-------

-------

Drze a prudce jsem od sebe odstrčila mladého svůdníka.
,,Co si to dovoluješ?,, zaznělo ostře z mích úst.
,,Sváděj si jiné ženy,nejsi hoden mé osobnosti,,.
S rozčilením vyběhl ze sálu, prošel halou a odešel s třísknutím dvěří.
Tak rozhořčeného jsem ho ještě za ta léta,co se mne snaží svést, nezažila.
Já snad mohu za drzost toho prostého služebného, s duší dítěte?
Ne,Jasně že nemohu.
Má mysl je čistější, lepší a vznešenější, stejně jak mé postavení a rod.

(pokus o něco, mohl by s toho být příběh,ale nemám na to trpelivost)
Autor Rozdrcená duše., 06.10.2013
Přečteno 501x
Tipy 1
Poslední tipující: Hraběnka
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty chvíle, kdy se vám chce řvát a musíte bloudit v tichu a být užíráni bolestí. Chci křičet, však musím být zticha.
Chci brečet,ale mám vyschlé oči.
Mé srdce pláče a slza nestéká,teče jen písmo po mé tváři, písmo mokré a bolavé, písmo žalu a smutku.

Vyříznout mi srdce a navždy ho uschovat, zachovat pozůstalost života mého a duši od tváře oddělit. Položit srdce na kámen a probodnout dýkou, ukončit žal a trápení, při skonu si zařvat.

Místo toho myšlenka mi srdcemi spaluje. Nechci zemřít,MUSÍM BOJOVAT, JEDINĚ TAK VYSTOUPÁM NA VRCHOL,KDYŽ PŮJDU.
Jedině tak.

(není to k tomuto dílu je to jiné)

06.10.2013 15:43:08 | Rozdrcená duše.

Věřím ti, že potenciál máš... ale často po sobě zanecháš hrubky (to spraví kontrola před vložení, nebo psát v českém "Wordu" co ti to označí.
a pak často utíkáš od rozdělaných věcí, přičemž některé by při troše další práce mohly být dobré. Potřebuješ v životě nějaký systém.
A taky ovládnout své choulostivé pocity a dostat je pod kontrolu, nenechat se okolními věcmi příliž rozházet, nebo pokud to opravdu tak špatné je, vyhledat pomoc...hned!
Nadále držím palce.
RM :-)

06.10.2013 18:38:16 | Robin Marnolli

Systém v životě nemám, teď už vše začínám řešit, emoce nedostávám pod kontrolu jsem moc citlivá.

06.10.2013 18:43:27 | Rozdrcená duše.

to právě z tvé tvorby cítím..na gramatiku si dej pozoj.
(Sráží to tvá díla zbytečně dolů).

06.10.2013 18:44:56 | Robin Marnolli

já a má díla si nic jiného, než sražení dólu nezasloužíme.

06.10.2013 18:46:06 | Rozdrcená duše.

hele...dost podceňování jo? pěkně se snaž...nic není zadarmo
a taky čti abys měla přehled a jiná psaná díla tě mohou jak inspirovat tak někdy také poučovat, vyučovat... pokud nemáš na knížky, nebo jsou tuze dlouhé, zkus to zatím tady... proto sem svá díla různí autoři vkládají, aby je ostatní četli.
(nebo si snad myslíš že tady soutěžíme, kdo dostane víc bodů...to doufám ne...:-)

06.10.2013 18:50:31 | Robin Marnolli

není to podceňování,ale realita. jinak díky za názor,ale neumím si udělat čas na vzdělávání. Mám poruchy myšlení takže nevím nepůjde to.

06.10.2013 18:52:51 | Rozdrcená duše.

Ale půjde...musíš chtít, uvidíš, možná to půjde pomaleji, ale nesrovnávej se s ostatními a pracuj na sobě. neohlížej se po jiných. Určitě to půjde :-)

06.10.2013 19:04:37 | Robin Marnolli

Tak napiš hezky správně čárky... a jako epitaf.

Takový ten "už bylo pozdě".

06.10.2013 18:38:06 | Kaitlynn

Proč sem dáváš jen „pokus"? Zkus to napsat celé, ne? Takhle to vypadá jak vytržené z nějakého delšího příběhu.

06.10.2013 15:43:03 | Elisa K.

To je práve to. já dokáži napsat část, krátkou. Nemám trpělivost na psaní dlouhého příběhu, proto sem toto dávám, někdo může pokračovat, vylepšovat a tvořit.

06.10.2013 15:47:10 | Rozdrcená duše.

Trpělivost? Ach jo, vždyť bys to nemusela napsat za den :) Je to tvůj nápad, proč ho nabízet, když to můžeš napsat ty?

06.10.2013 17:57:24 | Elisa K.

souhlas 100% s Eliškou. pokud dílo není dodělané, alespoň kapitola, nebo to uceleně dát do povídky, nemá valný smysl to sm dávat. Je lepší si to nechat uležet, počkat na další nápady a pak teprve pokračovat. nikdo to tu asi nebude dotvářet za tebe, je to jako namalovat kus obrázku a pak to dát druhému a říct, dodělej to, nemám inspiraci...takhle to autoři nedělaj..

06.10.2013 18:33:47 | Robin Marnolli

Připomíná mi to dobu z díla Anna Karenina :D Mohl by to být klidně příběh, nechci ale nějak rejpat, každopádně jestli to má být v tomto stylu - doba, já nevím, romantismus, asi bych vynechala slůvko "jasně" :) Jinak fajn, super :)

06.10.2013 15:40:35 | Hraběnka

díky

06.10.2013 15:41:59 | Rozdrcená duše.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí