Black in black

Black in black

Jaký asi měl pocit Satan, když padal? Řítil se do temnoty, zatracen Bohem… cítil snad zlobu a nenávist? Pomstychtivost? Nebo snad…chtíč?
Nečekat. Udělat to zrovna když chcete. Teď a tady. Odhodlat se. Nechat navrch Satanovi. Jen pro tuto chvíli.

Soused odvážel býka na jatky. Býkovi se nechtělo, vzpouzel se. Strachy udělal na rampě ohromné lejno. Sousedovi podjely nohy, zřítil se obličejem přímo do onoho kouřícího lejna. Rána, až se rampa otřásla. Chvíli tak ležel. Když už to vypadalo, že je po něm, zvedl hlavu a přes závoj hoven pronesl:
„Kurva, já bych píchal!“
Vyhrabal se na nohy, rychle zarýgloval býka v káře a spěchal do chalupy. Pak bylo slyšet jen výskání sousedky.

Zvláštní. Vůně. Směsice vůní, třeba když vedle vás projde žena naostro. Pižmo. O to jde. Blesk od hlavy k patě, husí kůže. Co dál? Co s tím?

Cip měl v noci službu u vysokobřezích jalovic. Po půlnoci začala jedna rodit. Obráceně. Hodil zadkem a spěchal naproti do bytovky k zootechničce. Zazvonil u bytu. Po chvíli mu otevřela úplně nahá a rozespalá. Jelikož měla ňadra čtyřky, a byla černovláska, mohl na ní oči nechat. Milovala kravské mléko přímo z vemene. Lehla si pod krávu a odstříkávala mléko přímo do krku. Chlapi se ni chodili dívat. Měla v oblibě děrovaná trika, chodila výhadně bez podprsenky, občas jí dírkou vylezla bradavka. Holka krev a mlíko.
Cip zapomněl proč tam je. Nedostal ze sebe slovo. Jak to dopadlo, není nikomu známo. Odmítli to oba jakkoliv komentovat. Tele se narodilo zdravé.

Vnímání ženského těla. Měkkost, záhyby, rezonující ňadra, zadek. Klidně být i zatracen.

Chtíč cloumal s Mufem od puberty. Oženil se s ženou poměrně rozsochatou, co uzvedla kolečko s hlínou jako nic. Zpočátku se jim to oběma moc líbilo. Po roce manželství se naučila fintu. Lehla si břichem na postel a chytila se bočnic, nohy vzepřela o pelest. Neměl sílu ji obrátit, jakkoliv přinutit k milování. Vzdal to tedy. Stále jsou spolu.

Satanovi zůstala černá křídla, rohy. Možná chtíč. Black in black. Nevidíme ho, když stojí v noci u naší postele. Jen - možná cítíme chtíč. Co s tím?
Autor Anděl, 22.05.2018
Přečteno 634x
Tipy 10
Poslední tipující: Kubíno, Jort, Amonasr, Šípková Růženka, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

---konečně erotická četba...

23.05.2018 19:50:09 | Jort

Pohádkový Jorte, potěšil jsi mne.

25.05.2018 15:08:52 | Anděl

...více ipsovat..je to zdravé !!!! :-D ST* :-)*

22.05.2018 18:21:56 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí