LIDI XXI

LIDI XXI

Anotace: Je to jen mystifikace, s realitou to nemá nic, ale opravdu nic, společného…

 

LIDI  XXI

 

„To jsou dnes ale lidi, hnus!!! Čeho všeho jsou schopni pro pár korun!“, odplivla si MVDr. Líbezná před kolegyní Učesanou, když jí líčila, jak se jí ztratil deštník, zapomenutý na lavičce, než se pro něj po pěti minutách vrátila. Pak s fortelem dokončila amputaci hlasivek a  jazyka dnešnímu uspanému bíglovi, aby zbytečně nerušil při další fázi pokusu.

 

„Tak pojď si dát, Zuzko, kafe, než se probere, ať přijdeš na hezčí myšlenky. Vidělas včera na Nově tu Fialkovou romanci?  Co myslíš, je to s tím mladým Jeřábkem jen flirt nebo ho  ta mrcha Patricie opravdu dostane? Já ti úplně hořím – je to přece ale fešák, ne?  Snad ti nebude tak blbý, aby s takovou čůzou…“, pravila se znatelným rozhořčením v hlase MVDr. Učesaná, když si sundávala plášť a vytahovala z kabelky Marlboro Light se zapalovačem.  

 

Praha, 17.6.2014

 

http://www.youtube.com/watch?v=-c_R1lCzoIs

 

P.S. Ten odkaz tu tentokrát není náhodně. Obě pěstěné šťabajzny, kterým by čtyřicítku nikdo nehádal, zbožňují Jakuba Smolíka – dokáže je kolikrát dojmout až k slzám…

 

 

Autor Amonasr, 17.06.2014
Přečteno 489x
Tipy 11
Poslední tipující: AndreaM, jitoush, Pamína, Aiury, básněnka, Rozina, Jort
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ta anotace by mě možná bývala byla uklidnila, kdybych nečetla dál...piš snad radši sci-fi :-)

17.06.2014 22:28:03 | Pamína

Já Ti nevím, co to mám za období, asi jsem nějaký přetažený… Zítra jsem ale pozvaný v příjemné společnosti na pěkný koncert, tak snad se to nějak už zlomí… ;-)

17.06.2014 23:07:16 | Amonasr

Doufám, že to bude hladivá stará hudba a ne žádné moderní extravagance, které exponencionálně šíří neklid a není před nimi úniku, snad jen úprkem ze sálu :-)To bys pak panečku psal věci... :-)
Ale to píšu pouze v zájmu čtenářstva mého ladění na Literu, jinak jsou Tvoje literární počiny umělecky velmi hodnotné.
Hezký večer, Amonasře.

18.06.2014 14:36:12 | Pamína

Stará hudba, třeba barokní, mě občas uspává, ale když je dobře a zajímavě podaná, tak taky ne... Ovšem tentokrát to bude něco doufám živějšího, možná i trochu divočina... Tak se těš! :-D I Janáček, který je z toho programu asi nejprověřenější, je u nás vnímám pořád ještě jako něco ne dost klasického, takže mě to snad dohromady nabije novým elánem – samozřejmě, že pozitivním, jak jinak (Gubajdulinu hrát nemají)... ;-))

18.06.2014 17:23:49 | Amonasr

lidi jsou jen lidi...pidi
ale ta romance, ta je asi vzala za jazyk co?

17.06.2014 21:03:07 | básněnka

Básněnko, Ty a černý humor…? I když vlastně taky je od Tebe spíš v takovém rozsvícenějším podání, než nějaký černotmoucí… ;-)

17.06.2014 23:06:45 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí