SÍLA DUCHA

SÍLA DUCHA

Anotace: Blbina. Možná oddechovka při psaní diplomky...? Na to už nepřijdu. Ale aspoň teď tuším, proč jsem nedávno tomu bezdomovci (http://www.liter.cz/fejetony-zivot-780269-cist) připadal jako profesor... ;-)

Sbírka: Retro ze šuplíku II.

 

                                                          SÍLA DUCHA

 

 

Potná kapka medu tane v mudrcově dutině lebeční pod návalem bijících úvah. Tu komáři slétají se na omamující zápach toužíce po pomalé smrti a hynouce na vrásčité kůži pod těžkou dlaní. Tak rodí se myšlenky velikánů, aby poznamenané krví dotěrného hmyzu zvěstovaly sílu ducha staletím.

 

Za žárných nocí vytrvale další tisíce komárů či jiných příslušníků podobné havěti vylétají v houfu do neznáma za sladkou kořistí či zákeřnou smrtí. A další velké duchy podněcují k revoltě v myšlení, k burcujícím úvahám, neboť klidný tok impulsů mozkových, jsa přerušen naléhavým upozorněním komára na svou nešťastnou existenci, se může zlomit právě v tom okamžiku, kdy osudovost na tuto vlasů již prostou lesklou hlavu chce složit některý ze svých významných exkrementů.

 

Tak se plodně naplňují těžká léta mudrcova.

 

Praha, 1978 (?)

 

Autor Amonasr, 29.08.2013
Přečteno 653x
Tipy 5
Poslední tipující: divoska_jaja, Aťan, Isquieasuus
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kristovanoho, už první věta mě rozhodila :D :D - trváš na dutině lečební??? lebeční by nestačila? :D
jdu si to přelouskat iščoraz :)

29.08.2013 19:57:36 | Aťan

Díky, Aťane, už je to opraveno. A to jsem to po sobě četl aspoň třikrát :-D

29.08.2013 23:08:38 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí