů na dvou rukách určitě ne) politických vězňů, tak to neospravedlňuje tuto Havlovu tragickou chybu z níž vzešla i řada vražd a znásilnění recidivisty. V otázce Klausovi amnestie s Vámi souhlasím.
9. Jak?
10. Velice hezký argument. Klidně to napíšu česky, anglicky, rusky, německy, španělsky. Prostě jsem měl tehdy náladu to takto napsat.

Pokud jde o závěrečnou část Vašeho komentář, že to vyplulo, až "nyní" na povrch, domnívám se, že na povrchu to bylo, ale mnou zmíněný kult osobnosti to zvýraznil a posílil jako určitou obrannou reakci proti sobě.

11.10.2015 07:40:23 | Stalker

Bohuzel vyvracet Tvou kritiku Vaclava Havla nema vyznam, jsi presvedceny odpurce, ale ja bych chtel jen zduraznit pro jine ctenare, ze jiz jako dissident Vaclav Havel vratil Ceskou/Ceskosloendkou republiku na mapu Evropy.Ted kdyz muzete cestovat vsude po svete, ucinte si sami pokus a ptejte se domorodcu te ktere zeme na Cesko a dostane se Vam odpoved "Vaclav Havl" (aspon Americane to tak vyslovuji..)

19.04.2015 05:47:49 | kaja

Vrátil do Evropy je bohužel dnes eufemismus pro vytáhl z ruské řitě do americké. My jsme v Evropě byly vždycky v něčím područí (jedno za Berlína, Vídně, Moskvy nebo Washingtonu), on nás akorát přesunul z jednoho zadku do druhého.

11.10.2015 07:43:50 | Stalker

a taky bych chtěl dodat, že když se jich zeptáte na Rusko, tak řeknou nejpravděpodobněji Stalin. (Jenom, že nemáte pádný argument, či právě naopak máte argument pro svého oponenta)

22.06.2015 22:33:51 | Slav Milo

No nevím, kdo v současnosti může cestovat všude po světě, ano nejsou zadrátované hranice, ale za to máme utažené a zadrátované peněženky, já nemám ani na to, abych se podíval jednou za měsíc za synem. Nic proti Havlovi, který mě naučil dělat věci jak si myslím, že jsou správné. Ale podívej se kolem dokola protři si zrak a sluch od současné neototalitárné televize (totalitární od totálnímu směru myšlení, který v ní převládá) A pak mluv.

22.06.2015 21:50:07 | Slav Milo

Zemi zvířatům a dětem, ne kmotrům a císařům!!!
FUCK OFF POLITICS!
I WANT RELIGION WITHOUT POLITICA!
WE WANNA LOVE WITHOUT LOW!
SATAN WILL JUST WON´T DESTROY THE DEVIL!

16.04.2015 01:24:40 | Baphomet

Nic jiného než ST dát nemůžu.

Jarda, rodák ze Slušovic, které jsou nyní tam, kde jsou, právě i díky tomu ožralému šmejdovi.

08.04.2015 10:31:49 | Offline.Uzivatel

No vidíte! Slušovice jsem ani nezmínil. Je mi líto jak se na Vás Havlův projev ze srpna 1990 projevil. Slušovice byly nadějí pro rozumnou ekonomickou transformaci. Místo toho duo Vašek+Vašek je zahubilo.

11.10.2015 07:50:18 | Stalker

Já bych to zbytečně nerozepisoval být tebou, prostě Havel byl Svobodný zednář v tom "záporném" smyslu.Jen pomlouvej toho, komu je to už úplně jedno, že. Kryla nemohu vystát už jen z toho důvodu že ze sebe dělal zosobněnou pravdu. Kdyby u nás v republice žil LaVey, hlasoval bych pro něj na post prezidenta! Nebo jako ministr spravedlnosti by byl naprosto ideální. Jinak politika mě absolutně nezajímá, přišla Epocha, kdy se poprávu stává přežitkem a přichází na scénu vláda Pravé Vůle člověka.

07.04.2015 02:32:38 | Adonai 2030

Co je to za spolek, stranu "PRAVA VULE CLOVEKA"? To tu jeste nebylo..

20.04.2015 21:35:55 | kaja

Že revoluce v r. 1989 nebyla žádná revoluce a že nebyl Havel stoprocentní není žádné tajemství. Byl to snílek, který ani netušil, že dává nesplnitelné sliby. Kdydybys znal souvislosti více do hloubky, nenapsal bys takovouto zhovadile demagogickou úvahu, která se tváří jako pravdivá, zatím co upravuje a překrucuje některé věci s nimiž se takto pracovat dá... Pravděpodobně jsi neprožil, to co já - celé období komunistického temna, protože bys leccos chápal jinak. Truchlit nemusíš, neboťnevíš proč, ale nekopej do mrtvého, který už se nemůže bránit a jemuž nesaháš přes jeho malou postavu ani ke kotníkům.

Po napsání kritiky jsem se podíval s kým mám čest. Mám starší vnuky, než jsi ty a proto asi tvůj elaborát je stejně pitomý, jako kdybych já kritizoval Masaryka, že nenosil kravatu, ale motýlky... Tohle téma není na nějaký pamflet, to je téma pro vědeckého pracovníka na celý život.

04.04.2015 07:42:27 | aravara

Jinak je na Vás vidět jak hezké komunistické manýry na Vás bolševik zanechal. Arogance a kritika kritizování, nikoliv kritiky samotné. Mám právo Havla kritizovat, Vy máte právo kritizovat mne, nemáte právo kritizovat to, že kritizuji - teda pokud nejste komunista nebo fašista. Pak byste na to měl právo.

11.10.2015 07:47:32 | Stalker

Můj otec komunismus prožil a byl i vězněn. Havel je pro něho synonymem k největšímu odpadu a sviním. To si nevymýšlím. Jeho odpor k Havlovi je mnohem větší než můj.

11.10.2015 07:46:04 | Stalker

Lépe než aravara bych to nenapsal, mohl bych se pod to podepsat.

08.04.2015 17:00:11 | Miro Sparkus

vzhledem k tomu, že si moc z komunistického temna nepatuješ to neplatí zcela; ale opět by mě zajímalo, v čem je podl tebe úvaha demagogická.
Plíst se můžeme všichni, otázka je kdo a v čem.
I když z určité tradice souhlasím s tím, že když např. nesahám ani po kotníky, neměl bych se plést... jenže pak zase můžu vyrábět modly.
Čistě hypoteticky byste mi mohli za komunismu říct, ať nekritizuju Gottwalda, protože mu nesahám po kotníky...
Na druhou stranu netoužím po nějakém flamewaru; příspěvků je tu i tak dost. :)

09.04.2015 19:22:24 | ewon

tato úvaha se vynořila víceméně náhodně díky úpravám systému...
Přesto by podle mě stálo za to uvést důvody, v čem je demagogická.
Každé politické téma má v sobě prostor pro spory...

05.04.2015 22:30:54 | ewon

po určitém čase ... je možno se k tématu vrátit ....

a pokud dojdeme k názoru že jsme chybovali - můžeme si posypat hlavu popelem a učinit pokání ...

-----------------------------------------------------------------
***- Obávám se ale že toto ani po dvou letech není na pořadu dne ...

spíše by bylo již na čase nakopat do zadku mediálním masérům a vládním plačkám / placeným z našich daní / .... a odlifrovat tuhle trapnou figuru tam kam patří ...

*** *** *** - ... na smetiště dějin ...

15.04.2015 10:12:11 | HarryHH

Haryk zná i Svaté Písmo, nóóó, to, že je zarytý ateista, to se mi moc nezdááá.
Jsem rád, že nečte jenom pohádky, ale i knihy faktu:-)

20.01.2012 17:38:04 | Jeněcovevzduchukrásného

Add:

Jan Šoller 17.01.2012 na 16:42 #
Haryk je Bambula:-( )
************************************************

... žádná zmínka o mě ... vedená boží rukou svatýho Šoldy ...
nemůže v sobě nést nic hanlivého ...

neboť bible v jeho případě praví:

...blahoslavení chudí duchem ...
... jejich je království nebeské .... / ***- ... tak mu to přejme ..:-) /

20.01.2012 13:05:26 | HarryHH

Haryk je Bambula:-( :-))

17.01.2012 15:42:17 | Jeněcovevzduchukrásného

DODATEK pro Harryho, ...jestli tohle přehlédl:

Petr Hanka 17.01.2012 na 08:17 #

Dne 17.1. 2012 v čase 08:40 hod. bylo na stránce uživatelky Iv vyhlášeno příměří. Od této doby se každá střelba považuje za válečný zločin. Vítězem války se staly (kua ještě že opravuji, napsal jsem ,,se sťaly“) Iv a Danny.

__________
Tento text je myslím ještě u dalších 3-4 článků.

17.01.2012 12:34:11 | Aťan

Čiki, ještě než Harryho sežehne oheň pekelný, rád bych se ho zeptal co myslel slovy, cituji: "pak se udiveně od všeho co rozpoutal distancuje."

Od čeho jsem se distancoval? Nechápu...

17.01.2012 12:29:53 | Aťan

Harry, teď střílíš slepejma nebo ostrýma? Iv a danny pracují pro Mírové sbory, měli by o tom vědět...
...pomóóóóóc...

17.01.2012 11:07:47 | Aťan

Ale já nebojuji :-) , já jen konstatuji ... že po té co Pravdo-Láskovej guru Aťan ve spravedlivém rozhořčení
nakydá sprostý slova a špínu na ty co má za svý protivníky ....

se pak udiveně od všeho co rozpoutal distancuje ... :-( ..... :-) .... !! ... ??

inu, ... metody podivné, ... s výsledkem ještě pochybnějším ... :-)

17.01.2012 10:45:56 | HarryHH

Řekl někdo Harrymu, že je konec války? Zastřelí ho někdo, nebo to musím udělat sám? :-)

17.01.2012 09:24:44 | Aťan

Aťan 16.01.2012 na 15:51 #
Harry, myslím že vedeš v řiťolezectví. Přeju ti dlouhou a ničím nepřerušenou kariéru na rudém Libresu.
-***********************************************************************************************************************************

Jo, A´tane

opět jsi nezklamal, ... :-)
.... když ti dojdou argumenty můžeš vždy zvýšit hlas a šáhnout po kanálním slovníku ... to fachčí ... :-)

přečti si na Basne.cz si jak si užila básnířka Lenka jako jediná pravá, milovaná setkání s virtuálním milovníkem sama sebe fantómem M.arkem ...

je mi jasné že ho máš v paži / já taky / ale použít tohle manipulativní psychopatický individuum jako argument v boji za spravadlivý lepší příští se hodí ... Ne ??

No tak fajn jen taK DÁL, ... kopíruj linky a diskutuj, .... a přihřívej si to svý zastylý ego ...
ale až budeš zase vařit z vody, nemůžeš se divit že se občas někdo najde a upozorní na to

... že ten velkej Pravdo-Láskovej guru Aťan mele do omrzení svý bezduchý mantry protože ze všeho nejradši

.... poslouchá sám sebe ... :-)

17.01.2012 09:20:49 | HarryHH

Harry,tak ty jsi duch svatý? No proč jsi to neřekl už dávno,já vždycky tušila,že je na tobě něco zvláštního.

16.01.2012 16:10:45 | Iv

Harry,

přečetl jsem si, co odpornýho jsi vyzvracel v komentu pro Petra.
Tohle je přesně ta chvíle o které jsem mluvil - NA HRUBÝ PYTEL HRUBÁ ZÁPLATA!!!. Je mi z tebe natolik zle, Harry, že se musím poohlédnout po Tullamorce...

16.01.2012 15:21:45 | Aťan

Harry, myslím že vedeš v řiťolezectví. :-) Přeju ti dlouhou a ničím nepřerušenou kariéru na rudém Libresu.

16.01.2012 14:51:12 | Aťan

V reakci na :

Aťan 13.01.2012 na 06:36 #
Vladane,

jedinou čuňárnu, kterou jsem Libresu provedl, je, že jsem tě tam z legrace poslal. Ze začátku Velké Pětce sice polezeš do zadku, ale za nějaký čas se tam budeš chovat jako tady.
Ale kdo se na Libresu nudí a chce se trochu vypovídat, skočí si přes hraniční kámen do země krále Miroslava, …dělá to tak i Siorak, Harry a další.

*************************************************************************************************************

Aťane, jsem bezpartijní a jako takový brouzdám světem ... /*- i internetem / bez příslušnosti ...
a reaguji jen na pozitivní podněty a nebo ty negativní ...
... ... ... ale jen ty který jsou blbý až práskaj dveřma ... :-)

.... .. .ů... a v týhle disciplíně tady nesporně vedeš ... to ti rád přiznám prvenství ... :-)


*

16.01.2012 14:14:47 | HarryHH

V reakci na :

Petr Hanka 10.01.2012 na 21:37 #
Iv, on chtěl z Literu podle mého přesvědčení proto, že se ho dotklo jako admina, že jsem ho upozornil v kause M.arek, že pravidla platí i pro adminy. To byla příšerná potupa…Napsal totiž do komentů zcela bezprecendentí M.arkovy úvahy, že si rozmyslí, zda ho zablokuje. To je celé. Napsal jsem mu sice krátce nato v diskusi, kde psal že bude mazat spoustu nicků kvůli novému Literu, zda bude blokovat JEN FAŠISTY A VULGÁRNÍ LIDI, NEBO TAKÉ INVALIDY. Protože neměl jediný důvod mazat invalidního M.arka. On mi napsal co tím myslel a že mu moje otázka nepřišla fér (jak to? Vždyť chtěl bloknout invalidu který se ničím neprovinil). Přesto jsem se mu omluvil a uklidnil se, že M.arek mezi nimi nebude. On to přijal. Pomohl jsem mu poté s jedním vulgárním otravou, což přijal s povděkem…

*****************************************************************************************************************************

Opravdu se mi líbí tvý "logický" a "spravedlivý" závěry ... a duchovní záběry ... :-)

Jo, nezapomínej veslovat pane Petře Hanko ... / je navýsost povzbuzující že se ti "kecy" -práce daří :-) /

M.arek je totiž stejnej invalida .... jako já duch svatý ...
a pokud pro svoji větší slávu jedinýho přeživšího spravedlivýho hodláš použít tohle individuum jako základní stavební kámen na podporu svých konstrukcí, jseš stejnej trapnej mystifikátor jako on ...

fantóm z virtuálního světa kterýho nikdo nikdy nespatřil / dokonce ani močit v Malešicích ..:-) /
a neověřil jeho pravost a věrohodnost ...

a brát jako fakta manipulativní kecy, ... to jsem si doposud myslil že funguje jen u pár retardovaných předškoláků ...

asi ti koupím nějaký plíny ... a můžeš být v suchu a v pohodě ...
.... mysliteli pravdy a lásky ..

/ zeptej se na jeho podobu Lenky ... !! ... ??/ *- ch jo, ... seš opravdu jen virtuální žvanil pane /

16.01.2012 14:02:53 | HarryHH

:-) :-) ...tak vidíš, že je s tebou sranda

13.01.2012 08:08:52 | Aťan

Vladane,

jedinou čuňárnu, kterou jsem Libresu provedl, je, že jsem tě tam z legrace poslal. Ze začátku Velké Pětce sice polezeš do zadku, ale za nějaký čas se tam budeš chovat jako tady. :-) :-)
Ale kdo se na Libresu nudí a chce se trochu vypovídat, skočí si přes hraniční kámen do země krále Miroslava, ...dělá to tak i Siorak, Harry a další.

13.01.2012 05:36:51 | Aťan

Vladane dodatek:

jestli na Libresu budeš diskutovat stylem: "gabkine, stařecká demence na postupu! Honem zase nakopíruj nějaké cizí moudro, dokud ještě trefíš na Libres!" tak porušíš asi 75 bodů jejich pravidel a máš domácí vězení, ...pozor na to!!! :-) To jsem si tam nedovolil ani já, a stejně jsem letěl...

12.01.2012 16:52:38 | Aťan

Vysvětlení č.8 - doufejme záverečné

říkáš: stařecká demence... nakopíruj cizí moudro bla bla bla - bezva diskuse :-)
Na mé straně jsi samozřejmě nikdy nebyl a taky to nečekám, ale z tvých naivních dotazů je jasné, že o kauze víš prd.

Vladane, přečetl jsem si na Libresu obě tvé úvahy. Jsou to jen tebou přefiltrované novinové články, které se tváří jako ne cizí, ale TVÁ MOUDRA :-) božíííčku.... a ty mně budeš vyčítat, když poctivě uvedu zdroj a šířím informace, které se líbí mně - ne Vladanovi, ten ať si svobodně šíří zase ty svoje.

Bude se mi po tobě stýskat (dělám si legraci). Spíš si zajedu do lázní, ...tvým bývalým oponentům se nedivím, že zkolabovali. :-)

12.01.2012 16:44:03 | Aťan

Opr. ty

12.01.2012 13:08:31 | Aťan

dodatek: vypíchal? Tak ti jsi vážně Arabka???

12.01.2012 13:07:06 | Aťan

Vysvětlení č. 7

Vladane, vidím, že o té kauze nevíš zhola nic, přesto bys rád diskutoval. Držím palce na nové adrese.

12.01.2012 13:06:00 | Aťan

Vysvětlení č. 6

Přiznáváš, že názory protistrany neznáš, ani tě nikdy zajímat nebudou.

Vladane, na Libres se skvěle hodíš, už tě tam nebudu kontaktovat, čestné pionýrské. Nezapomeň tam hodně poklonkovat, nebo se nám vrátíš zpátky. Zeptám se Marka, Petra a Honzy, jestli ti také, jako já, závidí registraci na Libres. :-) :-) :-)

12.01.2012 12:40:08 | Aťan

Vysvětlení č. 5

Vladane, stačí se jen trochu namáhat získat informace z obou stran, abys věděl víc. Ale to je pracné, viď?

Mimochodem - já tady nestřílím, ...a ty jako arabská žena asi nevypadáš, předpokládám. Jenom sis nadělal do kalhot z rizika zablokování, to je všechno. :-) :-) Jako ten Čech z výše uvedeného vtipu...

12.01.2012 10:48:36 | Aťan

...anebo ti to můžu napsat do komentáře na Libres? :-) :-) :-) prosím... :-)

12.01.2012 10:23:57 | Aťan

Vysvětlení č. 4

Vladane, říkáš (a já s tebou naprosto souhlasím): "...nestačí mi prohlášení Aťana, že křivda nastala."

Proto v níže uvedeném odkazu (který možná neotevřeš ani si ho nepřečteš, jinak by ses takhle neptal) je pohled OBOU stran.
http://www.liter.cz/tak-jo-odpovedni-hajzlove-z-libresu-popovidame-si-o-slusnosti/

Oni se k tomu mohou na Literu vyjadřovat, my zablokovaní na Libresu nikoli.

Pak dál píšeš ještě toto: "Při své inteligenci ti musí být jasné, že dříve nebo později ti buď já zamknu přístup nebo mě zamknou účet. Co z toho je tvým cílem? Nebo tě něco takového vůbec nenapadlo?"

Napadlo - ale tam, kde není možnost se svobodně vyjádřit, přijdou v rámci rovnováhy a spravedlnosti i úskoky.

Napadl mne vtip, který vznikl po 2. světové válce:

Jugoslávec: "Když jsme potkali fašistu, tak jsme ho sejmuli:"
Čech: "To my chtěli taky, ale ono se to u nás nesmělo."

Než rozvineš teorii, že jsem krvelačnej šílenec, abych se podíval jak se Jugoslávci rvali i v současnosti, tak ber to jen jako názor, že proti zlu se prostě bojovat má.
My na webu válčíme jen slovy, nikde ani modřinka, ...jen Marka a Petra Libres poškodil mimo jiné i zdravotně. To mně včera opravdu zdvihlo adrenalin, jak už dlouho ne.

Vyřiď na Libresu, že si o nich myslím dost hnusný věci, já tam mám zablokovaný přístup.

12.01.2012 10:11:35 | Aťan

Vysvětlení č. 3

Vladane, píšeš: "Ze strany Libresu vůči mě nebyla žádná nestandardní akce vykonána."

Zařadil ses snad po bok k těm, kterým křivdy na jiných nevadí, nesledují je, proto mohou říct, že o nich nevěděli?
Také na mně ze strany Libresu nebyla žádná nestandardní akce vykonána, dokud jsem se nezastal Marka a Petra. Potom na mě byla ze strany Libresu nestandardní akce vykonána. :-) (to je šroubovaná fráze, co??? :-) :-)

Pokud to na tebe nebude dlouhé a nudné, zde je v kostce případ Petra Hanky, vlastně částečně i Marka a můj:

http://www.liter.cz/tak-jo-odpovedni-hajzlove-z-libresu-popovidame-si-o-slusnosti/

12.01.2012 07:35:41 | Aťan

Vysvětlení č. 2

Musiš se vcítit do myšlení malých diktátorků. Kromě Lišky76 tam zatím s tebou komunikuje jen vedení, chtějí tě podpořit v BEZKONFIKTNÍM psaní. Autoři, kteří jsou zajedno s Velkou Pětkou, jsou vítáni. Hlavně klid na práci, soudruzi. :-)

12.01.2012 06:40:50 | Aťan

Vladane, mám jiné vysvětlení, poslouchej:

vždycky, když se na diskusním fóru Libresu rozeběhlo choulostivé téma, které neladilo sluchu vedení (i přesto, že nepadala sprostá slova), pověsili si tam zámek a řekli, že téma se vyčerpalo a vlákno je uzavřeno. Proto moje poznámka u tvé úvahy, když jsem viděl, že kromě gabkina u tebe mluvila už celá Velká Pětka. Tolik na vysvětlenou.

12.01.2012 06:17:42 | Aťan

Jednou mi myslím,že Vladan, napsal,že i dobrými úmysly můžu dosáhnout toho,aby mě lidi napíchli na vidle,přesněji řečeno,že i s dobrým úmyslem,mohu někomu ublížit,což je pravda.Paul mi zase napsal,že nevyžádaná pomoc by se neměla praktikovat,což je taky pravda.
Ale vidím,že špatným úmyslem se dá dosáhnout něčeho daleko horšího.

Chápu,že Paula se něco dotklo a tuším proč,ale nechápu proč je tak nekompromisní a není ochotný si to s dotyčným vyříkat a vysvětlit si to.Celé od začátku (už od října) mi to přijde jako zbytečné nedorozumění.

Každý máme své slabiny,které není těžké zasáhnout a když v tom hrají roli pouze emoce,dochází pak k takovýmto zvratům.

Já vím,že soukromí by se sem tahat nemělo,ale když už se tak stalo a táhne se to dlouho,bylo by fajn,kdyby každý uznal svůj "omyl",což Petr udělal (myslím pochopení té věty) i se několikrát omluvil a druhá strana se nad sebou také zamyslela.

Je škoda přijít o takové autory,kteří dobře píší,jako Petr a Marek a teď myslím tady na literu.
Marek sice občas ještě něco napíše,ale už ne zdaleka tolik co dřív a to mě mrzí,protože čtení jeho povídek je přenést se alespoň na chvíli do úplně jiného světa.
Od Petra jsem nečetla všechno,ale ta jeho poslední povídka je úžasná a bude mi tu chybět i se svými zajímavými názory.

11.01.2012 11:11:51 | Iv

hanele, rozumím... ani já z toho nemám žádné potěšení, to tvrdím se vší vážností, ...i když pár lidí si myslí, kdovíjaká je to pro mne zábava. Opravdu není, Harry, G.P., zenge a spol.
Já jsem bohudík zdravý, tuhle lapálii přežiju, ...ale že z postoje Libresu je dost blbě Markovi a Petrovi, to je napováženou. Marek psal na mail - když vidím, co se o mne na Libresu píše a já nemám možnost se bránit, chce se mi chcípnout.
Marek i Petr to vzdali, s Libresem nechtějí mít už nic společného. Ulevilo se LUKiOvi? ...anebo je to vlastně od něj, Paulmatthiola a gabkina sviňárna, co myslíš?

Pravidla o slušnosti na Libresu... mě trefí šlak :-)

11.01.2012 08:41:57 | Aťan

Aťane, u mne to nepřetrvalo - když jsem byla na netu "nová", taky jsem se bila každou chvíli za nějakou tu správnou věc - prostě už toho mám dost a nebaví mě to - a vážně na to nemám čas a energii
kdybych chtěla někomu nějaký názor říct, udělala bych to - vážně nechci a vážně chi mít klid, tam kam chodím pro radost a zábavu - když ne, tak tam chodit nebudu, nestojí na tom můj svět

11.01.2012 08:11:42 | hanele m.

doňo, ty víš že tě mám rád, ale protože Petr sem asi už nepřijde, řeknu svůj názor.

Pamatuju si velice dobře na chování lidí ze "socíku", které, jak je vidět, přetrvává do dnešních dnů - "do ničeho se nemíchat, ať mám klid". Páchané křivdy na někom? A na kom? Vždyť nic nevím, nestarám se...

To je dnešní obraz rudého Libresu.

Lorraine mi potají píše svoje názory na vzkazy, nevystrčí nos... jako ostatní. Fakt smutný.

11.01.2012 06:46:38 | Aťan

Petře, já už si hodně dávno dala slib že nebudu sama sobě zbytečně otravovat život a budu dělat jen co chci a nebudu se angažovat v žádných plamenných bojích - nemám čas sledovat všechny rozjeté debaty a zkoumat každý komentář z několika stran - když nakouknu někam - kamkoli - chci si něco přečíst a komunikovat s lidma a to co vidím když mě napadne někdy kliknout tu na komenty a nebo na Libresu do diskuzí, nad tím mi zůstává rozum stát - tolik času a sil.. a nikdy to nikam nepovede protože se už všichni zúčastnění tak rozhodli..

11.01.2012 06:16:20 | hanele m.

Přečetl jsem si nové komentáře Petra Hanky.

Libres přispěl k zhoršení zdravotního stavu už u druhého člověka.

LUKiO, Paulmmatthiole, gabkine - styďte se!

11.01.2012 06:13:18 | Aťan

U Vladana v jeho úvaze jsem teď na Libresu v komentáři vypustil první demokratický balónek - trochu čerstvého větříku svobody od nás z Literu. :-)

Takhle to dělají jihokorejští severokorejským :-)

11.01.2012 06:03:21 | Aťan

Petře já vím jak to myslíš-že sis tu větu přečetl a už sis nepamatoval co jste si tenkrát....a tak jsi nevěděl jak ji máš chápat a rozčílilo tě to.Já to chápu a někde jsem to tu už i psala,snad převčírem,nevím,je tu těch komentů halda :-)

Tenkrát to bylo taky nedorozumění,Paula se to nejspíš dotklo,protože,no víš,ta jeho soukromá věc (nechci to tu psát,on to tu sice na chvíli zveřejnil,ale teď už to tu není),nevěděla jsem o tom,proto jsem nechápala proč se ho to tak dotklo,ale to byly taky jen emoce,jako u nás.

Tenkrát jsi ho nechtěně zasáhl do slabého místa,protože on nic proti invalidům nemá,naopak se jich zastával.

Teď zas on zasáhl tebe,ale spíš úmyslně,si myslím.

Nečekala jsem ale,že se to potáhne tak dlouho a dopadne to takhle.

No nevím jak to mám vysvětlit,snažím se objektivně,ale to vlastně nejde,jsou to vlastně moje doměnky :-(

Péťo neblázni,je škoda už sem nechodit,tak piš dál,vždyť máš dobrá dílka a na diskuse kašli.

10.01.2012 23:42:19 | Iv

::-)

Bohužel jsem ti zase dala za pravdu, Aťane, všechno je jenom hra... dětí... dál se k tomu nemíním vyjadřovat.
Stůj si za svým názorem.
Vždyť víš... 2012...

Odcházím čarovat zase jinam...

10.01.2012 22:35:06 |

Ale zase na druhou stranu chápu, že pokud "emoce" nejsou vyřešené, musí jít ven...

10.01.2012 21:27:35 |

ten střed měl být s "t"

10.01.2012 21:23:55 |

ou ou ou, Petře, vidím, že je tam pořád ještě moc bolesti...

Pokus se od toho oprostit.

nejde to lehce a chce to svůj čas...

On je taky jenom člověk a kdoví, proč ten Váš střed byl naprogramován přesně tak, jak se udál...

Zkus o tom ještě trochu přemýšlet, protože toto, co říkáš, ti ubližuje...

10.01.2012 21:22:57 |

jj a taky : a skláři nebudou mít co žrát :-)
Tam bylo vůbec hodně dobrejch hlášek :-)

10.01.2012 20:05:50 | Iv

...pamatuju si, je to u nás v práci slavná hláška - soudruzi z NDR někde udělali chybu. :-)

10.01.2012 20:00:16 | Aťan

Danny,ale kdyby byly z USA určitě by je polykal dobrovolně :-)
Aťane já za to nemůžu,říkali to v tom filmu (skoro podobně :-)

10.01.2012 19:53:20 | Iv

No moc v obraze nejsem,netušila jsem,že polykáš kapky i se lžičkama :-)

10.01.2012 19:50:03 | Iv

Aťane, nečti mi myšlenky, to není fér...:-)

10.01.2012 19:48:19 |

Iv, ty mu teda přeješ, víš, jak bývají lžičky z NDR měkké...

10.01.2012 19:45:37 |

ne ne... tahle bude asi vidět na rentgenu...

10.01.2012 19:44:06 | Aťan

Doufám,že nebyla z NDR ? :-)

10.01.2012 19:34:35 | Iv

Iv - jsi jedna z mála (5 až 10?), která je v obraze.

...právě jsem spolkl lžičku... :-)

10.01.2012 19:33:04 | Aťan

Aťane jak panáka? Tullamorka se musí kapat,když je - kapky :-)
Takže ne panáka,ale lžičku !

10.01.2012 19:28:38 | Iv

Aťane,to bylo kapku na odlehčení :-) a chtěla jsem tím vlastně říct,že si myslím,že demokracie by měla být všude.
Já jsem na Libresu nepochopila už ten začátek.Když jsem zjistila,že tam Petr nesmí začalo mě to zajímat,jelikož si ho pamatuji z Markovy kauzy a hlavně si pamatuji,jak byl Paul tenkrát vytočený po té Petrově větě a hned chtěl pryč z literu,což mě překvapilo.
Napadlo mě,že to má souvislost.Ptala jsem se tedy Paula jak to na Libresu začalo,ale to mi neřekl.Stále jen,že je Petr spamoval a urážel.Chtěla jsem vědět proč,ale na to mi neodpověděl.Řekl mi to až Petr,takže to opravdu všechno začalo tou větou.Okopírovala jsem Paulovi tu větu a připsala do vzkazu,že je zaujatej a že se Petrovi nedivím,že je naštvanej a že už si to mohli dávno vyříkat.(netušila jsem,že ho to pořád žere).
Dohadovala jsem se s Paulem skoro 2 dny,zbytečně se to protahovalo a konkrétně mi stejně neodpověděl.
Až 30.12 asi kolem 2.30 tady Paul zveřejnil vysvětlení,jak to bylo.Pod to jsem mu napsala-Škoda že jsi to takhle hezky polopaticky nevysvětlil už dávno,mohli jsme si ušetřit předlouhou zbytečnou debatu.
Říkal,že to tu nějakou dobu nechá k přečtení a pak to smaže,bylo to tam asi den,nebo 2,ale moc lidí si to přečíst nestihlo.
V podstatě tam bylo-že ho tenkrát Petr tou větou urazil a tak on si ho na libresu hned dal do ignorace ve vzkazech a napsal tam,že mu ta slova nikdy nezapomene.Tak nějak,nevím přesně jak to Paul napsal.
Chápu že se Paul může naštvat,každý má emoce,ale přišlo mi dětinské,být tak smrtelně uražený a takhle dlouho.
Petr se ho sice zeptal tenkrát jestli bude mazat invalidy a důchodce,ale také mu poděkoval,za to co dělá pro liter,řekl že si ho váží,atd.Myslela jsem,že to bude ok.
To co k vůli tomu vzniklo na libresu mi přijde zbytečný,kdyby Petr mohl s Paulem komunikovat,mohli si to vysvětlit,ale aby do DF napsali,že Petr spamuje,uráží,atd a on se k tomu nemohl vyjádřit mi přijde nespravedlivý.
Popravdě nechápu,že to tam všechny nechalo tak v klidu a vzali jako fakt co jim bylo předloženo,aniž by se zajímali,co k tomu má druhá strana.Takhle se dá nařknout kdokoliv z čehokoliv.
Proto jsem ráda,že jsem na literu i že sem přišel Siorak podiskutovat a každý si tu řekne svůj názor.
Každopádně pravidla literu jsou mi milejší.
Není v nich ten sloupeček,jako na libresu,který jste tu už několikrát kopírovali k přečtení

10.01.2012 19:23:37 | Iv

No pááááni... 2025... tak to jsem za 4 roky ještě nezažil!!!

danny, běž na mail, já jdu na Tullamorku... to jsou kapky do krku, víš? :-)

10.01.2012 18:28:39 | Aťan

Aťane, třeba budeš mít radost a přestane tě trochu bolet v tom krku... :-)

Už jsme trochu za tou " dvoutisícovkou" :-)

tak já jdu na ten mail...

Ahoj...

10.01.2012 18:22:53 |

Aťane, já vím, ty to máš tak a já zas jinak.

Ale neboj, nějak to spolu zvládnem... :-)

10.01.2012 17:44:50 |

danny,
vezmu si příklad od Petra, a porozhédnu se, co tady autoři ve své tvorbě píšou. Budiž mi omluvou, že "mé nitro bylo křivdou rozjitřeno", jak by řekl Jaroslav Seifert.

10.01.2012 17:30:01 | Aťan

Ahoj všichni,

no já to vidím ještě nějak jinak.

Já se zas až tak moc neraduju.

U mě není výhrou prohra jedné strany.

Včera jsem chtěla napsat mail, ale byla jsem plna emocí, takže jsem to neudělala.

Napíšu ho dnes.

Mimochodem, Aťane, říká se, že angina je způsobena nedostatečným projevením "sama sebe"...:-)

10.01.2012 17:20:15 |

Petře,
U Sioraka je chvílemi vidět že chápe o co jde, aby pak další větou všechno totálně popřel... tolik o jeho pokoře. :-)

Ale mluvili jsme o "údajném" zlepšení pravidel Libresu. Podívejme se na to ještě jednou a pečlivěji. Pokud jsou na stránce PRAVIDEL samá pěkná slovíčka, tak stačí jedna věta, která celý ostatní text znehodnotí. Mluvím o této větě z pravidel Libresu:

"V závažných případech lze udělit trvalý ban ihned, bez varování. Veškerá varování a blokace jsou soukromou záležitostí mezi správou a autorem - bez zveřejnění."

Chápeš? Oni mají možnost si vybrat - můžeme jako vedení Libresu se chovat demokraticky, ale také máme možnost, když si zamaneme, chovat se totalitně. A nikomu po tom nic není, nic se zveřejňovat nebude.

ZLATÝ LITER... jak by řekl Honza Šoller :-) :-)

...dám si panáááka... kašlu na angínu

10.01.2012 15:22:22 | Aťan

OPRAVA: Rudý Libres (ne Liter) - ale všichni pochopili...

Funkce oprav vlastních komentů jako byl na Libresu bych bral, ale ne za každou cenu, to je asi jasné...

10.01.2012 14:48:06 | Aťan

Iv
- nerad bych, aby se tady komenty zvrhly jen na rovnici rodiče - děti. Velká pětka Libresu nejsou naši rodiče, web wení jejich obývák, jak se mi snažli namluvit, ani tam lidi nejsou jen na návštěvě. Jdou tam prezentovat svou tvorbu a názory. Ale pokud "osobnostní vyzrálost" vedení je na té úrovni, že demokracie na soukromý web nepatří - je to pro mne Rudý Liter. (Petře promiň :-) Na logo pro Libres jsem hrdý, nic jim za něj jako grafik z povolání neúčtuji. Za logo Nike bych dostal těžké milióny...

10.01.2012 14:41:19 | Aťan

S těmi dětmi máte pravdu,vždycky jsem brala syna jako malého člověka a ne hloupé dítě.
Názory si vyměňujeme neustále,diskutujeme,kolikrát se neshodnem,ale nehádáme se..
Ty stinnější stránky nevím-vím jen,že mu můžu z některých zkušeností poradit a on si to pak stejně udělá po svém,jako jsem to dělala v jeho věku já.
Všechno si vyzkoušet na vlastní kůži.Jinak to stejně nejde,prožitá zkušenost je ta nejcennější.
Ale musím uznat,že je výhoda mít doma skoro dvoumetrového chlapečka :-)
.Mít holčičku a třeba patnáctiletou-bože jak já bych se o ní v dnešní době bála.
S klukem je to jednodušší,ačkoliv mám o něj taky strach.No to je asi normál,to budu mít až do smrti :-)

10.01.2012 14:28:09 | Iv

Petře,
přesně tak, jak není demokracie doma, jak může být na literárním webu, ve státě, atd.? Jak je možný, že si tuhle zásadní věc Siorak a jemu podobní nechtějí přiznat? Ke mně se rodiče chovali demokraticky, to neznamená, že my děti přitom překračovaly všechny mantinely. Ale odlišný názor u nás nikdy trestán nebyl, nepamatuju se.

10.01.2012 14:23:38 | Aťan

Souhlas s Petrem - totální!!!

10.01.2012 13:55:21 | Aťan

danny, přesně tak... Panebože, kde to žijeme.
...a když už je o Pánu Bohu řeč, danny, tohle jsem se pro jistotu zase naučil:

Otče náš, jenž jsi na nebesích,
posvěť se jméno tvé,
přijď království tvé,
buď vůle tvá
jako v nebi, tak i na zemi.
Chléb náš vezdejší dejž nám dnes
a odpusť nám naše viny,
jakož i my odpouštíme našim viníkům
a neuveď nás v pokušení,
ale zbav nás od zlého.
Neboť tvé je království i moc i sláva navěky.
____________

Jestli jsem to někde popletl... uměl jsem to jako dítě, brácha byl ministrant (to myslím vážně). Mě už moc rodiče nenutili, zřejmě jsem s rebélií začal moc brzy. :-)

10.01.2012 13:53:57 | Aťan

ajóóóó! :-) :-) Tak tedy mockrát děkuju! :-)

10.01.2012 13:43:57 | Aťan

No, u nás doma má také každý umožněno říct svůj názor.
A je to, podle mě, velmi dobré.
I když to někdy bolí.

Protože, když se bude "někdo" snažit jen o přízeň majitele... (tato věta mě zaujala...),
tak se o sobě ten majitel nedoví vůbec nic.


Panebože, kde to žijeme?

10.01.2012 13:35:15 |

Petře, v čem ustoupili? A konkrétně z Libresu kdo??? ...chci se také potěšiti, nejsem v obraze... :-)

10.01.2012 13:33:32 | Aťan

Sioraku,

HODNĚ totiž záleží, jestli vedení písmáka a Littery těchto pravidel využívá, anebo zneužívá. Vy jste začali likvidovat už před 8. 1. 2012 a teď náhubkový zákon ve vašich rukou zastraší zbytek.
Ale věřím, že víc než 200 autorů Libresu vůbec netuší oč tu běží, nezajímá je to. Na "křídla andělů a vlhké dlaně" embargo není a nebude, takže je to v pohodě...

10.01.2012 13:16:18 | Aťan

danny,
jěště jsem si tu nepřečetl všechno, ale zatím zareaguji na toto, když píšeš o Siorakovi: "Možná že pod jeho vedením by to vypadalo poněkud jinak."

danny, nevypadalo. Když si přečteš tohle DF:

http://www.libres.cz/diskuze.php?diskid=748-petr-hanka

To zásadní od Sioraka nakopíruji:
Aťane, už jsem ti napsal. Tady nejde o žádnou demokracii, nejsme na veřejné půdě. Tohle je jako klub se zvanými hosty. Pokud je přáním majitele klubu, aby k němu někdo na návštěvu nechodil, není nedemokratické, když před ním zavře dveře.
Co bys dělal ty, kdyby se k vám někdo pozval na návštěvu, očerňoval tě u manželky a poučoval tě o demokracii?
Pozval by sis jej na otevřenou diskusi a před manželkou a dětmi s ním svedl demokraticky otevřenou diskusi o tom, že se to nedělá?

Moje odpověď na jednom místě pro Siorakovi zněla:
Musím ti oponovat v jedné ZÁSADNÍ věci: u mne doma je vždycky prostor pro odlišný názor. Mám takové kamarády, děti a manželku, že si ode mne svolení na odlišný názor neškemrají, ...jinak by si mohli myslet, že jsem se zbláznil...
_________________

A o tom to celé v kostce na Libresu je. Siorak v KSČ byl, a jeho komunistické metody proti opozičním názorům zůstaly, POKUD SE DOSTANE K MOCI. Pokud moc nemá, je to výborný kamarád, se kterým je radost pohovořit.
Z mých nejbližších přátel byli dva také v KSČ, ale jejich chování je naprosto odlišné, ...jeden je signatář. Dokonce mne do Charty přivedl on, když teď o něm mluvím.

10.01.2012 12:55:29 | Aťan

Petře, láska a moc jde ruku v ruce.
Láska bez moci není nic, taktéž jako moc bez lásky.
Ideální je, když jsou obě v rovnováze.
:-)

10.01.2012 12:43:56 |

Ale samozřejmě se mohu mýlit.
Neznám ho.

10.01.2012 12:00:05 |

Aťane, já proti němu nemám vůbec nic.
Naopak, vážím si ho, že je jako jediný z nich tady ochoten poslouchat někdy i velmi ostrou kritiku.
Možná že pod jeho vedením by to vypadalo poněkud jinak.

10.01.2012 11:51:10 |

danny,
myslím si, že to není jen Siorakova věc, on už pár křivdám napomohl, a podle náhubkového pravidla Libresu od 8.1.2012 vedení Libresu takhle pojede dál - subjektivně rozhodovat co pravda je či ne, aniž by na Libresu bylo možné dovolání. Diskuse ANO, ale jen co MY vám dovolíme, protože MY jsme založili web!!! :-) chjo... jako komunisti před rokem 1989, dost dobře si to pamatuju.

Zde je náhubkový zákon LIBRESU, kopíruji:

PRAVIDLA PRO AUTORY
Uživatelům je výslovně zakázáno:

č. 5. verbálně napadat a pomlouvat ostatní uživatele serveru, ať už v komentářích či v samotných dílech (zákony konstruktivní diskuse). Pomluva je chápána jako takový nepravdivý výrok o jiném uživateli serveru, který dotyčného uživatele poškozuje v očích komunity serveru libres.cz.

Tyto podmínky jsou platné od 8.1.2012

10.01.2012 11:02:19 | Aťan

No jistě, jak jinak.

Jenom si myslím, že v případě založení serveru by měli být "guruové" velmi vyzrálí...

Ale člověk se naštěstí učí pořád.

Nic proti tobě nemám, Sioraku, je to jen a jen tvoje věc...

10.01.2012 10:36:28 |

...aha... :-)

10.01.2012 10:25:29 | Aťan

Ne Aťane, na Libresu registrovaná nejsem.

Je to jiný server. :-)

10.01.2012 10:22:35 |

já jen k tomu že tu není žádný editor - od 1.12 tu visí jeden můj docela nevinný koment a čeká na moderování..
už několik dní mi svítí Upozornění že mě jeden autor začal sledovat ale není jak se toho zbavit
já zkraje věřila že to che trpělivost a čas ale už mi teda došlo že tu je to odepsaný.. majitelem odepsaný

10.01.2012 10:11:55 | hanele m.

danny, odkud tě kdo neblokl? ...nejsem v obraze.

Vladan na Libresu úspěšně kroutí druhý den, držme mu palce, aby nešlápl vedle.

10.01.2012 10:06:19 | Aťan

No právě, Sioraku,

ale jak potom můžeš lidi bloknout?

Ono založit server je jedna věc, ale ustát to, je věc druhá...

Jen můj názor.

10.01.2012 10:04:20 |

A ještě mě neblokli... :-)

10.01.2012 09:47:42 |

Harry, kdybych si nade mnou nepřečetl danny, málem jsem ti odpověděl tvým křupáckým slovníkem. Ale protože tu včera proběhl restart vztahů, tak jen poznamenám, že danny ti odpověděla i za mne. (aspoň ti nemusím nadávat, slušný posun, ne??... :-)

10.01.2012 09:35:09 | Aťan

No, říkám si , proč psát, když by zase člověk mohl být ta mrtvá duše...

Ale neboj, píšu dost, jen ne sem...

10.01.2012 09:27:41 |

Harry, ono je to ještě trochu jinak.
Já si myslím, že pokud někdo založí nějaký server,
Musí počítat s tím, že mu tam budou chodit lidi.
Tak to funguje.
No a ten někdo, pokud toto udělá,
měl by být nad věcí a posuzovat pokud možno " objektivní" pravdou.
Pokud to nezvládne a bude se dívat jenom subjektivně,
bude mít se spoustou lidí problém.

10.01.2012 09:25:58 |

Petře,

Jana (žena) na mne hodila angínu, takže v klidu jsem si tady pročetl komentáře.

Přidržím se tématu článku "Havel". Mám Havla rád (i přes jeho často vytýkané chyby), jsem tzv. "pravdoláskař", i když se z tohoto termínu stala pomalu nadávka. Ale s Petrem Cibulkou a dalšími jsme se z jedné věci poučili - pravdu a lásku ANO, ale nenechme si líbit čuňárny přehnanou slušností, nebo se to s námi potáhne celý život. Pro mne je Rudý Libres rudý, a dokud tam nebudou panovat demokratické způsoby, rudý pro mne zůstane. ...ale ty mně rozumíš, cítím to v kostech. :-)
_______________________

Odbočil jsem, vrátím se k Havlovi.

HRADEC KRÁLOVÉ - (místo náměstí Svobody) - HAVLOVO NÁMĚSTÍ
PRAHA - LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA
myslím v Polsku je jeho ulice... atd.

V tomto článku Stalkera se navršilo na Havla mnoho kritiky, mnohdy oprávněné, ani já jsem ho v komentářích několikrát nešetřil. Chodí mně na mail stostránkové publikace v PDF, jaký je Havel zločinec (mailem přepošlu, bude-li zájem).
Rád bych vzkázal KGB a StB, kteří pravidelně čtou Liter (humor, pardóóón)... ne... chci jen říct, že Havel byl natolik slušný a ukazoval na totalitní režimy po celém světě, že si naši poctu zaslouží. Uvedu jako příklad jeho hry namířené proti totalitám, které se hrají po celém (alespoň trošku svobodnějším) světě - a dobrovolně!!! třeba i na Filipínách...

..anebo Chartou 77 se nechali inspirovat i čínští disidenti:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Charta_08

Pár autorů mi vyčítá, že jsem neschopný napsat vlastní myšlenku a proto všechno prošpikuju odkazy na webové stránky.

Vysvětlím - JSEM LÍÍÍNEJ! Baví mne čít chytré články, ...a když se opravdu ztotožním s jejich pohledem na svět, tyto informace posílám dál. Ctrl C + Ctrl V je pro mne snazší, než ty myšlenky přežvýkávat do "vlastních" slov. Zdroj poctivě uvádím, zatím na mne nebyla podána jediná žaloba. Moje články si taky po internetu žijí vlastním životem, nevidím v tom problém.

10.01.2012 09:25:10 | Aťan

Vreakci na :

Aťan 09.01.2012 na 21:02 #

Trochu odbočím, dostal jsem zprávu „odvedle“.

Zamknuli tam další DF vlákno, někteří nenapravitelní hajzlíci tam chtěli diskutovat, tak LUKiO opět na vlákno pověsil slušivý zámek.
Bylo mi kýmsi tady vyčítáno, že nemám používaz termín rudý, komunistický, případně bolševický Libres. Je mi líto, Libres je čím dál rudější… už ani smajlíka nedám, je mně z toho smutno.
*****************************************************************************************************************

Aťane, di se bodnout ...

občas projedu pár na webu existujících literárních serverů a kouknu ... "co se urodilo .. :-) "

z této pozice jsem bezpartijní

ale když vidím tvý demagogický nálepkování na bolševiky lidí a pidiudálostí v tomhle virtuálním světě, říkám si kde se vzal v tobě ten komplex "jáství " ...

ani na jednom z těchto virtuálních prostředí nemáš podíl ... ale automaticky si osobuješ "demokrtický práva" na jejich prostor k sebevyjádření, tomu říkám nová doba ... :-))

------------------------------------------------

To tvoje "bolševizování" těch co s tebou nečtou tvý linky na zaručeně správný a revoluční myslitele a hnutí mě dost baví, ...

... připomíná mi to jak jsem kdysi před lety byl na Kavkazu a po té co jsme zdolali pik Lenina, ... dole na báze jsme trochu zachlastali a já protože už jsem měl dost tak jsem odmítl další stakan ... a nějakej ruskej Aťan povídá, ... tak ty nebudeš pít ...??
ŠTO TY TAKOJ , ...??
ty durak,
... fašist, !!
... vrag ruskavo naroda ... !! :-))

No prostě Aťan ...

a ty místo jen hledáš pokud je tedy podle Libres komunisticko - bolševický ... já ...

10.01.2012 09:21:33 | HarryHH

Teda, jenom ohledně těch děl... :-)

10.01.2012 09:15:34 |

Ale mám, jenomže jsem taky ta mrtvá duše, víš?

10.01.2012 09:11:36 |

A co tam tedy smím říct nebo ne...
Když už bych tedy uvažovala, že tam přejdu.
Přece tam nebudu přecházet jen proto, abyste mě třeba na druhý den blokli?

10.01.2012 08:40:13 |

Sioraku, chápej, zajímají mě ty hranice.
Kdo a jak to určuje.

10.01.2012 08:38:48 |

Sioraku
- vy se povyšujete, o tom je celá kauza.

Zasr. romantiku
- i kdybys na kolenou LUKiA prosil o zámek, žádný demokrat by ti to nepovolil, pokud by tam nepadaly sprosté urážky. V diskuzi se mohli přeci připojit další, kteří by ti tvůj mylný názor buďto vyvrátili, anebo by stáli za tebou. Ti, o kterých tam je kolikrát řeč, na Libres nemají přístup, nemohou se bránit. A proto to dělám na Literu.

Trochu to odlehčím, abychom pořád nemluvili jen vážně - budou mě muset zastřelit anebo zlechtat k smrti, abych na nedemokratické způsoby Libresu přestal ukazovat, viz další příspěvek.

http://www.liter.cz/visaci-zamky-na-libresu/

10.01.2012 08:30:52 | Aťan

Sioraku, odpovídáš mi na otázku otázkou?
Přejdu na Libres, něco tam napíšu, Paula se to dotkne a zruší mě?

10.01.2012 08:23:19 |

Myslela jsem si, že múžeme být kamarádi...

Je to tak těžké?

Pochopit druhého?

Neblokovat ho v jeho názorech?

To by "guru" měl umět... Možná špatně chápu, ale nějak tak tě nazývali nebo ne?

Proč si to necháš jen tak vzít?

09.01.2012 22:31:44 |

Sioraku, o co vám jde?

Ptám se zdvořile, mohl bys mi prosím odpovědět?

Možná jsem byla zpočátku naivní a myslela jsem si, že o příměří,

ale pokud procházím df libresem, myslím si to čím dál tím míň.

????????????

09.01.2012 22:16:27 |

No, teď jsem to četla i já.
Vnímám, že jsem asi hodně moc naivní.
Jdu napsat majl.
Asi víte komu...

09.01.2012 22:06:51 |

Aťane, pro pořádek, o zámek na debatu jsem požádal já sám, začalo se to tam vymykat kontrole. Kdo bude chtít, udělá si obrázek sám, a kdo nechce, tak je to jen ztráta času. .-)

09.01.2012 21:52:59 | Zasr. romantik

A kdyby to náhodou nevyšlo?

Mně je tady dobře... :-)

09.01.2012 21:41:40 |

Ahoj,

Právě jsme se vrátili z hospody, tak proč nevstoupit do té "virtuální"... :-)

A ťane, možná to bude znít blbě, ale já jim věřím...

Není tam přece jen Lukio, mají přece i Sioraka a další...

Hlavu vzhůru... :-)

09.01.2012 21:36:47 |

Trochu odbočím, dostal jsem zprávu "odvedle".

Zamknuli tam další DF vlákno, někteří nenapravitelní hajzlíci tam chtěli diskutovat, tak LUKiO opět na vlákno pověsil slušivý zámek.
Bylo mi kýmsi tady vyčítáno, že nemám používaz termín rudý, komunistický, případně bolševický Libres. Je mi líto, Libres je čím dál rudější... už ani smajlíka nedám, je mně z toho smutno.

09.01.2012 20:02:16 | Aťan

Petře, to je Literácké "Sudoku"?

Tak já tedy zkusím odpověď - "má hovno"

Kdybych náhodou něco vyhrál, tak si to nech a vypij si to sám... :-)

09.01.2012 19:39:34 | Aťan

Sááákryš to by byla fakt škoda,tak já začnu :
císařpán je vůl :-)
No.ale teď kterej co? Tak si kluci můžete vybrat :)

09.01.2012 19:23:46 | Iv

Zakončení debaty? Tak to ani náhodou! :-) Sice už dávno padl rekord v připojení, ale to by v tom byl čert (promiň danny :) abychom nepokořili hranici 2000!!!!

09.01.2012 18:55:04 | Aťan

No, já mluvím jen za sebe, ale myslím, že je tady uvidíme rádi... :-)

Tak ahoj, jdu do hospody, vyzkoušet ty kruhy... :-)

09.01.2012 18:53:02 |

Téééda,pár dní jsem tu nebyla a koukám,jak milé zakončení debaty :-)
Tak hodně sil do příštích diskusí,kéž by takhle hezky končily všechny :-)

09.01.2012 18:34:20 | Iv

Aťane, ty si nedáš pokoj, ale bez tebe by to nebylo to ono... :-)

09.01.2012 18:25:15 |

:-)

09.01.2012 18:23:47 |

Stalker tady má 1700, a my jsme téma Havel neopustili ani na chviličku, to jsme dobří, co? :-) :-)

Kruhy se v hospodě dělají skvěle půllitrem do hlavy, říkal jeden humanista s čírem na hlavě. :-)

09.01.2012 18:22:08 | Aťan

Ježíši, Honzíku promiň...
Zase tam mám s kruhama...
To ten dialekt z Moravy...
Opravuji pro "češtináře" s kruhy... :-)

09.01.2012 18:11:21 |

:-) tak vám nevím, kde ten kruh mám já...
Asi někde v sobě... :-)
S kruhama to bývá nebezpečné :-)

09.01.2012 18:03:26 |

A kde jinde..? :-)
Smajlika se zavřeným okem dělat neumím...

09.01.2012 17:06:40 |

Libres / nováčci / vladan

jdu si dát panááááka :-) :-) :-) seš frajer... :-)

09.01.2012 12:47:50 | Aťan

hmmm... tak já pugééétem restartuju vztah, a ty mně začneš vykat :-) to jsme to dopracovali...

09.01.2012 12:17:00 | Aťan

však taky pugét, co jsem ti poslal, byl jen virtuální :-) restartoval jsem vztah...

09.01.2012 10:36:56 | Aťan

Vladanovi

k dnešnímu svátku vše nejlepší. :-)

09.01.2012 10:20:36 | Aťan

Petře,

chtěl jsem ti dát za předcházející komentář 2 body, ale nevím kam kliknout. :-) Tak alespoň takto vyslovuji souhlas.

09.01.2012 09:42:29 | Aťan

Siorak - Víte neodpustím si jednu vzpomínku.....,
Moc pěkně a pravdivě napsané a to druhé taky.
A teď mě tak napadlo, že asi půjdu vymazat tu svojí rejpavou "básničku" o chlapečkovi s kiblíčkem.:-)

09.01.2012 08:49:56 | Jeněcovevzduchukrásného

Vladane, byl bys tam jako průkopník, rozumíš? Nejdřív zkusíme, jestli tě na Libres přijmou (Marka nezvzali hned, aniž by tam stačil špitnout). A jestli tě přijmou a uvelebíš se tam, tak by mě zajímalo co se bude dít.

Že je v politice pusto a prázdno, tomu se asi nedivíš. Já to zkusil 1x a zůstala po mně jen číslovka. :-)

09.01.2012 08:02:03 | Aťan

Siorak píše:

"Něčím jsem asi urážky vyprovokoval, i když nevím čím."
Radku, měl jsem tě za chytrého, tak si nehraj na hloupého... Petr Hanka tu popsal o vašem chování na Libresu metry textu, tak si to vezmi zase znova od začátku. :-)

09.01.2012 07:30:42 | Aťan

Aťane, já bych toho už nechala.

Řekl, že s tím nemůže nic dělat.
Není sám, je jich 5.

09.01.2012 07:29:28 |

Vladane, starej kamaráde, :-) udělej pro mě něco. Zkus se zaregistrovat na Libres pod stejným nickem. Uděláš to pro mne ze staré známosti?

09.01.2012 06:40:30 | Aťan

Sioraku,

když si tohle všechno uvědomuješ, proč na Libresu prosazuješ nedemokratické chování? Kážeš vodu a piješ víno?
Ale teď máš na své straně i Vladana. :-) Ještě jsi mi neodpověděl, zda by Vladan teoreticky mohl na Libres.

09.01.2012 05:57:07 | Aťan

Petře,
ale s bolševiky se podle mne ještě nikdo nedomluvil. Oni slušnost považují za slabost. Na DF Libresu se zenge prý zeptal - kde je Aťan? Ovšem tak strašně opatrně a ustrašeně, jakoby hladil krajtu. Velká pětka utřela i Zasr. romantika a bylo po parádě. :-) :-) Ostatní si už dají pozor, ptát se na nějakého Aťana. :-)

Dobrou.

08.01.2012 21:38:57 | Aťan

Dobrou noc všem... :-)

08.01.2012 21:32:43 |

No, já jsem ani tak nemyslela omluvu od Sioraka,

myslím, že to už udělal.

Spíše od těch druhých, ale to není v jeho moci.

To by museli chtít oni sami...

08.01.2012 21:29:09 |

Petře,

ještě dodám, že na Libresu to bylo bez hvězdy a bez textu pod čarou. To jsem tam dal až tady na svobodném Literu... to abys byl ouplně v obraze, že jsem se na Libresu choval celkem slušně, ani Sioraka jsem nejmenoval, i když to byla hlavně narážka na jeho koment, že on by doma demokracii nestrpěl.

08.01.2012 21:20:44 | Aťan

Tak jo, Petře... už jsem klidnej. :-) Nejsou to komunisti, jenom mají komunistické myšlení a jednání, jinak je to v pohodě... :-) :-)

http://www.liter.cz/moje-posledni-uvahy-na-libresu-po-ktere-jsem-byl-odstranen/

08.01.2012 21:16:02 | Aťan

Sioraku,

bolševici vždycky byli raději, když opozice byla buď mrtvá nebo v exilu... takže tvůj rudý Libres docela chápu. Ježííííšmarjá, jak já ty komunistický žvásty nemám rád... :-) :-)

08.01.2012 21:05:18 | Aťan

Sioraku,

ono nejde o mě, já jsem v pohodě...

Zkuste to napravit u těch ostatních...

08.01.2012 21:05:09 |

Přátelé, nechci tady lacině brnkat na emoce, ale před chvílí mi Marek psal mail... a byl skoro nečitelný. Ví co se tady děje... ale prostě je mu blbě. Až si to tady přečte, bude mu ještě hůř.

Tím také vysvětluji čísi nejapnou poznámku, že mě a Petra v tom Marek nechal. PC má v posteli jen někdy - tolik na vysvětlenou.
Doufám že se tady opět nespustí lavina hyenismu, už jsem to tu párkrát zažil a bylo to fakt nechutný.

08.01.2012 21:01:48 | Aťan

Gabkine,

budu reagovat na tvoji větu: "Ano, založil jsem s dalšími jiné literární stránky, jejichž cílem je amatérská literární tvorba. To jste bohužel asi nepochopili, že nám jde o psaní a ne o zákulisní boje, či politické školení."

Gabkine, na Libresu není svoboda odlišného názoru. Chápeš to, nebo ne? Kdo se ozve - buďto není přijat, nebo mu to natolik znechutíte, že odejde sám. Chápeš to, nebo ne? Kdo se zastane druhého, je vyhozen. Chápeš to, nebo ne?

Jednou jsi mně napsal, že bych za ty politické kecy dostal v Počátkách pár facek a v hospodě seděl u stolu sám. Jo, to se v Počátkách i jinde může klidně stát. Ale tobě se podobat opravdu nechci, je mi líto.

08.01.2012 20:46:55 | Aťan

Aťane, díky za kino.
Bylo lepší než to, na čem jsme byli... :-)

Sioraku,

už se tady omluvili dva lidé.
Že je Petr plný emocí, nedivím se mu.

Já ti řeknu, jak to mám já a napadneš mě, že si mám uklidit před vlastním prahem, ale ...ty mě přece také neznáš.

Já ti nemůžu říct, co máš dělat.

To musíš vědět ty sám.

08.01.2012 20:35:59 |

Áťo jo,jo, to bylo moc pěkný.Jak říkám mělo by to být tady všude na Světě hlavně o Lásce.

08.01.2012 16:55:32 | Jeněcovevzduchukrásného

danny a Honza Šoller,

myslím že tohle kino by se vám mohlo líbit, ...a nám ostatním taky...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Qc8ZbVcdHpg

08.01.2012 15:50:22 | Aťan

danny,

...a zrovna teď, když mám nové boxerky (myšleno trenýrky)

08.01.2012 15:37:52 | Aťan

Vladane,

máš pravdu, na svém blogu se asi čtyřikrát nebo pětkrát za ta léta jednalo o blokaci násilí. Dokonce si pamatuju na jednoho šílence, jak popisoval u konkrétního politika rozříznutí smrdutého pajšlu, střeva ještě teplá dám psovi, ale ten je stejně žrát nebude... tyhle zvrhlosti je pohodička smáznout, s nikým se nemusím 100x dohadovat jako se Zádrozdou, skoro nikdo si vlastně nevšiml, že jsem nějaký koment smáznul.

Ty jsi ale výjimka, Vladane. Během doby co tě znám, překrucuješ moje věty. Když se to stane 10x - 50x... tak člověk sice skřípe zubama, ale říkal jsem si, třeba to přežiju. :-) Pak na Literu zkolabovali 2-3 tví oponenti, a to už jsem o sebe začínal mít strach. :-) V tu dobu, kdyby existoval blog na komenty, tak ho proti tobě použiju.

No jo, musím se mrknout, jestli se na Literu v tomto směru hnula těéééchnika, tak mne na chvíli omluv...

Ne, dělám si srandu. Sice se z tebe nezblázním, ale většinou asi neodpovím, to se smí, nebo ne? Siorak třeba řekne, že se to nesmí, že to není demokratické.

08.01.2012 15:34:50 | Aťan

Ne Aťane, já jsem Moravák. :-)
Zrovna se chystáme do kina, tak se tu nepoperte... :-)

08.01.2012 15:31:07 |

danny,

protože se nacházíme u článku o Václavu Havlovi, rád bych se k němu vrátil.
Havel byl strašně slušnej člověk, i když měl rád alkohol, cigarety a ženský... ale víš asi, jak to myslím. Kdo ho znal, tak ti řekne jak byl slušný, dovedl naslouchat, odpouštět, často mluvil o pokoře, byl sečtělý, nebál se podpořit dalajlámu, když od něj Amerika i většina Evropy dávala ruce pryč, protože se kšeftuje s Čínou a peníze mají samozřejmě přednost... atd...

Ale za prezidentování Václava Havla se dostali k moci mafiáni, kteří morálně i materiálně zdevastovali Českou republiku. On je nepodporoval, on se nechal oblafnout. Klaus, Tošovský a Tříska mají daleko větší vinu, ale kdo z normálních občanů to dnes rozezná? A proto mnozí po těchto zkušenostech tvrdí, buďme slušní, ale nenechme si všechno líbit.

Nevím jestli nejsi pražanda, Sio určitě Pražák je... vašeho primátora Svobodu jsem si moc nevážil, když udělal mafiánskou koalici s ČSSD, ale v listopadu jsme všichni koukali, jaký husarský kousek se mu na magistrátu povedl. Má moji úctu a obdiv, jeden z prvních politiků, který se mafie nezalekl a na rozdíl od Havla věděl jak postupovat.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1111/uzitecny-idiot-presel-do-utoku

08.01.2012 15:12:23 | Aťan

Aťane: Čtu to sice o pár let později a zabloudil jsem sem jen náhodou, ale už mi fakt leze krkem, jak tu pořád vychvaluješ Havla, jakej byl slušnej a skromnej etc.etc. Pro mne to byl pokrytec, který, když se mu to hodilo, oblboval lidi a předstíral, že je zastáncem křesťanských cností apod. Spoustu toho nasliboval a pak dokázal najednou změnit názor. Souhlasím, že byl stejně nastrčená figurka jako kdysi i Kristus, kterého kdysi vybral z davu bezvýznamných kazatelů byzantský císař, protože pochopil, že upadající mravy lidu lze povznést jen tím, že mu dáme nějaký idol, modlu. Protože lidé jsou většínou jako stádo ovcí, co jde za vedoucím beranem...Jdou za tím, kdo je oblbne řečičkami, na které slyší! Stejně tak to udělal i Hitler. Jenže já chápu literární portály jako něco, co by mělo sloužit literárnímu vyžití amatérů, ne jako další žumpy, kde se bude přetřásat to, co zavírám v rádiu, kvůli čemu přepínám televizi a nekupuji tisk, bulvární ani ten rádoby oficiální, ovšem stejně ovládaný různými zájmovými skupinami...Nechci tudíš ani Havla k s nídani, k obědu, k večeři a ještě mezi tím, nechci všude narážet na jeho jméno, které je pro mne symbolem účelových lží a nedodržených slibů a té tzv. demokracie, která se s tou římskou nedá srovnávat. I když hlavní problém je ve výkladu onoho slova! Demokracie = vláda lidu. To si lze přečíst všude, ovšem opomíjí se rozdíl ve významu daný použitým pádem! Ve 2. pádě vládne lid, ve 3. pádě je vládnuto jemu. Zatímco jsme lživě přesvědčováni o té první variantě, pravdou je ta druhá!

04.07.2015 18:28:08 | Kozoroh 1

Ale pokud chceš omluvu za mé chování tady v této debatě, máš ji mít.

Pokud jsem se tě tady mými komenty čímkoli dotkla, omlouvám se.

08.01.2012 14:48:32 |

No, Sioraku, ten můj koment byl o mně, ne o tobě.
Jen jsem tím chtěla naznačit, jak to dělám já.
Vybírám ty horší cesty, i když je to někdy hodně bolestivé.

Jak to, že jsem nereagovala.
Jestli si mé reakce přečteč znovu, tak pochopíš, že mi šlo hlavně o to, abyste se domluvili nebo máš snad jiný názor?
Mně, když se něco na Aťanovi nelíbí, tak mu to řeknu.
Myslím, že i v této debatě se to událo.
Ale překvapilo mě, že jste ho "zrušili".
Možná by k té domluvě, k tomu usmíření časem mohlo dojít, ale takhle??

08.01.2012 14:11:49 |

Sioraku,

ještě dodatek... kdyby mě tu Vladan chtěl rozpárat a vyndat střívka, tak mu ihned půjdeš pomoct, že jo? :-) ale k sobě na Libres jako "skvělého objektivního diskutéra" bys ho asi nevzal, nebo jo? Ale upřímně, chtěli byste Vladana na Libres, kdyby tu byla ta možnost, nebo ne?

Udělejte zasedání, kluci, jsem zvědavý na výsledek... :-) :-) :-)

Přijímám sázky, začínáme od 200 Kč... nějak si po Vánocích potřebuju přivydělat :-)

08.01.2012 14:02:06 | Aťan

Sioraku

ty se tady oháníš demokracií, protože na Literu nemáš strach z mazání. Posílám ti "diplom za hrdinství". :-) chjo...

08.01.2012 13:48:24 | Aťan

Siorak - Vladan

1) račte chápat rozdíl mezi blokací u sebe - konkrétního autora, který může svoje myšlenky hlásat naprosto svobodně demokraticky a nerušeně dál na literárním webu

2) blokací na webu, např. rudý Libres. Petr tam nemá přístup ani ke čtení. Ale to mě asi čeká taky. :-)

Co jsi to Vladane říkal tenkrát DanieloviS o demagogii? Měl by sis honem vzpomenout. :-) :-)

08.01.2012 13:42:50 | Aťan

Sioraku,

já nevím, jak to máš ty.
Já se snažím na sobě pracovat pořád.
Jednou to tady napsal hezky Harry.
Ano, snažím se pracovat na svém růstu.
Ale uvědomila jsem si, že pokud se budu obklopovat jenom lidmi, kteří se mnou budou souhlasit, tak se toho o sobě moc nedovím.
Je to přesně jako s tím mnichem.
Když bude meditovat v jeskyni, pak si samozřejmě bude připadat "svatý"...
Ale co opravdu prověří jeho svatost, bude až to, když vyjde ven...mezi lidi.
Tam teprve pozná, jak na tom vlastně je...

08.01.2012 13:03:08 |

Vladane,

vysvětlím ti rozdíl mezi blokací komentů u jednotlivce, a zrušení registrace na literárním webu. Anebo ne, Petřééééééééé Hankóóóóóóó.... už je čas na výměnu veslááááááááááá... pomóóóóóóóc

Ale když už jsem tady, nakopíruju odpověď ohledně blokací blogu, co jsem včera psal demokratovi Siorakovi:

______________________

Na blogu Aťanova zásuvka mám také svoje pravidla – blokuju komenty propagující násilí. Ale jeden jsem si tam nechal, nakopíruju, viz:

Jan Novák | E-mail | 11. března 2011 v 8:43 | Reagovat
Chtěl bych připomenout, že žádný strom neroste do nebe. Už proto, aby se ti hajzli zlodějští na ně dali pověsit. Brzo k tomu dojde!!!

Aťan | 11. března 2011 v 10:06 | Reagovat
…chci jen dopředu říct, že výzvy k vraždám kohokoliv budu na tomto blogu mazat. Váš komentář pane Novák ještě ponechám, protože máte vtipný mail (hovnocuc) :-)

je to komentář č. 54 a 55, viz odkaz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

08.01.2012 12:07:59 | Aťan

A co se týká mé kauzy Vladan,

opět pro jistotu zopakuji - ať si tu Vladan mluví co chce, nebudu ho omezovat ani v nejmenším, nejsem Libres, ale zároveň se chci věnovat důležitějším věcem, než stále narovnávat jeho účelové lži. Takže Vladane, směle pokračuj, nedej se vyvézt z míry když budu někdy otálet s odpovědí.

08.01.2012 12:02:17 | Aťan

Kauza Libres... upřesním můj předchozí koment

na mail mi přišlo zdůvodnění zrušení mé registrace od majitele LUKiA. Mluví o mé neslušnosti. (Vyžadování demokracie na Libresu je pěkná čuňárna, přátelé :-) :-)
Napsal jsem mu odpověď s tím, aby vážil svá další slova, protože celou naši korespondenci v rámci objektivity zveřejním na dosud svobodném Literu.

08.01.2012 11:57:19 | Aťan

Sioraku,

zřejmě jsem to špatně pochopila.

No, já to vidím tak.

Pokud nezvládnu diskuzi s kýmkoliv, v jakékoli formě, je to jenom o mé pýše a o mém egu.

Pokud si to uvědomím, mohu na tom pracovat.

Pokud ne, pak budu brát všechny, kteří se mnou nesouhlasí jako nepřátele, případně provokatéry.

Pokud chcete, můžete mě odpojit.

Zdravím..

08.01.2012 11:56:07 |

Vladane,

další důvod, proč se s tebou nebudu bavit, kolikátá je tohle účelová lež?: "A nemusíš se bát, nebudu ani vyžadovat odpověď na tvém blogu, stejně bys mě demokraticky smazal (ala Libres)."

Tohle je fakt hnus...

08.01.2012 11:32:25 | Aťan

Sioraku,

už si tu úvahu ode mne na Libresu nepřečteš, protože vaše cenzura odvedla perfektní práci. Aťan byl odpojen, vysvětlení samozřejmě od majitele nikde.

Takže úvahu pro tebe, LUKiA a spol. zveřejním na dosud svobodném Literu, pokud cenzor Paulmatthiole nezasáhne i tady.

Jestli cenzor Paulmatthiole mě zlikviduje i tady, pak vás rád uvidím na mém blogu

http://atanova-zasuvka.blog.cz/

anebo na mailu:

atan.jana (zavináč) seznam.cz

Přátelé, nenechme se zastrašit nátlakem z Libresu.

08.01.2012 11:01:35 | Aťan

Sioraku,

tak jsem si přečetl Petra co ti psal ve 3 hodiny v noci, a tebe - v 7 hod. ráno.
...zhruba ty o koze a on o voze, literární web v soukromých rukou nemusí být demokratický, to je podle tebe v pořádku...
Ne, my dva si rozumět nebudeme, Sio. Občas jsem si myslel, že jsi byl v KSČ omylem, ale ty do té rudé party opravdu patříš, karty jsi zřetelně v odpovědích Petrovi a mně odkryl.

08.01.2012 10:29:10 | Aťan

Sioraku,

jestli v tom, co jsem ti napsala vidíš "impertinenci",
pak já zase vnímám, že je tam z tvé strany moc emocí...
A v emocech se nikdy nic nevyřeší...

08.01.2012 10:26:40 |

Vladane,

jestli po mě něco chceš, či co... :-)) tak nějak nemám čas tě číst. Za loňský rok jsi otrávil tolik oponentů překrucováním jejich slov, že na dalším dialogu s tebou netrvám. Ale demokraticky máš samozřejmě možnost dál tu cokoli vykřikovat, proti tomu nemám nic - nejsme na Libresu.

08.01.2012 10:09:26 | Aťan

Sioraku,

ráno jsem dal na Libres úvahu / politika: "Úvaha o bezkonfliktním klidu"

Teprve teď čtu tvé komentáře a uvědomuju si, že jestli si tu úvahu přečteš - tak to je má odpověď speciálně tobě, LUKiOvi a ostatním. Je mi z vás smutno.

Na Libresu se s Vladanem nehádám, na hrubý pytel šiju hrubou záplatu na Literu. Tak to prosímtě alibisticky už dopředu něřeš ve stylu COBY KDYBY. Starejte se o svá pravidla na Libresu, které jste v případě Marka a Petra porušili. Vyžadujete slušnost, a sami jste se tím doporučením neřídili.

Pročpak jsi sem, Sio, nenakopíroval komentář Petra Pun-ka, kde nám nadává do špinavců? Zapomněl jsi, že jo...

08.01.2012 10:04:59 | Aťan

Siorak - budu lépe na tomto "paskvilu", nežli tam, kde si BUDU MUSET HLÍDAT KAŽDÉ SLOVÍČKO, SLOVIČÍÍÍČKO :-( a to bez ohledu jestli to je server soukromý nebo makový.
Nejsem nijak zaujatý na vašeho editara, ale dle mého názoru vám bude do budoucna kazit "kšeft".

Jakmile totiž "zákazník" odhalí, že bude prodávajícím tvrdě manipulovanej a nebude pomalu moci od něj kupovat co si přeje, ale jen To co je mu vnucováno, tak časem odejde jinam a to je začátek konce :-(.H.

08.01.2012 09:29:39 | Jeněcovevzduchukrásného

Možná jsem to mohla pojmenovat jako "blog" nebo nějak jinak...

07.01.2012 22:31:20 |

Sioraku,

ono to není tak jednoduché...
Máte nějaká pravidla. Jasně, ale když chcete mít soukromý server, musíte taky počítat s tím, že tam budou psát i lidé, kteří budou chtít projevit sami sebe.
Myslím si, že pokud takový server zřídíte, musíte s tím počítat.
Zaměřujete se na Aťana, kterého je vidět... nemyslím si, že by to byla od něho provokace.
Jen vyjadřuje po svém své mínění...
Pokud to cítíte jako provokaci, mohla bych položit otázku: Proč?
Pokud je člověk "čistý", může se obhájit.
Myslím si, že o to šlo i tobě i Aťanovi...

07.01.2012 22:26:24 |

No, Sioraku, já to vidím jinak.
Ale je to můj zrak, ne tvůj.
Myslím si, že pokud tady jsi, že ti o něco jde.
Jinak by jsi tady přece nebyl a udělal by jsi to stejně tak, jako Jeník...
Myslím, že ti šlo o to smíření.
A naprosto to chápu.
Druhá možnost je, že bys to dělal kvůli propagaci Libresu, ale to nějak v sobě zavrhuju.
Četla jsem tvé komenty a nějak by mi to k tomu nesedlo...
Ale mohu se mýlit.

Víš, já už nečekám, že se mnou budou lidé souhlasit.
Pokud to jde, snažím se je víc chápat...

07.01.2012 20:50:49 |

Honzo, v pohodě, nezlobím se... a abych se přiznal, v záplavě jiných komentů už si nevzpomínám, co jsi mi to vlastně řekl. Pošpitej mi to do vzkazu. :-) :-)

07.01.2012 18:09:28 | Aťan

Vladane,

ptáš se mne: "propaguješ čeho přesný opak?" a pak následuje opět, jak jsi zvyklý, hromada účelových lží, sprška zlých schválností.

Oba jsme NAPROSTO PŘESNĚ VĚDĚLI, že propaguji přesný opak toho, co jsi o mně tvrdil, podruhé cituji: " „Přemýšlel jsem, proč Aťan nepodporuje přenos odpovědnosti na nižší články správy a došel jsem k tomu, že se normálně bojí!"

Odpověď pro tebe speciálně zní: "Aťan podporuje a vždycky podporoval přenos opovědnosti na nižší články, naprosto zřetelně patrné z odkazu. Na odkazy poukazuju proto, že jsem línej psát to samé, když si MYSLÍM TO SAMÉ co autor. Ale to ti v urážkách mé osoby určitě nezabrání, tohle prostě nikdy nepochopíš."

Někde jsem u tebe zahlédl věty, že ti na něco neodpovídám, že nevím, že se ti bojím odpovědět bla bla bla... Ale já tě Vladane čtu tak, že skáču po celých odstavcích a někdy ani to ne. Opravdu nemám čas na tvoje lži odpovídat, nebavíš mě, musíš se s tím vyrovnat jako chlap.

07.01.2012 18:05:28 | Aťan

danny, napsala jsi to hezky...různé povahy a názory..., svatá pravda.A přesně tak jsou mezi náma lidé, kteří by se za žádnou cenu noomluvili, i kdyby neměli pravdu a nebo kdyby někoho neomaleně a cíleně urazili.
Aťan-
Já sám jsem na Aťana chtěně zaůtočil, když jsem mu napsal-....ten tvůj .......není to.... .
Nemusím to vypisovat celé, myslím, že jsem se ho taky dotkl a možná i více nežli jsem chtěl.
Tak Áťo, promiň a jesli to tak je, jak píši, tak ještě jednou, nezlob se.
Jo, danny a co nějakou úvahu?

07.01.2012 17:44:21 | Jeněcovevzduchukrásného

Neboj, to už zajistíme já s Honzíkem. :-)

07.01.2012 17:41:19 |

danny, chtěl jsem tím jen říct, že zastat se někoho na webu není nebezpečné (...a stejně to skoro nikdo neudělal), ale zastat se někoho v nebezpečném prostředí, to už vyžaduje hodně odvahy.

Kdybych se za ně uměl modlit, tak to snad udělám...

07.01.2012 17:31:18 | Aťan

Aťane, já to neberu ani na internetu jako hru.
Já si nemyslím, že by se člověk choval až tak odlišně ve virtuálním světě a v realitě.
Nemyslím si, že bych se nezastala člověka, kterému bylo ublíženo.
Jenomže, myslím si, že tady už k té domluvě stačil jen krůček...

V tom také vidím tu "sílu"...(myslím v té domluvě...)
A mimochodem, také tu demokracii.

Vladan tady psal, že tady není moc etnických skupin, to ne, ale různých povah a názorů je tu spousta.

A teď si představ, že my si teda tady jenom hrajeme, nechci si představit, jak to bude, až to bude naostro.


Honzíku, ráda bych, ale mně to s těmi básničkami moc nejde. :-(

07.01.2012 17:23:37 |

danny, napiš nějakou básničku
o lásce a porozumění, o dohodě a vnitřním chvění .-)

07.01.2012 17:00:55 | Jeněcovevzduchukrásného

danny,
smysl to má v tom, že když uvidíš křivdu a vzpomeneš si na heslo "každý by měl začít u sebe", tak se ukřivděných zastaneš.

Tady na internetu je to jen hra, ale až vylezou všechny informace, co se v těchto chvílích děje na státním zastupitelství ČR a policii ČR, tak tam se doslova a do písmene nasazuje krk... což už vážně není žádná legrace...

07.01.2012 16:46:41 | Aťan

A samozřejmě také záleží na tom, jestli se chcete dohodnout.
Protože jinak ta debata nemá vůbec žádný smysl.

07.01.2012 16:33:27 |

ANTIDEMOKRATICKÝ LIBRES, JAK VÝSTIŽNÉÉÉÉÉ!, a stačí k tomu jen jeden človík:-)

07.01.2012 16:29:01 | Jeněcovevzduchukrásného

Ale nějaké ty nezpracované emoce tam pravděpodobně byly, když se dívám, co to s vámi dělá...

07.01.2012 16:19:15 |

danny,

abys byla trochu v obraze,
ani jeden z jmenovaných neměl na Libresu problémy kvůli nadávkám, které by se objevily na antidemokratickém Libresu, abychom si ujasnili pojmy.

07.01.2012 16:12:18 | Aťan

Ideální by bylo, kdyby to obě zúčastněné strany dokázaly vyřešit v klidu, bez těch emocí...

07.01.2012 16:05:59 |

Sioraku, podívej, víš, já také nadávky a "silná" slova neuznávám...A většinou je ani nepoužívám, protože vím, že většinou z člověka vypadnou tehdy, když je tam nějaká nezpracovaná emoce.
Možná víš, co to se mnou dělalo v "minulé hospodě", asi tak před měsícem.
Jenomže jsem si uvědomila, že i vyžadování "slušného chování" je také o "egu".
A když to chceš u někoho potlačit, bráníš tím vlastně jeho "přirozenému" vyventilování se...

07.01.2012 15:57:58 |

Sio,

přestože k se k vám Marek od začátku choval slušně, má nálepku NEŽÁDOUCÍ.
Petra Hanku urazil Paulmatthiole, že se nebude bavit s invalidy. Libres vyrobil dalšího NEŽÁDOUCÍHO.
Aťan na vaše podivné praktiky upozornil, a máme tu dalšího NEŽÁDOUCÍHO.

Ale protože jsem v povídkách popsal jak by mohl můj výmaz probíhat, už to nemáte tak jednoduché. Je mi jasné, že v brzké době dáte hlavy znovu dohromady a na něco přijdete, jak se zbavit Aťana. Ale možná Zasr. romantik, nebo střelkyně1, nebo Ludvík Brejer, nebo nečekaně někdo úplně jiný se vás potom zeptá - CO SE TO TADY DĚJE, KURŇA???

A kolotoč s dalšími nežádoucími na Libresu začne nanovo. Tak to v totalitách většinou chodí - na poddané je tak dlouho přísnost, až se ucho utrhne.

Na blogu Aťanova zásuvka mám také svoje pravidla - blokuju komenty propagující násilí. Ale jeden jsem si tam nechal, nakopíruju, viz:

Jan Novák | E-mail | 11. března 2011 v 8:43 | Reagovat
Chtěl bych připomenout, že žádný strom neroste do nebe. Už proto, aby se ti hajzli zlodějští na ně dali pověsit. Brzo k tomu dojde!!!

Aťan | 11. března 2011 v 10:06 | Reagovat
...chci jen dopředu říct, že výzvy k vraždám kohokoliv budu na tomto blogu mazat. Váš komentář pane Novák ještě ponechám, protože máte vtipný mail (hovnocuc) :-)

je to komentář č. 54 a 55, viz odkaz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil
___________
Pochlubím se, že se mi množí komentáře v angličtině. Přes google si je překládám, abych věděl, jestli se jim také nezachtělo vraždit. :-) A co se týká počtu připojení, také si nestěžuju, viz počítadlo. Možná se jim u mne líbí, že je u mne svoboděnka. :-)

07.01.2012 15:26:56 | Aťan

No, jestli Aťane používáš on line překladač, ať už google či jiný, tak potěš koště! To se fakt dozvíš věci! Já zkusil tři k překladu milostného sonetu anglické básnířky z počátku 19. století, pokaždé jsem dostal něco zcela jiného, tak jsem si z toho vzal jen torzo a napsal volnou verzi. (Viz Dřív jsi mi nosil spoustu krásných květů...) Někde v noťasu mám i odkazy na komplet ty Portugalské sonety v originále nebo i jejich přebásnění od Nadi Urbánkové. Když se dozvím, že kolem r.1840 byly ventilátory, žasnu!
Jinak taky na fejsu komunikuju s jednou američankou, samozřejmě si vypomáhám překladači a je to síla!

22.11.2016 19:16:01 | Kozoroh 1

Liter je SUPER, ať žije LITER a Ti kdo ho řídí a mají s ním práci. Děkuji!

07.01.2012 15:10:47 | Jeněcovevzduchukrásného

Vladane, tak teď jsem četla ten tvůj koment ohledně ukecanosti. :-)

Hezký...

Jdu se zařadit... :-)

07.01.2012 13:08:44 |

Aťan má pravdu.To je jedna věc.
Z Libresu jsem odešel, jelikož je tam editor, člověk, který cenzuruje věci, které se mu nelíbí.

U mě se mu kokrétně nelíbila věta, kterou jsem napsal a to, že raději budu žít s ateistama, nevěřícíma, nežli s muslimy.A na této větě také Trvám!To je můj svobodnej názor ve svobodné zemi!,
zatím, díky Bohu.

Znám Araby dobře.Pokud se Araba zeptáte proč se mezi sebou neustále vraždí a to i přes to, že mají všichni svého jediného boha Alláha, tak nemá odpověď!

A pokud křesťané budou také podpalovat mešity, tak jako se to děje na Africkém kontinentu s kostely, tak si nebudu již dále říkat, že jsem křesťan!,
ale ve Stvořitele, Ježíše budu věřit i tak stále.

07.01.2012 10:21:36 | Jeněcovevzduchukrásného

Zdalipak ses zkusil taky zeptat křesťana, proč se mezi sebou třeba v Irsku ještě v téhle době vraždí katolíci s protestanty? Nebo proč už v minulosti činili totéž, viz např. Třicetiletá válka? Mají přece také jednoho boha a jednoho proroka! A proč mírumilovné náboženství rozšiřovalo oblast svého vlivu pomocí ohně a meče, viz Amerika nebo i všechny ty "svaté" války v Palestině? K čemu všechny ty křížové výpravy, kdy křesťané většinou dostali na frak, ale stále narušovali mírové soužití tamních obyvatel bez ohledu na víru? A není to, co se děje na středním východě zase jen taková zbytečná křížová výprava? Kdo tam zval USA a potažmo i přední evropské státy včetně nás, kdo nám dal právo vměšovat se do vnitřních záležitostí svrchovaných států a vnucovat jim svoji představu zahnívající pseudodemokracie? Nestydíš se za všechny ty pokrytce, co se hlásí ke stejné víře jako ty? Kristus přece hlásal chudobu, lásku k bližnímu a toleranci...
A stejné nesmyslné rozpory jako muslimové a křesťané mají mezi sebou i Židé!
Což je důvod, proč se nehlásím k žádnému velkému náboženství, ani nejsem členem jakékoli sekty! :-(

13.01.2017 19:05:40 | Kozoroh 1

HarryHH- Tak Haryku, má pravá žena, která je již v inv.důchdu a přesto je moc hodná a laskavá na všechny, tak se taky jmenuje Ivča.Takže Iva básnířka moje žena není a asi už nikdy nebude:-)

Haryku, prozradím ti jednu velmi důležitou věc a to je, že nejdůležitější pro člověka je, aby věděl proč vůbec žije.Já žiju již dvacetpět let pro mojí, čím dál více se rozpadajícíse milovanou ženu, svého syna, kterého jsem měl za svobodna a z prvu jsem ho ani nechtěl, ale nakonec se narodil a dnes jsem Šastný, že ho mám.Má žena mít děti nemůže a tak to Stvořitel zařídil tak , jak to mělo být.Jak se ostatně říká, člověk míní, Pán Bůh mění.

Podle mého jseš klasický materialista, ale ještě nejseš zcela včudu:-).Měl by jsi možná více přemýšlet o Hlubších věcech než se zaobírat věcma povrchníma-materiálníma.Pak tě možná, někdo, něco osvítí a prohlédneš.Náš život již asi brzy skončí a pokud budeme mít štěstí, tak tady budem ještě tak dvacet let? a to, pokud to tak bude muset být.Je mi skoro pade a možná ještě oslavím tak patnáct, dvacet silvestrů a pak truhla.
Ale mě to neděsí a co tebe?, jak to máš ty?,
přemýšlel jsi někdy co příjde po tvé fyzické smrti?.Myslím, že ano a tak bych byl rád, kdyby jsi mě řekl,
jakou máš představu.Nicota?, jako když zhasneš světlo vypínačem a nebo něco jiného??

Jsem realista, ale nebráním se ani duchovním věcem, nechci mít na očích klapky jako kůň, který vidí jen dopředu.Právě čtu velmi zajímavou knížku od Jana van Helsinga-kdo se bojí Smrti?Večer lehnu a čtu a pak krásně usnu.Opravdu je zajímavá, je to prostě pohlazení na dobrou noc.

Vladane, Haryk mě provokuje stejně jako já jeho, to mu za zlé nemám a urazit mě může opravdu jen člověk moudrý, člověk, kterého si vážím, člověk, který nezištně pomohl v nouzi druhým, člověk charakterní.Pár jsem jich znal, ale ještě jeden z nich je stále můj tchán.To by byl bezva táta!. No nic, díky Bohu, že alespoň tchán.
Vladane, ale i tak ti děkuji za zastání:-)

Jo a jak jsem již jednou Haryku psal. Žádné strachy z roku 2O12!, průšvih příjde spíše po něm a tak si ten rok 2012 ještě užijme v klidu.

07.01.2012 09:38:18 | Jeněcovevzduchukrásného

Sio
ještě dodatek, souhlasím, že sprosté nadávky (podle pravidel) by se neměli v dialozích objevit, ale na to si v Libresu (a mockrát i tady) dávám pozor. Jestli jsem na Libresu použil sprostý výraz, nakopíruj ho sem - a já sním tátův baret. (měl dva)

07.01.2012 09:35:54 | Aťan

Sioraku,

stále opakuješ jednu a tu samou chybu a mrzí mne, že ani po mnoha komentářích ti to nedochází.

Tvrdíš: "Ano, chci na Libresu klid. Komu se nelíbí klidný server, kde nemůže třeba urážet jiné lidi, jistě se takových najde dost."

Přeložím to do nedemokratické mluvy Libresu: jedna strana může druhou urazit, ale druhá strana nemá právo se hájit, protože by byl porušen klid, o konflikty na Libresu nestojíme. Pravdu smí mít jen ten, kdo vládne."

S Vladanem jsme si už mockrát vjeli do vlasů (tedy nevím, jestli není plešatej). No a? O čem to svědčí? Že jsme hulváti? ...to možná taky, :-) ale hlavně máme oba prostor si to otevřeně a svobodně vyříkat. Já mám pocit že Vladan je mafián, a tak mu to řeknu - proč to mám v sobě dusit? On mně na to řekne také své, šetřit mne nebude, ani to nečekám - ale třeba se o sobě něco dovím, co ještě nevím.

Mimochodem - ten váš maňásek z Libresu (Petr Pun-k nebo jak) nás tu nazval špínou. Nikdo ho za to odsud nevyhodí, akorát to od nás "špinavců" slízne, to je celé. :-) :-)

07.01.2012 09:28:20 | Aťan

Petr Pun-k,
i když vím že jsi maňásek, Petr Pan, zároveň jeden z vedení Libresu... atd.

Ptáš se, jakáže slova jsem porovnal proti sobě? 1) Vaše slova z komentů, zpráv a DF na Libresu. 2) Slova Marka a Petra Hanky, se kterými si mailuji.

Petře Punk-u, špíno, to jsi tak línej nebo blbej, že si neumíš SÁM promluvit s protistranou, abys získal ty samé informace co mám já??? Beztak je už dávno máš, ale mlžíš. Je mi z tebe fakt zle... bléééé...

Tu možnost promluvit si s Markem a Petrem mají všichni z Libresu, zjistit si názory protistrany, ...a mnozí tu možnost KONEČNĚ i využili. Těm z celého srdce děkuji.

Zároveň chci říct Petrovi Hankovi: tak to vidíš jak jsem se rozčííílil, ještě stále si neumím vážit všech bytostí na světě, mám mezery. :-) :-) :-)

07.01.2012 07:38:34 | Aťan

Vladane,

zase účelově lžeš, když za mne mluvíš, cituji: "Přemýšlel jsem, proč Aťan nepodporuje přenos odpovědnosti na nižší články správy a došel jsem k tomu, že se normálně bojí!"

Propaguji přesný opak, ty to dobře víš, ale zřejmě kopeš za druhou stranu, jinak si to nedovedu představit. Kdo tě řídí, kdo je tvůj nadřízený? ...asi šikovnej člověk :-)

další tvoje kecy už skoro nečtu, to bych se musel hájit furt a furt do úplného bezvědomí... :-)

Tady jako důkaz (opět stejný odkaz, který často propaguji) usvědčuje Vladana ze lži:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

07.01.2012 07:19:43 | Aťan

Něco jsem si přečetla i teď na Libresu...
Já se nebojím toho, že bychom si neobhájili náš názor, i když mluvím, jen sama za sebe...
Já se bojím toho, že nebudeme ochotni slyšet i názor toho druhého..., který k nám doléhá jenom svou tichostí...
Ano, někdo je extrovert, někdo introvert...
Dokážeme to vnímat?
S touto otázkou usínám...

06.01.2012 21:21:40 |

No ještě tak úplně nespím, i když už mám dost...
Práce, liter... atd... :-)
Vladane, naprosto s tebou souhlasím, že to musí jít odzdola... Myslím, že totéž říká i Aťan a ostatní...
Víš, já si tě vážím, ty znáš ty definice... jejich obsah... ale já je prožívám srdcem..vidím v té definici ty lidi.. A teď už třeba i tebe... Už se nemusíme o to tak přít, že demokracii utváří především lid.. Mně je úplně jedno, jestli z inteligence nebo z prostého lidu...
Záleží na tom, jak budou sami sebe chtít vnímat... A ono nemusí jít jenom o velkou politiku..
To poznáš třeba i tady na literu, kdo je kým...
Ale není to tak, že by se třeba někdo z nás nemusel změnit..
Je to jenom na něm, co udělá...
Tak dobrou, Vladane...

06.01.2012 21:05:58 |

Kluci, asi budu vypadat zase za toho blba... ale je mi to úúúúúúúúúúúplně jedno.
Jdu spát... Ukolébavku tu asi už nezahraju, ale jsem ráda, že jsem s váma a můžu se učit...
Ahoj. Všem ... ::-)

06.01.2012 19:45:44 |

Ano, naprosto souhlasím...
Tak počkáme, co na to řekne Siorak... nebo Paul... nebo někdo jiný z té pětky?...
Paule, k tobě jsem měla nejblíž...
Připadal jsi mi hodně blízký, i když ostatním třeba ne..
Aťana si vážím moc... dal mě proniknout do sféry politiky...¨
A jinak Petře, vážím si všech lidí, protože vím, že každý má jiný pohled na svět a tím, že ty pohledy spojíš, můžeš se hodně moc naučit...

06.01.2012 19:26:32 |

I když, Aťane, herpes labialis... :-)
Jdu se zamyslet... :-) :-) :-)

06.01.2012 19:11:15 |

Vím, Péťo, ale lidi občas přehánějí...
Není to nikdy fifty fifty...
A proč?
Protože mají své problémy, které zatím neřeší tam, kde by měli..
A pak to někde musí kompenzovat...
To je zákon rovnováhy.
Dříve jsem si to tak taky k sobě moc brala, ale teď už vím, že nemusím... víš, v podstatě jsme si všichni moc podobní...
Aťane, neboj, jsem biolog... :-)

06.01.2012 18:58:39 |

...z čokolády není, a moc bych za to nedal, že mi s ním moli trochu pomohli. Pro tebe ho rád sním (když mi povolíš trochu kečupu, česnek a sůl). :-)
Na remízu to nehraj, Havel byl taky moc slušnej a koukej jak to s naším rozpočtem dopadlo...

(nenápadně udržuju téma Havel, všímáš si, jo?)

06.01.2012 18:53:02 | Aťan

Kluci, já bych to neřešila...
Víte, jak to je...
Minulost se nedá vrátit a třeba těm lidem z té minulosti není moc dobře...
Tak co si dokazovat...
Ale jak bude vypadat budoucnost...? tu právě utváříme...
Tím, co jsme teď...
Zvládneme to?... :-)
Aťane...

06.01.2012 18:40:22 |

Sežeru tátův baret, jestli takové "Společné prohlášení o události" na Libresu vyjde. :-) :-) :-) :-)

06.01.2012 18:29:55 | Aťan

danny, posílám ti virtuální pusu (neboj, z takové se virážka nedostane :-)

Ale teď sáhnu po velmi vážném tématu, před půl hodinou se mi dostal do ruky velice drsný materiál. Kdo na to má žaludek, pusťte si i klip. Myslím, že se od tématu "Havel" moc nevzdaluji.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1201/soviet-story-pribeh-rudeho-zla

06.01.2012 18:18:22 | Aťan

no, tak teď už nevím, po tomto komentu, komu to adresovat...

Pro mě je demokracie... promiň, Vladane... Toto:

"Ve Švýcarsku je demokracie chápána jako nástroj individuálního a kolektivního sebeurčení a tím i individuální a kolektivní svobody. Demokracie tvořená na základě souhlasu neslouží jen k ustanovení zákonné vlády, ale je to i způsob jak zajistit mírové urovnání konfliktů. Toto mírové urovnání konfliktů je mimořádně důležité pro stát, který je tvořen různými etnickými, náboženskými a jazykovými skupinami. Tento švýcarský systém přímé demokracie je systém otevřený a pružný, aby reagoval na potřeby obyvatel, a je dostatečně pevný na to, aby odolal tlakům zvenčí i rozvratům zevnitř. Je velmi dynamický a vždy spojený se svými občany - s jejich aktivitou stojí a padá. Občané Švýcarska si svou aktivitou a zodpovědností sami vybudovali svůj unikátní systém, který jim slouží, a ve kterém jsou spokojeni. "

A od toho se to podle mě všechno odvíjí...

06.01.2012 17:51:41 |

Danny, jak to Petr může zkusit, když mu na čelo vypálili cejch "NEŽÁDOUCÍ" ??? :-)

06.01.2012 17:23:03 | Aťan

No, Petře, tak co to zkusit? :-)
Když se zase někdy něco nebude líbit...
A brát to s nadhledem...
myslím, že buřtů už bylo dost...
Ale to je jen můj názor

06.01.2012 17:15:38 |

No, víš, já se nevsázím... :-)
Mnohokrát jsem už prohrála, ale kdybych byla jimi, tak bych do toho šla.
Víš proč?
Znova to zopakuju...protože tím se posiluješ a sbíráš zkušenosti, abys konečně mohl být svůj a dokázal vnímat to, že v každém člověku je i dobro i zlo, že je svět prostě barevný...
A kolik barev na tomto světě budeme schopni uvidět, záleží jenom na nás...

06.01.2012 17:09:22 |

danny,
kdybych měl vsadit poslední peníze, tak si vsadím na to, že Marek s Petrem se do Libresu nikdy nezaregistrují.

06.01.2012 16:54:28 | Aťan

Já si myslím, že pozdě není nikdy.
Pokud ovšem člověk chce, pokud je snaha z obou stran...
Učit se hledat cestu k sobě i k ostatním, to je podle mě právě to, co máme zde v tomto životě zvládnout.
Nikdy to nebude bez té bolesti, nikdy to nebude bez těch obranných zdí...
Ale, až se lidé najdou, ( moje filozofie Aťane :-) ... už ji znáš...)
Bude to jiné...
V tomto jsme se Siorakem zajedno... :-)
Mimochodem, na Libresu máš moc hezké básně...

06.01.2012 16:49:08 |

Sio, a ještě chci dodat, že moje první motivace přijetí Marka bylo Libresu pomoci, ne ho poškodit, protože tam mám (teda měl jsem) řadu přátel. Marek je totiž špičkový povídkář, byl by perla na Libresu, o tom jsem přesvědčen.
V komentech jsem vyloženě žadonil - netahejte na internet soukromí, je to nebezpečné pro všechny zúčastněné i nezúčastněné strany. Ihned jsem dostal lepáka v podobě "Jánošíka"... no a pak se to rozjelo, samozřejmě... :-) :-) ...a pak vaše akce DF Petr Hanka - tak to byl vrchol...

06.01.2012 16:47:30 | Aťan

Sio,

funkčnost Libresu je lepší než na Literu, to jsem nikdy nezpochybňoval.Tady je sice chaos, ale jak jistě Marek, Petr a další potvrdí, dá se tu celkem dobře dýchat, je tu v určitých komunách celkem živo i bez her pro děti, Stalker má např. přes 1000 připojení. Na Libresu mohou dýchat jen ti s razítkem "bezproblémoví", to není dobrá image.

06.01.2012 16:36:46 | Aťan

No, zaplať Pán Bůh, pořád to ještě není jako v té hospodě od "Hapky a Horáčka" :-)

06.01.2012 13:56:03 |

Petře Hanko,
dík že jsi převzal veslo. Píšeš Vladanovi to, co bych mu psal i já, kdybych měl sílu... :-) takže dík... až nebudeš moct, tak se vystřídáme, jo? :-)

06.01.2012 13:23:25 | Aťan

Sio
- vedu si svou, ale narozdíl od vedení Libresu, ne ať se děje cokoli.

Nejdřív jsem se vás ptal, co špatného udělala protistrana, ale nic z vás nevypadlo, ...jenom že mi potom nic není, že je to váš soukromý web a vy že si určujete svá pravidla. A kdo se ptá že je drzej, mám se chovat slušně jako na návštěvě ve vašem obýváku. Zeptal jsem se vás, v čem oni porušili vaše pravidla, ...a také jsem se od vás nedozvěděl nic. Vaše pravidla jsem si pečlivě prostudoval, abyste mě nenachytali na hruškách.

Až potom jsem se tedy z vlastní iniciativy seznamoval, v čem se hříšníci provinili proti pravidel Libresu. Vůbec v ničem, Sio, TO JE PŘEKVAPENÍ, CO???? Spamy se ukázaly že spamy nejsou, a Marek byl neprávem šikanován ještě před registrací. Urazili se oba, a já se jim vůbec nedivím.

A teď nevíte co s Aťanem, jak mě vyrazit, aby to nevypadalo po těch povídkách blbě... pěkně to tam vedete, chjo...

06.01.2012 13:14:20 | Aťan

...a Vladane, na to ostatní už reagovat nebudu, protože se točíš v kruhu, tohle už máme spolu dávno mnohokrát probrané.

06.01.2012 12:19:54 | Aťan

Vladan:
termín že oponent je hajzl je sice rozkošnej, ale raději bych ho sem netahal, nebo na nás vlítne danny. V odkazu je vše, netřeba se u Sioraka tvářit překvapeně a objevovat "Ameriku" s referendy a zastupitelskou "polopřímou" demokracií ve Švýcarsku. V klidu si to projdi, prostuduj... anebo to zase nečti - ale pak se proboha vztekle nehádej.

06.01.2012 12:14:47 | Aťan

...mluvím celou dobu o tomto:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

06.01.2012 11:38:59 | Aťan

Vladane dovětek - to jsem fakt přehlédl, píšeš Siovi:
„Ale jsem si jist, že obecně, pokud inteligentní člověk mluví o přímé demokracii, má na mysli tu částečně přímou. “ – naprostý souhlas – a pokud by tohle napsal A´tan, kvůli kterému to vlastně píšu, jsem spokojen.

Proboha, ty sis ten odkaz nepřečetl a do krve se tady se mnou hádáš o přímé demokracii??? :-) :-) Vždyť to tam je úúúplně polopaticky napsaný - kdy referenda, kdy ne, jak je to se zastupováním... atd. Proto jsem po tobě chtěl, aby ses tentokrát zdžel blábolů a nechal případné čtenáře v klidu... chjo... probůůůh

06.01.2012 11:32:11 | Aťan

Vladane,
další a další překrucování, křečovité kotrmelce, nic nového od tebe. Pravda se v tom hledá strašně těžko, jestli vůbec. Ale tak to s tebou chodí, zvyknout se na to nedá, abych řekl upřímně... :-)

06.01.2012 11:19:32 | Aťan

Sio,
na tuhle větu nelze nereagovat:
píšeš: "Vcelku mě moc netankuje, co si o Libresu nebo nás, co se to snažíme podle svých sil řídit, myslí."

No jo, ale to by vás zajímat mělo, jinak se sebereflexe nikdy nedoberete. Komunisté a mafiáni se nám také 20 let smějí do obličeje: "Je nám fuk, co si o nás myslíte, my si to uděláme po svém."

Rampula a Grygárek (a naštěstí i další) si toho po "svém" už mnoho neudělají.

06.01.2012 11:00:16 | Aťan

Sio...ještě krátký dodatek,
kde tedy zůstal ten hrdina, který se tenkrát zachoval správně při vynucování podpisu anticharty??? Kdyby ses stejně (ne hrdinsky, ale normálně) zachoval v Libresu, tak neřeknu ani popel. Z obětí kolektivně vyrobit viníky, to je fakt hnus.

06.01.2012 09:54:55 | Aťan

Sioraku,

mrzí mě, že se tě můj koment dotkl.
Nemám právo tě soudit, protože tě vůbec neznám a ani si nemyslím, že bych to svým komentem udělala.
O co mi šlo, byla především "svoboda psaného projevu."
Chápu, o co vám na Libresu asi jde, jenom si říkám, že se to podle mého názoru nějak neslučuje s realitou. Ale jak říkám, je to vaše právo a respektuji ho.
Pokud se týká těch žen, vím, jak člověka bolí citové zranění... Vím, jak se po takovém zranění člověk cítí slabý...jak spadne jeho sebedůvěra na "nulu",... .ale také vím, že i když mohou pomoci kamarádi, tak ve finále tu bolest člověk v sobě musí zpracovat sám...nikdo nemá takovou moc, aby mu od toho dokázal odpomoci. A když se to pak povede, člověk pomalu zase nabírá zpět svou sebejistotu a rovnováhu...a podle mého názoru i posílí do dalšího života...
Když se před tím zavřu, zablokuju to, může to bolet až do konce života...
Ale to je můj názor a člověk od člověka to může mít jinak.

06.01.2012 09:47:36 |

Sio,
někteří chartisté se jako oběti nechovají, jen se nám trochu změnil nepřítel - z některých vysokých komunistů se stali mafiáni, další pokřivení hajzlíci se k nim přidali, všude se to rozlezlo, Havel neměl sílu je zarazit. Skupinky kolem Cibulky, Šiklové, Šterna, Okamury (ten tedy v Chartě nebyl, je mladej)... atd. pokračují proti nim dál. Janeček taky s Chartou nemá nic společného a zatápí jim hodně slušně. Včera do médií prosákly další informace ze státního zastupitelství... a těch kauz je tolik.. hodně jich mám na blogu. Harry tady třeba často píše, že je všechno na hovno. Já vím, že není, a taky vím kdo se stará o to, aby všechno na hovno nebylo. ...a to o hodně dobrých lidech vůbec nevím, samozřejmě...

06.01.2012 09:44:38 | Aťan

Vladane,
názorně ti na malém prostoru ukážu, co ti léta vyčítám (a nejen já). Ty např. napíšeš:
"Znamená to, že když na tvůj návrh nepřistupuji, tak jsem hajzl, se kterým se nemá cenu bavit? Nesmím vyslovit svou interpretaci? Opět demokracie podle Aťana?" konec citace.

Typická manipulace se slovy a myšlenkami, které oponent Aťan nikdy nemyslel ani nenapsal. Proto se s tebou tak mizerně diskutuje, zákeřné věty z tebe padají a ty si to snad ani neuvědomuješ.

06.01.2012 09:29:40 | Aťan

Sio,
tak přijď k nám domů, jsi zvanej, adresu znáš. Představím tě dětem, Janě, kamarádům (3 z nich jsou chartisté, jestli to nevadí)... Když přijedeš brzy, stihneš i vánoční cukroví, Jana jich napekla snad metrák.

06.01.2012 08:35:40 | Aťan

Sio
- kdybych se dopustil špinavosti (jak se konkrétně to stalo vám), je NUTNÝ!!! aby moji kamarádi (nebo kdokoliv) přišli za mnou třeba i do bytu, a vrátili mě zpátky do normálu. Tohle ale pochopí jen demokrat v srdíčku, jako je Marek, Petr Hanka, a další.

Vladane,
koukni se na můj komentář ze včerejška, nakopíruju: "Vladane, domluvme se spolu na tom, že já na holej pupek odpřísáhnu, že si nemyslím že já jedinej mám pravdu pravd – a ty rovněž. Byl bych jen rád, aby si níže uvedený odkaz přečetlo co nejvíc lidí, …ani já ani ty jim do toho nebudeme žvanit – ať si každý udělá názor sám. Souhlasíš?" konec citace.

Evidentně jsi proti. ...a nevím jak ostatní, ale co já tě znám, máš ve zvyku roubovat myšlenky, které oponent nemyslel ani neřekl, překrucování slov a vět je u tebe dost časté, bohužel. Diskuse s tebou v takovém případě má kvalitu na úrovni 0,00018.

06.01.2012 08:20:07 | Aťan

Iv - Marek a Petr by už na Libres nešli, o tom jsem stoprocentně přesvědčen, do nedemokratického webu nikdo dobrovolně nepůjde, pokud si jejich chování včas uvědomí. Mě tam trpí jen z toho důvodu, že jsem podrobně popsal postup jak mě jednou vyhodí - což jim na lednovém zasedání Velké Pětky asi trochu vadilo. Osobně tam jsem ze studijních důvodů, v nedemokratickém hnízdě se člověk jen tak neocitne, ...vlastně se mi to na internetu stalo poprvé.

06.01.2012 08:01:46 | Aťan

Vladane, důvěřuj trochu čtenářům, proč jim nenecháš prostor? Dej jim šanci se bez tvého "výkladu" přímé demokracie, (který tu asi 20x už zazněl), obejít. :-)

06.01.2012 07:47:30 | Aťan

Vladane, kdo si pozorně přečetl můj odkaz na švýcarskou přímou demokracii, již nepotřebuje tvůj odlišný výklad, ...a tvé (pro mne dost nepochopitelné) představy o praktikách přímé demokracie. Prosil jsem tě, abychom těch pár lidí, kteří si odkaz přečtou, ani jeden z nás neovlivňoval. Marně. :-) :-)

06.01.2012 06:45:56 | Aťan

Sio, píšeš danny:
"Na Libresu, tak jako ostatně i na jiných veřejných stránkách provozovaných soukromými subjekty skutečně NENÍ demokracie, stejně jako není u tebe v bytě nebo v domku."

U mne v bytě demokracie je a demokracii své děti vychovávám. Chápu, že se někde mohou sejít antidemokraticky smýšlející lidé, jako např. na Libresu, a pak to s normálními lidmi, kteří se vás nezaleknou, může vyvolat konflikt.

Někde v komentu jsi mluvil o demokracii a komunismu pohromadě. Ale komunismus a podobné totalitní režimy přeci razí heslo "kdo nejde s námi, jde proti nám", stejně, jako se to děje na Libresu.

Danny - Siorak ti doporučuje přečíst si moje dvě povídky na Libresu - má pravdu, jsou docela výstižné. Čím dál víc mě na Libresu utvrzují v názoru, že Libres si modrou nezaslouží, měl by mít rudou.

06.01.2012 05:44:06 | Aťan

Sio,omlouvám se,ale pokud je chyba na obou stranách,proč to odnese jen jedna ? (Petr)


" Až by si to vyřešili, mohli by zpátky."

Já jsem měla dojem,že už si to vyřešili tady na Literu.Ty ženy kterých se to týkalo,mi nepřipadají,že by se v tom chtěly patlat stále dokola a Marek,to po svém prohlášení také dále nepitval.
Vypadalo to,že je tu pro všechny místa dost a budou se vzájemně respektovat.
A to jsem myslela,že bude stejné i na Libresu.
Ale nevím proč tam Marek nesmí,důvody jen tuším.

Je to jen můj dojem,holky nevím jaký na to mají názor.

Chápu,že se vám na Libresu nelíbí určité jednání,ale pokud by se člověk něčim prohřešill,nemůže dostat druhou šanci ?

06.01.2012 01:27:15 | Iv

Petře máš zajímavé názory a líbí se mi jak zde tu občas houstnoucí atmosféru vtipně odlehčuješ :-)
Je vidět,že ne, každého nesnadný život zlomí a zatrpkne.
Spíš posílí viď?

06.01.2012 00:33:24 | Iv

Sioraku, ahoj...
Nedávno jsme měli s Paulem takovou malou diskusi o tom, co je to svoboda.
Už si nepamatuju, jak to přesně napsal,... asi nějak tak, že člověk má nezadatelné právo udělat ze sebe blba a pak za to nést zodpovědnost....Naprosto s ním v tomto souhlasím.
Když se pro něco rozhodnu a udělám to, měla bych mít také tu sílu to celé dotáhnout do konce...nebo taky mohu poznat, že jsem se pustila do něčeho, co přesahuje mé hranice...a popřípadě od toho odstoupit...popřípadě se také s něčím bolestivým sama vypořádat...
Ale pořád si myslím, že když už do něčeho jdu, jsem za to zodpovědná jenom já sama.
Nebo mi chceš říct, že lidé se do něčeho pustí a pak žádají, aby to za ně vyřešil admin?
Vy řešíte osobní spory lidí na Libresu?

Jasně...Libres je soukromý, respektuji Vaše právo,
Jenom si myslím, že i ti "Zlí"...mohou člověka velmi posunout v jeho osobním vývoji...
Možná právě v tom, že se mu podaří "uvnitř" sama sebe se s tím vypořádat a necouvnout před tím...ale také vím, že všechno chce svůj čas...

05.01.2012 23:49:54 |

...jo jo, važme si dobrého bydla, zrovna se cpu vánočním cukrovím...

05.01.2012 20:42:21 | Aťan

Vladane, domluvme se spolu na tom, že já na holej pupek odpřísáhnu, že si nemyslím že já jedinej mám pravdu pravd - a ty rovněž. Byl bych jen rád, aby si níže uvedený odkaz přečetlo co nejvíc lidí, ...ani já ani ty jim do toho nebudeme žvanit - ať si každý udělá názor sám. Souhlasíš?

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

05.01.2012 20:35:00 | Aťan

Já bych se jenom chtěla zeptat, než zase Aťan s Vladanem začnou... :-)
Paule, to opravdu myslíte vážně?

05.01.2012 20:26:03 |

Stalkerovi velká gratulace - za chvíli tady bude mít 1000 připojení. BRAVO! :-)

05.01.2012 20:02:21 | Aťan

...to nejdůležitější sem vlastně můžu nakopírovat, vyšetřovatel Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu ing. Adolf Rázek tvrdí:

Komunističtí zločinci nám nezmizeli. Komunističtí zločinci se jenom přizpůsobili novým poměrům a zejména ve všech politických stranách, bez rozdílu, obsadili místa - to je ta politická záležitost. Ale zároveň tito komunističtí bossové také měli kontakt. Zahraniční obchod byl jenom komunistický, takže kromě politické moci získali i ekonomickou moc, protože byli "nepostradatelní". Měli styky, znali vazby, takže pro ně nebyl žádný problém, aby pokračovali naprosto normálně dál a získali možnost, protože měli dostatek informací, se stát podnikateli.
V těch prvních letech svobody, po převzetí ekonomické moci těmi bývalými klíčovými postavami komunistické moci, jsme se setkali s tím, že svoji morálku - řekl bych NEMORÁLNOST - přenesli i do toho svého podnikání.
Vrcholní proletáři se v daném okamžiku přetransformovali na kapitalisty.

G.P. co ty na to? Havlovi vyčítáš i příjem za divadelní hry (mimochodem dobrovolně a bez donucení se hraje skoro všude, i na Filipínách... :-)

05.01.2012 19:48:31 | Aťan

HarryHH:
Reaguju na tvé upozornění, jak lidi stojí ve frontě, aby se jim Lubomír Štrougal podepsal do jeho nové knihy. Luboš se nám pošklebuje, že jsme si neopatrně vyhnali komunisty a teď se máme hůř. Nechám za sebe mluvit ing. Adolfa Rázka, páč mně mluví z duše. Asi antikomunistou ještě chvilku zůstanu... :-)

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1104/chcete-volit-komunisty-aby-bylo-lip

...dávat sem odkazy není hřích, mně to přijde přehlednější. Nač tady kostrbatě něco smolit, když naše názory už někdo někde vyslovil mnohem líp. Ego vlastní jedinečnosti dejme stranou...
_______________________

Petře,
někdy bývá takovej hlad, že si sežereme i ty tužky. :-)

05.01.2012 19:40:33 | Aťan

danny - je to o tom :-)

05.01.2012 17:58:16 | Aťan

Petře, rádo se stalo... to mi věř. Už jsme o tom ve vzkazech spolu mluvili, nedělal jsem to jen pro tebe (či pro Marka), ale taky pro sebe, abych se za sebe nemusel stydět, že jsem o křivdě věděl a nehnul prstem. V tomto směru virtuální pusa letí i Zasr. romantikovi, střelkyni1 a mně neznámému Ludvíku Brejerovi.

Už se na Libres můžeš připojit alespoň na čtení, nebo i to máš stále zablokované? Ty seš teda průůůserář, to ti řeknu... :-) :-)

05.01.2012 17:53:15 | Aťan

Jen čtu a žasnu.
Tam, kde se nesmí projevit "svoboda projevu", to není demokracie.
Naprostý souhlas s Aťanem...
Ostatně, my jsme ji spolu taky dost dlouho hledali a nakonec našli.
Není to právě o tom?

05.01.2012 17:33:55 |

...až teď jsem si pročetl reakce Petra Hanky. Ve všem s ním souhlasím, což je pro mne úleva, že takový člověk existuje...

...teda až na jednu drobnost - já si všech lidí nevážím. Sebekriticky přiznávám, že tady mám ještě mezery.

05.01.2012 16:48:59 | Aťan

Sio:
dost si odporuješ, na jednom místě píšeš: "s Aťanem jsem vedl diskusi o tom, že ten server není demokratickým prostorem jako třeba stát, nýbrž soukromým vlastnictvím a má majitele."
...a na jiném místě zase: "je to „v lidech“ – tj. v každém z nás. A začít musí každý sám u sebe."

Tak laskavě začni u sebe, vedení Libresu se zachovalo hnusně k Markovi, k Petrovi (nakonec i ke mně), ty tyhle všivárny nejen toleruješ, ale i veřejně obhajuješ. Co je to proboha za nesmysl, že Libres je soukromý server, kde není žádoucí se chovat demokraticky??? Tohle mě fakt nasralo, to se na mě nezlob.

05.01.2012 16:25:45 | Aťan

Sio:
píšeš: "Skutečná demokracie nikdy něbyla realizována a kdoví, zda někdy bude."

A já si ihned přihřeju polívčičku - když nejde hned realizovat tu nejnejdemokracii, zkusme alespoň takovou, která zatím funguje nejlépe a je léty osvědčená - švýcarskou přímou demokracii.
Já vím že s tím furt otravuju, ale to je podle mého soudu ten správný stupínek, od kterého bychom se mohli odrazit. Vladana jsem už napůl zlomil... :-)

05.01.2012 12:41:35 | Aťan

...chlapi, neblbněte kurňa, já mám takovou chuť ihned na všechno reagovat, ale jsem v práci... chjo... takže až odpoledne, až nakoupím, umeju nádobí, vyluxuju, nakrmím křečka, mobilem se zeptám dcer kde zase jsou a s kým, budu jim věřit, samozřejmě...

05.01.2012 09:10:42 | Aťan

K přečtení doporučuji hlavně konec výňatku na http://www.brejle.net/ziva-historie/lubomir-strougal-jeste-par-odpovedi/

... který se týká právě zde diskutovaných témat ...

05.01.2012 07:54:11 | HarryHH

Mimochodem narazil jsem na netu na pár citací z II. knihy trvalky komunistických vlád Luboše Štrougala

"Ještě pár odpovědí ..."

Netvrdím že všechno tam je pravda ... ale k zamyšlení ... proč NE ???

Mimochodem zrovna dnes od 16:00 v NeoLuxoru na Vaclavaku na ni Luboš dává autogramy ... :-)


http://www.brejle.net/ziva-historie/lubomir-strougal-jeste-par-odpovedi/


***- ... Aťane, to jsem to dopracoval !!... i já už dávám linky na podporu svých slintů ... :-))

05.01.2012 07:44:36 | HarryHH

Vladane, petr má ale asi na mysli " Kryptoprozápadní komunisty z našeho ÚVKSČ"


***- ... no a v takovéto formulaci nevidím zase tak velkou chybu ... :-))

/ jinak "nezištná" soudružská pomoc rozvinutějších a demokratických krajin je nasnadě ... to k pomoci patří NE ? ... /

05.01.2012 07:33:45 | HarryHH

Dovolil bych si tady okopírovat svůj příspěvek z Libres (který jsem možná ne úpkně správně napsal k Aťanovým kursům demokracie), abych snad ještě jasněji vyjádřil jak se dívám na "revoluci 89" a pana Havla (a další):

A teď ještě dovol se otřít o téma Václava Havla. Diskusi, na kterou odkazuješ jsem prolétl, něco si přečetl a samozřejmě je to jako všechno - někdo souhlasí, někdo ne. Ovšem napsat do komentáře, že "nemilovat Václava Havla může jen cynický blb a nebo komunista" je minimálně hloupé. Mohl bych napsat totéž, leč opačně - milovat...atd. Mám pro to své důvody, svoje názory a svoje argumenty, částečně jsem je zmínil v již uvedené diskusi http://www.liter.cz/vaclav-havel-proc-pro-neho-netruchlim/
a přidal bych ještě jeden postřeh - píšeš, že studenti milovali Havla a to ho znali jen z balkonu, jak mluví. No právě, bolestí tohohle národa (jak nakonec sám naznačuješ ve svých lekcích demokracie) je přejímat jaksi bezmyšlenkovitě ty PRAVDY které jim někdo naservíruje. Tak Ti poskytnu maličký střípek k zamyšlení. Když v listopadu 89 kráčeli studenti Prahou, byla to ohlášená manifestace k výročí Opletala. Ta manifestace byla legální a měla přesně stanovenou trasu - z Albertova na nábřeží k Národnímu divadlu a tam DOLEVA přes Vltavu a na Pražský hrad. Proč tedy zabočili studenti na Národní třídu, tedy u Národního divadla DOPRAVA a šli až k obchodnímu domu Máj, kde na ně čekali oni milionkrát skloňovaní policajti, kde na ně čekal pan Marek Benda a další....? Kdo byl otcem, architektem a skutečným autorem předání moci v roce 1989? O čem si povídal pan Havel s panem Adamcem, panem Čalfou a dalšími za zavřenými dveřmi v prosinci 89? Kdo opravdu určil Havla,kdo ho opravdu POSLAL na ten balkon???

04.01.2012 21:46:28 | G.P.

pro Petra Hanku:
Opravdu?

04.01.2012 21:42:46 | G.P.

...už to tady padlo, ale nedá mi to

SEVERKO

dát sem Magora Jirouse byl skvělej nápad, díky :-)

04.01.2012 16:59:55 | Aťan

Proč kopnout-nebaví mě snižovat se na tvou úroveń.
No je Harry to nad mé síly,dávno jsem si uvědomila,že na tebe nemám,musím se ještě hodně učit :-)
Ale tebe nemám šanci dohnat.

04.01.2012 15:25:55 | Iv

Petr Hanka 04.01.2012 na 15:37 #

Čest památce ♥ Václava Havla ♥, oběti komunismu i kapitalismu…

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

... ale s tou dabl obětí ..... se ale názorově rozcházíme ....

a to velmi ...

04.01.2012 15:25:43 | HarryHH

V reakci na :

Petr Hanka 04.01.2012 na 15:17 #
-----------------------------------------------------------------------------------------

Petře tento tvůj poslední příspěvek již daleko více než ty předešlé se vyjadřuje k předmětu diskuse.
Možná že jsem ve tvém případě příliš netrpělivý a pod časovým tlakem abych četl všechny tvé do šířky rozpracované zdůvodnění tvých myšlenkových pochodů a aplikací " jak by to mělo být ..."

Trošku mě to nadzvedává když zkušenost řve ... že téměř nic okolo není jak by mělo být
... a podle do zblbnutí hlásaných pravidel Vyššího principu mravního a desatera ... :-)

Ale i tak jak jsem se mohl přesvědčit na tvém příkladu jsi schopen ve světě svého myšlení do jisté míry přijat i realitu. A tohle člověk dnes potřebuje nejvíc.
/ a o to tady jde ... ne jenom někoho překřičet /
Protože nikdo z nás nemá tolik času aby se obětoval a zabýval hlasy falešných proroků,

když je potřeba orat, sázet a sklízet ...

.... a zbytek je fikce ...

*-*

04.01.2012 15:19:05 | HarryHH

to Vladan : vladan_ 04.01.2012 na 13:23 #
v reakci na

Myslím, že nejsme matadoři, ale nejsme ani ti býci. Spíš zrníčka písku…
---------------------------------------------------------------------------

Jo uvědomuji si to, a jediný co nám zbývá se z toho neposrat ... a také v rámci možností
se nenechat přesejpat z jedný strany na druhou ... a tvářit se že co Bůh činí ... dobře činí ...

/ ***- ... a jestli Bůh nakonec přece jen existuje ... tak je to pěknej hajzlík ...
a já za svou držku nevymáchanou jsem připraven nést posmrtné následky .... Honzo Dodo ŠOLERE ... :-)

04.01.2012 14:39:14 | HarryHH

Jo, ... já nejsem ani bloňďák ani brunet, ... zrzek .... ani havraní vlas ....

Jsem přírodní skin ... :-)

/ a to je fakt ... ... se kterým se musím popasovat především Já ... *-* / .... ..... fyzicky & ideologicky

04.01.2012 14:24:55 | HarryHH

Iv 04.01.2012 na 14:45 #

No Harry a ty budeš jediný přeživší,kterého miozemšťané zde naleznou a budeš jim moci podat zprávu proč všichni ti blbci na Zemi kolem tebe vychcípali,jelikož jsi nejsilnějším a také nejmoudřejším článkem evoluce:-)
Letos se má vrátit Quetzalcoatl.
Harry jsi blonďák ? :-)

************************************

Ivko, zkus do mě pořádně kopnout, ....
tohleto má bejt trefa do černýho od protřelé diskutérky ?? ... :-)

Nebo si mám myslet že se nezmůžeš na víc než tohleto slaboduchý vyrypování .... na úrovni .....
pokakaný holčičky ze zvláštní školy ... na tomhletom dětskym hřišti ...?... :-)

***- ... sorry , ... ale to chci po tobě, ... je asi něco, co je nad tvý síly ... viď ... :-(

-----------------------------------------------------------------------------------
Jinak téma je již vyčerpáno,
a i zavilí zastánci pravdy a lásky spolu s představiteli lži a nernávisti došli ke shodě ...

.... konstatováním ...



že všechno je .... a může být jinak ...
a svět hrdiny potřebuje !! ... :-)


-*-

04.01.2012 14:22:05 | HarryHH

No Harry a ty budeš jediný přeživší,kterého miozemšťané zde naleznou a budeš jim moci podat zprávu proč všichni ti blbci na Zemi kolem tebe vychcípali,jelikož jsi nejsilnějším a také nejmoudřejším článkem evoluce:-)
Letos se má vrátit Quetzalcoatl.
Harry jsi blonďák ? :-)

04.01.2012 13:45:15 | Iv

Nu, přiznám se, že nemám sílu číst všechny komentáře přede mnou a tak se může stát, že něco zopakuji - za to omluva. Nicméně ani já nepláču nad odchodem malého "velkého" muže. Možná proto, že měl odejít (v politickém slova smyslu už dávno), i když já jsem přesvědčen, že vůbec neměl na tak vysokou funci (vlastně na žádnou politickou funkci) vůbec přijít. Tak jak se pozastavuješ nad jeho polistopadovými excesy, přešlapy, chybami, tak já přemýšlím o jeho PŘEDLISTOPADOVÉ činnosti a životě. Byl tak nějak odstrčený, když si uvědomíme, o jaké majetky přišel a jaký život mu ještě před únorem padal do kapes. Leckdo by zatrpkl a myslím, že i on jistým způsobem. Nicméně nikdy neměl hluboko do kapsy a pracoval jen proto, že se to tenkrát muselo... Co mě vysloveně zaráží jsou jeho možnosti na literárním poli. Přesto že disident, hlídaný a při každé možné příležitosti arestovaný, vesele psal jednu hru za druhou, jednu knihu za druhou a posílal je do zahraničí (zejména do Kanady a Německa), aby je tady vydával a pobíral za ně honoráře. Zároveň byl jako představitel disentu v ČSSR dotován zahraničním odbojem... Napadá mě ještě kacířštější příměr, nežli Tebe - takhle nějak přece posílal ven Fučík svou Reportáž psanou na oprátce z cely smrti, že...

Nevím, opravdu nevím, ale jsem hluboce přesvědčený o tom, že pravdu o panu Havlovi, a ostatních tvůrcích revoluce 1989 (myslím skutečné tvůrce) se nikdy nezvíme...

04.01.2012 13:33:16 | G.P.

Magor Jirous

Drahý Heinrichu Bölle,

Sovětský svaz, jehož moc je už tak hrozná,
že jeho jméno se mnozí bojí vyslovit,
Sovětský svaz, jehož moc je už tak hrozná,
že sám jeho název se stal tabuizovaným slovem
jako toten krkavec,
Sovětský svaz,
požírá nejlepší z nás.
Teď se rozhodl sežrat Václava Havla.
Pravda,
žere i jiné, žere desítky a desítky miliónů jiných,
o nichž si myslí, že je žere bezejmenně.
A žere je bezejmenně.
Naše slabost, netečnost a lhostejnost
mu to umožňuje.
Sežral Angolu, nic o nich nevíme.
Náš popel.
Sežral Etiopii, nic o nich nevíme.
Náš popel.
Sežral Jižní Jemen, nic o nich nevíme.
Sežral Vietnam.
Sežral Kambodžu.
Sežral Laos.
Náš popel.
Sežral Afghánistán, nic o nich nevíme.
Před mnoha lety sežral Litvu,
Lotyšsko a Estonsko,
nic o nich nevíme.
Sežral Besarábii.
Dávno už jsme zapomněli.
Sežral Ukrajinu.
Žere pomalu, byzantsky, plíživě, celej svět.
Je horší než plíseň.
Ale,
Heinrichu Bölle,
na to si nestěžuju.
Když jste se rozhodli mu to dát, dejte mu to.
Vy, Západ.

ALE AŤ NÁM NEŽERE VÁCLAVA HAVLA!

Ve svém Biliáru o půl desáté
máte nejkrásnější dělení lidí, které jsem poznal,
a od té chvíle jsem je přijal za své.
Dělení lidí na ty, kterým bych se vydal,
a na ty, kterým bych se nevydal.

Václavu Havlovi bych se vydal.

S půlnoční strany hory
padá sprška třešňových květů.
Dívám se na zátočinu, v které řeka vymílá břeh,
než se rozmyslí pokračovat dál.
Sleduju záští, s nímž establishment promyšleně
likviduje
nejlepšího člověka, kterého jsme kdy měli
kolem sebe,
vedle sebe
a s nímž jsme byli spolu.

V co doufá apokalyptická sovětská šelma,
když nás zasáhla zrovna do krku?
Když se chová jako šelma krvepijec?

Myslí si, když zatkla další,
Že zapomeneme na Václava Havla?

Vy jste nenapsal jenom Biliár o půl desáté,
ale i Irský deník,
kde citujete irské přísloví:
Když Bůh dělal čas,
Udělal ho dost.

Drahý Heinrichu Bölle,
Václav Havel sedí už třetí rok!
Zastaňte se ho znovu a ještě silněji,
pro lásku Boží!
Rozevřete nebesa, drahý Heinrichu Bölle!

V době, kdy jsme byli v temnotách,
zastal jste se nás.

Co můžeme dělat my odtud?
Lehnout si na struhadlo?
Myslíte, že ta krev,
její čůrky někoho vzpamatují?
Pane Heinrichu Bölle,
pro lásku Boží,
osvoboďte Václava Havla!

I. června 1981

04.01.2012 13:28:31 | Severka

Co by asi ten magor napsal dnes o USA?

13.01.2017 19:45:09 | Kozoroh 1

Vladan:
...už jsem lek, že máme téma "včela"... a já furt ujíždím na Havlovi... :-)

Jak to udělat, aby se daly komenty po sobě opravovat, hernajs? Píšu jim a odezva žádná...

04.01.2012 13:27:41 | Aťan

Harry:
dá se říct, že u Havla mezi námi (tak jak jsi to teď vysvětlil) není rozpor. Havel byl ikona před sametovkou a bude i po smrti, odhaduju. Ale bohužel se mu stalo to samé, co Edvardu Benešovi, který předal moc komunistům. Havel, protože byl (dle soudu mnohých chartistů i ostatních), příliš Velký Demokrat, mafiáni si to vyložili po svém - Havel je měký a slabý. Prakticky i fakticky v 90. letech předal moc mafii. Až v roce 2011 se naštvali někteří vlivní podnikatelé a někteří politici, moc dlouho je mafie měla v hrsti, moc dlouho je zastrašovali. Každý totiž na každého něco ví, ale bát se neustále o sebe a rodinu, to je prostě šílený. Rozpoutala se policejní a justiční válka, o které se píše jen velice málo. Ani se nedivím, moc věcí je právě v těchto dnech v běhu, není dobré vylekat svědky a dopředu varovat viníky. Jestli se to zlomí do lepších časů, Havel se toho bohužel nedožil - měl jsem ho rád a přál bych mu to.

04.01.2012 13:12:08 | Aťan

Jan Šoller 03.01.2012 na 14:02 #
Došel jsem k závěru, že HarryHH je velice moudrý muž. ...

------------------------------------------------------------------------------------

:-) ... já taky ... :-))


ty seš šolddo prostě hloupej honza, a komu není z hůry dáno ... v apatyce nekoupí ... :-))

... ještě že máš svou ženu která má barvitý sny ... a jejich výkladem uchlácholíš svou slaboduchou mysl .. :-))

Možná že v polovině roku skončíme i s Mayským kalendářem ... a mimozemšťani za pár milionů let je najdou na zázrakem zachovaným harddisku najdou tvé pronikavé myšlenky a tvý ozvěny Iv. ...

založí a pojmenují nový odvětví filosofie .... " Mamlasologie ... "

tak honem ještě něco vyprodukuj z toho tvýho mozkovýho parního stroje, než ktomu dojde :-))

***- ... ale i tak tě ale miluju, ... jako lidskou bytost, ...

jako příklad že evoluce podle Darwina klopýtá vytrvale k cíli ..
.... .... i když ve tvém případě klikatými uličkami ...:-))

04.01.2012 12:05:11 | HarryHH

Pitvat jednotlivé "mravní a zásadové " dissentem prověřené / hlavně pak C2H5OH / velikány ze začátku OF a jejich ambice stát se nálepkou týhle pseudo revoluce ??? ....
... ... a nebo snad někoho z reformovaného ÚVKSČ ... ?? ... to jsi měl na mysli ... ?? ... :-)

Tady přece vůbec nešlo o spirituální změny ve společnosti .... ale jen o šikovné nastrčení a výběr herců ..

/ Kryl se nehodil, šup s ním do stoupy .... Bartončík, ... moh´by zamíchat volebním výsledkem ... svatej tejden před volbami. - nesvatej tejden ... *- moje mravní ego mi nedovolí mlčet - je to gauner a práskač !!! ... a tak podobně ... /


Herci jsou vidět, ale ti nejdůležitější kteří si pak dělí výnosy z představení jsou muži v pozadí, kteří mají zájem skutečnou vládu a moc, ti o publicitu rozhodně nestojí.
Když kus nevyjde, herci jsou vypískáni. Nic se neděje - tihle hoši bez poskvrny ... napíší nový.
A když hru publikum baští ... tak napíší pokračování a upevní zisky a pozici svoji i své superstar.

--------------------------------------


Tvoje otázka v posledním řádku je na místě a dáváme si ji všichni ...
ale odpověď je jinde, je mimo nás ...

E.M.Remarque v některým z románů vložil tuhle větu do úst svého hrdiny ... :

.... přehlížíme vše jako z nejvyššího ochozu býčí arény ...

a myslíme si že jsme matadoři ..
- ... a zatím jsme vždy jenom býci ... :-(

04.01.2012 11:34:33 | HarryHH

V reakci na :

vladan_ 03.01.2012 na 18:44 #
Harry, Aťan: Napsal jsem „Příčinou krize je tedy Havel. : -) “
Ten smajlík na konci je poměrně je důležitý. Já Havla neviním z toho, že vytvořil dnešní korupční prostředí. Určitě věřil, že to co dělá, je pro tuto zemi to nejlepší…
V jiné (dřívější) úvaze jsem nadhodil otázku zákonitého vývoje. Šlo to vůbec jinak (lépe)? Má vůbec vývoj v Evropě nějakou principielní volbu?
***********************************************************************

ale já to tak beru Vladane, dokonce bych si to dovolil i rozšířit ...

Havel není středobod toho co se událo, ... Havel je jen trade-mark týhle ... ... dnes již frašky, ...

výměny jedné politické garnitury za druhou ... / pro tento případ spíše překabátění té stávající ... /


Havel svým způsobem může být považován dokonce i za nešťastníka ..:-)
***- ... co se řízením "temných" sil dostal do jejich vleku ...:-) ... :-)

/ on to přece kritizuje, ... on to nikdy takhle nechtěl ...:-))

***- .. bohužel to mu ale nikdo neodpárá při tom aktivně pracoval a podílel se ... na budování svého kultu
/ viz citace : Občané, mravní hodnoty které já ředstavuji jsou zárukou ... a nedovolí ... ... ... :-)) ... /

------------------------------------------------------

Z pohledu dějin lidskýho druhu, nic novýho pod sluncem. A když mluvíš o tom jestli vůbec tehdy byla nějaká lepší alternativa ...

Odpovím ti myšlenkou Machiavelliho který se k tomu vyjádřil již ve 14 století :

" Lidé rádi mění vládu, ... v naději že si polepší. A jen zkušenost je poučí ... že si vlasně pohoršili ... ! .. "

a tohle skutečně není o Bilboardech, obličejích na známkách a lidových hrdinech ... ¨
je to o jejich skutečném přínosu národu a lidstvu jako celku ...

***- a to ukáže teprve snad historie ... / většinou shovívavá ... trošku senilní a slepá ../

/ zatím ale ten vývoj jak vidíme .... stojí docela zahovno ... a s ještě horším výhledem ... :-( ... /

04.01.2012 09:57:10 | HarryHH

Vladane, dělám co můžu :-) Také si všímám nálepek "demagogie, lež, populismus" na komenty a texty, kam to podle mého soudu nepatří.

04.01.2012 09:52:35 | Aťan

Vladane souhlas, tak to v médiích chodí a bude chodit dál - další důvod na jejich dveře tlačit z druhé strany. Proto fungovalo rádio Svobodná Evropa, Hlas Ameriky, teď frčí Britské listy, Česká pozice + další a další "rozvraceči" na internetu. Pořád je zapotřebí si v rámci možností hlídat, kdo lže a kdo ne... ale to je známá věc, to ani nemusím zmiňovat. A co je hlavní - nenechat se odradit tím, že se o to zajímá malé procento obyvatel, i pár desítek či stovek lidí dokáže otočit kolem na správnou stranu, pokud jsou na trochu vyšších místech v žebříčku, jestli mně rozumíš...

04.01.2012 09:08:56 | Aťan

To Vladan:
mluvil jsem jak může vypadat krajní řešení a ty máš osvědčenou schopnost tu informaci zmačkat do kuličky, Petr má s tebou podobné zkušenosti. Prozradím ti známou věc: někdy proti mafiánům pomůže, když tuší, že by se lidi jednou mohli i pořádně nasrat. Potom pár věcí projde i bez násilí - a právě v těchto dnech se to děje.

04.01.2012 06:05:06 | Aťan

Stalker : tak to je fajn,že LOL :-)
Myslela jsem ,že už jdeš s bičem :-)

04.01.2012 01:27:14 | Iv

Vladan :
No tak to by nešlo,to bysme se bojeli, když energii vrátíš můžeš bejt vevrka s hodností vraníka.Zatím.

A taky bych se ráda připojila k žádosti,zdali by bylo možno upravovat své komenty,jelikož mi je někdo neustále sabotuje tím,že mi do nich strká hrubky.
To myslím vážně.
Nebo,že bych byla dislektik? :-)
Nevím .

04.01.2012 01:10:07 | Iv

Ty vole já napíšu nějaké zamyšlení-článek a strhne se diskuse jakou jsem ještě neviděl LOL :D

04.01.2012 00:28:50 | Stalker

...docela bych uvítal možnost oprav vlastních komentů, ale to asi každej, kromě správce serveru...

03.01.2012 20:58:39 | Aťan

Tak jsem si tady ještě před spaním trochu početl. :-)

Vladane, napíšu sem, jak jsem Petra pochopil já. On totiž Petr (subjektivně si myslím) uvažuje podobně jako já. Stejně jako, já nechce ani komunisty, ani fašisty, ani rasisty, ani násilí. To, že napsal, cituji: "Já budu volit toho, kdo ještě nekradl, a pokud bude také, pak už na ně asi půjdeme s klackama…protože i pravda a láska jednou dojde a nasere se."
Z toho je patrno, že klacky jsou až tou úplně nejnejnejkrajnější variantou, když všechny mírové prostředky byly (např. mafií) totálně pošlapány. Hitler taky musel dostat přes držku - a ti, kteří mu přes ní dávali, myslíš že je násilí děsně bavilo a vyžívali se v něm??? Pochybuju, raději by si doma hráli se svými dětmi a milovali své ženy... teď mě napadá, že bych už měl jít do postele... Tak dobrou.

03.01.2012 20:57:02 | Aťan

No Vladane !
Brát bližním energii,že se nestydíš :-)
Budeš veverka.
Dělíme si funkce.

03.01.2012 18:45:05 | Iv

No jájen kdyby náhodou,ráda bych kandidovala na lišku :-)

03.01.2012 18:22:24 | Iv

Tady liška 1
jak mě slyšíte? :-)

03.01.2012 18:21:18 | Iv

Aťane to bude ayahuaska,já to znám!
Z knížek..
Takže prakticky,jako bych to odzkoušela :-)

Petře hlavně pak zhasni na měsíci až půjdeš domů,nemusí to vědět úplně každej :-)

03.01.2012 18:11:19 | Iv

Rád bych navázal na Petra - kurňa co to hulíš za matroš??? :-) chci být taky freeeee...

03.01.2012 17:39:28 | Aťan

No to každopádně,magie je mocná,to ještě až sem přijde bude tvrdit,že jsem husa a neumím pravopis,no uvidíš,počkej,tě řikám tady něco neštymuje.To je FATK VZLÁŠTNÍ :-)

03.01.2012 17:09:56 | Iv

Tak, tak, jeho AURA je velmi, velmi VZLÁŠTNÍ!!, to s tím tvým mY, nóó, to nebude jen tak!:-)

03.01.2012 16:31:43 | Jeněcovevzduchukrásného

Jo tak proto on má takový informace,mě to hned nezaplo.A ještě ke všemu má na mě hroznej vliv,jak se někde objeví mám hned v komentech hrubky.(už zase mY) je to divnej patron,kdoví co všechno ještě dokáže,musíme si dát pozor :-)

03.01.2012 15:51:27 | Iv

Ivčo, a teď mě napadlo!!.Není nakonec již on v té naší vládě a my to akorát nevíme??, netají nám to??, vždyť o něm nic nevíme!!.Pan Kalousek prý také píše básně, co když je to On!!!

03.01.2012 15:43:31 | Jeněcovevzduchukrásného

Honzo karadeš my myšlenky :-)

03.01.2012 15:13:21 | Iv

Harry na Hrad!!!, Harry na Hrad!!!

03.01.2012 15:04:01 | Jeněcovevzduchukrásného

Pardon-nebylo. Ještě jsem si nezvykla.

03.01.2012 13:45:00 | Iv

Na to jsem se taky Harry chtěla zeptat,proč se zvšeho viníš jen Havla,copak za to může jen on sám a vůbec nic dobrého v něm podle tebe není?

03.01.2012 13:44:12 | Iv

Došel jsem k závěru, že HarryHH je velice moudrý muž.
Sice nevěřící, ale to nevadí, jelikož jinak ví Všechno a jeho moudrost je nekonečná jako sááám vesmír.
Všude jistě byl, není debil a všechno zná a všechno ví, kdyby byl žena, prd.. mu políbím:-))
Je to skoro dokonalý člověk. Poliik, básník, psychológ, jistě i milovník, zkrátka skoro dokonalost sama.

Skoro.Má jen jednu chybu, ale Velkou a to je moc dobře a ta chyba je, že je jako My Všichni, Smrtelný:-))
Kdyby tuhle chybu neměl, to už bych nerozdejchal:-))).Tak naviděnou v nebi a nebo v pekle?:-)))

03.01.2012 13:02:35 | Jeněcovevzduchukrásného

Oprava - Havel BYL slušnej... nějak mi chybí, asi.

03.01.2012 12:51:46 | Aťan

Harry, píšeš: "a místo zamyšlení oslovených jsme svědky hysterických výpadů a dogmatického překřikování, které je tím objemnější a hlasitější, čím je fakticky a argumentačně slabší."

Ale to je přesně to, co ti tady už vytýkalo dost autorů, nejen já.
Ale abych tě furt nebuzeroval, tentokrát tenhle koment má hlavu i patu, i když s tebou místy nesouhlasím - např. že příčinou krize je jen Havel. Maslím si, že příčinou krize je, že se Havel nechal převálcovat Klausem, Tošovským, Třískou a podobnou sortou, protože je až moc slušnej. Petr Cibulka je zase až moc sprostej - líbil by se mi střed.

03.01.2012 12:49:51 | Aťan

Mám za to že se kromě Stalkerova pohledu v uvedeném příspěvku ... /*- z druhé strany /

pouze Vladan je zde schopen věcné a přínosné diskuse, s tím kdo umí a chce naslouchat,
a uvádí historické příklady podobných situací ne nepodobných těm dnešním ... ***- s nevyřčeným dovětkem že závěr je na každém z čtenářů ...

a místo zamyšlení oslovených, ... jsme svědky hysterických výpadů ... a dogmatického překřikování ...
... které je tím objemnější a hlasitější, čím je fakticky a argumentačně slabší ... :-(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vladan_ 03.01.2012 na 07:07 #
Petr Hanka: vrátím se ještě k dotazům
Baťa. Podle mne měl Baťa k „socialismu“ pěkně daleko. (Co je to socialismus?) Naopak, jeho postupy byly „tvrdě kapitalistické“. Po pravdě, čekal jsem, že si přečteš odkaz a doplníš můj citát o poslední (z toho důvodu úmyslně vynechanou větu), jako důkaz Baťova „socialismu“: „Zároveň vám slibuji, že vám zajistím základní potřeby a potraviny v našich prodejnách v optimálních cenách.“ Jenže, co jsou optimální ceny? Nepředražené nebo dotované zaměstnavatelem?
Mimochodem, obvykle se výrok „,,Neexistuje ekonomická krize, nýbrž krize ducha.“ “ cituje takto: „To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek.“ Významově se to asi až tak moc neliší, ale…. pokud to přijmeme jako pravdivý názor, můžeme vzhledem ke třetí otázce formulovat vztah příčiny a následku (alespoň u nás) takto: Mravní úpadek je zaviněn (umožněn/posílen) nepotrestáním zločinů komunismu = sametovou revolucí. Příčinou krize je tedy Havel.

---------------------------------------------------------------------

***- ... jo tak tohle je věcný závěr ... a protože si s ním nevíte rady, tak ho honem znevážit a zadupat ...

... a rozbít svými neduživými dogmaty ... v duchu mediální koncepce posledních dvou dekád
cíleně šířenými o mravním etalonu zjeveném zázrakem na našem politickém nebi ...

***- ... bohužel zázraky se ale nedějí ...

a když tak, ... tak ne bez příčiny, .... a když k tomu náhodou dojde, ...
... tak jen za vydatné pomoci čerta ... :-))

-----------------------------------------------
Přidám ještě památnou repliku ze známého románu Slavného spisovatele, pijáka, rudého komisaře, zakladatele pivních stran ... a práskače CK policie ... :

A Švejku mohˇ byste mi říct proč jste plakal ???

Protože jsem měl pocit že k tomu vašemu krásnýmu kázání chybí polepšenej hříšník ...

***- ... tak tedy plačme ... v Koreji tam taky pláčou ... a lépe ... :-))

03.01.2012 12:05:35 | HarryHH

Petře, děkuji za odpověď.
Jo... :-) To je cesta...

03.01.2012 11:21:44 |

Harry lidi jsou různí,to ještě nevíš?
Někteří lepší,někteří horší.
Já znám pár opravdu dobrých lidí,kteří se i v nouzi osvědčili.
Jak můžeš říct,že lidé prostě takoví nejsou,to je všechny znáš?

03.01.2012 09:54:28 | Iv

Odpověď Petr Hanka 02.01.2012 na 15:31 #
**************************

Milý Petře, neznám tě osobně ... ale jsi naprosto nevěrohodný ve svých závěrech i v hodnocení svých pseudo protivníků
... tvé deklarované šablonovité dobro mě může jen iritovat ... lidé takoví prostě nejsou ... !!
/ano, je to ideál který by bylo jistě skvělé dosáhnout protože pak by se věřící člověk nemusel upínat k posmrtnýmu ráji ... a užíval by si ho na plný pecky již na zemi ... :-)) /

klidně opakuj slova kazatelů humanity a dobra, věrozvěstů Budhova učení, Alahova ... Kristova ...
všech politických manipulátorů a zchytralých multimilionářú rozdávajících na oko drobky ze svého jmění demonstrujíce tak solidaritu a askezi v jejich nenažranosti ... :-(

Věř si čemu chceš a co je ti příjemno, já jsem ale již dost starý na to abych pochybným stoupencům zprofanovaných termínů "pravdy a lásky" naletěl na líbivý ale naprosto nelogický, realitě neodpovídající bláboly ...

Buď v pokoji a se svou pravdou ... a ať ti slouží ku tvé radosti a spokojenosti ... :-(

03.01.2012 09:44:27 | HarryHH

Vladane, jsem rád že je tady Petr... teď si můžu dát klidně šlofíka, páč to vypadá že jsem s Petrem Hankou na jedné vlně :-)

03.01.2012 09:41:17 | Aťan

Petr Pun-k
1.tvé nemoci je mi líto, ale nemá s tím žádnou souvislost....to chceš vzbudit schválně lítost?

Jdi do PRDELE se SOUVISLOSTÍ!!!a pokud nemáš v sobě kouska citu, tak se k takovejmhle věcem raděj vůbec nevyjadřuj a drž raději HUBU!!a to vzkazuji dalším podobným cynickým chytrolínům a egoušům!!

Petr Hanka -Omlouvám se Petře, že jsem použil těchto výrazů, ale víš, já jsem taky jenom člověk a tohle je Petře za hranicemi lidskosti a slušnosti:-( . Přeji Ti Hodně sil a zdraví.Honza:-)

03.01.2012 09:08:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Nevím jak tě mám oslovovat (kašpare nebo maňásku?), když za minutu budeš mít jiný nick. Odsud tě nikdo nevyhazuje, a já bych byl ten poslední - ale s tím lidi tvého "charakteru" počítají a chovají se jak je jim v normálním životě vlastní. A jestli jsem tě na mém blogu zablokoval, tak jsi zřejmě jeden z těch, kteří propagovali podřezání Havla nebo Klause, anebo propagovali rasovou nenávist... takže máš asi smůlu.

03.01.2012 09:05:17 | Aťan

Tentokrát s Vladanem v jedné věci souhlasím, když píše: "ale je potřeba si uvědomit i důsledek. Tím, že komunisté ani STBáci nebyli potrestáni, mohli se „zmocnit“ vedení firem, bank, soudů, policie…. (jako prakticky jediní měli znalosti, drzost a nahrávali si malé domů) – přímým důsledkem je naše současné korupcí prolezlé hospodářství a politická scéna. Rozkrádání, zametačské soudy a neschopná policie. Tím neříkám, že to tak Havel chtěl, ne on něco takového nedomýšlel – šlo mu o samet – pravdu a lásku, o odpuštění."

V tomhle jsem byl skoro od samého začátku na straně Petra Cibulky, ...tohle byl průšvih, který morálně i materiálně ČR podle mého soudu hodně poškodil a poškozuje. Až v r. 2011 cítím obrat k lepšímu, i když o tom obyvatelstvo málo ví, informace skoro žádné ven nejdou, probíhá tzv. vnitřní boj s mafií ve vlastních řadách na zastupitelství, na policii, politických stranách... atd.

03.01.2012 06:17:12 | Aťan

Rád bych řekl Petr Pun-kovi, maňáskovi, Petru Panovi, lukiovi či jak se vlastně ten dobrák jmenuje, ale tuším že bude z úzkého vedení Libresu. Ty si tady stěžuješ, že tě nikdo nehlídá a že si na Literu můžeš dělat co chceš? A proto se tu chováš jako čuně? Tak si zalez zpět do svého Libresu a cenzúúúúúúruj, to ti jde přenáramně.

03.01.2012 06:05:57 | Aťan

Václav Havel – proč pro něho netruchlím?
Od Stalker | 19.12.2011 v Nezařazené, Ostatní ..., Politické, o politice
Václav Havel, proč pro něho netruchlím?!

V důsledku smrti bývalého československého a prvního českého presidenta, Václava Havla, jsem se rozhodl napsat tento článek...

Jsem dělnického původu. Intelektuálů bylo v naší rodině poskrovnu. Já osobně jsem za minulého režimu dokázal jen nosit dlouhé vlasy, poslouchat zakázanou hudbu, číst knížky na indexu a balit každou hezčí babu, která mě přišla do cesty. Ale i tohle mě naučilo rozeznávat lidi permanentně nasrané a ublížené od těch permanentně veselých a doufajících. Když jsem poprvé slyšel o Chartě 77, byl už jsem poměrně starý. Měl jsem před komoušskou vojnou. A začal jsem doufat. A usmívat se. Usmívat se na lidi je dobré.
Usmíváš se? Václavu Havlovi čest. :-) Jiří

03.01.2012 04:57:34 | hatlapatla

Pokud je to hodně "zlé", máme možnost volby a nemusíme se toho účastnit...
Vydržte!!!
Je to 2012...

03.01.2012 01:14:16 |

Oprava pro "češtináře" Lidé se hledají...

03.01.2012 00:02:26 |

Já si ho vážím taky...
Myslím si, že lidi se hledají...
Že třeba "ten někdo"... "někdy"... reaguje pod vlivem emocí... ega... nebo něčeho jiného....třeba naučeného...
Pak "ten někdo" najde někoho, který na toto jeho chování nějak zareaguje.
A "tomu někomu" se to nemusí líbit.
Nedá to třeba najevo,(lépe řečeno, neřekne přímo, že se jej to dotklo,) ale bude třeba reagovat "útokem," nebo nějakou jinou obrannou reakcí...
Ta zase vyvolá reakci u toho druhého...Koloběh...
Až pak vám třeba dojde, že to, co se vás dotýká, je ve vás a ne v tom druhém...
Pak na tom můžeš pracovat...
Ale jak jinak by se lidi naučili něco sami o sobě, než jen v kontaktu s jinými lidmi?...
Neodsuzuju lidi jen tak na potkání, protože najít sám sebe, to je cesta na celý život...
A potom, víš, přemýšlím o tom, jak jinak bychom se chtěli té rovnováze v sobě samých bez těch druhých učit...

02.01.2012 23:55:41 |

Ahoj, sice nerada, ale vstupuju...
Podotýkám, že pokud si vážím sama sebe, důvěřuji si, tak mě nemůže urazit "nikdo"...
Vím, že je to těžké, ale jde to...
Važte si především sami "sebe"...

02.01.2012 22:49:43 |

A jéje,tak tohle bude nekonečná debata :-)
Ahoj Vladane :-)
Ale je fajn,že se to vrátilo zase zpátky k Havlovi,kde to začalo.

02.01.2012 20:32:56 | Iv

Aťane už to neni Petr Pan,ale Petr pun-k,musíš aktualizovat svoje komenty :-)
Za hoďku to bude Pinokio předpokládám.

02.01.2012 20:00:46 | Iv

Ještě musím upřesnit myšlenku, když jsem o něco výš napsal: "Tušil jsem, že je Petr chytrej... atd."
...samozřejmě jsem nemyslel Petra Pana a jeho deset nicků, ale Petra Hanku, samozřejmě.

02.01.2012 19:20:15 | Aťan

S Gorbačovem souhlas, i dnes se postavil proti Putinovi na stranu demonstrujících Rusů, které štvou zfalšované volby. Víš jak "Gorby" vypadá dnes?...a hlavně jeho vnučka Anastasie? ...mňam :-)

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1010/zlocinecka-komunisticka-strana-2-dil

02.01.2012 19:13:44 | Aťan

Tušil jsem, že je Petr chytrej, ale teď mi spadla čelist :-) ...a klaním se.

Harry, chtěl jsem ti odpovědět, ale Petr vystřílel veškerou munici. Jenom ještě dodatek - Havla jsem uznával, když se to vůbec, ale vůbec nenosilo. Aťan - Vlastislav Moravec (podle abecedy bych tam měl někde být). Kdo má moji knížku tak ví, že jsem si jméno z prstu nevycucal. :-)

Seznam všech signatářů Charty 77, 1977-1989
http://charta77.wordpress.com/2008/12/19/charta-77-signatari/

02.01.2012 16:41:49 | Aťan

... možná že Blaničtí rytíři ... se už na to nebudou moci koukat ...

jenže na ty dnešní politický vykuky se středověkou zbrojí ... toho moc asi taky nezmohou ... :-)

02.01.2012 12:17:48 | HarryHH

Aťane ale já tě nenutím měnit názor ... konečně je většinový :-)) takže navíc ještě mě můžeš exkomunikovat ze společnosti slušných lidí ...
***- ... vyznavačů pravdy a lásky kterým se podařilo že lež a nenávist vítězí na celé čáře ...

OK proti gustu žádný dišputát , .... pevný mosty stojí ... a šlapeme vodu seč nám síly stačí ...

a Bílá paní v nedohlednu ... či jiný spasitel ... :-)

02.01.2012 12:13:58 | HarryHH

...ty znáš větu z VHSky, tak to jóóó :-))) to si na Havla musím ihned změnit názor...

Ale s tímhle souhlasím: "na stupnici liských cností a hříchů mu nic lidskýho nebylo cizí", jenže kromě mínusů (hlavně nahoře v článku) vidím i plusy, prostě celého Václava z Hrádku. Vážím si ho dál, i po smrti.

02.01.2012 12:05:45 | Aťan

Jo a Mr Hanka, toho upřímně lituji ...

... i když, tak pěkně jak umí zdůvodnit své bláboly a politovat se sám ... to bohužel neumím ... :-)

Nějak jsem ty jeho nářky tady zběžně projel, ... k příspěvku se mnoho nevyjadřuje ... ale o to více mluví o sobě.

... asi pěkně, ale na špatnym hrobě ... :-(

/ kdysi pro podobný týpky měla v Mladým Světě rubriku Sally, ... mo ale to bylo za totáče ... a to mu bylo ještě hej ...:-)) /

02.01.2012 12:02:18 | HarryHH

... a tenhle starý diplomat na mé čím dále ostřejší reakce zachovával stále nestranný odstup ...

Teprve když jsme se loučili tak mi říká :
" Víte já jsem služebník své země a moje role zde je úplně jiná , mě nepřísluší hodnotit činy jednotlivců ....
... ale než se rozejdeme něco vám pustím ...

na prastaré VHSce ... chvíli přetáčel a hledal sekvenci na záznamu ... a pak ...

vzpomínám si to to jako dnes

Na monitoru se objevil chlapík s kudrnatými vlasy ve vytahaném svetru a pro něj typickou dikcí spustil :


... Ehm, .
.. Občané ...
hm, ...
Mravní hodnoty ...
.. které já představuji ...
mi nedovolí ... ...

Starý pán to v této chvíli stopnul a řekl památnou větu, :
" tak tohle si nemůže o sobě dovolit říct ani Bůh, a víte, já Vaška znám, dobře znám .... a on je tak lidský ... !!! "
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jo tenhle člověk sehrál určitou mediální roli, ale jen otevřete oči a nedělejme z něj boha ... když na stupnici liských cností a hříchů mu nic lidskýho nebylo cizí ...

02.01.2012 11:52:14 | HarryHH

Já také ne, .....

a mám za to že se rtu propinadaly tuny slov, ... a demokracie je mimo jiné právě o tomhle ...

Argumenty, ... / jen několik z daleko větší řady disharmonií které by měl soudný člověk brát v potas / zazněly a jsem tomu rád ...

Když jsem se řízením osudu v roce 1992 byl vyslán Kelly Granitte do Zimbabwe, setkal jsem se V Harrare právě po rozdělení Česko-slovenska s Českým velvyslancem a mimo jiné jsme diskutovali i vývoj u nás. Tento starý pán jako diplomat ze staré školy byl velmi loajální k novým zájmům země, ale já už tehdy jsem byl hodně naštvaný z vyčištění minulosti asi dvou stovek " nových pravdoláskových státotvorců z týmu jmenovaného " kterých ještě pořád značná řádka jsou uznávaní matadoři našich polistopadových vlád a nebo se jako podnikatelé pozvedli "vlastním umem a pílí " k obrovským majetkům ...

Tento diplomat měl pro naše emigranty které samozřejmě poslední vývoj hodně zajímal dvacet VHS pásků se záznamy jednání s odstupující vládou a projevy představitelů obou stran. Trochu jsme pili a trochu sledovali jak se u nás tvořily dějiny, a pro pozorného posluchače už tehdy byly jasné rozpory z prvotními vyhlášeními a lavírování k rozdělení moci z muži z bývalé vlády

02.01.2012 11:37:02 | HarryHH

Po pár dnech jsem na Literu, a s plnou odpovědností a střízliv prohlašuji, že maňáskovi bych ruku nepodal. M.arek a Petr Hanka do naprosté nahoty odkryli, co mělo zástat cudně zakryto - morální hnus maňásků a jim podobných. Ten rok nám pěkně začíná, jen co je pravda... :-)

01.01.2012 21:15:26 | Aťan

všem zůstal jejich účet, takže i mně.
když dovolíte, pro jednou se výjimečně vmísím do debaty, abych (pokud to dokážu- snad jen nepřispěju k dalším válkám) podpořila Paula M.
Petře Hanko, zdá se mně, že mezi vámi došlo k velkému nedorozumění.
OBECNĚ o invaliditě a obecně o lži:
Podle mne je podstatou invalidity stav omezení. Invalidní podle současných měřítek jsem nikdy nebyla /:o) ve starověké Spartě bych letěla přes skálu už jako novorozenec/, jak vypadají omezení ale vím a možná to víme skoro všichni. Lež to Petře nespraví. Paulovu reakci jsem při oné již pohřbené kauze vnímala v tom smyslu, že fyzickou invaliditou nelze odůvodnit úplně jakékoli jednání invalidního člověka...k čemuž si myslím, že většina lidí s handicapem časem stejně dospěje--- stejně ale nevidím, proč by se mělo s invalidou se zachovanými rozumovými funkcemi jednat jako v tomto směru s neplnohodnotným. Myslím, že i Ty sám se aktivitou na netu snažíš o plnohodnotné fungování a něco podobného bys si sám pro sebe ani nepřál...
O Tvém zdravotním stavu nic podrobného nevím, jen to, cos kdesi napsal...:) najdi si o Marii Fredriksson /písničku Ti nepošlu, nemusela bych se trefit do vkusu/...Znovu zpívá, i když krásná a mladá už není...

Obecně o lži: Jestliže narazíš na lež, nikdy nevíš, jak hluboko sahá. Čistě PRO ILUSTRACI – otevři černou kroniku... Stávají se i absurdní věci typu Jozefa Fritzla a dospělé ženy Barbory, která se vydávala za 13letého chlapce Adama (případy, které byly neuvěřitelné a ještě tragičtější, ani vzpomínat nechci)... Myslím, že v mnoha z těchto případů lidé z okolí museli narazit na spoustu lží, na absurditu, jejíž dosah nedocenili (i pan Fritzl musel někde nakupovat, odebíral vodu a elektřinu, zdůvodňovat spoustu jiných věcí). Paulovu reakci jsem pochopila jako oprávněnou obranu proti možnosti, že by se mohl podílet na lži, navíc za situace, kdy byl možná sám překvapen, co všechno je možné. (Otázku, zda lze takové situaci zabránit, řešit nebudu – podle mne tomu zcela zabránit nelze, a to ani mimo internet.)

Jinak každý člověk má práh citlivosti jinde, reaguje jinak, tytéž události znamenají pro dva různé lidi v jejich dalším životě něco odlišného. Paul v onom starém sporu –tedy pokud jsem jeho reakci vnímala správně – bral toto v potaz, a podle mne měl pravdu. Lež má potenciál zranit velmi hluboce. Podle mne není Paulovým záporem, že nezaujal velice časté vulgární stanovisko.

Petře Hanko, myslím, že jste se s Paulem zapletli do nedorozumění vzniklého v důsledku Tvojí potřeby zastat se člověka s podobným osudem a Paulovy snahy nezpronevěřit se svým zásadám.
To je všechno, případných následných debat se účastnit nebudu /třeba nenastanou/ - přeji Tobě úzdravu do co nejlepšího stavu a všem hodně štěstí do Nového roku.
:) howgh.

31.12.2011 07:47:51 | pamp_elka

Já mám dojem,že tu k vůli té větě dochází k nedorozumění
Pamatuji si,jak se Petr tenkrát Paula zeptal,jestli bude teď mazat invalidy a staré lidi
Je fakt,že mě taky překvapilo,že Paul uvažoval nad blokací Marka když ten nikomu veřejně neublížil a vulgární taky nebyl.

Všechny komenty tam byly hodně emotivní a věřím,že Petr za čas zapoměl,že tu otázku položil.
Proto když si u Paula nyní přečetl tu větu : ( ,,ZÁSADNĚ BLOKUJI INVALIDY A STARÉ LIDI, TA SLOVA TI NEZAPOMENU.“) mohl si ji vyložit i tak jak říká,že to není citát,ale sdělení a že mu nezapomene nějaká neznámá slova.

Takže tady si myslím,že co se týče té věty nelže ani Paul,ani Petr.

Paul má samozřejmě právo soukromě si blokovat koho chce,ale trošku mi ta věta přijde jako provokace,no ale to je jeho věc.

Za sebe chci říct,že ačkoliv ta otázka nebyla nejšťastnější,překvapilo mě,že Paula tak hodně nadzvedla,ale to je taky jeho věc,co mě překvapilo víc,že i když se Marek přiznal a veřejně omluvil,měl k němu i nadále negativní postoj.Jde mi o to,že nikdo nevíme jak to bylo v detailech a je to jejich věc,takže ani k Markovi ani k Olče negativní postoj nemám,protože mi do toho taky nic není.
Leda že bys Paule věděl něco víc než my,nebo já,tak potom je to je jiná..Původně jsem usuzovala,že víme všichni to samé.
Hlavně jsem ti chtěla Paule říct,že před kauzou Marek jsi o mě ani nevěděl,ale od doby co jsem se ho zastala jsem tě začala nějak "zajímat" a Aťan taky víc než dřív.
No v pohodě,jsi taky jenom člověk,jen jsem o tobě měla dřív jiné mínění,že jsi objektivní,nad všechno povznesenej a hlavně nezaujatej.
Neber to špatně,je to můj názor,hádat se fakt nechci,tý špíny už bylo dost.
Ta tvá privátní záležitost kterou jsi tu na chvilku zveřejnil (nechci to už opakovat) to je mi opravdu líto.
Do nového roku ti přeji štěstí.

31.12.2011 02:14:06 | Iv

Škoda že jsi to takhle hezky polopaticky nevysvětlil už dávno,mohli jsme si ušetřit předlouhou zbytečnou debatu.


"Iv, nemám, co bych řekl-co máš nebo nemáš,je Tvůj problém,promiň."


Paule proč to zas taháš sem?
Napsala jsem ti že mám dojem,že jsi Aťana necitoval celého,ale jen část a to podstatné jsi vynechal a to bylo jinde a o něčem jiném.

30.12.2011 01:46:37 | Iv

Tak už je to zase tady.
Kdyby náhodou někoho zajímalo,co to tu dělám,tak si povídám sama se sebou.To je jasně vidět.
Že jo Paule?

27.12.2011 23:02:31 | Iv

To je typické,že už tě to nebaví,když se zas na něco zeptám,zbytečně a rád to vždycky protahuješ :-)
Romány psát nemusíš,mě stačí přímá odpověď na otázku,tu omáčku kolem si můžeš nechat.
Fakt nevím jak si to mám zjistit,když tam v diskusním foru jeho verzi pravdy nemáte.Nehodlám se nikoho vyptávat,zeptala jsem se jen Petra a pokud odpoví budu mít jen "jeho pravdu"

No samozřejmě privátní zprávy by se zveřejňovat neměly,ačkoliv pokud by v té zprávě bylo něco důležitého a ten člověk by pak veřejně tvrdil,že to neřekl například,tak možná jo jako důkaz,to záleží na situaci,ovšem s vynecháním soukromí.

Co bylo rozposláno nevím,jelikož na libresu nejsem.
A na jiné lodi jsme ve smýšlení každopádně,ale mě osobně to nebrání v tom s tebou komunikovat.

27.12.2011 22:43:43 | Iv

Já to četla,ale předpokládám,že vás začal spamovat z nějakého důvodu a ne jen tak ze srandy.
Netvrdím,že má pravdu,nevím to,ale taky nevím co ho k tomu vedlo a proč má dojem,že s ním není jednáno fér o tom se tam nešíříte.
Do ignorace si můžeš vložit koho chceš,to jsem myslela že budete dělat každý nezávisle na sobě jak kdo uváží a ne že tam člověka nepustíte vůbec.

27.12.2011 22:03:47 | Iv

Tak především jsme nedostali odpověď žádnou.
No já jsem tu hlavně v posledních dnech dost nebyla,takže nevím o čem mluvíš a taky který myslíš v
(Častých dotazech) dialog.
Nepamatuji se,že bych se nějakého účastnila.
Co víme lépe? Já se Tě neptám co jsi kde posílal za maily a kam telefonoval a jestli tu seš dobrovodlně,nebo ne.To je mi úplně jedno.Tvoje soukromí mě vůbec nezajímá.
Ptala jsem se jen proč Hanku pranýřujete-což jsem se nepřesně vyjádřila,takže tedy proč jste ho zablokovali a to se stejně nevím proč nedozvím.
A dál nevím jaké nepříjemné pravdy máš na mysli.

27.12.2011 21:28:56 | Iv

A proč se na ně teda asi ptáme,aby řeč nestála?

27.12.2011 20:35:54 | Iv

Ani jsem tak nějak nic jiného nečekala.
Nepamatuji si,že bys mi někdy na něco nepříjemného odpověděl hned a přímo.
Tak přeji na libresu příjemné cukrouškování a posílám pěknou písničku :-)

http://www.youtube.com/watch?v=asYKW7neB5s

27.12.2011 20:29:47 | Iv

Proč u autora,vy ho tam pranýřujete,tak chci vědět co vám provedl?
Jeho se zeptám taky,chctěla bych obě verze.

27.12.2011 20:09:51 | Iv

Nechtěl sis číst své oblíbené autory?
Já na mrhání časem taky nemám náladu.
Já osobně nelžu a věřím,že Aťan taky ne.
U Tebe nevím,stačí že neodpovídáš na otázky.
Např.Čeho se dopustil Petr Hanka jsme se dosud nedozvěděli.
Ty vysmátý smajlíky si nech,jsou k ničemu.
Není třeba to odlehčovat.

27.12.2011 19:46:48 | Iv

Aťane co to zas vyvádíš Ty REBELE ! :-)
Co jim lezeš do libresového nebíčka a kritizuješ tam? Copak nevíš,že v krásném a miloučkém světě se máš chovat krásně a miloučce ? Kdy už se to naučíš chlape? A chceš vědět co Petr Hanka provedl ?
Co je Ti do toho,to přece není podstatný.Vždyť jde jen o princip a ne o život,vyhození ze zaměstnání,nepřijetí na školu,atd.No že jo ?!
No a o M.arkovi ani nemluvím,píše sice krásně,ale no a co, může stejně tak psát na roli hajzlpapíru a vyvěsit ji pak z okna,třeba si to občas někdo přečte až půjde kolem.
Aťane neblázni,nebuď tak tvrdohlavej,za to pravda nestojí,vždyť Tě pak nepozvou ani do Počátek :-)
A být v takové komunitě,to je čest,když jsou tam všichni tak hodní,ovšem jen do doby než řekneš svůj názor.
áááááááááááááááááááá již nemohu :-) :-) :-)
omluv mne prosím,jdu si dát studenou
sprchu !

27.12.2011 19:08:45 | Iv

Ty máš co vysvětlovat, ty hledej - naházeli jste na nějakého Hanku špínu, nikdo neví co řek a neřek, a teď strkáš hlavu do písku, plkale... chjo... fakt příšerný poměry

Totálně mně to připománá, jak komouši trvali na odmítnutí "pamfletu" charty a přitom to nikomu nechtěli dát přečíst... stejný móóóresy... božemůůůůůůjdokohostodušivrazííííl...

27.12.2011 17:43:45 | Aťan

...já hledat nemusím, to je tvůj džob...

27.12.2011 17:23:50 | Aťan

Paule, proboha, co mi to tady podsouváš, kurňa? vzpamatuj se. Literácký dlouholetý virtuální kamarád mi napsal vzkaz, že ti dal za uši o tom cenzurování, invalidech apod., a ty ze mne budeš tahat jeho jméno? Jediné co ti můžu říct, že to nějaký (pro mne neznámý) Petr Hanka nebyl. Doteď netuším, proč je na Libresu kvůli němu takový povyk, žádný ze zakladatelů to nechce říct, ale veřejně ho pranýřovat... jo, to by vám šlo :-)

27.12.2011 16:38:59 | Aťan

Paule, jsme na literárním webu Libres, ne na frontě. A když někdo na LITERÁRNÍM AMATÉRSKÉM WEBU!!! ocejchuje odlišný názor jako projev neslušnosti, protivící se pravidlům zakladatelů Libresu, tak to je pro mne komunistické chování, potlačující jakoukoliv opozici, byť vyslovenou bez vylgarismů. Jen si to tam běž přečíst v diskusním fóru "PETR HANKA"... :-)

27.12.2011 16:08:58 | Aťan

Paule, ty tu knížku ani nepotřebuješ, vidím jak se tam chováte.

Můžeme odsoudit vrahy posmrtně, říkáš, a za to pověsíš sluníčko... chjo... máš z toho srandu?

27.12.2011 15:40:42 | Aťan

dodatek: ...komunisté potlačují opozici, když jsou u MOCI, to je důležité dodat. Kdo je dnes volí, je prostě nezodpovědný magor, na to nemám slov...

27.12.2011 14:36:51 | Aťan

Paule, nemohu souhlasit. Rozpor s ideály demokracie, pokud si dobře vzpomínám, by byla kolektivní vina. A proto měli být odsouzeni jen ti komunisté, kteří se provinili proti lidskosti. Ty možná o takových nevíš, já a další ano.

A za druhé, NSDAP i KSČ (KSČM) zločineckou organizací jsou, nejenže šíří třídní nenávist, ale mají na svědomí mnoho životů a HLAVNĚ všemi prostředky potlačují opozici. Je smutný, že ti to musím vysvětlovat, ale když vidím co se dějě na DF na v Libresu, mnohé se vysvětluje.

V období československého komunistického teroru (1948-1954) bylo popraveno 241 lidí - obětí justiční vražd. Další stovky lidí zemřely ve vězení nebo při pokusu o útěk za hranice. Až do konce komunistického režimu byly sta tisíce lidí nespravedlivě vězněny. Obětmi represí byli členové západního (ale částečně i východního) odboje, dále kněží, soukromí rolníci a intelektuálové. Mnoho režimu nepohodlných lidí bylo vyhozeno ze zaměstnání. V rámci stalinské teze o zostřování třídního boje byli popraveni i někteří členové KSČ, včetně generálního tajemníka Rudolfa Slánského.

Z bývalého východního bloku sprostý komunistický název si nenechal skoro nikdo, ani Slováci, ...dokonce ji Jelcin zrušil i v Rusku.

Jak poslední dobou pozoruju vás čtyři na Libresu, vezměte se za ruce a běžte za Grebeníčkem. Jediný Siorak (mimochodem bývalý komunista) - tomu ještě zůstala slušnost v těle a chová se jako jediný z "vedení" v Libresu demokraticky.

27.12.2011 14:34:18 | Aťan

Dodatek: nemyslím jen bachaře, ale hlavně na ty ksindly v různých sekretariátech, kteří ukazovali prstem koho oddělat a koho "jen" zastrašit. Pak se nám to v 90. letech opět vyhouplo v podobě mafie... stejný problém.

27.12.2011 13:16:13 | Aťan

Paule, s většinou lze souhlasit, ale stále z tvých proslovů cítím - "vykašlem se na to, stejně to dopadne blbě".
A pak docela často slyším nebezpečné zlehčování "...zda naše prodavačka nebyla v KSČ" a podobné říkánky. Tlustá čára za komunistickými zločinci neměla být, byl to historický omyl. Popovídej si s politickým vězněm, který byl fyzicky a duševně týrán, co se mu honí v hlavě, když své věznitele a mučitele potkává rozesmáté, sebejisté, v blahobytu na který byli vždycky zvyklí i před rokem 89. (nemluvím samozžejmě o řadových členech, kteří platili jen příspěvky, o těch tvých prodavačkách apod., to je nad slunce jasnější, probůh).

27.12.2011 13:12:52 | Aťan

Vladane řeknu ti, jak jsem si ten citát subjektivně přebral: při revoluci je nutné zvolit správného velitele a pak ho na slovo poslouchat, jinak revoluce nevyhraje. Naproti tomu v demokracii se nesmíš učit držet hubu, jinak demokracie nevyhraje. To, že si na Literu občas tvrději vyměňujeme názory ...buď realista - tady si jen povídáme, netvoříme dějiny, je to tak?

Pak říkáš: "občanské iniciativy, Aťan, Stalker a další naši demokracii kritizují". Budu raději mluvit jen za sebe: už jsem říkal snad tisíckrát - kritizuju nedostatek demokracie, ne demokracii jako takovou, kurňa.

27.12.2011 11:09:27 | Aťan

Vladane, ale nemělo by se zapomínat na to, že Havel byl hlavně učitelem nesouhlasu. Revoluce vyžaduje nekritický souhlas, což je hrozně NEBEZPEČNÝ, ale naproti tomu demokracie vyžaduje kritický nesouhlas, což bohužel v našich končinách moc nepěstujeme. Nedávno jsem si nabil čumák v Libresu. :-) (ne u všech, popravdě objektivně dodávám)

25.12.2011 11:44:30 | Aťan

Staker -Souhlasím s tím co jsi napsal a to, upřímnou soustrast kondoluji ke smrti člověka...... , ale ať chceš nebo né, Český stát se díky V.Havlovi dostal v krásném do podvědomí Celého Světa a to se už dlouho nikomu nepovedlo.Tvůj problém je, že vidíš všechno moc černě a nebo bíle.
Na pohřbu jsem V.Havlovi nebyl, ale kdybych tam šel, tak to bude jen a jen z pohledu lidského hlediska a výše uvedeného.
NAPROSTO souhlasím s Vladanem a přidávám se, čest jeho památce!

23.12.2011 09:12:51 | Jeněcovevzduchukrásného

...ještě dodatek: jakožto Hradečák, dal jsem jim včera na radnici nůž na krk - buďto se náměstí Svobody bude jmenovat Aťanovo náměstí, nebo Havlovo... kurňa vyberte si!!!

http://hradecky.denik.cz/zpravy_region/havel-bude-mit-sve-namesti20111220.html

21.12.2011 12:21:40 | Aťan

...v kauze Havel si myslím, že mladí komunisté jsou stejní vocasové, jako mladí fašisté. Toť můj názor demokrata humanisty..:)

21.12.2011 10:28:53 | Aťan

...ale slib Havla Dubčekovi nebyl tenkrát daný ze zlého úmyslu - nýbrž okolnosti a spád různých událostí šel jinou cestou, než si Vašek představoval. Tenkrát se do něj pustilo tolik lidí (hlavně Kocáb ad.), že Dubček přišel o prezidentování a stal se "jen" předsedou Federálního shromáždění. Moc dobře si vzpomínám, že já osobně bych mu nedal ani to (ale Aťan měl prd slovo, jako dnes :-)

19.12.2011 18:00:12 | Aťan

Aťan: já jsem taky pro Karla, ale pozor - špatně si to četl. Nehájil jsem Dubčeka. Napsal jsem, že Havel slíbil podporu Dubčekovi a pak se na Dubčeka vykašlal - šlo o ten slib, ne o toho na koho se vykašlal.

19.12.2011 17:19:14 | Stalker

To Stalker: Havla jsem se zájmem sledoval od počátku 70. let. Do schránky mi pravidelně chodily "Literární listy" a podobné tiskoviny z tzv. "Edice petlice", což jsem po přečtení zase posílal dál. Těžko se mi to říká, ale v hodně bodech máš pravdu. Nebudu se konkrétně vyjadřovat, ale v Chartě (i po rozpuštění) se toho přetřáslo tolik, až mi je dodnes blivno... mafie, většinou rekrutovaná z komunistických řad, bohužel v ČR ovládla pole. Ale i tak si myslím, že jednou historici na maděru roztrhají Klause, Tošovského, Třísku & spol., Havel zůstane světovým symbolem nenásilného boje za svobodu. A že tady svoboda je, toho jsme my dva důkazem - jinak bychom spolu seděli v Ruzyni, ...a tím nemyslím letiště...:)

Ještě se pozastavím nad místem ve tvém článku, kde to podle mě drhne nejvíc: je nelogické jedním dechem hájit zároveň Kryla a Dubčeka. Buďto jeden, nebo druhý - já jsem tedy pro Karla, ty asi taky.

19.12.2011 17:17:23 | Aťan

já na tu písničku od Kryla narazil tak cca před dvěma lety a nevím co si o tom myslet. Asi něco jako: achjo. A řek bych, že byl taky něco jako symbol. Ale nebyl politik, ale básník.
Připojím dojmy: mě ta smrt nějak extra nezasáhla, spíš jen překvapila, já netušil, že mu něco je. Až jen když byly zprávy na nově tak- jen ten kousek- působilo to na mě smutně. Nákaza smutkem, jde to strašně jednoduše. A pak samozřejmě přes FB: odkazy kámošů na zprávy. Já jsem si hledal, jestli měl rád Velvety a prej s Reedem dokonce i mluvil (chtěl mu napsat hudbu ke hře, kterou napíše o politice) a pak jsem si řek, že Black Angels Death Song asi nebude ideální jako připomínka jeho oblíbené kapely. :-)
Asi nemá cenu se v tom hrabat, ale přeci jenom něco jsem napsat musel, asi jako ty. :-)

19.12.2011 17:12:08 | ewon

Masaryka taky uznávám a Masaryk se skutečně zasloužil o republiku, ale o pád komunistické diktatury se nezasloužil Havel, ba ani Charta 77, ale celý disent (a to nebyl jen Havel a Charta 77). Zasloužili se o něho obyvatelé této republiky, kteří vešli do generální stávky a dali tak jasně najevo, že se nebojí. Havel byl pouze mediální "disidentská" figurka. Jak moc byl slušný je těžké posoudit, ale tváří tvář jeho "přehmatům" je velice odvážné říci, že byl kdovíjak extra super skvělý člověk. Kritizoval "mafiánský kapitalismus" na němž se sám podílel (např. výše zmíněným dosazením Tošovského...).
Jinak že byl vězněný za komunistů ho nijak nepovyšuje, protože vězněny byli desítky tisíc lidí, včetně mého otce (resp. toho věznili bulharští komunisté).
Mě jde hlavně o ten kult. Kdyby zemřel a vyšel by o tom jeden nebo dva články na internetu, pár lidí by zavzpomínalo a rodina by měla klidný a tichý pohřeb tak ani nepísknu, ale když se najednou vzedme obrovská nekritická vlna národního smutku pro člověka, který měl tolik vad a který se dopustil, ať už úmyslně či neúmyslně "přehmatů", tak na to jsem prostě musel zareagovat. A děkuji i za tvou reakci (komentář).
A jinak, zneužití Karla Kryla si beru nejvíc k srdci a nejvíc mě to mrzí na Havlovi, protože Kryl byl člověk, který držel Čechy a Slováky svými písněmi nad vodou a sjednocoval je a když mu pak nikdo z politické "elity" a ani Havel nepřišli na pohřeb... co na to říct. ;(((

19.12.2011 16:48:17 | Stalker

ST kvůli kontroverznosti. Nebo možná lépe kvůli tomu, že to je protiproud.
Můj osobní názor není moc podstatný, ale žiju, jak ty říkáš v tom kultu osobnosti- v tom, že to byl slušný člověk. Přehmaty kterých se dopustil nechávám tak nějak stranou. Řek bych o něm, že byl proti komunistům, že byl vězněnej, v čele charty (i když si tím nejsem jistej) a pak jednal s komunistama (jak přesně nevím, troufám si tvrdit jako většina populace...). No a pak beru, že byl jen člověk... Upřímně jedinej další člověk politik je pro mě Masaryk (a tam ten kult může bejt taky značnej). Ale řek bych, že je spíš intelektuál. Pak mě nenapadá vůbec nikdo.

19.12.2011 16:40:32 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí