Máme něco společného a proto se potkáváme

Máme něco společného a proto se potkáváme

 

 

 

Kněz si povídá s ďáblem a ani o tom neví.
Piloti potkávají na nebi anděli A neví o nic víc.
Všichni jsou v proutěném košíku společně s jahodovými draky.
Kdo by neměl chuť na jahodové draky?
SEŽEREME JE!

Plyšový medvěd se válí u kontejneru.
Děti ho řádně opili.
Kyblíky písku.
Ještě do něj tloukli lopatičkami.
Je přece plyšovej.

"Už jste tu měli někdy někoho pověšenýho?"
„Jako za nohy?“
„Za hlavu.“
„Ale to by ho přece zabilo.“
„O to přeci jde.“

PS.
Nikdy mi nenapadlo svázat ženu pro osobní potěšení, ale jistě nejsem prost jiných úchylek.
Každej nějakou má.
Už třeba jen proto, že žádnou nemá.

 

 

 

 

Autor jort1, 21.09.2023
Přečteno 83x
Tipy 30
Poslední tipující: Jan Kacíř, Anfádis, nehledaná, Bufik, Kan, IronDodo, lawenderr, mkinka, Psavec, Žluťák, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...soupeři májí vždy něco společnýho...když nic, tak to, o co soupeří...

21.09.2023 14:10:58 | Marten

to je tutovka

22.09.2023 09:22:54 | jort1

Jako školou povinný jsem měl sen o naší prsaté kuchařce u výdeje obědů v školní jídelně. Běžela za mnou a já s plným břichem supěl a prchal. Byla do pasu nahá s těma obrovskýma prsama kynutých ovocných knedlů s klubající se šveskovou peckou na vrcholu. "Žáku Kájo, mám pro tebe nášup. Tak přece stůj. Jsou ještě teplé a ty je máš tak rád!" Vím jen, že jsem nezastavil a po probuzení mě bolely nohy.
Jmenovala se tuším dívčím jménem Žážová, a měla permanentně vždy přítomný kouzelný úsměv.
Dnes jí složitý život učinil usměv povislý... i ta ňadra. Ale stejně když jí občas potkám - si hned vzpomenu, a dostanu chuť na ovocné knedlíky.
Tak se vlastně taky přidám k té tvé zmíněné lidské uchylnosti. Asi mám taky nějakou. Gastro-erotickou...

21.09.2023 12:55:59 | šerý

zase pěkná příhoda...asociace jsou boží

22.09.2023 09:22:36 | jort1

Líbí...

21.09.2023 10:37:05 | Ophelia81

Drsné, úchylně neúchylné... no jo no, zas jseš DOBREJ :-)
Ale...těší mně to??? Kde je nějakej tvůpj úsměv, Jorte??? Zvládneš ho ještě??? Já strašně doufám, že jo...:-)
Jestli ne, přijedu ho s tebou nacvičovat...někde v přírodě, vím, že ji máš rád :-)

21.09.2023 10:27:19 | cappuccinogirl

...děvče já se chechtám pořád...všemu a nejvíc sobě...je veselý, když den co den objevuju jak jsem prostej a naivní...bejt člověkem je srandovní...

22.09.2023 09:21:54 | jort1

nemít úchylky je ta největší úchylnost, pravdu díš ;)

21.09.2023 10:05:43 | stormeater

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí