Hádanka - Co jsou 4 věcí z příbehu?

Hádanka - Co jsou 4 věcí z příbehu?

Anotace: Anotace myslím není potřeba. Prostě hádanka :)

Co je to?

Jednou jsem se procházel po pláži. Byla rozlehlá, ošklivá a špinavá. Byla tam poházená spousta věcí, které si byly navzájem hodně podobné. O jednu z nich jsem zakopl. Byla docela jiná než ty ostatní. Zadíval jsem se na ní. Nevěděl jsem ale co to přesně je a tak jsem si ji vzal domů do svého pokoje, abych to zjistil. Nějakou dobu jsem se na tu věc díval. Potom jsem jí vzal do ruky a prohlížel si ji celý den a na konci dne mi došlo, že to, co jsem našel na té špinavé pláži, je ta nejkrásnější věc, jakou jsem kdy držel v ruce. Chtěl jsem o ní zjistit víc, ale v mém pokoji na ni nebylo dost místa. Abych jí neztratil, dal jsem jí do vedlejšího pokoje do vitríny. Zamknul jsem vitrínu a odešel. Každý den jsem chodil do vedlejšího pokoje dívat se na ni a chtěl ji vzít znovu do ruky, jenže jsem od vitríny ztratil klíč. Čas od času jsem ho někde zahlédl povalovat se, ale když jsem ho zrovna hledal, prostě zmizel. Časem začala moje vitrína praskat a tou prasklinou se na to dostával prach. Ani na jediný den po mnoho let jsem na to nepřestával myslet. Jednoho dne jsem se rozhodl, že je čas dát do z té staré prasklé vitríny někam, kde už na to prach nikdy padat nebude. Ze svého pokoje jsem vyhodil tolik věcí, kolik bylo třeba, aby se to tam vešlo. Klíče od vitríny jsem našel v kapse. Zapomněl jsem, že je tam mám celou tu dobu. Vzal jsem tu věc do ruky a odnesl ji do svého pokoje s tím, že si ji tam nechám už napořád. Ale byla v té rozpadající se vitríně příliš dlouho. Bylo na ní tolik prachu, že nešel sfouknout. Chtěl jsem ho setřít, ale neměl jsem žádný hadřík. Vyhodil jsem ho totiž ze svého pokoje společně s ostatními věcmi. Chtěl bych to zase oprášit, vzít do ruky a vidět znovu tu krásu, ale čekal jsem nejspíš moc dlouho. Prachu je na tom tolik, že se bojím, že ničím z toho, co mi tu teď zbylo, to už nedokážu očistit. Ale i přesto to ještě jednou zkusím.


Co v příběhu vyjadřuje pláž?
Co v příběhu vyjadřuje vitrína?
Co v příběhu vyjadřuje můj pokoj?
A co je vlastně ta věc, kterou jsem našel?
Autor CHUJ, 27.07.2014
Přečteno 550x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdo zaváhá - nežere. Takový vzácný předmět nevyhodnotit správně? inu to se stává. Pak už je to v pytli. Jak ho denně, nebo alespoň dost často neoprašuješ - najde se jiný hadr. Pak klíč neklíč vypaří se nejen z vitriny, ale i z pokoje a dokonce i z pláže. Vitrin se vždycky najde dost...

27.07.2014 10:47:20 | aravara

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí