Utřít si zadek s vášní

Utřít si zadek s vášní

Cože mi to řekla? …to je ale pitomost …NE! Zakřičela v duchu, zacvakla myšlenku do želízek zapomnění v prázdné hlavě a stejně tak zacvakla za sebou dveře výtahu. Sjela dolů do přízemí a vyrazila.
Nevěděla, kam jde. Prostě – jen tak chodit. Nemyslet. Jen jít. Někam vlezla. A zase vylezla. Bez rozmyslu. Jen nepřemýšlet. Noha před nohu. Koukala před sebe - žádný bílý králík. Jen – pětikoruna na zemi vedle vajgla. Asi osamocený kuřák při čekání na autobus. A tady…použitý kapesník. U kanálu v sevření rozteklého sněhu scvrklý kondom. Ten, kdo ho použil, byl alespoň chvíli šťastný. Pytlík od trdelníka pohozený v trávě napůl ve sněhu.
V očích jí pálily slzy. Nechtěla brečet. Komu se má svěřit? Nebo to raději hned skoncovat? Netrápit rodinu? Necítit na sobě pohledy lítosti známých a kolegů v práci? Má na to vůbec? Překonat všechno co před ní vyčnívá, prodrat se pichlavým skleněným lesem plným ostrých břitů, na jehož konci čeká zrcadlo odhalující až na dřeň samotnou podstatu jejího bytí.
SAMA. Čtyři písmena. Ecce homo. Krev v žilách, maso, kosti, svaly. Jeden za všechny a všichni za jednoho. Zkouška soudržnosti.
Z výšky střechy se snesl šedý holub. Přímo před ní. Stál a svým korálkovýma očima na ni nehnutě zíral. Pak mávnul lehce křídly a vznesl se. Ladně, vzhůru do nebe. Zůstala s hlavou zakloněnou. Zavřela oči. Pocítila teplo slunečních paprsků na tváři a tolik zatoužila žít! Prožívat ty nejobyčejnější věci s radostí, touhou a vášní třeba jen … vytlačit pastu na zubní kartáček, utřít si zadek…
Najednou věděla. Otočila se a rázným krokem se vracela zpátky tam, odkud utekla. Do nemocnice, na ambulanci s nápisem Onkologie…

Autor Anděl, 13.02.2018
Přečteno 463x
Tipy 27
Poslední tipující: Martinecka23, mirecek, Iva Husárková, Fany, Dreamy, bogen, Amonasr, jitoush, Kapka, Jort, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to mnou otřáslo ST :-))

14.02.2018 10:51:28 | Iva Husárková

No, brečela jsem když jsem to psala.....děkuju

14.02.2018 15:15:30 | Anděl

:-((

15.02.2018 13:06:50 | Iva Husárková

:-( SmuTně krásný . . .

14.02.2018 09:42:20 | Fany

Fanynko...děkuji...

14.02.2018 09:59:22 | Anděl

:-)

15.02.2018 02:49:12 | Fany

......apel až za......Ji.

13.02.2018 15:58:28 | jitoush

Jituško...moc děkuji, jsi milá:)

13.02.2018 19:02:55 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí