A pak, že Andělé Ochránci neexistují.

A pak, že Andělé Ochránci neexistují.

Děkuji Pánu Bohu a všem strážným Andělům, že jsem se dožili v klidu a míru dalšího roku 2021.Moji strážní Andělé měli kdysi se mnou velkou honičku.Někdy jsem byl jako neřízená střela, obzvláště pak, když jsem se více napil.
Tak třeba.Jednou jsem potkal chlapíka, který mě se svýma kumpánama přepadl, okradl o celou tržbu a pak mě nechal ležet v podroušeném stavu v nedalekém křoví.
Tehdy bylo -13stupňů a já se probral celý promrzlý a jen tak tak jsem se postavil na nohy.No a pak mi někdo natlouk do hlavy, no někdo, byl to můj strážný Anděl, abych na nic nečekal a běžel a běžel.
A tak jsem běžel a běžel, nedalo se to zastavit, až jsem doběhl domů.Bylo čtyři ráno, já bez šrajtofle, bez mobilu, ale živý.Moje žena byla šťastná, že jsem to přežil.Byla a je Zlatá.

No, a jak jsem zprvu začal psát, že jsem potkal toho chlapíka, který mě tehdy přepadl, tak to mělo ještě dohru.
Za nějakou kratší dobu nato, a to jsem byl opět v podroušeném stavu, jsem ho potkal v krámu se zeleninou.Když jsem ho zmerčil, popadl mě takovej vztek, že jsem ho chňapnul oběma rukama pod krkem a flákl jsem s ním tak nešikovně, že doslova proletěl skleněnýma dveřma.Ležel na zemi, jednou půlkou těla na ulici, druhou půlkou v krámku a nad ním visel velký kus skla ve tvaru žraločího zubu.

No a pak mi opět přispěchal na pomoc můj strážný Anděl a vtloukl mi do hlavy, abych toho zlodějíčka honem vytáhl z poza toho visícího skleněného zubu a já ho tedy hnedka vytáhnul.Za pár vteřin na to se skleněný zub utrhl a roztříštil s o zem.
Tehdy jsem děkoval Pánu Bohu a všem svatým, že to takhle dopadlo.

Tohle se mi přihodilo cirka před jedenácti roky, a o něco později jsem přestal pít veškerý alkohol.Jedenác let jsem jako beránek a Andělé ze mě mají jistě radost, a i z toho, že jim se mnou ubylo hodně práce:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 01.01.2021
Přečteno 200x
Tipy 14
Poslední tipující: danaska, mkinka, Marcella, Amonasr, Lůca, umělec2, Iva Husárková, rybka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, ti moji strážní andělé se dost namakají. Jsem nepozorná, roztěkaná a chodím občas s hlavou v oblacích. A zatím mi to vždycky prošlo. Co jsem ztratila se zase našlo, co jsem svou roztržitostí popletla se zase spravilo. Pěkně jsem si početla Ráda dávám ST a posílám pozdrav z Prahy. Daniela

31.08.2021 18:34:30 | danaska

Děkuji, jsem rád, že se Ti mé psaní líbilo:-)

31.08.2021 18:41:41 | Jeněcovevzduchukrásného

Zaplať Pán Bůh za každého strážného anděla co Ti pomohl na cestě. A je moc dobře, že se otvíráš a s upřímností s tím přicházíš. Jsi hodný člověk. Pracoval jsi na sobě a to jen málokdo dokáže. Skládám hold a velké uznání. Jíťa

29.08.2021 16:23:23 | mkinka

Můj kolega z práce, taky 59let, byl závislý na pervitinu a i alkoholu a nyní je mím kamarádem.Seděl 6let za loupežné přepadení, pak se ho ujal Hospodin a Anděl strážný, a také manželka která ho podržela a syn také.Teď jezdíme společně na různé burzy a je nám fajn.Oceňuji u něho, že se takhle vzpamatoval a to velmi cením.Díky mkinko a Vám všem také za pěkné psaní.:-)

31.08.2021 18:12:07 | Jeněcovevzduchukrásného

Obdivuji práci, co jsi dokázal na sobě. Dokáže jen málokdo. Moc dobře.

31.08.2021 19:15:35 | mkinka

Moc děkuji, jo, ale nebyl jsem na to sám:-)

31.08.2021 19:30:09 | Jeněcovevzduchukrásného

Je to velmi citlivé téma a máš odvahu,že jsi to na sebe takto otevřeně přiznal.Což velmi oceňuji a přeji jen krásné dny.

27.08.2021 23:01:46 | Jaruška

:-)Děkuji:-)

29.08.2021 14:57:18 | Jeněcovevzduchukrásného

... zapomněla jsem na komentík ...
... zahřál jsi mé srdce ... svou upřímností ...
... přiznat se bylo určitě velmi obtížné a za to máš můj velký obdiv ...

07.01.2021 18:06:44 | Marcella

Děkuji za Tvé milé psaní.Většinu svých životních malérů jsem učinil pod vlivem.Ne nadarmo se říká, že alkohol je démon zla.Jsem vyučený číšník a většina mích spolužáků alkoholu propadla:-(.Někteří se zabili v autě když popili, jiní jsou ve svých osmapadesáti pod mostem.Já, díky Bohu s chlastem skončil za minutu dvanáct.A také díky Bohu za to, že i za těchto letitých okolností jsem vždy dokázal vydělávat peníze.Peníze nejsou na prvním místě, ale usnadňují život, který může být někdy i více těžší.:-)

07.01.2021 18:27:06 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí