Papoušek vizionář

Papoušek vizionář

Anotace: ✒---

Na dnešní ranní procházce jsem uviděl papouška na uschlé borovici. 

"Copak tu děláš? Ty ses asi někomu ztratil, viď?"

A on povídal, že ne. Že je tady na poznávacím zájezdě.

"V Austrálii je totiž takový vedro, že tam všichni padají na zobák. A mimochodem, vaši ptáci zase lítají chladit si peří do Finska. Ty to nevíš? A jednou, až planeta uschne a shoří...."

"Neviděl jste tu někde takovýho barevnýho papouška?"

"A víte, že viděl?"

"A copak Vám napovídal? On je totiž tak trochu schizofrenní vizionář a v jednom kuse mele nějaký hovadiny. Ale loni mi poradil dobře. Když mi uschnul poslední ořech, švestka i třešeň, tak říkal, ať zkusím olivy. No schválně, přijďte se podívat."

Autor Yry, 07.07.2019
Přečteno 235x
Tipy 9
Poslední tipující: Jort, vlnka, Amonasr, Frr, šerý
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Usmívám se! Pobavilo mě to. Zaujalo mi i to, jak papouch ve vší úctě druhému vyká. Ta moje bývalá Andulka mě říkala "krákoró, krákoró…"

07.07.2019 15:22:52 | šerý

Jen ještě dodávám, že toho papouška jsem dnes na té uschlé borovici

doopravdy viděl.

07.07.2019 18:16:21 | Yry

Ptáci létají na nová místa resp. vymírají, stromy také. Je to notoricky známé, už dlouho to říkáme a děláme málo. Totéž tato miniatura. JAko scénář je ovšem napsaná pěkně. Zachytila hovor 3 aktérů jen v přímé řeči a přitom jasně chápeme kdo je kdo.

07.07.2019 12:34:01 | Karel Koryntka

Díky

07.07.2019 18:17:30 | Yry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí