Za dveřmi kandidát

Za dveřmi kandidát

Anotace: Věřte nevěřte, jen nepatrně poupraveno, takřka přímý přenos od našich dveří.

 

Kdosi je za dveřmi,

 

slyším zvonek, mrknu do kukátka a vidím chlápka v oranžovém. Bez váhání otevřu, asi je to popelář, se kterým občas řeším trable se zaparkovaným průjezdem domu.

Člověk za dveřmi se ovšem představí jako kandidát do Senátu.

Přišel se osobně ukázat, podává mi leták a upozorňuje, že ve skutečnosti vypadá mladší než na fotce.

Tážu se, jestli to považuje za výhodu kandidáta právě do Senátu být mladší.

Netuší směr mého dotazu  a atakuje, že přece všichni chceme vypadat mladší.

Kouknu na leták, kde se skví titulek o podpoře seniorů.

Ptám se tedy dále, jestli je vhodný obhájce práv seniorů ten, kdo si ani nechce přiznat věk.

Smečuje odpovědí, že je to na delší diskusi.

Loučí se, má toho hodně.

Dostávám propisku a zavírám.

Tupě stojím za dveřmi. Svírám propisku, abych najisto věděla, že se mi to nezdálo.

Někdo zvoní.

Popelář! Konečně někdo normální.

Hurá.

Autor Pamína, 05.10.2014
Přečteno 521x
Tipy 19
Poslední tipující: básněnka, Radhuza, Amonasr, Robin Marnolli, hanele m., Jort, AndreaM, bogen, Frr, Kubský P., ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To já dostal možnost volit do zastupitelstva chlapů prostou volební stranu Ženy pro Mikulov. 25 úžasných bab na jedné kandidátce! Většinu z nich jsem tajně miloval, miluju, nebo mám k tomu nakročeno, ale hlas jim dát nemůžu. Nejsem žádnej kolaborant :-) (Muži v naději)

06.10.2014 11:18:54 | Johny65

absurdistán jak vyšitej, včera jsme jeli autem z jednoho srazu a kolem silnice počítali, kdo a jak uklidí Prahu, herdek těch uklízečů na předvolebních plakátech ale bylo..a zrovinka tak mne zaujalo slovo..prostě..také z jednoho předvolebního soudku, jak vše souvisí se vším..prostě:-)

06.10.2014 08:07:44 | básněnka

Jsi prostě všímavá :-)
Já zase dneska přinesla náruč letáků a samolepek, poctivě to dávám na jednu hromadu a pak to stejně spravedlivě hodím do kontejneru :-)

06.10.2014 10:28:25 | Pamína

tomu se nedivím...mít kamna, to by tam hezky hořelo:-)

06.10.2014 17:37:47 | básněnka

Teda tak dnes je tohle asi to nejlepší, co jsem tu čet:-)
(subjektivně samo)
skwělý-:)
doufám, že bude nějaké podobné pokračování.
RM

05.10.2014 20:08:08 | Robin Marnolli

Robine, Ty mě děsíš, já naopak doufám, že to žádné pokračování mít nebude :-)
Moc děkuju, jsem ráda, že ses ukázal!

06.10.2014 10:08:16 | Pamína

Mě zas dneska na volebním lístku zaujala nezávislá kozí iniciativa :))

05.10.2014 19:49:06 | iluzionistka

...vždy jsem byl přesvědčen, že politici jsou především baviči...:-)...skvěle jsem se pobavil...:-)...myslím, že jsi Frr a mně dnes zcela přetrumfla...:-)

05.10.2014 18:37:45 | Jort

Teda...jsem zkoprnělá radostí! Pochvala z Tvých úst - teda z Tvého computeru - pro mě platí zhruba jako Pulitzerova cena :-)
I když to byl jen záznam, žádná krásná literatura.

Navzdory návštěvě onoho baviče mám pěknou neděli. Dík, Jorte!

05.10.2014 19:24:04 | Pamína

..díky za za poučnou předvolební glosu..budu volit popeláře..také už proto,
že ti,doufám, budou mít ve volebním programu především časnou likvidaci a úklid předvolebních letáků..:-))

05.10.2014 14:51:40 | Frr

Děkuji já Tobě, milý Frr, Tvoje glosa byla nejen poučná, ale i vtipná :-)

05.10.2014 17:28:51 | Pamína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí