Posedlost

Posedlost

Stíny. Děsily ji. Celé hodiny seděla u okna a hleděla na ulici. Neunikla jí žádná postava, žádné auto. Vše pečlivě pozorovala, dokud ji nepálily oči. Věděla, že ji sledují.
Usnula. Džin v hlavě jí našeptával strach. Začínal šimráním v břiše, ve vlnách stoupal vzhůru, ochromoval mozek. Prý – návštěva terapeuta. Blbost! To raději na piknik s Hannibalem Lecterem.
Vzbudila se zpocená. Hrábla do skříně pro kalhoty. Cosi břinklo o podlahu. Nůž. Zapomněla, že si ho koupila. Nádherný kousek. Na střence obrázek rudého draka. Plameny mu šlehaly z tlamy, křídla rozepjatá, jakoby měl každou chvíli vzlétnout.
Vystřelovák. Sebevědomá zbraň. Přejela ostří prstem. Kov na kůži způsoboval mrazení v zádech. Přitiskla na něj jazyk a zavřela oči. Kovová chuť, ostrost, jistota. Bezpečí. Usmála se.

Začala ho pak nosit neustále u sebe. Vařila, studil ji, zastrčený za lemem kalhotek. Šla na nákup, tížil ji v kapse. Jela ke kamarádce na návštěvu, potají ho svírala pod stolem v ruce. V noci si ho dávala pod polštář. Probouzela se a ujišťovala se, že je tam, kde má být. Uspokojení, adrenalin, jistota. Jako když máte v hledí na mušce tu sadistickou svini. Ovládáte jeho život. Jako on ovládal život její matky. Minulost.
V noci se vzbudila. Najednou. S křikem. Posadila se. Měsíc svítil na postel, bylo ticho. Bolest v dlani. Ve světle měsíce uviděla hlubokou řeznou ránu. Nůž ležel na polštáři, drak zalitý krví. Noční triko-krvavé. Vyděsila se. Ublížila si!
Se zafačovanou rukou vyrazila ráno do ulic. Příliš těsný byt. To poslední co uviděla na přechodu, bylo velké auto. Při nárazu jí vylétl nůž z kapsy. Opsal velký oblouk, břinknul o dlažbu chodníku a přistál u nohy bezdomovce. Auto ujelo. Na kolemjdoucí nehnutě zíraly její velké oči.
Bezdomovec se sehnul a nůž nepozorovaně strčil do kapsy. Ušklíbl se. Jo - má to číslo! Vyryté na ploše nože – chytrý nápad. Konečně – měl na ty kradený prachy nárok. A s bráchou se rozdělí.

Na rohu ulice se rvali psi o kus salámu. Tekla jim krev, ale nedbali. Touha vlastnit a sežrat byla větší, než bolest.
Autor Anděl, 04.08.2018
Přečteno 321x
Tipy 8
Poslední tipující: Marcella, Helen Zaurak, Amonasr, Jort
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hodně sugeSTivní... :-)

04.08.2018 18:02:44 | Amonasr

Ami - děkuji!

05.08.2018 10:20:54 | Anděl

:-)

05.08.2018 11:52:01 | Amonasr

...jen tam raději zaskoč...:)

04.08.2018 17:44:41 | Jort

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí