Máš minutku čas?

Máš minutku čas?

Máš minutku čas?

To je stará finta od žen, na kterou jim vždy skočíme a jdeme jim s něčím pomoct. Odložíme oblíbené pivo, přestaneme myslet na sex, vypneme televizi a jdeme. Cestou však přemýšlíme co se na nás chystá. Ve skutečnosti je minutka velmi relativní pojem, a hlavně nekonečný pojem. Na vysvětlení stará dobrá matika (nebo v tomhle případě vlastně zlá):

1 • 1 = 1.

Takže:

1 minutka • 1 minutka = 1 minutka.

Když tedy žena začne minutky jednu po jedné násobit získá tím nekonečně mnoho minutek na to, aby nás využila k pomoci. Super ne.

Autor JohnyD., 03.08.2013
Přečteno 1052x
Tipy 9

Poslední tipující: Amonasr, Aťan, danaska, Bakchus, Lady Elleana, poeta
ikonkaKomentáře (151)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

06.08.2013 14:56:19   Robin Marnolli

Tak zase musím zkonstatovat, že přišla další vlna slovních průjmů... chudák autor.
Tady už asi nepomůže ani Joeův merlot... :-)

líbí

04.08.2013 14:52:43   Nikotin

Nejúspěšnější dílo... Tady to opravdu jde od desíti k pěti.

líbí

04.08.2013 21:31:36   uživatel smazán

Možná možnost udělovat záporné tipy by žebříček vylepšila.
Ale dávat toto do souvislosti s normální matykou je dost mimo.

líbí

05.08.2013 00:20:40   Nikotin

Termín normální resp. nenormální matika neznám.

líbí

05.08.2013 03:55:16   uživatel smazán

Psaní není o termínech. Mícháš jablka s hruškama bez špetky citu či snahy o pochopení, že nejsme na matyce.

líbí

05.08.2013 08:45:36   Nikotin

Btw: Tomuhle fakt říkáš psaní?

Vůbec by tu neměl bejt prostor pro tyhle čundrkántryšou, Aťanovy agitace a podobně...

líbí

05.08.2013 21:07:33   Aťan

Měl by se změnit levý sloupek titulní strany Literu, do Menu bych tučně napsal jedinou rubriku: NIKOTINOVA BÁSNICKÁ ŠABLONA.
Ostatní zakázáno zveřejňovat a hlavně číst.

líbí

05.08.2013 21:20:42   uživatel smazán

je to jen nikotin. čím víc prostoru pro tu jeho nemoc mu tady poskytneme, tím rychleji se bude šířit. chce to jiný přístup.)

líbí

05.08.2013 21:29:45   Amonasr

Skutečně moudrá slova. Myslím si to samé a budu se tím napříště i řídit... ;-)

líbí

05.08.2013 21:49:02   Aťan

Já tady už pár let přežívám, ale pštrosí taktika ještě nikdy nezabrala.. Tenhle agresivní druh umí prstíčkem tak dlouho rejpat v zanícené ráně, dokud nepovolíte. A pokud byste to oba nakrásně vydrželi, prdnou nervy někde jinde u někoho jiného, 100 komentářů se objeví u jiného nebožáka..

líbí

05.08.2013 23:21:04   Nikotin

Zase si hrajete na válečníky? :D

líbí

06.08.2013 07:56:37   Aťan

..ty jsi ten útočící válečník na vícero frontách, ..doufám, že na Literu dlouho nezůstaneš. Tyhle typy má ráda jen Lilien apod. konfliktní osoby.

líbí

06.08.2013 12:43:34   Nikotin

Ne, já pouze v souladu s pravidly využívám práva vyjadřovat svý názory k „literárním“ a literárním dílům zde. A myslím si, že by to měl dělat každý. Uveřejňuji-li něco veřejně, musím počítat se zpětnou vazbou, a měl bych za ní být naopak rád, protože, ať už je jakákoliv, má vždycky větší smysl než (milosrdná) lhostejnost.
Pokud se s tím vás pár, ano říkám pár, protože jste jediní, kdo se mnou má pořád nějaký problém, nedokáže smířit, a soustavně vyvoláváte hádky, tak doporučuju naopak já vám, přesunout se na jiný literární server, kde je pravidly jasně ošetřeno, že komentáře musí být ryze chválivé a dojemné, či kde se díla pro jistotu nekomentují vůbec.

líbí

06.08.2013 14:10:15   uživatel smazán

odkdy je kritika díla založena na tom, že autora osočíš z braní drog

http://www.liter.cz/komentare-dila-779642

líbí

06.08.2013 14:17:04   Nikotin

To jsem mu napsal, protože mne v diskuzi zde označil za píču.

líbí

06.08.2013 16:46:54   uživatel smazán

jo tak..když tě někdo urazí, půjdeš si to s ním chlapsky vyřídit komentářem k jeho dílu. opravdu to tak vyznívá. tak zase na půl roku čau.

líbí

06.08.2013 16:48:35   Nikotin

Když se naskytla příležitost ho utřít, tak proč ne.

líbí

06.08.2013 13:01:13   Aťan

..ale to je furt dokolečka dokola, pleteš si negativní hodnocení s arogantním povyšováním, už ti to řeklo tolik lidí, že se to ani spočítat nedá... asi i na jiných literárních webech, že jo? :) vracíš se na Liter a zkoušíš to v nezměněné formě znovu.

líbí

06.08.2013 13:18:50   Nikotin

Jasné a stručné negativní hodnocení s sebou vždy částečně ponese punc arogance. Zvláště pak v písmemném projevu, který, je-li věcný, působí arogantně už sám o sobě.

líbí

06.08.2013 13:39:23   Aťan

V tomto máme odlišný názor, negace by měla pomoct, ne srazit na kolena. Netvrdím, že mně se to vždy daří, dost se mně do komentů vkrádá sarkasmus, musím na sobě ještě zapracovat. :)

líbí

06.08.2013 13:42:27   Nikotin

To už je na každým, jak se s kritikou popere. I to sražení na kolena je někdy nejlepší pomoc.

líbí

06.08.2013 14:01:19   Aťan

V tom se taky rozcházíme, ..zvlášť u těch, co na Literu začínají a neznají tě.

líbí

06.08.2013 14:02:58   Nikotin

To zní, jako by mě měli lidi brát s rezervou... Ale proč? Vždyť říkám pravdu.

líbí

06.08.2013 14:31:51   Aťan

svou pravdu svým osobitým podáním... což bývá dost vražedný koktejl

líbí

06.08.2013 14:38:54   Nikotin

Zbytečně to nafukuješ.

líbí

06.08.2013 14:44:32   Aťan

to je úhel pohledu

Ale inspirovals mě k dnešní kratičké úvaze, jestli ji sem šoupnu, odblokuju tebe i Lilien, abyste se k tomu měli možnost vyjádřit. Nemá cenu u cizích vrstvit komenty.

líbí

06.08.2013 14:46:48   Nikotin

To by od tebe bylo vcelku seriózní, vzhledem k tomu, že jsi i přesto dosud neztratil potřebu se mnou komunikovat.

líbí

06.08.2013 14:47:46   Aťan

jo, ..jsem komunikativní :)

líbí

06.08.2013 14:51:40   Nikotin

Až tu úvahu vydáš, tak mi dej pls echo třeba přes vzkaz.

líbí

06.08.2013 14:55:38   Aťan

OK

líbí

06.08.2013 10:56:34   uživatel smazán

Tvé komenty se týkají pouze osobních útoků na mne nebo aktuálně nikotina. Já si tě nevšímám, nikotin se věnuje literárním názorům a podobným diskuzím. Pouze tvým cílem je tu provokovat a dělat rádobyčistky za hutné podpory poněkud mrtvého admina a některých rádobysamaritánů. Možná je toto jediná obrana admina před tvou konečnou blokací, kterou v počátku libresu rozumně provedl a kde je fajnový klid.

líbí

06.08.2013 12:13:38   Aťan

oceňuji, že sis mě nevšimla a určitě nebudeš mít ani poslední slovo, za to tě chválím :)

líbí

06.08.2013 12:17:19   uživatel smazán

Tak po desátém tvém soustavném komentu s mým jménem buď přímo nebo nepřímo vyřčeným.

líbí

06.08.2013 10:33:25   uživatel smazán

Aťane, nebýt tvé velmi "nekonfliktní" povahy, tak tu žádný konflikt nevznikne. Že nemáš rád některé upřímné literáky, to ví už každý.

líbí

06.08.2013 12:11:13   Aťan

závidím ti tvůj "mír v duši", taky bych se to chtěl naučit :)

líbí

06.08.2013 12:16:26   uživatel smazán

Já ho nemám.

líbí

05.08.2013 22:44:55   Amonasr

Na hrubý pytel patří samozřejmě hrubá záplata. Jde spíš podle mne o míru a o to, aby ty průhledné provokace nebral příště pokud možno žádný autor od provařeného Nikotina snad vážně... ;-)

líbí

06.08.2013 08:10:57   Aťan

..no právě, v tom je ten kardinální problém. Hlavně nováčky tahle nabubřelá arogance může od Literu odradit. V nejhorším případě je to odradí úplně od psaní.

líbí

06.08.2013 08:45:10   Amonasr

Ty jeho nenávistné útoky určitě Literu neprospívají, možná že mu o to i jde, kromě toho, že si tím evidentně léčí i nějaký vlastní komplex. Mně je ho svým způsobem dokonce líto (opravdu), protože je to možná nešťastný člověk, který tím volá o pomoc - to tak často bývá. Třeba by se mu měla nabídnout právě spíš pomocná ruka. Možná se tu někdo takový najde, kdo to v zájmu Literu i jeho vlastním udělá... Každého člověka je škoda a v jeho věku by s tím možná ještě šlo něco dělat...

líbí

06.08.2013 09:29:11   Aťan

:D než mu stihnem pomoct, tak oba za chvíli dostaneme drškovou, že se o něm veřejně bavíme :-))

líbí

06.08.2013 10:13:28   Amonasr

:-D Tak už tady toho nechejme. Veřejně už toho bylo řečeno až dost, víc už stejně ani nemá smysl. Ale pokud se na mě Nikotin obratí třeba ve vzkazech, rád s ním jeho problém rozeberu bez toho zbytečného pozérství, ke kterému to ve veřejných komentářích zřejmě svádí... Stále ještě věřím, že za jeho veřejnou maskou se ukrývá ryzí, i když možná zraněná, duše...

líbí

06.08.2013 12:28:01   Nikotin

Proboha, co to tady rozjíždíte?

líbí

05.08.2013 08:59:05   uživatel smazán

No jo, leckdo by si chtěl liter uzpůsobit k zájmu svému, ovšem jedenkrát jedna je jedna:)

líbí

05.08.2013 09:15:25   Nikotin

Blahopřeju k poznání, jsme na dobré cestě.

líbí

05.08.2013 09:28:53   uživatel smazán

Díky, jsi dobrý mudrc, bylo by tu bez tebe nudno;)

líbí

05.08.2013 08:24:42   Nikotin


na vysvětlení stará dobrá matika (nebo v tomhle případě vlastně zlá):

1 • 1 = 1.

Takže:

1 minutka • 1 minutka = 1 minutka.


Ne! Vždyť to je absolutní nesmysl! To nemá nic společnýho ani s regulérní matikou, ani s kupeckými počty, to je prostě nesmysl.
To je jako tvrdit, že

1*1=1

takže

1*2 * 1*2 = 1*2 ( správný výsledek =1*2^2 )
1*3 * 1*3 = 1*3 ( =1*3^2 )
1*4 * 1*4 = 1*4 ( =1*4^2 )
.
.

( a snad už je to názornější, když tam místo "minutek" figurují čísla... )

líbí

07.08.2013 11:43:37   uživatel smazán

1 minuta (60sekund) krát 1 minuta (60sekund) rovná se 1 minuta na druhou (3600 sekund).
3600 sekund = 1 hodina
______________________

takže 1 minutka krát 1 minutka rovná se 1 hodinka

Přišel jsem na to pod vlivem THC.
-

líbí

07.08.2013 13:30:04   Nikotin

Opět analogický nesmysl, neboť samozřejmě i tady platí, že

1 min * 1 min = 60 s * 60 s = 3600 s^2

líbí

07.08.2013 13:32:32   uživatel smazán

A jak se hezky česky řekne s^2?
Kolik je tedy minuta krát minuta?

líbí

07.08.2013 13:39:02   Nikotin

s^2 je sekunda na druhou

své místo má například u jednotky zrychlení ( m/s^2 )

minuta krát minuta není samozřejmě nic jiného než minuta na druhou ( chceš-li 3600 sekund na druhou, 1/3600 hodin na druhou, atd...)

líbí

07.08.2013 13:39:35   uživatel smazán

A minuta na druhou dělá kolik?

líbí

07.08.2013 14:04:26   Nikotin

Kolik dělá metr na druhou?

líbí

07.08.2013 14:05:27   uživatel smazán

Já nejsem zkoušející, nýbrž tázající!
Snad to umíš česky vyformulovat nebo ne?

líbí

07.08.2013 14:06:34   Nikotin

Tou otázku, pokud si ji položíš, dostaneš odpověď.

líbí

07.08.2013 14:07:18   uživatel smazán

Minuta na druhou mi přijde jako totální nesmysl narozdíl od metru na druhou.

líbí

07.08.2013 16:55:05   Nikotin

Jen proto, že si tu jednotku nedovedeš vizualizovat. To ale nic neznamená, zeptám-li se KOLIK je m^2, taky se na to nedá odpovědět. Jinak třeba n-dimenzionální prostory ( n>3 ) také mají smysl i využití v běžné praxi, a nedovedeme si je představit, neboť žijeme jen ve třech dimenzích.

Jak už jsem hovořil např. o tom zrychleném pohybu- taková jednotka (m/s)/s=m/s^2 sděluje o kolik se každou vteřinu mění rychlost daná metry za vteřinu.

líbí

07.08.2013 16:58:29   uživatel smazán

Nikotine, já nejsem matematik, ale běžný uživatel běžných jednotek a minuta na druhou mezi ně nepatří neb ani neexistuje, ale mohla by patřit do literárního vtipu, kdyby byl vtipný.

líbí

07.08.2013 17:00:41   Nikotin

Nepoužívá se, ale existuje pochopitelně resp. lze odvodit a lze s ní počítat.

líbí

07.08.2013 17:02:37   uživatel smazán

Dobře a kolik teda je minuta na druhou?

líbí

07.08.2013 17:07:03   Nikotin

Kolik je metr na druhou? Říkala si, že ti dává smysl, tak by neměl být problém odpovědět. Kolik?

líbí

07.08.2013 17:25:45   uživatel smazán

Minuta krát minuta je znásobená minuta, co zůstává minutou jednou:)

líbí

07.08.2013 13:58:28   Nikotin

Už jsem ti to řekl třikrát.

líbí

07.08.2013 14:00:20   uživatel smazán

Neřekl hezky česky, škrkoune.

líbí

07.08.2013 13:31:06   Kaitlynn

Mluvil přeci o THC!

líbí

07.08.2013 13:32:41   Nikotin

Tím mi ulehčil práci.

líbí

05.08.2013 08:26:17   Kaitlynn

Ale neoháněj se tím furt kolem sebe, prosím tě! Víme přeci, jak to myslíš...

líbí

05.08.2013 08:28:26   Nikotin

To víš možná ty, i když zatim nedovedeš pochopit, proč to tolik řešim.

líbí

05.08.2013 08:32:27   Kaitlynn

Řešíš to prostě proto, že chceš ukázat ostatním, že umíš hezky počítat.





:)))

líbí

05.08.2013 08:41:58   Nikotin

Ano, a na matice první třídy se to ukazuje nejlíp :P.

líbí

05.08.2013 08:48:19   Kaitlynn

Jak ti jde snižování čísel tříd! Druhá, první... kam se dopočítáme? Do jeslí?:)

líbí

05.08.2013 08:55:49   Nikotin

Jo, jenom proto, že by se lidi měli chytnout za květáky. Tady borec mi napíše, ať si na kalkulačce zkusim jedna na druhou a přidá mrkajícího smajlíka... To už podle mě jako silně útočí na status gramotnosti.

líbí

05.08.2013 09:00:28   uživatel smazán

A kolik to dělá i se smajlem?

líbí

05.08.2013 09:00:10   Kaitlynn

Zkoušel, jestli má pravdu.:D

líbí

05.08.2013 09:06:13   Nikotin

„...svým způsobem máš pravdu. ale i 1 minutka na druhou je pořád jen 1 minutka. zkus si na kalkulačce 1 na druhou“

v překladu

„vůbec nevím, o čem mluvíš, ale nevím o tom, a tak jsem šťastný“

líbí

05.08.2013 09:09:53   Kaitlynn

Nerozesmívej mne, prosím.:))

líbí

05.08.2013 09:11:14   Nikotin

To tě rozesmívá?

líbí

05.08.2013 09:12:54   Kaitlynn

Ano.:)

líbí

05.08.2013 09:14:59   Nikotin

Nerada se směješ? :D

líbí

05.08.2013 09:18:56   Kaitlynn

Spíše se tomu nechci smát.:)

líbí

05.08.2013 09:20:54   Nikotin

Věcem, kterejm by se člověk smát „neměl“, se zasměje nejlíp :D.

líbí

05.08.2013 09:27:25   Kaitlynn

Hí-hí-hí.

líbí

05.08.2013 09:28:20   Nikotin

zas nebuď drsná :P

líbí

05.08.2013 09:33:29   Kaitlynn

Jak šmirglpapír, cyve.

líbí

05.08.2013 09:35:31   Nikotin

hí-hí-hí, cyve, garr... :D

líbí

03.08.2013 23:49:49   uživatel smazán

To známe, Honzo :)

líbí

03.08.2013 23:38:56   Isquieasuus

V tom případě je dobré hledat ženy, které říkají "Máš půl minutky čas?".

líbí

03.08.2013 23:41:37   JohnyD.

nebo takové které říkají "Nemáš čas, že". rovnou si na to i odpoví:). je to spíše myšleno ve srandě na moji ségru, a tu si těžko najdu jinou:D.

líbí

03.08.2013 23:18:41   Nikotin

V první řadě 1 minutka krát 1 minutka není 1 minutka, ale 1 minutka na druhou...

líbí

03.08.2013 23:38:50   JohnyD.

jakože máš svým způsobem máš pravdu. ale i 1 minutka na druhou je pořád jen 1 minutka. zkus si na kalkulačce 1 na druhou;).

líbí

04.08.2013 00:17:15   Nikotin

Ne, to by musel násobit pouze jedničkou, nikoliv jednou minutkou. Obdobný nesmysl, jako bys tvrdil, že čtverec metr na metr má obsah 1 metr, analogicky že krychle metr krát metr krát metr, má 1 metr objem.

To s tou kalkulačkou si snad vážně nemyslel...

líbí

04.08.2013 09:28:00   Kaitlynn

Ach, ty matematikáři!

líbí

04.08.2013 13:47:28   JohnyD.

jsme hrozní, že. ani o prázdninách nedáme s tou matikou pokoj:-P

líbí

04.08.2013 12:59:16   Nikotin

Na tohle bych ani nemusel bejt matikář, úplně postačí nebejt ÚB.

líbí

04.08.2013 13:26:41   Kaitlynn

Omluv mou nevzdělanost hodnou pár kapek okeny... ale co prosím znamená ÚBé?

líbí

04.08.2013 13:43:09   Nikotin

úplně blbej

líbí

04.08.2013 13:51:57   Kaitlynn

Myslím, že na světě je dost lidí, kteří nejsou úplně blbí, přesto by vůbec neřešili, jestli minutka krát minutka je minutka nebo minutka nadruhou, pochopili by, co chtěl básník říci, usmáli by se, povověděli si, že to je fakt a dál to nechali být.
Dokonce jsou asi ještě chytřejší.

líbí

04.08.2013 13:59:13   Nikotin

Hele, matko Terezo, trošku se zamysli a pak ti možná dojde, že
1) to není báseň
2) to není ani trochu fakt

Násobení je otázka druhé třídy.

líbí

04.08.2013 14:03:31   Kaitlynn

Hele, ty, na kterém jsou druzí závislí nevím proč.
Uvědom si že:
1) báseň, či ne, mohu to říct i ve chvíli, když se mi někdo poblije na před nohy jen proto, že mi chce ukázat, že je mu blbě, ale nemůže to říct
2) minutková záležitost žen určitě faktem je

Mocniny a odmocniny jsou záležitostí třídy sedmé.

líbí

04.08.2013 14:10:33   Nikotin

1) Ne, když se ti někdo vyblije na před nohy, tak to opravdu báseň není.
2) Minutková záležitost určitě faktem je, nicméně tento pokus o její matematické uchopení je absolutně zcestný a nešťastný, už jen pro to, že "básník" očividně nezvládá matematiku od sedmé třídy nahoru.

Možná i od druhé...

líbí

04.08.2013 14:17:45   Kaitlynn

Zapomněla jsem. Člověk tvého kalibru poblití se za báseň pokládat nemůže, přesto z jedné grcky může povstat nejedna báseň.
1) Když se ale vrátím k našemu tématu, jsem nucena ti sdělit, že opravdu je to tak a ne jinak, hlášku, že víme, co chtěl básník říci, můžu prdnout i jinam než za báseň. Smutná skutečnost.

2) Je mi jedno, kolik jsi u toho probrečel slz. Nakonec fakt téměř všichni víme, co chtěl básník říci.

Mám pocit, že tebe všechno naučili už ve školce.

líbí

04.08.2013 14:25:22   Nikotin

Báseň může povstat z lecčeho, to by pak podle tvé teorie byly všechny věci kolem básněmi a všichni lidé byli básníky. Idylický, nicméně hovadina.
1) viz nahoře
2) viz ÚB

Taktéž mívám někdy pocit, že vzdělání některých lidí, co se matiky týče, skončilo už ve školce.

líbí

04.08.2013 14:43:19   Kaitlynn

Podle mé teorie se jen schováváš za slovo básník, které v případě oné hlášky ne vždy přímo ukazuje na to, že onen člověk je duší - povoláním - jak chceš - básník. Většinou dodává větě jen kouzlo, nádech zvláštnosti a samé idylikuš prkotinky. Prostě fajn zní.

Ale tobě bude stačit jen to, když řeknu, že kdybych tam nenapsala to básník, asi by ses neměl čeho chytit. Neměli bychom o čem polemizovat a to by bylo smutnější než to, že někdo kašle na minutky.
Odteď je pro tě básník slovem záchrany! ( a nebo už oddávna? )

Ach, ano, když na to koukneš, tak kdyby byl svět zrýmován, byl by jednou velkou básní. I nyní, možná, je jednou moderní, bez rýmů, co skončí až někdy za hodně dlouho. ( pro nás mnohem dříve )

Ale pryč s filozofistickými kecy, díky nimž je podstatou žití báseň. Prostě jen neřeš minutky, jinak o ně přijdeš.

Fok.

líbí

04.08.2013 14:49:13   Nikotin

Je škoda, že jsme se nestihli dobrat rozumnému závěru před tvou konzumací lysohlávek.

líbí

04.08.2013 14:52:52   Kaitlynn

Možná díky nim se směji těm zkrouceným bílým věcem na tmavě modrém papíře, co se tak blbě točí v kruhu, až mám závrať.

líbí

04.08.2013 14:54:58   Nikotin

Obávám se, že jim vděčíš podstatně za víc- třeba i za vývoj naší ( zbytečné ) diskuze.

líbí

04.08.2013 14:58:56   Kaitlynn

Chtěla jsem si povídat, vím, kam se obrátit. To je celé.
A nesváděj to na mne, můžeme za to oba.:)

líbí

04.08.2013 14:59:56   Nikotin

Povídat jsme si klidně mohli i v míru :)

líbí

04.08.2013 15:01:36   Kaitlynn

Copak to nebylo v míru?

líbí

04.08.2013 15:02:54   Nikotin

Já měl celou dobu pásku přes oko a brousil si nůž, ty ne?

líbí

04.08.2013 15:03:47   Kaitlynn

Garr!

líbí

04.08.2013 15:04:59   Nikotin

Máš svérázný citoslovce.

líbí

04.08.2013 15:38:44   JohnyD.

kašlete už na to, nemusíte mi tu spamovat komentáře:D. já už jsem se na to vykašlal dávno. došlo mi, že někteří lidé jsou prostě piče a jakákoliv diskuze s nimi je zbytečná. někomu prostě nevysvětlíš, že to má být humorné dílko, které si tak trochu střílí i z matiky. jen nechápu proč to Nikotin nazval jako nejúspěšnější dílo.

líbí

04.08.2013 16:24:21   Kaitlynn

Já ale neřekla, že Nikotin je p*í*č*a.

líbí

04.08.2013 19:32:56   JohnyD.

však já jsem taky nic takového neřekl. ale musím uznat, že máš víc rozumu než on;).

líbí

04.08.2013 20:04:39   Nikotin

Zrovna ty, einsteine, posuzuj, kdo má kolik rozumu. Zrovna ty jsi ten pravej.

líbí

04.08.2013 15:41:09   Nikotin

2*2=2
3*3=3
4*4=4


hahaha! to je ale legrace! vystřelil jsem si z matiky!


PS: prvenství v "Líbí se vám"

líbí

04.08.2013 19:34:52   JohnyD.

tímhle komentářem jsi jen potvrdil, že jsi tu miniaturu vůbec nepochopil

líbí

04.08.2013 19:42:53   Nikotin

Spíš jsi ani tentokrát nepochopil ty mne... Uvědom si, že tvrdit, že 1 minutka * 1 minutka je 1 minutka, je nesmysl. Uvědom si, že jednotky nejsou pro srandu, ale že se s nimi regulérně počítá- a z toho vznikají další a další, z toho vzniká fyzikální svět. Uvědom si, že si toho celkově moc neuvědomuješ.

líbí

04.08.2013 19:45:20   JohnyD.

to si říkáš recesista, když vůbec nerozumíš srandě. nejsi náhodou student matfyzu, když jsi takový zastánce matiky a fyzikálního světa.

líbí

04.08.2013 19:54:34   Nikotin

Zato ty srandě evidentně rozumíš- ale asi tak jako tý matice... Náhodou jsem, ale opravdu náhodou, protože na tohle člověk nemusí nic studovat, na tohle stačí zdravej rozum.

líbí

05.08.2013 07:36:03   Aťan

Miniatura, hříčka, humor - JohnyD. napsal vtipnou věcičku, kterou Nikotin během chvilky zavraždil. Ještě tady znám jednu podobnou "umělkyni", ..stačí říct např. "nebe" nebo "jitrocel", a už je oheň na střeše. Myslím, že bez vás by se Literu hodně ulevilo - arogantní "kritici" bez smyslu pro humor.

líbí

05.08.2013 14:53:01   Amonasr

Naprostý souhlas, Aťane – smysl pro humor se pojí s uměním nadhledu, který některým do sebe zahleděným jedincům zkrátka není vrozený, v apatyce se koupit nedá. Těmhle chytrolínům není pomoci a proto nemá ani žádný smysl s nimi vést debatu. Do této diskuze se vměšuju jen proto, abych také vyjádřil sympatie JohnymuD za jeho vtipné dílko a popřál mu, aby se nikým zakomplexovaným nenechal zbytečně otrávit. Vcelku neklamným příznakem hlouposti je totiž právě především absence smyslu pro humor... ;-)

líbí

05.08.2013 15:05:22   Aťan

přesně tak, Josef, je to jako v životě.. co si budem povídat, že jo :-))

líbí

05.08.2013 15:13:54   Amonasr

:-)) Právě, životní zkušenosti si časem člověk dokáže aspoň zobecnit - dojít se k nim ale taky musí trnitými cestami, které ostatně nikdy nekončí... ;-)

líbí

05.08.2013 16:04:52   Nikotin

Vy dva jste se taky hledali, až jste se našli :D

líbí

05.08.2013 16:06:53   Amonasr

Třeba se taky s někým najdeš... :-D

líbí

05.08.2013 16:08:00   Nikotin

A budu mluvit z (trnité) cesty.

líbí

05.08.2013 16:09:15   Amonasr

;-)

líbí

05.08.2013 15:24:41   Aťan

tak tak - jdu tuhle myšlenku vytesat někam do šutru :)

líbí

05.08.2013 15:12:48   uživatel smazán

aby se to tady nakonec zase nějak nezaklubovalo :_)

líbí

05.08.2013 15:28:28   Amonasr

To bych taky nerad... Jsem pro širokou toleranci - ale i ta má své meze. Asi se nenaučím tolerovat něčí snahu "kopat druhému do báboviček" na společném pískovišti. To ať si klidně dělá v klubu nesnášenlivých mezi svými, které to navzájem baví, ale pokud to udělá ostatním, musí počítat s tím, že dostane solidárně od jiných do nosu... ;-)

líbí

05.08.2013 15:46:57   Aťan

objednal jsem na dnešek stůl v klubu:
http://media.novinky.cz/772/347721-original1-vn19b.jpg

líbí

05.08.2013 15:51:01   Amonasr

:-))) To je na mě moc nóbl, tam bych se necítil... Nevěděl bys o něčem míň snobském, kam chodí normální lidi? ;-))

líbí

05.08.2013 16:33:22   Nikotin

Ano, přirovnávat znalost základoškolské matematiky ke snobismu, to je skutečně úplně přesný...

líbí

05.08.2013 16:40:54   Amonasr

Zřejmě sis nerozklikl ten Aťanův odkaz, to byla reakce na něj... ;-)

A mimochodem - středoškolská matematika (ani žádná jiná věda) se nedá roubovat na poezii, to je hluboké nedorozumění... ;-) To dílko je skutečně vtipné, ale žádný vtip neunese vědeckou analýzu, tím se vždycky vytratí pointa. Ale to není chyba autora... ;-)

líbí

05.08.2013 16:48:52   Nikotin

No, když vidim níže, jak se pateticky rozplýváte nad čtyrkou a smyslem pro (ne)humor tamního číšníka, vidim v tom takovej hodně nešťastnej pokus o metaforu.

Jinak, a píšu to furt dokola:
1) tenhle blábol není žádná poezie
2) roubovat na něj vědu začal sám autor- bohužel blbě, jinak by to, možná, bylo vskutku vtipné, kdyby to zvládnul
3) není to vtipné, je to hloupé
4) jestli mi něco nechybí, tak smysl pro humor- nezaměňujme však, což se zde děje od začátku, smysl s nesmyslem

líbí

05.08.2013 17:44:06   Amonasr

:-)) Mě by jen zajímalo, jestli to absolutní nepochopení všeho, o čem je tu řeč, tak excelentně hraješ nebo jsi skutečně tak dokonale nechápavý. Pokud platí to první, tak smekám klobouk... ;-))

líbí

05.08.2013 17:46:29   Nikotin

Pokládám identickou otázku.

líbí

05.08.2013 18:04:34   Amonasr

:-)) Tak jo ;-) Mám návrh - pojďme další případnou diskuzi přenést ke mně, kam už jsi mezitím taky přišel na návštěvu a jsi tam vítaný. Třeba najdeme nějaký průnik... ;-)

líbí

05.08.2013 16:54:19   Aťan

...jenže to byla metafora na poznámku o klubech od CCGREE. Poučuješ, ..sám nechápeš :)

Pro tebe mám jinou metaforu: tak dlouho králíčka léčil, až plynule přešel na pitvu.

líbí

05.08.2013 16:57:25   Nikotin

Jenže ty kluby se mě zásadně týkaly. A CCGREE i Aťan to moc dobře ví, takže mimo seš ty- přitakáváš ani nevíš čemu.

líbí

05.08.2013 17:01:14   Aťan

chjo.. jdu k vodě..

líbí

05.08.2013 17:01:58   Nikotin

jdi třeba víš kam ;-)

líbí

05.08.2013 17:03:17   Aťan

vím, ..tam co seš teď ty :)

líbí

05.08.2013 17:05:51   Nikotin

a nezbluď na trnitých cestách

líbí

05.08.2013 15:53:14   Aťan

snad mi nedáš košem? objednal jsem škubánky za 12 tisíc.. (na osobu)

líbí

05.08.2013 16:03:35   Amonasr

:-( Promiň, nechtěl jsem tě zarmoutit... Škubánky já nerad, i kdyby byly za dvanáct tisíc euro nebo dolarů . :-))) A v takovém hogo fogo klubu by mi nechutnala ani moje oblíbená hrachová kaše nebo čočka. Nechceš raději změnit lokál? Znám jednu štyrku, kde se vaří jak u maminky, a možná i ty škubánky by ti tam udělali. A hlavně - číšník má skvělý smysl pro humor... :-)))

líbí

05.08.2013 16:17:56   Aťan

sem pro :)

líbí

05.08.2013 16:35:04   Amonasr

;-)

líbí

05.08.2013 15:26:49   Aťan

...i to se může stát, ..tzv. nenásilné kluby přirozenou cestou :)

líbí

05.08.2013 08:10:24   Nikotin

To není smysl pro humor, ale smysl pro hloupost.

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel